מצרים העתיקה עולמות מדהימים, של צויליצזיה חכמה מאיתנו -יומן מסע

מסע של בית הספר למסתורין לחכמת למוריה ואטלנטיס -אל בתי הספר למסתורין המצריים
11 יום של שהות על אדמה עתיקה תוך עוצמה ענקית ענקית ,קידודים, היזכרויות, תהליכי עומק ושחזור גלגולים, עוררות חכמה עתיקה, מסרים ותקשורים
ומודעות אחרת לחיים קודמים למידה אין סופית של תרבות עתיקה וארוכה ביותר שהחזיקה מעמד יותר מ4000שנה. אין סוף  מסרים ומציאות בלתי נראית המתגלה לנו -מתרחשת למול עיננו .

נוסעים  מעידים "שזה מסע מעורר השראה מרתק ואין שני לו,
יחיד במינו, במקומות עוצרי נשימה עוצמתיים ופעילים"
 "שממש להעניק לעצמינו מתנה שמהדהדת בלב ובגופים הפיזיים והאנרגטיים"
הם כותבים ש"שמעו את קריאת נשמתם העתיקה להגיע למצרים,
שמעו קול הקורא להם להתעורר ולהזכר בחוכמתם הגבוהה של בני האלוהים"
היו כאלה שחוו היזכרות מצמררת מלאה בדמעות וחשים מחוברים ביותר לאתרים מסויימים כי חיו שם
היו כאלה שאמרו "שלהיות בפירמידה זה כמו סטאר גייט העיף אותם למימד אחר "
הצטרפו לקבוצה המתגבשת למסע אל ארץ הפרעונים המלכים הכוהנות והכוהנים
בואו יחד נצא לצעוד בנתיב חניכה עתיק באתרים ומבנים מלהיבים ואנרגטיים
שהם מעבר לזמן מרחב ומחכים לנו לבוא ועבור תהליכי עומק וצמיחה

לכל מלך מצרי יש מטרה ושליחות מודרך על ידי סיריוס ואוריון .תמיד הוא יהיה עם ווזיר ,עוזרו האישי, וכהן גדול .

שמו האלוהי  של הפרעה, יהיה כתוב בכל מקום וזה נקרא קרטוש . המלכים חיו בארמונות גדולים שגנים סביבם,  ובנו לעצמם מקדשים ענקיים ביותר,אשר היו צבעוניים באופן יוצא דופן .החיים במצרים העתיקה לפני 5000 שנה נראו איכותיים ומקודשים .
מקום  בניית המקדש נבחר על ידי מידות גאולוגיות פיזיקליות ושדה אנרגיה. המבנה שלו הוא גאומטריה מקודשת. והוא היה בית לנוכחויות מקודשות רבות..לכן הוא נחשב  מרחב מקודש,ם מקום להכשרת הכוהנים לרמה רוחנית גבוהה .תהליכי ההתקדשות של חניכי בית הספר למסתורין עסקו ב
נושאים מרתקים במיוחד במהות הנשמה המעבר שלה בספינת הנצח  הנשמה האנושית פורשת כנפיים  ונחלקת לחמישה חלקים:

הרן -שם הנשמה כתדר
הבה – הנשמה החלקים הרוחיים
הקה – הגוף הרוחני הכפיל האנרגטי .
השעות -הצל , תמיד נוכח תמיד ליד הגוף.
האיב -הלב ,מפתח החיים אחרי המוות .
ההא – הגוף האנושי , הכיל את הכל.

בעת המוות ,הנשמה נפרדה ממנו ופורשת כנפיים, כחלקיקים קוונטים דרך הדלת והקא נשאר ליד הגוף . מי שמחכה לנשמה בצאתה הינו האל אנוביס .

הכנפיים, נמצאות בכל מקום במקדשי שימור אנרגיית הקדושה של הפרעונים המתים. המצרים הנאורים ביותר כבר השכילו לדעת את התחושה של חירות, מעוף והרחבת הגופים התודעתיים יקומיים .הם ידעו לעשות מסעות אסטרליים ולעבור ממדים. זה נמצא בדנ"א .מוטיב שחוזר על עצמו גם בכל צוילצזציה .

עברנו חניכות רבות שקשורות  לדנ"א את הידיעה שאנו גדולים ממה שאנחנו, ויכולים לפרוש כנפיים ולעוף .

האנרגיות העתיקות החיות בתוך המקדשים והפירמידות פועלות באופן עוצמתי על הגוף שלנו .יכולנו לראותם דרך המצלמה ולהרגישם בכל הגופים .

את פעולתם עלינו נרגיש ימים רבים והרי לשם זה נסענו .

הנה צילום של אנרגיות ממקדש בן 4500שנה של האלה הלביאה סחמאת 

יום מוטרף אנרגטית עבר עלינו בפירמידות אקסטזה של סנכרונים , אנרגיות, חניכות,  פעימות לב בקצב אש . אנרגיית ההתמרה של הפירמידות חוללה בתוכינו הציפה רגשית בליל של זכרונות חווית לידה מחדש
תהליכים וטקסים ברוח בית הספר למסתורין .כל שביקשנו קרה והתגשם ! למדנו את מנטרת הניסים ממפתחות חנוך -"אמן פתח, פאווה, קאוין יין ,גבריאל בודהה"  שעזרה לנו להתמיר ולברוא כל מה שרצינו .אפילו אחת המשתתפות נתקעה בשירותים עם דלת שלא רצתה להפתח אחרי כמה ניסיונות אמרה את המנטרה ו-הדלת נפתחה !!

צילמתי מעט את העליה המאתגרת  בתוך פיר הפירמידה הגדולה

התחברנו אל ארון הברית והיינו במקום בו הוא נבנה .כאשר התאחדו 12 זרעי אינטליגנציה, לידי 12 שבטים ניתן ארון הברית לעבריים והם נשלחו ממצרים לאחד את העם היהודי העתידי. כיון  שהתדר של ארון הברית היה חוצני ואלקטרומגנטי עוצמתי,יכלו לשאת אותו רק אלו  את רמת התדר שלהם התאימה לרמת התדר של ארון הברית. ואכן במקום בו הוא נבנה ,חשנו ויברציות רטטים עוצמתיים וחברי הקבוצה עברו תהליכי היזכרות וידיעה מרגשים

תהליך שעשינו עם הזהב של ארון הברית -כשעיגנו את תדר הזהב בתוכינו שהוא כה דומיננטי . ראינו את הארון ,במסע אסטארלי  היינו לידו  .דמויות של שני הכרובים המכונפים שמכסיםעם הכנפיים, נראו בעיני רוחינו ובין הכנפיים הללו נשמע קולו של הבורא.
חשנו כוחות מקדדים אותנו לא פיזיים, אלא כוחות ותכונות רוחניות של עוצמת הבורא בתהליך האנרגטי שעשינו . עיגנו בתוכינו בתדר מוזהב, המסמל את כוח הרצון  לרצונות המתוקנים שלנו. ההתקדשות הינה שכל הזמן יש כוח המכוון ומשתוקק כלפי מעלה, קדימה, כלפי המדרגה הבאה. בכדי להגיע לכזה מצב, שנהיה בשיווי צורה, מכוונים לאור האלוהי   עיבדנו בתוכינו את  תכונות הבורא – רצון ,אהבה, חמלה, חוכמה, עוצמה, קבלה ,סליחה ,אחדות הרמוניה .
שאותו מסמל "ארון הקודש". בסיום התהליך נשכבנו בבית הקיבול של הקדושה. עטופים בזהב !

המעבר המדהים בין המימדים והעולמות, בין הזמנים והמציאויות הימם אותנו במהירות בו הוא מתרחש .יכולנו לרדת 100 מטר בתוך האדמה לעולם התחתון בו קבורים מלכי מצרים ולהרגיש שהיינו במקום הזה ואז לעלות חזרה במדרגות ומיד לחוש שעבר עלינו משהו שאיננו יכולים לתאר במילים

סרטון קצר לאחר העליה מתוך האדמה – מקבר מלך 

 תקשור שנמסר במהלך המסע –

הזמן על הפלנטה משתנה לפי הפיזיקה ונבואות עתיקות . למבנים הטכנולוגיים המשוכללים במצרים, יש השפעה גדולה. הכל עובר אתחול מחדש ושינוי .לתודעה האנושית יש השפעה על השדה המגנטי.

5 פעמים היתה כאן אנושות שחיה ונעלמה .חמישה ניסויים. מצרים היא האחרונה בניסויים. והם הצפינו ידע גבוה בכל שדות האנרגיה, במדבר הצחיח .
אתם כצויליצזיה שישית לא תעלמו, כי התודעה של בן האנוש החדש, מפקסת על התהליכים המכוונים – אישיים והקולקטיביים .

חוויתם  זריעת זרעי שלום ואהבה, באדמת מצרים וזו תרומותינו להשפעה הגדולה של שינוי תודעתי עולמי לשלום.

על הנילוס, נהר החמלה (כפי שקריון כינה) המחובר לכוכב של מצרים סיריוס, התחברתם לכל ההדרכות הגדולות הנמצאות במערכת הבריאה הקוונטית,
בכדי להשתמש בחמלה ובאיזון יותר ויותר .בכל המבנים הטכנולוגיים המשוכללים כפירמידות, מקדשים, קברים מתחת לאדמה – העברנו אתכם  תהליכים מדהימים  .הזרעים הנזרעים בכם באים מתודעה חדשה אנרגיה חדשה ודרכים חדשות .זה התזמון של ההתעוררות וכיול מחדש . וזו מהות 2019 .נשמות עתיקות, היזכרו בחיים קודמים ואפשרו לסינכרוניות לעבוד עבורכם .היו במודעות ערה לתרומת הידע העתיק כלפי כל הדברים העתידיים שלכם .
התחברו מתוך ניצוץ הנשמה הגדולה שבלב .

חניכת הספיקנס – לחץ להאזנה 

הצטרפו אל המסעות הרוחניים שלנו היוצאים במהלך השנה

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!