פברואר -הוא חודש  מיוחד בכל התרבויות,  אנרגיה נשית מקודשת שיוצרת התנועה קדימה!

 למשל חגיגת האימבולק –  חג קלטי עתיק ביום ה-1 לפברואר, מידי שנה הקלטים והוויקה  חוגגים את חג האימבוליק, המסמל את תחילתה של עונת האביב. חיים חדשים צמיחיידה חדשה, שורשים מתעוררים

ביום הזה מדברים רבות על האלה הקלטית בריגיט, המילה עצמה אימבוליק משמעה פנים הבטן, איפה שפיריון ויצירה מתחילים, לא מפתיע שמייצגת אותו בריגיט המדהימה, אבל הסיפור שלה רלוונטי לנו נשים יותר מתמיד, ודווקא ביום שנקבע כיום זכרון לקורבנות אלימות נגד נשים.

חג זה מזכיר שהחורף ממש בשיאו ולפני סיום  זו נקודת זמן שממנה מתחילים להסתכל על ימי  המעבר בשנה

אנחנו עדיין בהתכנסות רחמית קר גשום אך לפי מחזוריות השמנה הרחמים מתחילים ליצור חיים חדשים ניצנים חדשים של התעוררות הטבע


בדיוק כמו שהטבע יתחיל להתעורר  עוד מעט אחרי שנת החורף,  כך גם אנחנו באנרגיות שלנו אנו מתחילים להתכונן לאביב  

זה הזמן בו האנרגיה הנשית מבקשת ניקוי נוסף ועמוק, בכדי לאפשר לשדה חדש לקלוט את הזרעים.
זמן טוב לזריעה תודעתית עם הרבה פוטנציאלים

   עברנו את יום שער האנרגיה העוצמתי,  2/2/24 המוביל אותנו אל קוד התעלות   22/2

בשער עוצמתי זה נושא את הרטט של 2, מגשר בין האני העליון לבין האני האנושי להתמזג לאחד,

בסיוע בשילוב של המישור הפנימי בתלת מימד הפיזי.

 סינכרוניות קידוד אנרגטי 22, 222, 224 ו-222 נושאים את התנודות החזקות של אהבת חינם, אחדות, שלום, הרגע הווה, ואנרגיית הבחירות המודעות שאנו מונחים לעשות.

 אנרגיות גלקטיות עוצמתיות זורמות פנימה, נושאות תדרים גבוהים של אור עם הפעלות דנ"א גלקטי והפעלות לב גבוה יותר.

 הפורטל הזה נושא שילוב מודגש בין הצל לבין היבטי האור של מי שאנחנו, נכנסים לאיזון האנרגטי והאיחוד בתוכו. יום הפורטל הזה שוכן באמצע הדרך בין היפוך החורף לשוויון האביב – יום חוצה רבעונים

דחיפה זו של האנרגיה הקוסמית תומכת בשילוב של ההיערכות הפנימית למציאות הפיזית, כבחירות חדשות, הזדמנויות חדשות, התחלות חדשות.

יהיה לנו ירח חדש במזל דלי, ב-9 בפברואר, נעבור גם דרך מסדרון 22/2 שער התעלות  שיהיה עמוס לא רק בהפעלות עוצמתיות אלא גם באנרגיות של השילוב הקסום של האוהבים השמיימים בדלי – ונוס ומאדים – הדלי התחלות חדשות לחיבורים ושותפויות אלוהיים. האנרגיות של פברואר הן מאוד האנרגיות של האירועים המיועדים, מסייעות בהבאת צירי הזמן הגבוהים ביותר מבפנים לתוך המציאות הפיזית.

זהו הזמן של לידה מחדש מטאפורית, שיתוף אותה אנרגיה כמו הסהר, העלמה ותחילת שלב הזקיקים של המחזור החודשי. הוא מקיים את ההבטחה של האביב הקרוב, כשחיים חדשים מתחילים בשקט לפרוש סביבנו, בדיוק כשאנחנו יוצאים משנת החורף המשקמת שלנו ומפיחים חיים בכוונותינו. מעכשיו מתחילים לעלות, אנרגיה גברית עולה בהתמדה עם השנה שעווה לקראת הקיץ. מרגישים בתוך תחושת ההתעוררות והתקווה, ההתרגשות לאפשרויות חדשות גוברת כשהזרעים שנבטתם במהלך החלק האפל ביותר בשנה מתחילים לנבוט.

השבוע אנו מתכוננים לכניסת שנת הדרקון ב10.2 ליל מולד לבנה

מרקורי נכנס למזל דלי  עם פוטנציאלים חזקים כדי לפתוח את צ'אקרת העין השלישית שלך ), עם תדרים גבוהים יותר, וגם לחבר את רמות האינטליגנציה החדשות האלה לצ'אקרת הגרון שלך, לתקשורת משופרת.

כשמרקורי נע  מאחורי השמש, יהיה לנו זמן להתעדכן בעוד ממה שאנחנו רוצים ליצור עכשיו, להבין, ולהיכנס ליישור לתוכניות עתידיות. ייתכן שיהיו לך הבזקים של תובנה משום מקום ואפילו תפתיע את עצמך עם מה שאתה מבטא.

יכולות להיות תובנות חדשות מדהימות, פתרונות, חלומות, חזיונות, תוכניות וגישות לחיים שאולי נראות מרעננות במיוחד.

כשסערות שמש מטורפות המכונות M, נכנסות כעת לכדור הארץ

הן לגמרי מבשרות לפי הלוח הסיני, שנת הדרקון נכנסת, ויוצאת שנת הארנב  

אני חיכיתי לך 1נשנת הדרקון- 12 שנה,

מאז 2012 אני בהמתנה, בים סבלנות.. (שגם אז היתה  גם שנת הדרקון)

ברשומות האקשיות שלי כתוב לי שאת השנה שלי !

ממש זכורים לי חיי האחרים  בהם הדרקונים היו השומרים שלי חיות הרפואה שלי

כלי הרכב  כאלה חמודים ומרפאים

זה היה בתקופת למוריה והקלטים, זוכרת את התחושה המשכרת את האנרגיות החשמליות שהיתי בהן.

חיכיתי חיכיתי כמה שנים לזמן הזה!  12 שנות טרנספורמציה הסתיימו

ועתה עולים על הגל הבא זוהי נמקודת סמן להתפתחות אנושית

באנרגיית אש עשייה צמיחה, הפניקס קם מחדש

הדרקון, הוא היצור המיסטי  היחיד מתוך 12 החיות בגלגל המזלות היפני סיני, שיכול לשחות, לעוף, להלך על האדמה, ולנדוד בין הממדים. הדרקון מייצג כוח ואומץ, אבל הוא גם סמל של שלום והצורך להתאחד.  וככזה הוא נערץ ביפן  ונחשב כ"אל המים"

    זה הוא אלמנט העץ ין , מסמל התחלה חדשה, כוח, פריצה, עוצמתיות, כריזמה, שגשוג וברכה עם רוח של שינוי

מי שיכול להתחבר לכוח של דרקון ולזרום איתו יכול להפוך תסכול, כעס וזעם לכוח של שינוי, פריצה ושגשוג.

 כך שכולם רואים בו מביא שקט ברכה ושפע חקלאים רואים בו כמוריד גשם ודייגים מתפללים לעזרתו בלכידת דגים

מכיוון שהיא בחסות דרקון העץ הירוק.ירוק מסמל צמיחה, שיקום והתחלות חדשות, בעוד שעץ קשור לכוח מעניק חיים, יציבות וחוסן.

באופן כללי, דרקונים בתרבות הסינית קשורים לחוכמה וידע, כוח וסמכות, כמו גם עושר ושגשוג.

הם מילאו תפקיד משמעותי בעיצוב האמונות והמנהגים התרבותיים של כמה חברות.

במיתולוגיה הסינית, דרקונים הם יצורים נערצים מתוארים כיצורים מיטיבים, סמל של כוח ומזל טוב. הם נחשבים ליצורים אלוהיים המביאים ברכות ושפע. הם מייצג כוחות חזקים ומשמחים, הם קשורים גם לשמים ומאמינים שיש להם את היכולת לשלוט במזג האוויר, במיוחד שליטה במים, גשמים, סופות טייפון ושיטפונות.

הדרקון מזוהה גם עם קיסר סין ושימש כסמל לייצוג הכוח האימפריאלי. בנוסף לקשר שלו עם כוח וסמכות, הדרקון נתפס גם כסמל של חוכמה, אריכות ימים ושגשוג. מאמינים שהוא מגן על אנשים מפני רוחות רעות.

במיתולוגיה האירופית, הדרקונים הוצגו לעתים קרובות כיצורים מרושעים, הוצגו כמפלצות דמויות נחש שהטילו אימה על האדמה וטרפו בעלי חיים ובני אדם. דרקונים אלו היו קשורים לכוחות רשע וכאוס, ובדרך כלל נהרגו על ידי גיבורים אמיצים או דמויות קדושות. עם זאת, כמה תרבויות אירופיות, כמו העמים הקלטים והסלאביים, ראו גם בדרקונים יצורים מיטיבים, הקשורים לעתים קרובות לאדמה, לטבע ולפוריות.

שולט אנרגטית על אמת, חופש, אותנטיות, תובנות אלוהיות, פריצות דרך, שינוי, הלם, מהפכה ואירועים בלתי צפויים

הנה מיקוד חשוב לשבוע

ונסיים בסיפור קצר מגע של כנף הדרקון שכתבה אנדריאה הוט

בעיר העתיקה אלדוריה, בה נראה שהזמן רוקד עם לחישות הרוח, התאספה אחווה של נשים חכמות ומנוסות. כל אחת נשאה נטל של ניסיונות, פחדים וטעויות מהעבר שלה, מטילה צללים שנאחז בהם כמו חברים ותיקים.

יום אחד, כשהשמש טבלה מתחת לאופק, זורקת גוונים של כתום וסגול על פני השמיים, הנשים התאספו במעגל. באחדות החלו טקס, ריקוד שחרור העוגנים שהחזיקו אותם בשבי. כשהתווים האחרונים של הלחש המשותף שלהם מילאו את האוויר, נפתח לפניהם שער מיסטי, וחושף ממלכה בה דרקונים המריאו בכנפי חוכמה וקשקשים של חוסן.

ממעמקי הפורטל הקסום הזה יצאו דרקונים בצבעים וגדלים שונים, כל אחד השתקפות של מסעותיהן האינדיבידואליים של הנשים. היה אלדרה, דרקון מעוטר בקשקשים ירוקים, מסמל את הכוח שחושל לאורך זמן. מרידיה, עם כנפיים של כחול ססגוני, גילמה את השלום שמגיע עם קבלת הטעויות.

כשהדרקונים הקיפו את הנשים, נוצר קשר עמוק. הדרקונים דיברו ללא מילים, נוכחותם מזור לפצעי העבר. יחד, הם יצאו למסע בנופים השמימיים של זיכרון, מול הפחדים והכעס שהיו רדומים מזמן.

בלב יער נשכח, בו עצים עתיקים לחשו סיפורים נשכחים, הנשים התעמתו עם הצל שלהן. בהדרכת דרקונים שלהם, מצאו אומץ לחקור את עומק נשמתם, לאמץ את הטעויות שפעם רדפו אותם. כל התגלות נתקלה במגע עדין של כנף דרקון, סמל לחמלה ולהבנה.

החדשות על האחווה המדהימה הזו התפשטו למרחקים, והגיעו לארצות רחוקות בהן נשים השתוקקו להשתחרר מאזיקי העבר שלהן. העיר אלדוריה הפכה למקלט, מקלט בו הגיעו נשים מכל תחומי החיים לרקוד, לשחרר, ולחבק את דרקונים שלהן. אנדריאה הוט

וכך גדלה האחווה, קולקטיב של נשים ודרקונים אורגים צעיף של חוסן וחוכמה. סיפורם, שנלחש ברוח ונישא על ידי הנהרות, הפך לאגדה – סיפור הראוי לאהבה, סליחה, צמיחה, הגשמה וחלומות חדשים שהדהדו לאורך דורות, מעורר השראה לאחרים לצאת למסעות שלהם של גילוי עצמי ושחרור.

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!