16-25/6/25 מסע מכושף לאנגליה וסקוטלנד

בואו יחד נחפש את הגביע הקדוש, נחצה את ערפילי אבלון, נתחבר בצ'קרת הלב לאהבת האלות,

נעוף לכוכבים במעגלי אבנים,

נרכב על חדי קרן ביערות מכושפים

נמצא רסיסי נשמה, בטירות עתיקות ועוד ועוד

במסע מדהים וחד פעמי לאנגליה וסקוטלנד

אנשי ריפוי, מורים ומורות רוחניים, כוהנים וכוהנות, מדיסין מן /וומן, מטפלים/ות, הילרים/יות, אוהבי רוח, התפתחות מואצת,
אנרגיות חזקות, מסתורין היזכרות ועוצמות אמא אדמה!

אני מזמינה אתכם להזכר באקשה, ביכולות ריפוי וניבוי ולחגוג את העוצמה שלכם על אדמה עתיקה ואלכימאית, מלאה בכוחות על טבעיים ואתרים מקודשים. נקראנו שליחי ושליחות אור וריפוי, למסע רוחני, לפתוח שערים אנרגטיים לגלות את העוצמה המרפאה הגדולה, שורשים עתיקים מחכים להחשף באנגליה וסקוטלנד קוראים לכם לגדילה נשמתית.

מסע מרגש של חיבור לאנרגית ריפוי פנימית, אל מקורות העוצמה שבכם. מסע של חוויה, תקשורים,
מדיטציות, טבע חלומי ועוצמתי, יערות מכושפים, מעגלי אבנים פרה היסטוריים הבנויים על שערים לכוכבים, קבוצה נהדרת ומעורבת וסדנה מדהימה!

עם חני יזרעאלי נוי – מורה רוחנית להתעלות ומנחת מסעות רוחניים משני חיים בארץ ובעולם.

לפרטים ולהרשמה היכנסו לקישור בלחיצה פשוטה כאן

10 ימים משגעים בהם נכנס בשערי עולם עתיק ומיסטי של אנגליה וסקוטלנד אשר משמרות את האלכימיה העתיקה סמלים ומבנים מיסטיים

נטען ונספוג כוחות ריפוי שנספוג מטבע פראי ,מעגלי אבנים ומעגלי חיטה,

נמצא את הגביע הקדוש בליבינו בתהליכי עומק לאיזון ואהבה

נתחבר לשדה האנרגיה של קווי מיכאל ,ארתור ונעורר עוצמה פנימית

נתחבר לידע קדום באתרים אנרגטיים ועוצמתיים

נספוג את האלכימיה של מרילין הקוסם, הפיות והאלות ונקבל מסרים להגשמה

נעבור חניכות ריפוי ותקשורים בשערים לכוכבים ,ובצ'קרת הלב של כדור הארץ .

זהו מסע נוסף עוצמתי וקסום, אל ממלכת הדרואידים הקלטים, שכוהנות האלה שירתו אותה.

בואו להעיר זכרונות עתיקים להרים את ערפילי אבלון , לקבל את ברכת האלה לעבודתך המקודשת!חגיגה גדולה של העצמה ,עבודה אנרגטית, טכסים ,קבלת מסרים , עבודה עם הטבע, חיבורים עוצמתיים, דיוק המקום שלנו ,ריפוי ועבודת עומק !

חווית המנחה חני יזרעאלי נוי

 מסע האלכימאים – הותיר שועלת מסעות כמוני ,בשתיקה מוחלטת כבר 3 ימים … וכשאני שותקת, זה סימן שמשהו קוסמי שונה ואחר מתרחש ומתכייל בזכרון התאי ובגופים הפיזיים והאנרגטיים. אזור מערב אנגליה ,הינו מקדש חניכה עצום ,שצורתו פירמידה אתרית ,בעלת ארבעה צלעות במסורת בתי הספר למיסתורין .זה האזור בו עשינו את כל העבודה האנרגטית רוחנית אישית.

קבוצת 'אלכימית הלב' עברה כאן מסע חיים אישי וקבוצתי במיזוג של חכמה עתיקה ,אנרגיות ,ידע תוך רגעי אושר,צחוק דמעות והתעלות רבים שינצרו לעולם בליבינו .השארנו את הזמן בחוץ ועברנו דרך מרחבים ממדים וחללי תודעה נרחבים .עברנו דרך היופי העצום של כדור הארץ ,באזור פרה היסטורי ,בו נשמרת חוכמה למוריאינית אטלנטית, מבנים עתיקים פולקלור ומסורת מרתקים.

פעלנו כשהחושים שלנו מרגישים את החופש להרגיש ,להעמיק את האינטואיציה, הראיה והשמיעה הרוחית בכדי לקבל מסרים מהטבע, מהאבנים ,מהאדמה ,מהמים . מהישויות שסבבו אותנו .זה היה וויז'ן קווסט– בו הצהרנו על חיפוש הגביע הקדוש הפנימי, מציאת חרב האמת , ולסמוך על הלא ידוע ..
חניכות רבות עברנו חלקם מודעות ולא מודעות ,בצקרת הלב של העולם חווינו התעלות גדולה שירה מקודשת,אחדות,שלום אהבה וחמלה גדולים .

שדה ההילה ושדה האנרגיה של הלב התרחבו בעוצמה חווינו חזיונות תודעתיים ,ניקוי עמוק ונרחב , מים קדושים , ניקוי מהסחי דעת.. צעדנו בתוך עצי אלון עתיקים שהם שערים בין מימידים אלכימיה התרחשה ללא הפסקה .
צעדנו בתוך מאות קוי אנרגיה תוך קשר עמוק לסמלים עתיקים ולשאמנים הקדומים הדרואידים הקלטים ואחיות הכוהנות של אבלון המחוברות גם ללמוריה .

חברנו למכשפות המרפאות בשיקויים מצמחים ולוחשות לחשי ריפוי, הלכנו במעגלי אבנים הניצבים כבר מאות שנים. האבנים מכוכבים אחרים רוטטות אנרגיה חשמלית ויוצרות מעגל אלקטרומגנטי המעיף לעולמות אחרים עברנו גם תופעות פיזיות ,כראקציה לכיול המצפן הפנימי וקידוד קודי אור חדשים .טבלנו בשדות הילינג גדולים מתחברים להדרכות שליוו אותנו פיזית ורוחנית ובעיקר ליוזם המסע המאסטר הגדול סנט ג'רמן –המרילין ופמלייתו שליוו באדיקות ועדנה את הקבוצה ומידי פעם נראו למצלמה וגם לעיניים הפיזיות בכל מיני סימנים בעיקר בתדר הזהב .תודה ענקית ואהבה גדולה לקבוצה מדהימה ומרגשת ננצור את רגעי הצחוק החיבור העמוק,הלידה מחדש של כולנו !

חווית נוסעים ממסע רוחני קודם

**זה המקום להיזכרות בקסם הרוצה להתגלות באדמה עתיקה בארץ מכושפת, בעלת כוחות על טבעיים, טבע דרמתי, מסתורין קלטי ודרואידי וחיבור לישות הגאיה .אנגליה חושפת את החכמה הקדומה השאמנית, המכשפות המרפאות הצמחים והיכולות העל חושיות -ענת קסרולה

**תודה מכל הלב והנשמה לחני יזרעאלי-נוי המאסטרית,הכוהנת הקסומה שהובילה עם המון אינטואציה מסע עוצמתי ובלתי נשכח.תודה לקבוצת האלכימאים המדהימה היה תענוג גדול ואהבה גדולה לעבור אתכם מסע קסום ועצמתי זה- יוספה דביר

**לכל אחת מאיתנו, הנשים, ישנו חלק כואב שקשור לנשיות, כמו הקטנה ,חוסר בטחון, דיכוי העוצמה, נידוי, זלזול, פגיעה ועיכובים פנימיים להצלחה.

האלה שבתוכינו דוכאה כי פחדו מעוצמתה . כשאני חושבת על הדיכוי שבאתי איתו לגלגול זה ,הפחדים מבלתי נודע , בחיבור שלי לאשה האלה שבי ,רואה את העבודה הארוכה הסזיפית שעשיתי ..כשאני יודעת כמה העולם הגברי דיכא בי תכונות חשובות, שקשורות להוצאה לפועל ואנרגיה זכרית מבצעת
זה טלטל אותי. רק שעשיתי עבודה פנימית בדרך ארוכה ,נגעתי עמוק פנימה,ריפאתי את הרחם המקודשת ועשיתי שלום עם חלקים חשוכים ,למדתי לשחרר פחד מהעוצמה שבי, מיכולות ריפוי שטמונים בי ראיתי את היופי שבגילוי ,ילדתי עצמי מחדש .

במסע הקודם הגיעו נשים מדהימות, חזקות ומוארות ושני גברים מחוברים לאנרגיות הנשיות .פגשתי נשים וגברים שרוצים צמיחה, מנהיגות ,עוצמה,שמשהו נסתר מושך אותם ,כוח מניע חזק.. אולי היזכרות בידע ,ביחידות חיים ,אולי הטבע הפראי המופלא, אולי המגי'ק המרליני ,מעגלי אבנים עתיקים ,טבע ירוק חכמת הדרואידים וכוהנות האלה חווינו את אנגליה כבית ספר למסתורין גדול בממלכה עתיקה, של צאצאי הדרואידים.

נוכחתי כשהאשה העוצמתית שבנו ,מתעוררת לרמה חדשה של קיום וחיים מתוך שמחה ובחירה חופשית..אנו מתחילות להתעצם בגדול.

כשאנחנו מתחברות למרפאה,למנהיגה המוארת, לטבע המרפא לסודות ול"מג'יק" שידענו איך להפעיל פעם בתקופות העתיקות,מתרחשת פתיחת מרחב גדולה פנימית אז אני יודעת מה אנחנו הולכות לעשות שם במסע הזה באנגליה שרואים איזה א-נשים מתמגנטים למסע הזה מבינים את העוצמה של מה שהולך לקרות לנו במסע הזה..כי זה הולך להיות ה"לפני" ו- "אחרי" שלנו.ואם מילים אלה כבר מעוררות בך משהו פנימי – הרי זה צעד ראשון בדרך למשהו שרוצה להיוולד בך.

באהבה ממני חני מנחת המסע

מה נקבל במסע ?

רוצה לשחרר דפוסי שליטה ותוכנות שהושתלו בך ולא משרתות אותך יותר ?
לשחרר ספק פחדים ?להיות במצב תודעה של שפע, ללא חרדות קיומיות?

להתחבר לעוצמות נשמתיות ולהיזכר מי את?

הזדמנות לחוות טרנספורמציה ב-10 ימים גדושים בחיבור אל הקסם והמסתורין של אדמה עתיקה הקוראת לך לקחת בידך את מקל ההגשמה ולצעוד בנתיבי הקסם הייחודים ובמחוזות האגדתיים והחלומיים עתירי אנרגיה התמרה ואלכימיה.

נחווה קונספט חדשני של תהליכים שמאפשרים חניכה למרפא/ה כהנ/ת שבך ,תהליכי ריפוי עמוקים ,פתיחת לב, חניכות עתיקות, עבודת חישה אנרגטית.

נושאי הסדנה:

*חניכות וריפוי עמוק המשולבות במדיטציות ,תקשורים, צלילים מרפאים והסאונד האלוהי המהדהד במרחבים.

*טקסים עתיקים עם האדמה
* עבודת התמרה וטרנספורמציה פנימית לעוררות קודי המסטריות
* חיבור למקורות עוצמה ושפע פנימיים
*הרטטת בלוטת האצטרובל לתוכנות אור חדשות
*אפשור לתדרים החדשים להפעיל בדנ"א 12 סלילים ואיכויות אנרגטיות אלוהיות.
*הפעלה בשדה האנרגטי ובגופי האור קודים וצפנים קדומים, שיעלו אותנו לרמת תודעה חדשה.

*עוררות ידע קדום
* ריפוי הגופי הרגש ושחרור הטבעות קרמתיות
*קליטת חלקיקי אור קוסמי ומינרלים מהטבע ,להצערת התאים ולהזנת החלקים הגבוהים של הנשמה שלנו.
*הרחבת ערוצי קליטה וחישה אנרגטית

הגעתך לנתיבי מורשת עתיקה, שערי אבלון נפתחים כל האלכימיה והקסמים המיוחדים יפתחו בפניך את הספרייה החיה העתיקה המקודדת בתוכך מימים ימימה. נתיבי ועיגוני הטבעת יהוו תמיכה לפריצת הדרך שלך העתידית .הליכתך על קווי אנרגיה פלנטריים יצור צמיחה פנימית עוצמתית

בהנחיית חני יזרעאלי נוי – תרפיסטית ומנטורית לטרנספורמציה וצמיחה רוחנית .מתקשרת את הכהן הגדול אדמה וסנט ג'רמן. מייסדת את בית הספר ל"מיסתורין של חכמת למוריה" המכשיר מורים רוחניים מתקשרים ,אלכימאים ושליחי אור על פי תודעת למוריה .מלמדת את תורת האלכימיה של סנט ג'רמן ומרילין הקוסם. חני מארגנת ומנחה מסעות רוחניים ארץ ובחו"ל למקומות המקודשים אשר מחזיקים אנרגיות עוצמתיות למוראיניות של העולם העתיק,והיבשת העתיקה למוריה .

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!