רשת הכניסות לכדור הארץ הפנימי -החיבור לאגרתה .

רשת הכניסות לכדור הארץ הפנימי -החיבור לערי  האור. כתבה חני יזרעאלי נוי

לקח לי זמן לקבל את העובדה שישנם חיים מתחת לכדור הארץ .בעקבות חיבורי להר שאסטה ,לעיר האור טלוס וערי אור מתחת לספיקנס ,ולפירמידות , בירושלים במקסיקו מדבר גובי ,אנגליה , אירלנד ובעצם ברחבי כדור הארץ . גם בעקבות שמיעתי לעיתים צלילים המגיעים מהאדמה ,לא רק מהשמיים ,וחשיפתי  לצילומים מיוחדים המראים כניסות  ספירליות בקטבים ,הוודאות של חיים רוחשים מתחת רגלינו היא כל כך חזקה ומורגשת, שהתחלתי לחקור בעניין. בחיפושי  הסקרניים אחר מסתורין רשת ערי האור אגרתה פגשתי במידע  מרתק עכשווי!

 

מהי האגרתה ?
אגרתה היא רשת ערים תת קרקעיות המחוברות בניהן על ידי מנהרות. רשת הערים אפופות מסתורין בשל מיקומן בפנים כדור הארץ.

הגישה אל ערי האור התת קרקעיות מתאפשרת אך ורק לבני אנוש בעלי מודעות גבוהה ביותר.

פדרצית אגארתה התת-קרקעית

מלבד עיר האור טלוס ישנן כ 120 ערי אור תת קרקעיות בפלנטה שלנו, הכלולות בפדרציית אגארתה של ערי האור התת קרקעיות. זוהי ממלכה עצומה של ערי אור ותרבויות מפותחות שונות אשר הלמוריאנים הם חלק מהן ולאו דווקא מהותיקות שבהן. בערים אלו מתגוררים פליטי למוריה ואטלנטיס העתיקות ותרבויות קדומות יותר אשר ייסדו את הרשת. חלק מערי האור ידועות בשמן וביניהן, טלוס בהר שאסטה בקליפורניה, ראמה שבחבל ג'איפור שבהודו, פוסיד שבאזור מאטו גרוסו בברזיל, שונשי בהרי ההימלאיה בנפאל, שאמבאלה בטיבט, ערים שלמות מתחת למדבר גובי במונגוליה ועוד.
רשת ערי האור שומרת על תדרים עתיקים במרחבים אנרגטיים סטריליים.

רשת הערים מאפשר לניצולי היבשות ולציוויליזציות הקדומות להמשיך ולחיות בגופם האתרי מתחת לאדמה במקומות עמוקים בתנאי חיים טובים, וכן מספקת לישויות כוכביות מרחב פעולה. מנהרות ופתחים מסתורים, הנמצאים מתחת לשטח ומעל השטח, מובילים אל הערים אלו. בירת ממלכה פנימית זו בכדור הארץ נקראת 'שמבלה'. זוהי המרכזייה ממוקמת בטיבט השולטת על הערים ומקושרת ליבשות האחרות בעולם על ידי רשת המנהרות התת קרקעיות. על אף שחלק מהמנהרות נהרסו עקב אסונות טבע בעולם, רוב המנהרות עדיין נמצאות בשימוש כיום.

היכן ממוקמים הפתחים לערי האור ?
הפתחים לערי האור נפרשים ברחבי כדור הארץ ונמצאים בכל יבשת ויבשת.
הפתחים מאופיינים בהימצאותם בסביבות הרים, אגמים, יערות ובתוך אנדרטות עתיקות מתרבויות שונות. אם כי נמצאים פתחים גם המרכזי הערים המתקדמות בעולם כגון ניו יורק וטורונטו.

מחקרים וחשיפת פתחי ערי האור הקיימים על פני כדור הארץ

אירופה-
אנגליה- סטונהנג'-
במישור סחוף רוחות באנגליה כ 80 קילומטרים מדרום מערב ללונדון, עומדים מעגלים של אבנים. זוהי טבעת הנחשבת לאנדרטה הפרה-היסטורית החשובה ביותר בכל בריטניה. רק כמה מהאבנים עדיין נותרו יציבות בעוד אחרות התמוטטו על הרצפה או נעלמו מהאתר. מלומדים וחוקרים מסוגלים להבין את התצורה של החוגים בתוך העיגולים שנותרו יודעים לשחזר תמונה שלמה המציינת היכן ניצבו שני מעגלים אחרים של אבנים או יתדות עץ בשלבים הקודמים של סטונהנג'.
אבני הסטונהנג' יצירות מבנה עגול מיוחד אשר שימש למטרות אסטרונומיות. הם היו הראשונים להבין את החיבור בין מיקום אתר על כדור הארץ ונקודת הצטלבותו עם כוכבים. האתר חושף את הטכנולוגיה והתקשורת הגאונית של אנשי האור שחיו בו ואת יכולתם לתקשר עם הכוכבים ביקום, לגלות את המקומות האנרגטיים ביקום ולחבר ביניהם. זהו חלק ממארג אתרים מקודשים שכיוונו את הגלקסיות הרחוקות להיכנס דרכם בכדי להצפין תבניות מידע להטעין את האזור באנרגיה גלקטית מתקדמת .

אנגליה, גלסטונברי – בעיר גלסטונברי, הידועה במשך מאה שנים כ'אבלון' נמצאה כניסה לעיר בשם 'הוולשי אנווין' הנראית כמו אי אגדי וממוקמת באיים הבריטיים. על פי הפולקלור הבריטי ישו ביקר באי יחד עם יוסף הרמתי ובו נבנתה הכנסייה הראשונה בבריטניה. במסגרת אגדות ארתור אבלון הינו האי אליו הובא המלך ארתור בסירה על ידי אחותו למחצה ובו נקבר. על פי חלק מהאגדות ארתור אינו קבור באי אלא ישן בו עד שיזדקקו לו שנית. בעקבות האגדות המשויכות וחוויות עוצמתיות שאנשים עוברים בו גם מיוחסים לגסטונברי כוחות המופלאים ואדמה באי נחשבת לקדושה.

קשר בין גלסטונברי, סטונהנג' והפירמידה הגדולה בגיזה
על השער הכניסה בגלסטנברי, אשר עוצב לפני כאלפיים שנה, נמצא אחד הסמלים מפורסמים בצורת סימן הדגים, אשר לימים הפך לסמלו של ישו. באורח מסתורי סמל הזה נמצא גם בפירמידה הגדולה בגיזה וגם באנדרטת הסטונהנג' שבאנגליה.

 

אנגליה, סטפורדשייר- בעת חפירת תעלה בסטפורדשייר התגלתה צלחת ברזל גדולה ואליפטית בתחתית התעלה הנראית כמו צוהר עם טבעת ברזל רכובה עליו. צוהר זה כיסה כניסה המובילה אל מנהרות תת קרקעיות. הרמז היחיד שיש לנו למיקומו הינו השדה בעמק מוקף יערות וכן דיווח על הגילוי אשר מתועד בספר "היסטוריה של סטפורדשייר" משנות 1700 המאוחרות.

מלטה, מערת מלטזית- הכניסה אל המערה המלטזית המכונה היפוג'ים ממוקמת על אי מלטה, ליד כפר קאסל פאולה, והיא משקיפה על העיר. בשנת 1902 פועלים אשר חפרו בכפר קאסל פאולה דיווחו שנפלו לתוך מערה תת קרקעית אשר מחוברת לקומפלקס שלם של מערות ומנהרות. תגלית זו הובילה לחקירתה של המערה וגילוי מורכבתה ותכולתה. שלושה הפתחים אשר התגלו בה הובילו לסדרה של תאים אשר נחפרו בסלע המוצק מטה, עד שלוש רמות נמוכות יותר עבור כל חדר. בסדרת החדרים התת קרקעיים נמצאו יותר מ 30,000 שלדים של גברים, נשים וילדים אשר לא ברור מקורם.

ארצות ערב –

מצריםפירמידה של גיזה

הפירמידות של מצרים נחשבות לאחד משבעת פלאי תבל. הן נבנו בתקופת מלכי השושלת הפרעונית הרביעית ,2613-2565 לפני הספירה, כמצבות קבורה למלכי השושלת. הפירמידה הגדולה ביותר נבנתה על ידי המלך ח'ופו, שהכריז על עצמו כ"אל השמש" עוד בחייו, לעומת שאר מלכי השושלת שהאמינו כי יהפכו ל"אלי השמש" רק לאחר מותם.

ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק האמריקני מצא פתחים בפירמידה המצרית הגדולה שבעיר העתיקה גיזה, מדרום לקהיר, מוליכים לחלל שמאחוריו דלת נוספת עשויה מאבן גיר. הגילוי התאפשר לאחר שלחלל האטום של הפירמידה הוחדר רובוט מיוחד הנושא מצלמה בניסיון לגלות את אחד הסודות האחרונים של שרידי העולם העתיק. גלישה ארכה כשעתיים. תחילה הכל התנהל על-פי התוכנית עד שנתגלה לפתע שהבנאים הקדמונים מתוחכמים להדהים של והשכילו להערים מכשול נוסף בפני פורצי הקברים על מנת שלא ניתן יהיה לחשוף את הסודות הכמוסים של המבנה העתיק. החוקרים אינם סבורים שתעלות אלו יועדו לזרימת אוויר או העברת מים, מכיוון שהן חסומות. ישנם חוקרים אשר מאמינים שהן "תעלות כוכבים" המצביעות לכוכב הצפון ולמערכת הכוכבים אוריון, בהמשך לידע המקובל על שלושת הפירמידות של גיזה הניצבות באותו סדר שבהם מוצבים הכוכבים של מערכת אוריון. חוקרים נוספים סבורים שמדובר ב"תעלות נשמה" דרכן הנשמות אמורות לעבור, ואחרים מאמינים שהתעלה הדרומית מובילה לתעלה שלישית, שטרם נחשפה.

טורקיה- דרינקויו וקאימאקלה. גילוי של עיר תת קרקעית מסיבית בדירנקאיה חשף מורכבויות מדהימות של דרכי מעבר עמוקות שנבנו על לפחות עשר רמות נפרדות. שתי הערים שוכנות במרחק 9 ק"מ זו מזו ומחוברות במחילה. הראשונה כוללת 8 קומות מתחת לאדמה, ושימשה למסתור כבר במאה ה 19 ובה הסתתר בה צבאו של מוחמד עלי. הערים כוללות חדרי מגורים רבים, כיתות לימוד ומרחבים תפעוליים כגון יקב. עד היום לא ברור כיצד הוארו הערים וכיצד פעלה מערכת האוורור. הערכות מדעיות מסיקות שזהו מרחב המחיה של לפחות 20,000 אנשים אך לא ניתן לקבוע מהי מטרת העיר הזו ולמה שימשה.

אפגניסטן
לדברי חוקרים  בריטים החוקרים את השבטים המונגוליים במונגוליה דרך אפגניסטן עוברת רשת מנהרות מסועפת. שהשבטים מספרים שיש כניסות למנהרות גדולות רב מערכתיות, אשר מובילות לעולם תת קרקעי שמוצאן עוד מתקופת יבשת למוריה. מנהרות אלו יוצרות חיבור בין אפגניסטן והינדו והן  וקשורות עד לכניסה למנהרות  מנהטן, בניו יורק.

קנדה –
קנדה, טורונטו,
מרכז העיר- בטורונט נמצא יש פתח קטן למנהרות תת הקרקעיות מעל הפרלמנט ברחוב במרכז העיר. הכניסה ממוקמת בין שני בנייני מגורים ומובילה דרך תעלות ביוב אל העיר התת קרקעית מתחת לטורונטו. מרכז עיר קרקעית זו ממוקם מתחת רחוב ג'רארד ורחוב צ'רץ'. מעל אזור זה נצפו השפעות מגנטיות מוזרות. בפינה זו של רחובות מסתמן שיעור גבוה יותר של תאונות שאינו דומה לשום מקום אחר בטורונטו. אפשר לשער שניצול שדות מגנטיים חזקים אחראי לתקלות המוזרות כיוון שלעתים תכופות הן הגורם לתאונות אלה. מנהרות אלה ידועות  מימי האינדיאנים המקומיים וניתן למצוא עדויות אודותן באגדותיהם

קנדה, מחוז ניופאונדלנד- בעיירת הכורים בסמוך לגבול ניופאונדלנד וקוויבק נתגלתה חפירה עמוקה בתוך מכרות הברזל. מזמן חשיפתה החלו להתרחש במקום דברים מוזרים, ציוד נפגע לעיתים תכופות והכורים נאלצו לסגור את המכרה. כיום נמצא במקום זה גן טבעי והוא מוגדר כמחוץ לתחום האכיפה של המשטרה. מנהרות שנחשפו מובילות לעיר תת קרקעית סמוכה לאגם אונטריו, בו נצפו אורות כדוריים בצבע כתום הבוקעים ממנו וצוללים בתוכו.

קנדה, הרי מקנזי – כניסה נוספת נמצאת בעמק הנאאני השייך לארץ הואאוגיביי ומשתרע על 250 קילומטרים רבועים. הכניסה ממוקמת בקצה הדרומי של הרי מקנזי של קנדה כ 550 ק"מ מערבה מנמל סימפסון על נהר מקנזי. כל הידוע על כניסה זו הוא שרבים מאלה שהעזו להיכנס דרכה זה נמצאו במצב מוות.

מערב קנדה
, בנוסף, כניסה לרשת התת קרקעית נמצאה באזור המאופיין במעיינות חמים וגייזריי גופרית, המשמרים בעמק חום של כ 30 מעלות בכל ימות שנה, בשונה לטמפרטורה השוררת בשאר האזור. האזור אפוף מסתורין ובו שורר ערפל תמידי.

דרום אמריקה  –

ניו מקסיקו, דולסה אזור זה ידוע במסתורין שלו  ובו נמצאו מעל 100 יציאות סודיות ממעמקי האדמה. האזור ידוע כאתרי נחיתה של חלליות אשר חולפים כשתי וערב בכוכב לכת שלנו. האתר נראה כתחנה תת קרקעית צבאית ומשמש כמעבדה המתחברת עם הרשת התת קרקעית של מנהרות. החלקים הנמוכים במנהרות דולסה שייכות לבסיס זה והן לכאורה בשליטה של בני כדור הארץ פנימיים או חייזרים. מערך מנהרות זה נחשף בשנת 1947 במהלך סלילתו של כביש ליד מאגר דולסה. האתר נסגר בשנת 1983 בשל תופעות מוזרות שהתרחשו בו, כגון שקיעת כבישים אשר נבנו והתמודדות עם סלעים בלתי ניתנים לשבירה או התכה.

מקסיקו, יוקטן – חצי האי יוקטן שבמקסיקו הינו אחד היפים במקסיקו בו נמצאת עיר עתיקה אשר נבנתה על ידי בני המאייה והייתה למרכז פעילות ותרבות חשוב מאד בצפון מקסיקו. זהו שער אנרגטי המחובר תת קרקעית לכל הרשת. פירמידת צ'צין איצ'ה הינה המבנה המשמעותי ביותר באתר ומייצגת את פסגת תרבות המאייה. היא בנויה בצורה מושלמת מבחינה מתמטית ומרתקת מבחינה רוחנית. האי היפיפה ידוע בשל בולענים פעורים בסלעים התמלאים במי תהום. בתקופת ממלכת המאיה לבורות הללו יוחסו תכונות של קדושה. הבולענים מהווים פתחים למנהרות המובילות למערכת של מערות נטיפים תת קרקעיות מרהיבות מוצפות החושפות עולם קסום ומרתק מעין כמוהו. ברחבי יוקטן נמצאים אלפי בולענים כאלה, חלקם גדולים מאוד, כמו הסנוטה הקדושה ליד צ'יצ'ן איצה, ואחרים קטנים וחבויים בלב יער גשם.

ברזיל – ברזיל מרושתת תת קרקעית ובה התגלו כניסות ויציאות רבות לאגראתה. במדינת סנטה קטרינה ליד העיר של ז'ואנוויל התגלתה כניסה למנהרות דרך הר. אזור זה ידוע גם בשל קולות העולים ממעבה האדמה וכן בשל הדיווחים על מטעי פירות תת קרקעיים שנמצאו בו.
כניסה נוספת נמצאה במדינה בסאן פאולו השכנה. האגדה המקומית אומרת כי סנטה קטרינה ופרנה הם כוורת של רשת של מנהרות שמובילות לאטלנטיס לערים התת קרקעיות. מערכים כי רשת זו קשורה לפתחים נוספים שתועדו באזור, בינהם מנהרה ליד פונטה גרוסה, במדינת פראנה, כניסה ליד רינקון, במקום שנקרא אף הוא פראנה. מנהרות, מערות וכניסות במאטוגרוסו, וכן כניסות חשאיות עיר פוסיד על גבול ברזיל וארגנטינה.

ונצואלה, אל דוראדו – עיר אגדית ומסתורים בשם אל דוראדו הנמצאת בין שני הרי געש מסיאיטי ופאבה אשר תחתיהם עוברת המנהרה. האזור מורכב ממכתשים אשר נוצרו כתוצאה מפעילות הרי הגעש הממוקמים ליד מקורות הנהרות וקאורה וונטוארי. נוכחות של מחצבי הזהב העשירים באדמה מסמנת על העוצמות האנרגטיות האדירות החבויות בו. אנשים המתגוררים בהרים סמוכים טוענים שהאזור מכונה "גאואה ג'ידי ואינמה ג'ידי ."
גאואה ג'ידי נמצא בתוך יער עתיק המאוכלס בדלילות בו חי גזע של אנשים שבטיים המתרחקים מזרים, מדברים שפה לא ידועה ולא מבינים ספרדית, אליהם יכולים להתקרב רק גזעים מעיירת אסמרלדה, באורינוקו. צבע עורם השנהב ולהם עיניים גדולות ושיער ארוך בצבעים שונים. הם כנראה מתגוררים בתחתיות המכתשים בחדרים תת קרקעיים עצומים אליהם מגיעים דרך כניסות נסתרות ביער. דיווחים אחרים מצביעים על כך שקבוצה זו נמצאת בקשר קבוע עם חוצנים. האינדיאנים של היער אומרים כי בלילה העצים של כל הר געש מוארים באור ירוק רך שכנראה מגיע מלמטה. מדי פעם משהו שנראה כמו "מטוס קטן ועגול" יוצא מהחושך, נכנס להילה הירוקה ונעלם לתוך הר הגעש.

ארצות הברית –
ניו יורק
. הכניסה למנהרות  הפנימיות באדמה מגיעה דרך פיר מעלית נטושה במנהטן, ניו יורק. רק מעטים יודעים היכן הוא ומיקומו  המדויק. חקירה אמיצה אל תוך תעלות ביוב אפלות בנות מאות שנים, מושבות תת קרקעיות של חסרי בית ומנהרות סודיות של מערכת הרכבת התחתית, אשר חלקן לא בשימוש, ובכלל זה תחנת סיטי הול המרהיבה הסגורה זה עשרות שנים, ממחיש את עומק העולם הנסתר שמתחת לפני השטח של ניו יורק. ההסטורין סטיב דאנקן והצלם האורבאני ארנדרן וונדר יצרו סרט תיעודי מלווה את סטיב דאנקן בהרפתקאותיו בעיר התת-קרקעית שמסתתרת מתחת לרחובות הסואנים של התפוח הגדול.
ארקנסו, בריסטל בצפון ארקנסו נמצאו עדויות מרתקות על החיים בתוך המנהרות. צוות של 12 מומחים פרצו למערכת מנהרות עתיקה וזכו למגש פנים אל פנים עם התושבים של פנים כדור הארץ. מצפון לבטסוויל חוקרים מצאו מנהרה המוארת באור זרחני ירקרק ובה נפגשו עם גזע של יצורים שגובהם
7-8 מטר וצבע עורם כחלחל. הגברים העידו שלהם טכנולוגיה מתקדמת וסיפרו לחוקרים שהם צאצאי השבט האינדיאני צ'ירוקי, כולל גזע של גברים כחולים. לדברי צ'ירוקי הם היו אלו שיישבו גם את האזורים של קנטאקי. לדבריהם כשנכנסו הלבנים לשטח  הצ'ירוקי הרגו את כחולי העור אך כמה מהם הצליחו להגיע לכדור הארץ הפנימי והמשיכו את חיי הגזע שם.

קליפורניה, רכס הקוקוויף – ישנה האגדה על מערת קריסטל בדרום מערב קליפורניה. מערה גדולה המקשרת לרכס הקוקוויף. דווח כי נמצאה על ידי ארל דור, כורה וכימאי אשר עקב אחרי הרמזים שניתנו לו על ידי אינדיאנים. הוא נכנס למערת קריסטל בשנות השלושים ולאחר שירד במעבר בתוך ההר כקלומטר וחצי, והגיע למערה גדולה שגודלה שמונה קילומטרים, מערת ליוהובה. בבסיס המערה זורם נהר אשר גדותיו היו עשירים במרבצי זהב. מסיבות שרק ידועות לחוקר פוצץ את הכניסה ונכנס. כיום המיקום המדויק של הכניסה אינו ידוע היום והכניסה חתומה לנצח.

קליפורניה, הר לאסן – קרוב למרגלות הר לאסן נמצאת כניסה המובילה לעיר תת קרקעית גדולה. לאסן נמצאת עיירה הנקראת מנטן, שם מצא אדם בשם רלף פליד את הכניסה. על פי דיווחיו ממוקמת היא בצד של  ההר, קצת יותר מ -7,000 מטר מעל פני ים. הכניסה המאותרת בעזרת זיזים מיוחדים בסלע ועליה חקוקים סימנים בלתי מוסברים.

קליפורניה / נוואדה, עמק מוות – העמק ממוקם על הגבול שבין קליפורניה לנוואדה והוא קיבל את שמו בזכות הטמפרטורות הקיצוניות השוררות בו המגיעות לכ-50 מעלות צלזיוס בקיץ. בעמק מדברי זה סלעים ענקיים רבים. חלק מהסלעים נחים במקומם כבר מיליוני שנים ואילו אחרים נעים בחופשיות על אף משקלן האדיר. מסתוריותו של המקום נובעת מסמני גרירה הנראים על פני הקרקע היבשה והסדוקה של העמק בו האבנים נעות בכוחות עצמן על פני המדבר. חלק מהאבנים מגיעות למשקל של יותר מ-300 קילוגרמים. מלבד סימני הגרירה המפורסמים, לא ברור איך זה קורה. העמק כניסה תת קרקעית,  הנתמכת לפי האגדה אנדיאנית המקומית המספרת על מנהרה אשר עוברת מתחת למדבר ועל האנשים אשר התגוררו בה. הכניסה ממוקמת בתחתית פיר ישן נטוש בהרי פנמינט.  מנהרות אלו מתחברות לפני השטח גם דרך חלונות קשתיים בצד ההר, הצופים מטה אל עמק מוות. חלונות אלו ממוקמים
כ 4,500-5,000 מטר מעל קרקעית עמק מוות. דבר זה מעיד על כך שכל האזור היה ים בתקופה הקדומה ובמהלך ימי קדם החלונות היו נגישים באמצעות סירות.

וושינגטון, הר רנייר – זהו הר געש במחוז פירס של מדינת  וושינגטון, כ-87 ק"מ דרומית-מזרחית לסיאטל. רנייר הוא ההר הגבוה ביותר ברכס הקסקייד ומתנשא לגובה 4,392 מטר. שכבת הלבה המוקדמת ביותר היא בת 840,000 שנה וישנם רישומים על התפרצויות רבות ונשנות בשנת 1800-1900.  מתחת להר רנייר קיים בסיס ישויות אור פעיל מאוד ובחלל ההרעל קירותיורשומות של הלמוריאנים הקדומים. בכיפתו הפנימית העשויה קרח של הר ריינר נמצאה רשת של מסדרונות ומערות. באוגוסט 1970 מדענים טפסו לחלק העליון של הר ונכנסו למערות ומנהרות אלה. הם מצאו ראיות מצביעות על שקיים אגם קטן עמוק מתחת למעטה הקרח והסיקו שייתכן שיהיה אפשר בעתיד למצוא דרך להגיע מתחת להר דרך מנהרות אלו.

קליפורניה, הר שאסטה ההר הוא אתר בינלאומי הקורא להתכנסויות הרמוניות שנועדו להביא שלום לעולם כולו. באוגוסט 1987 נקבעה אמנת ההר שהכריזה על היות ההר אחד משבע הצ'אקרות הפלנטריות. תחתיו מנהרות המחברות  את הר שאסטה לכל כדור הארץ הפנימי, ובבסיסו עיר תת קרקעית, טלוס, המקיימת בתוכו ומתחתיו. שבטים אינדיאניים השוכנים אזור וחוקרים רבים מאמינים שהר שאסטה הינו מקום משכנם הפנימי של גזע בלתי נראה, בני ממלכות אנרגטיות, המגיעות מיקומים אחרים. בכל הכתובים מתואר ההר ככניסה לעולם הלמוריאני העתיק, בו עדיין חיים ניצולים למוריאנים בתוך מנהרות הריי געש כבויים.
בשנת 1904 ג'י. סי. בראון, חוקר חברת כרייה בריטית, דיווח על כך שגילה כניסה חלולה בצד ההר. בעת שנכנס למעמקיו גילה על הקירות כתבים וסימנים הדומים לכתב חרטומים וכן מרבצי זהב גדולים בתוך המנהרות בהן הלך. בראון התפטר מעבודתו, התיישב בסטוקטון ועסק במכירת תכשיטי זהב, אותו לטענתו חצב מההר. ניתן למצוא עדויות רצופות במהלך השנים מ1934 ועד ימינו על מפגשים של מבקרים עם בני תרבויות עתיקות אשר נראו לבושים בגלימות לבנות או הופיעו כאור או תחושה ויצרו תקשורת ברורה ולבבית.

אריזונה  אזורים שנחקרו גילו מערכת מנהרות ומערות אשר יוצאות מאזור ניו מקסיקו. על פי השמועה הן מאוכלסות על ידי יצורים חוצניים ותופעות של כוחות על טבעיים מוקרנות מהן. חוקרים ומבקרים הטוענים שחדרו למנהרה סיפרו על שרידי מבנים עתיקים וגרם מדרגות לולייניות המובילות לתוך קרביו של כדור הארץ ומערכת  מנהרות המובילות למרכז אמריקה. מערכות המנהרות אלו נחשבות מסוכנות בשל מבנה זה.

צפון קרוליינה, הר בראון – ליד העיר מורגנטון סלול כביש בו מסומנים כ 15 ק"מ רצופים המאפשרים לכל מבקר את התצוגה הטובה ביותר של הר בראון. באזור הר בראון  אורות מוזרים רבים כבר נראו. יש בו פתחים בצורת משולשים והשמועות הרווחות הן שבו בסיסים של עב"מים. נקודת כניסה נוספת להר דרך הינה אגם אונטריו השוכן בקרבת ההר בו כדורי אור גדולים נצפו יוצאים מהמים וצוללים אגם. פתח זה עשוי להוביל לערים מתחת למים.

איי הפסחא – איי פסחא שבאוקיינוס השקט, הנקראים גם 'ראפה- נואי' על ידי המקומיים. אלו איים קטנים ומרוחקים אשר אדמתם געשית ונחשבים כחלק מיבשת למוריה העתיקה. בעבר היו איים אלו גדולים ומיוערים כליל ובהם התיישבו למוריאינים שנדדו מהוואי. איים אלו נחשבים ל 'טבור' או 'הרחם' של העולם, בשל צורתו של האי הנראה כמו רחם, וכן בשל האנרגיה שהם מחזיקים. אלו איים מסתוריים וענקיים. באיים ניצבים 887 הפרצופים הנקראים פסלי מואי השוקלים יותר מ80 טון כל אחד ומסמלים את הקשר והעוצמה של התרבות הלמוראינית עם בני כוכבים אחרים. חלקם התחתון של הפסלים נטוע עמוק בתוך האדמה מחבר את כדור הארץ הפנימי וראשי האבנים ממוקמים בנקודות מרחק שוות ספציפיות והם מהווים אזור וורטקס גדול, הפועל כשער אנרגטי לאנרגיות למוריה.
ישראל
ירושלים
ירושלים היא אחת הערים הקדושות בעולם, אם לא הקדושה שבהן. זוהי קפסולה מרוכזת של עוצמה, אשר חשיבותה העולמית באה מתוך הידיעה שהיא לב ליבה של פלנטת ארץ, לב ליבו של העולם. בעת ביקור בעיר ישנן נשמות רגישות מדי עלולות ללקות ב "סינדרום ירושלים" מוכר על ידי הפסיכיאטריה המודרנית כתסמין נפשי רשמי להתפרצות פסיכוטית המרחשת כשמגיעים, ואין לה עדיין הסבר רפואי.

לפי המסורת היהודית, הנקודה הקדושה ביותר הינה הר המוריה, המכונה כיום 'הר הבית'. בשל קדושת מקום זה אלוהים דרש מאברהם להקריב בה את בנו ושלמה בנה בה את בית המקדש. על פי חז"ל, בהר המוריה נמצאת "אבן השתייה" שהיא  אבן היסוד אשר "ממנה הושת העולם" ועליה עמד ארון הקודש. לפי מסורות קדומות יותר על פסגת ההר היה סלע אשר שהוחזק בפיו של נחש קדמוני, ושימש נקודת חיבור בין עולם של מעלה לעולם של מטה.גם המסורת המוסלמית הכירה באיכויותיו המיוחדות של המקום כמרכז תקשורת ותמסורת ולפי הקוראן משם עלה מוחמד השמיימה. "אבן השתייה" היא המקום שעליו ניצב כיום מסגד כיפת הסלע. שלושת הדתות הגדולות מקדשות את ירושלים בלהט ובקרב התיירים הרוחניים יש הסכמה לגבי מעמדה של העיר כאתר חובה ששום תייר רוחני לא יכול להרשות לעצמו לוותר עליו.

בירושלים מערכת מסועפת עתיקה מאד בת מעל 4000 שנה של מאות  מעברים, מנהרות, נקבות ומערות, המובילות במערכת משוכללת ביותר מבחינת הנדסית לכיוונים מסוימים ויש האומרים לערים תת קרקעיות לעולם כדור הארץ הפנימי.
העיר מחזיקה בתוכה תדרים גבוהים עבור העולם היא מקיימת תדר של אחדות. יש בה צומת של קווי אנרגיה ואמונה שהיא "עיר שחוברה לה יחדיו" – ירושלים של מעלה וירושלים של מטה מחוברות זו לזו ממש. העיר הרוחנית העליונה והגשמית והתחתונה מחוברות ושלובות זה בזה. יש המאמינים שמעליה יש עיר אור בשל השכינה מרוגשת בה.

 

אזור ים המלח

אזור ים המלח הוא אחד מהמקומות המיוחדים בארץ ישראל ובעולם השוקק חיים קדומים וחוצנים והמקום הנמוך ביותר בעולם. האזור בעל חשיבות והשפעה על העולם כולו, אוצרותיו ואופיו הייחודי האזור הפכו את הים, חופיו והמצוקים הסמוכים לסביבה בה פעלו מלכים ומורדים, מצביאים ופשוטי עם, סוחרים ממולחים ואנשי רוח מעמיקי מחשבה ותודעה. לא לחינם פעלו מאמיני שלוש הדתות הגדולות בסביבת ים-המלח, ולא לחינם עוטפים את הים מכל הכיוונים אתרים היסטוריים רבי חשיבות. בסביבת ים המלח נמצאות מערות לא פתורות, פתחי הרים וכן בולענים תת קרקעיים הנפתחים ללא סימן מוקדם.
כמו כן, קיים חיבור אנרגטי פנימי בין ים המלח לבין הפירמידות קיימים מעברים וצירי אנרגיה גם אל ערי האור הפנימיות.

רמת הגולן–  רוג'ום הל הירי
אזור הרי רמת הגולן הינם רמה שנוצרה מהשבר הסורי האפריקאי כתוצאה מהתפרצות געשית. זהו מקום קדום על כדור הארץ עשיר במגנטיקה, אשר יושב על ידי  קהילות רוחניות עבריות  וקהילות שאינן קשורות לדת. קהילות אלו זיהו את התדרים החשובים הנמצאים באזור והמיקום הגאוגרפי והפלנטרי המיוחד שלו, שכן ישנו קשר קוסמי בין מערכות כוכבים למיקום רמת הגולן.

המבנה המפורסם ביותר באזור העשוי אבנים ענקיות בצורת מעגל הוא רוג'ום הל הירי, בן למעלה מ-7000 שנה. נסיבות בנייתו הינם תעלומה. ארכיאולוגים ישראלים וזרים אשר חפרו במקום מצאו כמה ממצאים מרתקים. חלק אומרים שהאתר ניבנה לשם חיזוי אסטרונומי, או שער לכוכבים, או מקדש לוח ימים בעל מבנה קלנדרי, המאפשר צפייה בתופעות אסטרונומיות הקשורות בעונות השנה. ההשערה נוספת  שמדובר באתר קבורה של אישיות מכובדת, שזכתה להיטמן במבנה עצום ורב רושם שכזה. המחקרים עדין נעשים באתר הזה וחלקם מורים שיש עומק עצום למבנה זה, ובתוך הרמה עצמה נקבות וחללים המשמשים כמעברי אנרגיה. כמו כן, ברוג'ום אל הרי מנהרות פנימיות מסועפות אשר מובילות לאתרים נוספים עולמיים ומיסטיים כמו הפרימידות במצרים, המקדשים בטיבט, הסטונהנג' באנגליה.

ולקינוח מצרים – 

הפירמידות ומתחת לספינקס ומקדשי מצרים הינם כניסות ומעברים לערי אור  ואולמות ענקיים ספריה הכוללת את אוצרות וידע היסטורי.

בעקבות עבודות ב-1935 התגלו מעברים ואולמות מעבר למה שהיה ידוע עד אז, המחברים את השטח שמתחת לפירמידות ולספינקס. התברר מעל כל צל ספק כי קיימת מנהרה המחברת את הספינקס והפירמידה הגדולה וכי מנהרה נוספת מחברת את הספינקס למקדש עתיק מעל ומתחת לפני השטח. התגלה גם מעבר תת-קרקעי שהמצרים הקדמונים עשו בו שימוש לפני 5000 שנה והוא יורד עד לעומק של 40 מטר ומצדדיו אולמות וחדרים מרווחים.באמצע הדרך שבין הספינקס לפירמידה של חפרן נמצאים 4 מוטות אנכיים ושטח החתך של כל אחד מהם הוא 2.64 מ"ר המובילים למטה דרך המסלע של אבן הגיר המוצקה. מקום זה נקרא "הקבר של קמפבל". קומפלקס זה מסתיים באולם גדול שבמרכזו נמצא מוט אחר היורד עמוק יותר לחדר מרווח אשר בצידיו 7 חדרים.בחלק מהחדרים נמצאים סרקופגים חתומים בלוחות בזלת וגרניט וגובהם 6 מטר. באחד מאותם 7 חדרים נמצא מוט אנכי שלישי היורד לחדר נמוך יותר.עומקם הכולל של מוטות אלה הוא יותר מ-40 מטר. בזמן הגילוי חדר זה היה מוצף במים שכיסו חלקית סרקופג לבן ובודד. במהלך ניקוי החלק הדרומי של הדרך התת-קרקעית נמצא ראש של פסל ופניו רבות הבעה. במרכזו של אולם הנקרא "קפלת ההצעות" נמצאו 3 עמודים אנכיים ומקושטים המסודרים במתכונת של משולש.

במסמך עב כרס(10 כרכים) שפורסם ב-1944 על ידי רשות העתיקות של הממשלה בקהיר נמצא דיווח על מה שנמצא מתחת לפירמידות.עם הסרת החול מהמקום הארכיאולוגים היו המומים למראה עיניהם. התגלתה עיר מתוכננת להפליא ובה היכלות,קירות ועליהם ציורים בצבעי פסטל המתארים איכרים,סדנאות עבודה, אורוות וארמון. בעיר נמצאה מערכת הידראולית תת-קרקעית ומערכת ניקוז מושלמת מצויידת באביזרי נוחות מודרניים.העיר שוכנת בתוך מערכת מערות מתחת לרמה של גיזה ונמשכת מזרחה מתחת לקהיר. הכניסה הראשית אליה היא מהספינקס דרך מדרגות חצובות בסלע המובילות אל מתחת לנילוס. החוקרים ירדו למטה מצויידים בגנרטורים וברפסודות מתנפחות ונעו לאורך נהר תת-קרקעי שהוביל אותם לאגם ברוחב 1 ק"מ.לחופיו של אגם זה שוכנת עיר המוארת באופן קבוע על ידי כדורי בדולח המותקנים בקירות המערה ובתקרות. כניסה אחרת לעיר נמצאת במדרגות המובילות למרתף של כנסיה קופטית בעיר העתיקה של קהיר. משלחת המחקר חזרה עם ממצאים מוזרים ומעוררי שאלות. אחד מהם היה גביש מצולע רב פאתי(כמעט מעגלי) בגודל של בייסבול.בתוך הכדור נמצאים הירוגלפים שונים שניתן להופכם ,כמו שהופכים דפים של ספר,באמצעות כוח המחשבה.

מיפוי מכ"מ שנעשה במקום ב-1978 הראה שמדובר בקומפלקס גדול מאוד שגילו 15,000 שנה (White P. web) בכנס שנערך באוסטרליה הוקרן סרט מעבודתם של החוקרים ובו נראים נתיבי מים הידראוליים ,אולמות בסדרי גודל של קתדרלאות ובהם פסלים גדולים כדוגמת אלה הנמצאים בעמק הנילוס,נהרות תת-קרקעיים ואגמים ברוחב 1 ק"מ.כמו כן הוצגו בכנס ממצאים חריגים כדוגמת הכדור הגבישי שתואר קודם לכן. על פי שמועות עקשניות שנשמעו בקהיר במהלך המאה ה-20 ברדיוס של 45 ק"מ מהפירמידה הגדולה נמצאת עיר תת-קרקעית נוספת (Bushby T. web).

בין 1991-1993 הגיעו למקום מספר משלחות בראשותו של החוקר העצמאי והמומחה למצרים העתיקה ג'ון אנטוני ווסט לביצוע סקרים גיאולוגיים וסייסמיים.הגיאולוג הראשי במשלחת היה Robert Schoch פרופסור לגיאולוגיה מאוניברסיטת בוסטון והסייסמולוג הראשי היה Thomas Dobrki מהחברה היוסטונית McBride Ratclif and Associats.שניים מהמצאים הבולטים ביותר היו (Hancock G. web):

1. הארוזיה של הספינקס מראה שהוא נחצב בסוף תקופת הקרח האחרונה כאשר בחלק המזרחי של הסהרה ירדו גשמים כבדים כנראה לפני יותר מ-12,000 שנה.
2. הבדיקות הסייסמיות מורות על קיומן של מנהרות ומערות נוספות שעדיין לא נבדקו בשכבת הסלע מתחת לספינקס כולל אולם מלבני בעומק 8.25 מטר מתחת לרגליים הקדמיות של הספינקס.

ב-14.4.1996 ד"ר Zahi Hawass דיווח לעיתונות המצרית כי מתחת לספינקס ומסביב לפירמידות ישנן מנהרות שעדיין לא נחשפו. מחקרים גיאולוגיים הראו שהשילוב בין המסת הקרחונים עם עלייה תלולה ברמת המשקעים במרכז אפריקה לפני 12,000 שנה גרם לגאות חריגה של הנילוס עד כדי הצפת עמק הנילוס לאורכה ולרוחבה של מצרים.באותו זמן גובה פני המים בים התיכון החל לעלות גם כן כתוצאה מהמסת קרחונים בצפון .ההערכה היא שבמשך תקופה קצרה מים אלה הציפו את החלק הנמוך של הנילוס. הצפות אלה לפי הערכות הגיאולוגים היו אירוע ההצפה האחרון בהיסטוריה של מצרים. באופן עקבי עם ממצאים אלה נמצאה שכבת משקעים בעובי 4.6 מטר מסביב לבסיס הפירמידה הגדולה והיא מכילה הרבה צדפות ים ומאובנים של תחש ימי(יונק ימי) שבדיקת פחמן רדיואקטיבי מראה שגילם הוא 12,000 שנה ("Legends and Debris" web).

המחקרים של המאה ה-20 מאשרים את אשר נרמז בספריהם של היסטוריונים מהעת העתיקה. מדובר בקומפלקס אדיר מימדים.למעשה בעיר גדולה מאוד הנמצאת מתחת לקרקע המשתרעת על שטח של מספר קילומטרים מרובעים והיא כוללת נהרות ואגמים.הממצאים שהובאו משם מעידים על ידע טכנולוגי גבוה מאוד. המחקרים בסביבה מעידים לפחות על המצאות עיר תת-קרקעית נוספת. גם אם היו מערות תת-קרקעיות שהורחבו והותאמו למגורים מתבקשת השאלה מי בנה אותם?

 

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!