הרגע שבו דרכו רגלי על אדמת הר שאסטה – הינו נקודת מפנה בחיי

רוצה לחוות את האנרגיה הזו ?מוזמנת להצטרף למסע הארה והתעלות להר שאסטה 

עד לפני 15 שנים היתי מורה לחינוך גופני ,בעלת תואר ראשון בחינוך מאמנת כושר מורה לאירובי וספינינג .אירועים  שונים בחיי הביאו אותי למשבר נפשי עמוק וחיפוש דרך חדשה. מאז היותי ילדה נמשכתי למיסטיקה לעולמות שמעבר. בפורים תמיד אהבתי  להתחפש לצועניה המחזיקה כדור בדולח ביד. העולם שבו חיתי לא איפשר נגיעה והסברים בנוגע לרוח אנרגיות חיבור לממדים אחרים .

לפני כ12 שנים בעקבות משבר אישי, חיפוש דרך. פגישה קוסמית משנה חיים עם מורה רוחנית, הביאה אותי להחלטה הרת גורל . החלטתי לעזוב הכל האחורי, קריירה מצליחה ותלמידים רבים, ולהתחבר לנפש, לטראומות, לבעיות האישיות שלי  שמכסות את  הפוטנציאלים שרציתי במימושם .

הדרך שעברתי באין סוף טיפולים קונבנציונליים ורוחניים. ניקיונות פנימיים הביאו אותי לבסוף לאותה שכבה אותה חיפשתי בתוכי -הפוטנציאל המולד .

 בתוך ים ההבנות והתובנות הבנתי משהו חשוב ביותר שהוביל אותי בהמשך הדרך לכל המקומות שהגעתי : לכל נשמה על האדמה יש משימה ותוכנית אלוהית מראש. הבחירות, הסיטואציות, האנשים, המשברים, הינם תיכנות של כל מהלכיה . בתוכנית יש מפת דרכים  המסנכרנת את היעוד .

הבנתי שכל מה שעברתי, היה רשום, בכדי  לכוון ולהביא אותי לרגע בו בחרתי להתחבר אל פוטנציאל נשמתי  והפכתי להיות פסיכותרפיסטית הוליסטית ,מתקשרת ומנחת קבוצות .הסביבה לא קיבלה שינוי זה והסקפטיות  והרמת גבות, היתה  מנת חלקי היום יומית .אך אני דבקתי בנחישות  בתחושה שמכוונים אותי ,שאני בדרך הנכונה .

התחלתי  בעבודתי החדשה בטיפולים אישיים וזוגיים ליציאה ממשברים. משכירה הפכתי לעצמאית ופתחתי  קליניקה . לאחר תקופה בה השרשתי את הבטחון והאמונה בדרך, התחלתי לקבל עוד ועוד משימות להתפתחות .המשכתי ללמוד ונפשי בקשה להתרחב .

באותו דרך מסונכרנת, מיסטית ,קוסמית של מפגשים משני חיים, נכנסתי לפני כארבע שנים במאי 2010  ל"סטימצקי "בכוונה להתחבר לספר מודעות שילמד אותי עוד דברים.

 בעודי בוחנת את הספרים הרבים, מתוך המדף הצפוף נפל ספר על הרצפה באורח מפתיע .הרמתי את הספר פתחתי אותו ונדהמתי מקריאת השורה הראשונה  קבלתי כאב ראש חזק ,וזרם ביד. סגרתי אותו מיד  קצת נלחצתי ..ליבי פעם והרגשתי חום עצום בגוף .

"מה קרה כאן?" חשבתי לעצמי .מסביבי היו אנשים וכולם עסוקים בבחירת ספרים ואני עומדת מול ספר ומגיבה לכתוב בעוצמה .

 השורה הראשונה היתה "הר שאסטה ,הוא הר קסום הניצב בצידה הצפוני של שרשרת הרי סיירה נאבדה בצפון מדינת קליפורניה "

זהו זה! הפעמון מצלצל בעוז  ! היה  זה רגע קוסמי ברור של הכוונת התוכנית עבורי  .

 הגעתי הביתה וקראתי את הספר בשקיקה  וליבי נפתח מיידית למידע ואנרגיית תודעת למוריה, שאותה מתקשר המאסטר נציג הקהילה היושבת מתחת להר 'הכהן הגדול אדמה

ומאותו רגע  השתנו חיי, ולימים חל מהפך גדול!  לא ידעתי מנוחה ושקט.  המערכת הרגשית אותתה כל הזמן סימנים התרגשות ענקית, תחושת בחילה ..

הרגשתי משיכה לא מוסברת להגיע להר . הרגשתי שיש כוחות חזקים שמושכים אותי להגיע

 ניסיתי לברר בארץ  אם יש מישהו המכיר . כמה התקשרו להסביר לי על נפלאות ההר,  רשמים מעניינים שחיזקו  אצלי את התחושה שאני חייבת להגיע !

 מידע  מועט ביותר היה  באינטרנט .סוכנת הנסיעות לא הכירה את המקום .  ואני  התעקשתי רציתי להגיע לשם !

 הקריאה היתה כל כך חזקה כשהדרך נכונה דלתות  נפתחות ! למרות כל הקשיים והתנגדויות ,מצאתי את עצמי לאחר טיסה מייגעת של יותר מ24 שעות ,

ב14 בספטמבר 2010 עומדת מול ההר  נושמת את האויר  הצלול שומעת את קולותיו, פוסעת על אדמתו .נשימתי נעתקת מעוצמת המפגש והמראה  חוויה השראתית שאקח איתי כל חיי !

אני חשה  בזכרונותי : המקום מוכר  לי ! מרגישה בבית , רגשות  חדשים מדהימים של אהבה , תחושת התעלות ,רוגע ואנרגיות  של היי ,שלא חוותי מעולם  בביתי ובארצי .

זה היה הרגע בו התאהבתי בהר . בלב ,ברוח ובנפש .

"משכנו אותך להגיע אלינו הביתה "אמר לי הכהן הגדול אדמה וחנך אותי להיות המתקשרת שלו  והעביר לי משימה : לחזור לארץ  ולהפיץ את התדר ,את אור  למוריה את והידע

ולספר מה ראיתי,  ידעתי ,מה מתגלה לי בנוגע לסודות ההר וסודות למוריה .

כשחזרתי אחרי הביקור הראשון עברתי  תהליך מדהים של שינוי ,תחושות רבות  של רגשות  מכל מיני רמות ,חוסר איזון, היי מטורף ודאון מהיר ,  מערכת עצבית מתוחה,רגישה ולא מאוזנת התפיסה השתנה  ,ידעתי שהיתי במקום אחר שבו כל מה שחשבתי שאני יודעת השתנה לא הצלחתי להתקרקע ,משהו השתבש בראיה שלי ..

"מה קורה ? " כל הסביבה דואגת ..ואני משחררת שליטה ..בוכה צוחקת ויודעת שקיבלתי מתנה גדולה  למערכת שלי !

לקח זמן עד שהאנרגיה נטמעה ,והגופים הכילו את  האור והמידע בתבניות בחדשות !

מאז, חזרתי פעמים רבות  למרות הדרך והטיסה  המייגעת, הלכתי אחרי הלב והקריאה , לחבור לשדה שפע אין סופי .

המפגש עם ההר  נופיו ,מקומותיו ,אתריו ואנשיו  היוה עבורי בית ספר  מדהים ללמידה , תהליכים אישיים מרתקים של גדילה , עצמאות ,התעצמות ,

קבלת ידע רוחני ותהליכי ריפוי וחיבור לאנרגיות ,סיפוק ענק, שמחה ואושר בלב .

ההר הינו אחד מ7 ההרים האנרגטיים בעולם נקרא ה"רוח הגדולה " ועולים אליו אנשים רבים וקבוצות רוחניות  ,לתהליכי התעלות וטרנספורמציה .

כתוצאה מהחיבור גם לאנשים החיים בו , שהם מטפלים ומורים רוחניים ,התחלתי  להעביר ערבי אינפורמציה אינטואיטיבית ,מדיטציות המקושרת להר ,ללמד  שיטות ריפוי מיוחדות ולהעביר אנשים תהליכי ריפוי  עמוקים שינוי וטרנספורמציה  מופלאיםשנתים לאחר מכן , ביולי 2012 התחלתי להגיע עם קבוצות מישראל  להר ,

שרשרת צירופי המקרים והחיבור המיסטי יצרו נקודת מפנה בחיי , המהווה את הסימן המדהים ביותר  לסנכרון של נתיב במפת החיים שלי  ושידעתי לקרוא  ולהבין אותו.

מה שלמדתי :   אנו מלאים  בבחירות תודעתיות של פחדים ,ההתניות  שליליות, חוסר אמון,  התנגדויות לשינוי וסקפטיות .א

לו שכבות ג'יפה  המסיטות אותנו מהדרך ומלמדות אותנו שמתחתיהן ,נמצאת תוכנית מולדת , שדה פוטנציאל ענק המתגלה רק לאחר שאנו מתנקים והוא שדה שפע אין סופי  .

התפתחתי בתמיכת ההדרכה באופן מעורר השראה  פתחתי את בית הספר למיסתורין של למוריה המאפשר לימודי תודעה הגבוהה של החוכמה ,הבנת ההיסטוריה ,חיבור לאבות הקדומים הפליאדים  ,

חיבור להדרכה שיטות טיפול וטרנספורמציה נפלאות .גם המסעות הרוחניים המחברים לזרונות העתיקים  הם חלק מההתפתחות הנפלאה

 לפרטים על מסע רוחני להר שאסטה בהנחייתי

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!