אירועי החודש בבית הספר למסתורין של חכמת למוריה

לדף אירועי החודש נא ללחוץ על הלינק

בשלב זה של התפתחותך האישית והרוחנית אנו נמצאים באהבה  עבורך,  חושבים עליך בשלל אירועים מושקעים עשירים באנרגיות,חניכות, ידע גבוה, כלים לריפוי והעלאת תדרים, תובנות חשובות והיי מתוק !
רבות התגובות והמשובים מאירועים אלה והנה כמה :
 "היה ערב מעצים מרגש ומלמד מאד. אחד הטובים ביותר שנכחתי בהם."שרה א.
"חווינו ערב עוצמתי עם תובנות חשובות לשנוי וצמיחה ולחיי שפע בכל הרבדים" אתי כ.
"תודה חני! כמה טוב היה לחזור הביתה בהרגשה שאני נקייה וטהורה מכל הפחדים והספקות שחסמו אותי מלחיות את מי שנועדתי באמת.".ליה ש.
" ערב שכזה עם תדרים עוצמתיים הביא אותי להתכוונן בדרך כה עמוקה ומחוברת לעצמי עם הדרכה שמימית כדי להבין את רצון הלב ולומר אותו בקול!
"יצאתי בידיעה שזו תהיה שנת הצמיחה הרוחנית הגבוהה שלי! יעל נ.
"מודה לכן על הדרכה המדויקת לכל אורך הערב מאחלת לנו עוד ערבים כאלה כדי שנוכל לחוות את עצמנו ברבדים הגבוהים והעמוקים ביותר!" כרמלה.
כל האירועים, הקורסים והקבוצות של בית הספר למסתורין לחכמת למוריה,מתוקשרים ואנרגטיים ומתוכננים עבורך ועבור הצרכים שלך,לעלות אותך תדר, לרפא עוד חלקים בתוכך ולקבל ידע ותובנות, בשלב זה של מסע הנשמה שלך .
 זהו גם מפגש משפחתי לנשמות אחיות,בו יוצרים את החיבור למשהו גדול יותר, חזק יותר. באירועים האלה קורה הקסם בהיכרות והחיבורים בין אנשים.
בביה"ס  למסתורין של חכמת למוריה, נלמד ידע עתיק -חדש שהתעורר בזמנים חשובים אלה, בשילוב שיטות וכלים לריפוי, התעלות, התפתחות אישית רוחנית, התואמים לאנרגיות ותדרי העידן החדש.

 

 

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!