ספר הידע מפתחות חנוך – 64 מתנות מבתי הספר הקוסמיים להתפתחות תודעתית

המפתחות המרתקים שמרכיבים את "ספר הידע מפתחות חנוך" לא נועדו ללמידה במובן הקלסי של המילה .הם מתנה עבור בני האנוש להיפתח לסודות היקום והקיום, להתחבר לזרמים קוסמיים, מרכזי אנרגיה ומרכזי פיקוד בכוכבים . הייחודיות של הספר הינו בגילוי הראשוני של הקוד האלוהי הנמצא בחומצות האמינו והדנ"א , גם מדוע הם חשובים לשינוי צופן החיים שלנו ,מה החשיבות של מטטרון ופלנטת אוריון, בשינוי שלנו ואיך התדר של המפתחות משפיע על  כיול מחדש ,חיוות המוח, הדנ"א, גופי האור והצ'קרות.

אנחנו נקראים לאסיפה אנושית קוסמית, אשר תאגד בתוכה אחדות ועוצמה של אנשים המחוברים למען מטרות  מאוחדות ריפוי, גאולה וחרות רוחנית.

אני, חני יזרעאלי נוי מורה רוחנית להתעלות ומתקשרת, לאחר שעמדתי בכל התהליכים, וההכנות בתפקידי כנותנת שרות אור לבני האנוש, נקראתי לפרויקט העולמי האוניברסלי של ריפוי גאולה וחירות רוחנית, וקיבלתי על עצמי משימה, באופן ישיר ממטטרון,  לחשוף  ולהנגיש את הידע לבני האנוש, המוכנים לקבלו ולספגו .

ספר הידע מפתחות חנוך, נחשף בשנת 1975 ועורר תשומת לב ,ויכוחים וסקרנות. כי  הוא היה עתידני ,נבואי, מדעי, רוחני .

ספר עב כרס , אשר מוטבעות עליו בזהב כנפי יהוה, הינו ספריה צופנית, לימודית, קוסמית, של ידע מופלג ,אשר מטרתו התחברות מחדש ושינוי תודעתי עוצמתי .

מועצת כס ה24, עתיק היומין, אחוות האור, חנוך -מטטרון העבירו ליעקב יהויכים הורטק, את המידע באופו קוונטי , כאשר הוא הורטק, מתגלה כניצוץ נשמה של חנוך, ואליו הוחלט להעביר את אחד מהכתבים המקודשים, שהיו חסויים. וכך החלה פעולת העברת כתבים מקודשים, במהלך השנים בעת האנושות הפגינה מוכנות לקבלת המידע

הספר נחשב כמקודש, בזכות הימצאותה של השפה העברית כשפה מקודשת, הקשורה לכל הבריאה הביולוגית והרוחנית .

צופן  שם י-ה-ו-ה  ב64 צירופים בדנ"א היה תגלית מהפכנית ביותר,  שעד היום חוקרים אותה .הספר הוכתב בפלנטת אוריון ונראה שכמה ערוצים העבירו למחבר את הסודות, אך התדר מורגש אחיד.

טכניקת העברת המפתחות, הייתה הטמעת הידע המוצפן, כאותיות אש מוטענות ב-64 גווילי אש, שהוטמעו בעין השלישית של המתקשר . זוהי טכניקה שאינה מוכרת או מובנת לבני האנוש .המידע מאד מקודד, נראה לעיתים קשה ,כבד, לא מובן. המידע נותר במקצת בזכרון והשאר לכאורה נמחק ונראה שאינו קיים, אך התהליך של הטמעת הידע כה מתוחכם, כי אנרגיית המפתחות, קשורה לזמן ומרחב בממדים גבוהים.

יחודו של הספר,שהמידע רב מאד ומקיף את כל סודות הקיום, סודות היקום ומשלב מידע מכל התורות העתיקות, הביולוגיה, כימיה,פיזיקה, אסטרופיזיקה, אסטרונומיה,תאולוגיה, וסודות הציביליזציות העתיקות .הוא חושף  עובדות מרתקות ,צופני החיים העתיקים, סודות מבנים מקודשים ואת כל המהלכים והדרכים שנעשו במליוני שנים, עד לרגע זה לחיות בכוכב, כשתודעת המשיח וגן העדן מאחד אותו וכל תאי האור, מתכנסים ולאהבה ולב אחד.

מי שמרגיש משיכה להבין את המפתחות,הרי שבחוזה הנשמתי ברמת דנ"א, יש לו חיבור לידע כלשהוא, המוצפן עם ספריות ידע שבספר,יש לו בגנים הרוחניים  עבודה  עם מערכות הקוסמיות וחוזה רוחני עם  מטטרון. ברגע כזה כשהספר  נפתח ונקרא- הערוץ נפתח- וזו אחת  מיני רבים הייחודיות  של הספר .

עוד ייחודיות לספר היא שיש אחדות בין חמשת השפות העתיקות, מצרית, עברית, סינית טיבטית וסנסקריט. בתדרים של השפות מטעינים את כל המפתחות, כי הידע קשור גם ל6 התרבויות .

כלל מי שקורא בספר מתחבר באופן ישיר לחדר הפיקוד העליון – יש כאן התרחשות בו זמנית פתיחת קידודים במוח, והתחברות אל מרכזי פיקוד קוסמיים ואל כוחות ואנרגיות קוסמיות. וכך אנו מעמיקים  את הרב מימדיות .

כשהמפתחות  נקראים בקבוצה, ניתנות פרשנויות לכתוב,  על ידי חברי הקבוצה ,וכך לומדים הקוראים על התפתחות תודעתם ושכלם .במשך הזמן מבחינים הקוראים שמידע שהיה נסתר או אטום, נפתח לגמרי להבנה .

כך שהספר הינו ספריה קוסמית  מתרגל את בני האנוש לפתיחה של תדרים ואנרגיות גבוהות, כמו גם גילוי ערוצים ומבנים המעבירים את התודעה ליכולת לקלוט מידע מערוצים גבוהים אוניברסלים.

ככול  שיותר ויותר אנשים יתעוררו  ויוכלו להתחבר לספר ,כך יהיו יותר ויותר תודעות מאוחדות בשינוי צופן החיים.  יש כאן תוכנית מוגדרת להתפתחות אישית  המכוילת עם כל השינויים הקוסמיים האבולוציוניים כמקור אנרגיית על עוצמתית מכוון וממקד .

הספר מלמד ומחנך לשינוי תודעתי מהפכני.

קבוצות קריאה והתפתחות  תודעתית מתקיימות בבית הספר למסתורין לחכמת למוריה

ENOCH KEY

 

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!