הלהבה הסגולה – התדר האלכימאי העוצמתי לטרנספורמציה

הלהבה הסגולה של סנט ג'רמן

הלהבה הסגולה היא צביר של אנרגיה ותודעה הבאה לסייע בתהליך ההתעלות שלנו. להבה זו מציפה את כוכב הלכת שלנו כל יום מן העולמות הגבוהים. אנו לומדים בקורס אלכימיה לעבוד איתה לנשום ולקבל את העצמה הזו עכשיו .עוצמת הלהבה הסגולה חזקה ביותר בהר שאסטה שם נמצא מקדש הלהבה הסגולה ומאסטר סנט גרמן שומר הרטט  היא פעילה ברחבי ההר מורגשת ועוזרת לתהליכים טרנספורמציה והתחדשות באופן מואץ ביותר !היא מתמירה את האנרגיות השליליות
לאנרגיות של אהבה

מאסטר סנט ג'רמן ומלאכיו, מלווים ,תומכים, ומלמדים את חניכי ההתעלות תקשור שתומלל על ידי מיכל נתיב באחד מהשיעורים
אני הנני סנט ז'רמן
הנני מגיע אליכם כהוויה מתעלה לא היה זה כך תמיד בצועדי על פני כדור הארץ כבן אנוש, כבן תמותה ידעתי גם את אותם מגבלות של בני האנוש כאשר אני התגלמתי כאן על כדור הארץ חייתי בלמוריה, חייתי באטלנטיס חייתי במרחבי ציביליזציות וראיתי אל מול עיני כיצד ציביליזציות קמות ונופלות וכיצד מתודעת גן עדן, מתודעת משיח נופלות התודעות האנושיות עד כדי רמה פרימיטיבית.
ההתעלות שלי נעשתה בעקבות רצוני להיות חופשי ולהתעלות מעבר לכל מגבלות
שלחתי את בקשתי אל המועצה העליונה ואמרתי הנני מוכן לעלות מעלה ולהיות הוויה מתעלה מעבר לכל המגבלות להיות בתוך זהות האל
והנני בא אליכם כישות אור
הנני מכיר אתכם
באתי בזמן זה אליכם עובדי אור יקרים, נשמות יקרות באתי בזמן זה כדי לסייע לתבנית הנשמה שלכם להתפתח
הנני נושא את האור הסגול שהוא סם החיים של כל המתקדשים
הנני מבקש מכם היו בהוויית ההנני אני שאומרת שבן תמותה, בן אנוש,
על מנת להתעלות אל אותה תבנית מסטרית נעלה מזדהה עם האלוהות שבתוכו מבקש להיות חופשי ולהאיר את הלהבה המקודשת בלבו
הכל בפשטות אין הדבר דורש לעבור לעולמות אחרים הדבר דורש מכם אלכימאים יקרים ליזום וליצור את ההרמוניה הפנימית לחבר בן הלב לשכל להרגיש את האלוהות מדברת מתוככם ולהכריז ליקום "הנני מוכן להיות חופשי מכל מגבלה" היקום ישמע ויחזיר אליכם את הבקשה שלכם כך שבחיי היום יום, בחיי הרוח שלכם אתם תחוו את היישור ממדים ותדרים אשר הנשמה שלכם מבקשת מכם לעשות בשלב זה של צמיחתכם הרוחנית
באתי בזמן זה כדי לסייע לכם להתקדם נושאי האור הסגול, האור האינטליגנטי בעל האינטליגנציה הגבוהה של השינוי, של הטרנספורמציה
יש בידכם כלים להשתמש כדי לעבור לשלב האור הבא שלכם וזהו שלב הרבה יותר עוצמתי וחזק מאשר אתם יכולים לחשוב
האם מוכנים אתם לשלב הבא?
האם מוכנים אתם לשאת אור אלוהי נרחב יותר בתוך גופכם?
אם מוכנים אתם שלחו ליקום את הבשורה הנני מוכן/ הנני מוכנה בלב שלם לשאת אור חזק יותר בתוך תאי
נוכחות ההנני אני הנה חשובה ביותר לצורך ההתקדמות שלכם ובעיקר החופש, חופש הנשמה, חופש הלב שלכם לפרוס את הכנפיים ללא פחד, ללא מגבלה וללא כל מערכת האמונות הישנה אותו מטריקס ישן שאותו אתם משחררים במסע שאתם עושים
קחו בידכם את החופש
היו ברוכים אהובים יקרים 

עבודה עם הלהבה הסגולה

צעד 1.
הביאו את הלהבה הסגולה לגופכם. בקשו את העצמי הגבוה שלכם, המאסטר, המדריך, המלאך שלכם לעזור לכם לעשות כן,
או פשוט תבקשו מהלהבה הסגולה להיעשות גלויה, מה שיותר נוח לכם. זה עוזר לדמיין(לא משנה אם אתם יכולים באמת לראות אותה) או ניתן להעמיד פנים שיש כדור של להבה סגולה מעל ראשכם. ואז בקשו מכדור הלהבה הסגולה להכנס לגופכם, והרגישו כל חלקיק של גופכם.
צעד 2.
סובבו את הלהבה הסגולה בתוך ומסביב לגופכם. השאירו את הלהבה בתוך גופכם, ובקשו אותה בנוסף לצאת דרך צ'קרת הלב שלכם וסובבו את הלהבה או הקיפו אותה מסביב לגופכם החיצוני, כך שהיא תקיף את הגוף הרגשי, המנטלי והרוחני שלכם.
צעד 3.
בקשו מהלהבה הסגולה לשנות ולהתמיר כל שתבקשו לשנות או לבטל מחייכם.
יש אנשים שאוהבים לעשות מעין רשימת קניות- כל הקארמות, רגשות שליליים כמו כעס, מסכנות, תסכול, עצבות, מחלות פיסיות וכ"ו. שזה גם בסדר, אך בנוסף ניתן לומר משפט התופס הכל כמו: "שנה כל דבר העומד בדרכי להתרוממות הרוחנית שלי, או להיותי יישות משיחית.
שוב זו הכוונה וההרגשה מאחורי זה. ביטוי נוסף שחשוב להוסיף הוא: בכל המימדים, בכל השלבים, לאורך כל המרחב והזמנים, עבר, הווה ועתיד" לבקשתנו. זה מכסה את כל זמני חייכם וכל רבי המימדיות שלכם.
צעד 4.
שינוי הנגטיביות לאור אלוהי ומילוי הגוף באור זה.
אנרגיה לעולם לא "אובדת" או "נמחקת", לעומת זאת, היא יכולה להשתנות לתדר גבוה יותר. זו הסיבה למה זה חשוב לבקש מהלהבה הסגולה לעשות כן. אתה יכול להגדיר למה האנרגיה יכולה להפוך. לאחר מכן, תקרא לאנרגיה הזו לתוך גופך ולהילה שלך. אנשים מסוימים אוהבים לעשות את הרשימה שוב. "בבקשה תתמיר את הכל לאהבה, שגשוג, שפע, שלווה ושמחה". או שאתה יכול לבקש צבע קרן ספציפי, שהינו אנרגיה טהורה. לדוגמה, ורוד הוא צבע לאהבה ללא תנאים. כחול הוא שלווה ורוגע. ירוק הוא לבריאות ושפע. כחול עמוק כהה הוא ידע רוחני ואינטואיציה. סגול הוא התחדשות והתקדמות ברוחניות וידע. כל דרך היא נכונה. הקריאה ללהבה הסגולה הופכת הכל לאור זהוב-פלטינה המהווה את תודעת המשיח, המכיל בתוכו את כל האיכויות של שאר הצבעים.

הקריאה הבאה ניתנה לי ישירות מסנט ג'רמיין כדוגמא ל-4 צעדי המדיטציה של הלהבה הסגולה האלכימאית, אשר תתמיר את הקארמה והמחשבות השליליות, המעשים והרגשות. אחרי שמבינים את התהליך.
בבקשה עשו את הקריאות שיהיו נכונות לכם, ע"י שימוש במילים משלכם-מהלב שלכם, ואימרו זאת עם רגשות נעלים וכוונה". אמירת המילים בקול רם עדיפה מכיוון שהכוח והויברציות של מילה מדוברת בעלות אנרגיה, העוזרת ליצור את התוצאה המקסימלית של הלהבה הסגולה. אם אתה בחברת אנשים שלא מבינים את המילים שלך, אפשר לאמרם בשקט בתוך המחשבה.

מקד את עצמך, תיקח כמה נשימות ארוכות כדי להכין את עצמך ואז תאמר:
אלוהים כל יכול אני עצמי נוכח. אל אהוב, הכוח האלוהי שלי, אנא בטא בי עכשיו את הלהבה הסגולה והקדושה של התמרה. הביא לי את הלהבה הסגולה לכל תא ותא, לכל מולקולה ואטום שבגוף שלי שתמלא אותי באופן מוחלט וטוטאלי.
להבה סגולה מבורכת התפרצי ללבי והרחיבי אותי בתוך ומסביב לכל הגופים שלי; הפיזי, הרגשי, הנפשי והרוחני המקיפים את כל כולי עם חסדך האלוהי, האהבה, הרחמים והסליחה שלך.
המירי את כל הקארמה, המחשבות השליליות, מעשים, חובות והאנרגיה שאי פעם יצרתי בכל רגע נתון, בכל הממדים, בכל הרמות, בכל הגופים, בכל הזמן והמרחב; בעבר, בהווה ובעתיד, לכל הנצח. התמירי כל דבר וכל מה שעומד בדרכי מלגלם את היישות המשיחית שאני.
להבה סגולה אהובה הפכי את כל מה שהותמר לאור הזהוב-פלטינה של אלוהים, תודעת המשיח, אור האלוהים שמעולם לא כשל.
שלחי אליי עכשיו את אור הזהוב-פלטינה הזה, שימלא ויקיף את כל הגוף שלי עם הזוהר האלוהי שלו. העלי את הרטט והתדר שלי לרמה הגבוהה ביותר האפשרית עבורי בשלב זה, כך יהיה וכך נהיה. תודה אלוהים. אמן.

 

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!