למוריה החדשה – מורשת רוחנית מתגלה

הוואי נבחרה על ידי הפליאדים ליצור בה את האדם המודרני, ואת הקהילה של למוריה ,שתוביל ותפיץ את מורשת הפליאדים .ערכים רוחניים תודעתיים גבוהים המדברים על  אהבה גדולה ,לב פתוח ואוהב ,חיבור לריפוי  לטכסים רוחניים מתן כבוד לטבע  לאדמה ויצירת האלוהות הפנימית תוך הדהוד מעוצמות וחוכמת הטבע .

הביטוי הפיזי של הרוח נמצא בכל היבט בחומר, בטבע ובאמא אדמה ,דרכם הלמוראינים למדו והבינו את חוקי הבריאה בשלמותה.למוריה נוצרה מתוך הלבה שעלתה מהאוקינוס ,ומין השמיים,  מתרבות אור אחרת  ירדו ישויות אל ההר הגבוה  שהיה  אז בכדור הארץ, שנוצר מתוך הלבה העצומה שהיום הוא BIG ISLAND,  זוהי יבשת- האם .ממנה נוצרות עוד ארבעה הרים ויצרו את שרשרת 8 איי הוואי .
אחד משערי שער הכניסה של ה"מקליהי" (הפליאדים )כפי שהן מכונים ,הוא בנקודה זו בתמונה , ה"מקום שבו החל הכל" כל מי שרוחו פתוחה יכול להרגיש את העוצמה הראשונית של הבריאה ולשמוע את האבות הקדומים שרים.
שמו של המקום –  "שער הכניסה ". זהו האיזור בעל האויר הצלול ביותר בעולם , וורטקס מדהים, אוירה של נקיון ולידה מחדש ,בעל חול שחור מוזהב "היהלומים של הוואי "הוא נקרא .משני צידי החוף, השומרים ..

למוריה הנפלאה! היא בראה בכדור הארץ גן עדן צבעוני יפיפה רוחני וצלול .תדרי העצים ,הצמחים והפרחים מדהימים בהוואי משכרים את הנפש נמצאים בה עצים עתיקים בני יותר מ1000 שנה שרכים ופרחים אוטנטים עוד מימי למוריה.

הלמוראינים שמרו על מסורת מיוחדת עם כבוד גדול לבריאה ולטבע

הם  הנמצאים במימד אור גבוה , חכמים מאד ועדינים בהובלה שלהם. הם מדברים בשפה טלפטית שלמדנו לקלוט ,ככל שהמסע התקדם .הם שידרו לבלוטת האיצטרובל מידע רב .אחת מהחוויות והתחושות שמלווים אותנו לאורך כל הדרך, היה ה חיבור והלימוד של המסורת וחוכמת השבט. החליל מעץ הבמבוק הפותח וסוגר מקום ואנרגיות ,מתנות לרוחות המדריכות, ריקוד ומנטרות ,התוף מהדלעת ..

האדמה הגעשית הינה  אדמת בראשית – של למוריה יבשת האם .האי הגדול נוצר מתוך האוקינוס מנקודה חמה של לבה העולה ועולה עד שיצרה את הר הגעש הגבוה בעולם ,אותו בחרו ועליו נחתו הפליאדים ושם החל התהליך המופלא של בריאת האנושות הנאורה

האלמנט השולט ביותר הינו אלמנט האש ושליטתה הקדושה של אלת האש פלה  אלת האש הגדולה של הוואי, תפקיד מיוחד לעגן את רשת האלות אל תוך כדור הארץ נקודת החיבור נמצאת בהוואי באחד מהרי הרי הגעש הפעילים

שם היא מעגנת את האנרגיה נשית הסולרית שצומצמה בעולם ומאבטחת בכך את כיולה של הרשת לשאר הפלנטה והרחבתה . עבודת עיגונה של רשת אנרגיית האלה אל תוך הרשת הפלנטרית החל בהוואי ב2005 והתבצע בהשגחת האלות האחיות,העובדות עם בני האדם כדי לסנכרן את האנרגיות שלהם לרמות הרגישות והתדרים , וכן להחזיר את הגופים המנטליים וללבבות האנשים לאהבה ודאגה לפלנטה זו אנרגיה נשית משפיעה עתיקה שדוכאה ונשכחה.אלות האש הן אנרגיה פליאדית מקורית שהיו פעילות מאד בלמוריה והיו שומרות על עוצמת האנרגיה הנשית בפלנטה וכוח הנשים כבוראות רבות השפעה ועוצמה מרפאות ומנהיגות .
לאחר 2012 במשך 7 שנות עבודת עיגון והעלאת נוכחות האנרגיה הנשית הסולרית , חל השינוי ואלות האש בפיקוחה של פלה ,מעוררות את הזכרונות העמוקים של העוצמה הנשית והיצירתיות הגדולה שלהן.
הנוכחות שלה בהוואי ,היוותה במסע הקסום את אחת העבודות הנפלאות לשחרור של רגשות רבים ,לאתגרים, לאש השורפת את מה שלא צריך, לריפוי ולחיבור לעוצמת הקונדוליני האנרגיה הנשית כמשפיעה על הפלנטה .
עשינו תהליכים רבים עם אלת האש פלה המקדושה ביותר כולל הגשת מנחה עבורהבמסורת וחווינו אותה במגוון דברים במהלך המסע .
בתמונות: הר הגעש  ביום ובלילה

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!