מדיטצית הלהבה המשולשת

היכנסו לגופי אור ובקשו מהאני העליון שיעביר אתכם  לפסגת הר שאסטה ומשם בשרוול אור אתם עוברים למקדש הנחושת והטורקיז בפלנטת וונוס

נכנס מאסטר פול הווניצאני שומר להבת האהבה : ברוכים הבאים במרחב מקדשינו ,אני מסטר פול יחד עם ליידי וונוס. אנו הגענו מוונוס עם קבוצת המאסטרים של סנט קומארה.תפקידי בקרב המאסטרים העובדים עם האנושות, הוא לשמור להצית ולפזר את אורה הבוהק  של להבת הטוהר  ואהבה ,האור האלוהי אותה הלהבה הנשמרת עבורכם בכדי לסייע לכם בני האדם להיות ומאוזנים ואוהבים. אותה להבה שהינכם יכולים לראות במרכז המקדש ,להבת האור האלוהי עוזרת לכם לעשות ניקוי וריפוי רגשי ופיזי ועוזרת לכם להצית את הלהבה המשולשת הבוערת בליבכם המקודש ,ולחבר אתכם אל התדר הנעלה ביותר בכדור הארץ הוא תדר האהבה הנשלח מכוכב ונוס

כפי שעכשו חווים אתם , זהו רגע שחיכתם לו, זהו רגע שחיכינו לו זמן רב, 100 שנה .

בממלכות האור העליונות, עומדים המאסטרים בתור להגיע אליכם ,להתחבר ,ולעבוד איתכם במסעכם אותו מסע ארוך של חיבור הלב לתדר הנעלה של האהבה .

האור האלוהי המגיע מוונוס ,מצית את האור הפנימי שלכם, הוא הלהבה המשולשת בליבכם .

ראו את הלהבה הזו בליבכם ראו את הצבע ורוד , הצבע הזהוב, הצבע כחול .

כנסו לליבכם ועימדו במרכזה .

ראו כיצד עולות הלהבות עד כי אתם הופכים להיות הלהבה ,הופכים להיות לצבעה הורוד -לאהבה אלוהית, הופכים להיות לצבעה המוזהב לחכמה אלוהית , הופכים להיות לצבעה הכחול כוח ועוצמה אלוהיים.

אלה צופני וונוס .צופני סנט קומארה .

חושו איך רטטי הלהבה מציפים אותכם ומחזקים אתכם, ומזרמים אל החיים שלכם ,אל הריפוי ,דרך כל הגופים ,ליבכם והספיריט שלכם .

העצימו עתה את הלהבה והיו הלהבה המשולשת ראו כיצד היא מציפה את אונות המוח שלכם מציתה בם אנרגיה מתדר גבוה .

העצימו את הלהבה המשולשת אל תחומים בחייכם ,אל ריפוי רגשי במערכות היחסים שלכם ,ואל חיי האהבה שלכם אל כל חלק במציאות שלכם . ראו עתה כיצד זורחת הלהבה במלוא יופיה ,על שביל חייכם שבחרתם לצעוד בו .

שלחו את הלהבה אל תוך חלומות שברצונכם להגשים בחיים .בדרך זו אתם מעשירים אותם גם בצופני וונוס.

הפמליה של סנט קומארה ואנוכי ,המלווה את אנרגית האהבה ממונה על הצתת הלהבה המשולשת שבלב שלכם , ואנו המשקיפים מפלנטת וונוס אליכם, מתרגשים ביותר ל ראות כמות גדולה של להבות דולקות בלב האנוש בביתכם ,באזורכם ,על רחבי כדור הארץ .דמיינו כעת את החיזיון המופלא הזה הלהבות המשולשות דולקות באש וונוס בתוך לב האנוש .ראו את זה היושב לידכם כיצד דולקת הלהבה בליבו ,וכל אחד ואחד הנמצא במרחב האנרגטי .ראו כיצד דולקות הלהבות בכל איזורכם בכל כדור הארץ דולקות הלהבות בלבבות .תדר האהבה עולה בזמן זה

בוונוס ניצבים מאסטרי הסנט קומארה וליידי וונוס הנחשבים כאחוות אור וונוס ,והם מתחברים לאחוות אור נוספות בפלנטה בכדי לחגוג את החגיגה של מעבר חשוב זה ,של אתחול מחדש ,של פתיחתם של בני האנוש את ליבם ומערכות גופם לאור לאנרגיות גבוהות ,לידע ,להתמרות והתעלות. מסדרון האור שנוצר בין ונוס לכדור הארץ ,יצר גשר של אור בין ונוס לכדור הארץ.על כנפי הגשר הזה ,נשלחים שליחים הנושאים צופני אנרגיה כוכבית ומצליחים בכדור הארץ במקום שבו , הצעיף דק לעבור אל המימד הארצי ..האינטלגנציה הרוחנית שלכם , שהיא ישות מתפתחת בתוככם ,קולטת מעבר לשכל שלכם ,את הצופנים ומטמיעה אותם .

הצופנים המובאים מוונוס, הנקראים צופני וונוס מוטמעים בעזרת אנרגית אור אל ליבכם , עם קרינת אהבה גדולה .בכל פעם שנשלחים הצופנים ,מוקרנת אליכם אהבה גדולה מבני וונוס ,מלהבת הטוהר המאירה את הלהבה המשולשת .מנהרות האור בין וונוס לכדור הארץ ,ובין הפליאדות ובין בסיסי אינטליגנציות גבוהות נוספות ,לכדור הארץ מזרימות גם חלקקי אור המכילים תבניות חדשות של זרעי כוכבים להתפתחות של גזעים חדשים על הכדור .בתבניות הללו כבר מוטמעת אינטליגנציה גבוהה יותר מזו שלפני 100 שנה .צופני וונוס ומאסטרי הסנט קומארה , יוצרים על כדור הארץ שליחי אור עתידיים ,בכך שמשתילים גופי אור מקוריים בתוך שליחי האור העתידיים.

תפקידם יהיה לשאת את האנושות אל אנרגית האהבה והחוכמה האלוהית , ולפזר אותה למודעות גבוהה .ברגע זה נשלחים אליכם צופני וונוס ,הם נכנסים בהזרקה של אנרגית אור אל ליבכם הינכם יכולים להרגיש את גל החום הנלווה אליהם ואת האהבה הנשלחת .

צופני האור יורדים במבנה של פירמידות הפוכות ובתוכם ידע רב עבורכם .ובכך אתם בני האדם מחוברים לממלכות האור הגבוהות .

האנרגיות מקודשות עובדות עם בני האנוש הם מיכאל , מטטרון , המלכיצדק, חנוך 144.000 אדוני האור , המאסטרים הנעלים , האחווה הלבנה ,והכהן הגדול אדמה מאסטר הלב שירד לכדור הארץ מוונוס ..

גם אנו כחלק מהפמלייה של 144.000 מאסטרי האור של סנט קומארה , ואני מאסטר פול שומר להבת הטוהר ,

מבקשים ממכם : העלו את כוחה של הלהבה המקודשת בחייכם העצימו את האור הכוח ואינטלקט האלוהי העלו את נשמתכם לחכמה ואור גבוהים יותר .

למען שתחיו בהרמוניה באור ובאחדות נכונה .

הינכם אהובים

בקשו עתה מהאני העליון להפעיל שוב את גופי האור המרכבות ולהעביר אתכם חזרה מוונוס להר שאסטה וחזרה למקום ממנו יצאתם

 

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!