ילדי האור של למוריה -הכהן הגדול אדמה

מסע רוחני להוואי

לכם אהובים אנשי פלנטת ארץ – כאן אדמה, מעיר הבית טלוס .

מהרחם הקוסמית של ההר ומהרבדים העליונים, שלוחה  ברכת אהבה, אומץ  וכבוד אליכם, ילדי האור של למוריה .
המשפחה שלנו נמצאת בחגיגות סוף שנה, במקדשים, באזורי הכינוס, במערות הקריסטל, בהיכלות הידע והריפוי . אנו מתחדשים ב'שיפט' של שינוי עונה, שינוי תדר  ושולחים אל ליבכם  את האושר הנכסף, לחוש את  ימי העוצמה של ניקוי והתחדשות.

בסיועם של גלי אנרגיה חזקים היוצרים התפתחות האישית והרוחנית ברמה גבוהה יותר  המעידים על שיתרחש בשנה המתקרבת -אנו מברכים אתכם בכל האור השפע והתרחבות ל2019.

האנרגיה מכווננת להגדלת  גופי האור, בכדי להעמיק את תדר האהבה אל ההתמרה והאיזון המתבקשים בעבודה שכזו. תודעת  האהבה מחליפה את כל הישן  בחדש וכך אהובים, חווים אתם הקלה והצלחה בחיי היום יום.

פלנטת כדור ארץ  נולדת אל החדש.

הר שאסטה ביתנו עתיק, תפקידו חשוב כמרכז להתעלות, הפצת תדרי הרמוניה ואחדות פלנטריים, שולח קרניים ייחודיות, דרך  מנהרות אור, אל פני האדמה, רווי בצפנים שאנו מעגנים. בניכם לבין ההר קיים חוזה עתיק. כקבוצה השומרת את התדר והידע, באמצעות קשרים ביולוגים -קוסמים,כל מי המתחבר אל לב למוריה, מסייע להתעלות שלו בזכות קשרים אלה .

אנו משפחתכם העתיקה והמסורה, עוזרת לכם להתעגן ולהתקדם, במגרש המשחקים איליו נולדתם. אתם ילדי האור של למוריה, לנו חוזה  נשמה אתכם. רבים מאתנו, הלמוראינים, נמצאים בזכרון התאי שלכם. אתם אהובים ,נבחרתם כקבוצת אור, שלה תפקיד חשוב בכדור הארץ. עברתם דרך ארוכה, מאז החל מסע נשמה כשנבראתם בלמוריה,עד נפילת האור המתוק של המולדת, אל המחשכים . נשמות רבות נשארו באפלה, אך אתם ילדי האור ידעתם שמשימתכם אחרת.

אתם נבחרם כילדי האור של למוריה, לעשות  עבודת התפתחות הרוחנית והאישית  כמשפחת מפיצי האור,  ולקחת אחראיות בתהליך הבריאה מהרוח לחומר, לחיות את החיים הארציים בנחישות עוצמה ומיקוד .אתם עוסקים בתיקונים רבים אישיים רוחניים קרמטיים  .אנו תומכים באומץ שלכם לעשות זאת, כי יודעים,שעליכם לעשות ככול שביכולתכם להתגבר על השפעת הממד הארצי על רצונות נשמתכם הזוהרת.

‏ נישמו אור לליבכם, כשזרמי החשמל  וגלים גלקטיים מגיעים מהקוסמוס,  בכדי  לעזור לכם בהתעלות, לעורר את  גופי האור  לתפקוד הולם יותר להתפתחותכם.

אהבו את עצמכם, כשהזיכרונות התאיים מעוררים בכם פחדים לא צפויים וחששות להתקדם . אתם, ילדינו האמיצים ונאורים,  מבינים שרק כך, עם הניקוי והתיקון, מגיעים אל המקור הפנימי-האור של למוריה.

הפלנטה מחכה לכם, כמענגני אנרגיה טהורה  יחד עם השינוי האנרגטי ההולך ומתעצם בפלנטת כדור הארץ. הרחבת התודעה, מלווה תמיד בשינוי הרטט של גופי האור אשר לעיתים תחושה זו מלווה בעייפות גדולה, בכבדות, באנרגיה נמוכה ,תחלואה של הגוף הנגרם על מנת להוריד תפקוד הגוף הפיזי, למען הכנה והכשרה של  גופי האור, הדנ"א,הקודים והצפנים הקדומים של שדרוג הציביליזציה הנמצאת על כדור הארץ .
אנו מבקשים להכין אתכם לתהליכי שנת 2019  –

יעוגנו בכם תבניות חדשות לחלוטין הנושאות צפנים מתקדמים וחכמים יותר של גופי אור אנרגטיים וסיבי אור.
חשיפה של מפתחות תודעה גבוהים -ככלים תקשוריים, להתחברות אל תרבויות חכמות ומתקדמות, בכדי ליצור שיתופי  פעולה יצירתיים ועל חושיים
של הגופים האתרים של הזיכרונות הגלגולים.
גופכם עובר שינויי מולקולרי המכין אתכם, להיות מתאימים לתפקד עם תדרים חשמליים בעלי עוצמה גבוהה יותר ,ממה שרגילים .

ביקשתם עזרים להתפתחותכם הרוחנית ולכן כל מה שאמור להתפתח בעתיד, הוא יותר ממה שאתם מסוגלים בכלל לעלות על הדעת . הגופים שלכם ,הפיזי ,האתרי ,העל חושי, עוברים הרחבה וקליטת נתונים, בנית מבנים משוכללים יותר . תחושתכם מעת לעת לכבדות ,עייפות, תקיעות  חוסר זרימה,הינה כי  האנרגיה מתמקדת במשהו חזק מאד בשילוב השינויים הקוסמיים .
אנחנו קהילת טלוס המצטרפת לקהילות המכונות 'צווילציות קדומות'המפוזרות בעולם בממד פיסי אחר ,מתחת לאדמה ,באיים, בליבות הרי געש ,במעמקי הים,

שומרים על שערי אנרגיה ותקשורת פתוחים, עבור אלה המתעוררים להבין, להכיר ולהתאים את צינורות האור שלהם אלינו.
אור הוא מידע,מביא למסע מואץ בממדי הזמן, ולקפיצת מדרגה ,בהתפתחות האישית כמו גם בהעמקת הזהות האישית והרוחנית .
אנו מבקשים שתעזרו ותתחברו ביתר אהבה לקריסטלים הלמוראינים, המתגלים ועולים. היעזרו בם להאצה זו ,בם מקודדים תולדות התדר שהן אמונים עליו, ותולדות האדמה ממנה נאספו .

אנו מבקשים שתיקחו לידכם קריסטל למוראיני
החזיקו קריסטל שאתם אוהבים קרוב לליבכם,חושו את יופיו
קרבו אותו לאוזנכם שימעו את סיפורו את מסריו.
הצמידו אותו אל מרכז התקשורת שלכם הגרון והעבירו אליו מחשבות בקשות רצונות
קרבו אותו אל העין השלישית ודמיינו איך הוא נטמן באתר אסטרטגי עבורכם על פי האינטואיציות שלכם, ומתחיל שם לרטוט, להפרות את סביבתו ולשמור על קשר אנרגטי ישיר איתכם ועם מה שקידדתם בו .
הטמינו אותו היכן שאתם מרגישים שהולם  . הביאו אותו להר שאסטה .
הקריסטלים כמעגני אנרגיה חשובים מאד לשם החזרת ההרמוניה  עבורכם .

שלום ילדי האור של למוריה

אנו אוהבים אותכם אחים ואחיות .
אדמה ,טלוס הר שאסטה

19-12-18 תוקשר דרך חני יזרעאלי נוי

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!