אטלנטיס החדשה –

אטלנטיס החדשה יותר, הייתה יבשת ענקית שגבולותיה התגלמו מטורקיה מצרים ועד מיצרי גיברלטר.

היא זו שהכינה את יבשת אירופה לקיומה העתידי.

לרוב האמונות והדתות באירופה- כולל יון, היה מכנה משותף שהחל במצרים הקדומה: פילוסופיה מטפיזית הוליסטית עמוקה החובקת בתוכה את הרוחני והגשמי, תשוקה לחכמה והתבוננות. ידע ערך עצום.

הכל מתחיל מסדרי שמיים. ההרמוניה הקוסמית היוותה המודל להרמוניה על פני כדור הארץ. החיים האינטלקטואלים היו חלק מחיי הרוח. חיי הנפש התקיימו כהשתקפות האלוהות. הרב גוניות, המורכבות ועושר הריבוי שאנו רואים אינם ישויות נפרדות. האחדות נמצאת בכל מקום. הסימליות והסימבוליקה עומדת במרכז התרבות. כל אלו הינם יסודות החכמה המצרית הקדומה והמהות האוטנטית שאי אפשר לתפוס בעזרת השכל שלנו כחברה המערבית. זהו משהו נשגב מהבנתנו. האווירה, ההישגים, 360 אלים- כוח קיום של מאות אלפי שנים של מערכים מקודשים.

גזע אינטליגנטי ביותר שהאמין בכוחות הטבע כאלים, בעל ידע רב באסטרונומיה, אדריכלות, הנדסה, פיזיקה ורפואה.

התמחו בתכנון ערים -בהן נבנו מבני ענק מגליתים מקודשים לאלים. כמו כן מעגלי אבנים ששימשו כמערכות אנרגיה לחשמל ומעברים לכוכבים.

ההתנהלות היומיומית הייתה קשורה בסגידה ובטיפול באלים ובמקדשים. המוח המערבי אינו מסוגל לקלוט את החיים האלה, משום שהייתה זו תקופת חיים אחרת, מכווננת אחרת ובאטמוספרה אחרת.ה

לבני אטלנטיס היו שפה קידודים סימנים תנועות שילובי צבעים וטקסים.

האטלנטיים ידעו להעביר תקשורת על חושית, בעזרת מכשירי סלפיקות, מחוללים אנרגטיים, דיסקי זהב ומערכים קריסטליים.

הם היו יורדי ים מוכשרים וגם טייסי חלליות. הם בנו בסיסים בקרקעית הים והאוקינוסים שעד היום פועלים ופועמים ככורי ליבה.

אנחנו באמת רק מתחילים להבין זאת. אנחנו חושבים שהחברה המערבית היא הכי טכנולוגית, אך למעשה רק ממשיכים את מה שנמצא בזכרון שלנו.

מערכת החינוך באטלנטיס, הייתה מאוד מתקדמת והוליסטית, שטיפחה לא רק יכולות אינטלקטואליות, אלא גם צמיחה רוחנית ורגשית.

תלמידים/ ות הוכשרו על ידי כוהנים ומלומדים בעלי ידע נרחב בתחומים שונים, כולל מתמטיקה, אסטרונומיה, גיאומטריה, אלכימיה, ריפוי ורוחניות. גם ילדים בעלי יכולות ומתנות מיוחדות למדו במערכות בהתאם לצרכים וליכולות האינדיבידואליות .

בסיריוס היו בתי ספר שונים לתחומי ידע שונים, בהם למדו תלמידים לפי תחומי העניין והכישרון שלהם. החינוך כנראה היה מאוד מעשי והדגיש כישורי למידה דרך ניסיון ויישום. שיטת החינוך הזו עברה ללמוריה ואטלנטיס. הושם דגש רב על חינוך מקיף בריפוי ורוחניות.

תכנית הלימודים הייתה רחבה מאוד וכללה נושאים כמו עבודה אנרגטית, מדיטציה, ריפוי קריסטלים ואלכימיה בנוסף לנושאים מסורתיים כמו מתמטיקה, מדע והיסטוריה. התלמידים למדו עם מורים מנוסים בקבוצות קטנות וגם זכו לדון בהתפתחות הרוחנית והאישית שלהם במפגשים אחד על אחד עם המורים.

דגש מיוחד הושם על ריפוי, שכן הוא נחשב לאחד המיומנויות החשובות ביותר באטלנטיס.

התלמידים למדו את השימוש בצמחי מרפא וצמחים, את חשיבות מרכזי אנרגיה, ואת אומנות העבודה האנרגטית. נלמד גם השימוש באבני חן וקריסטלים לריפוי ועבודה אנרגטית.

התלמידים גם למדו את אומנות התקשור והתקשורת עם ישויות אור,

כדי לפתח את היכולת שלהם לפתח את היכולת שלהם לקבל ולפרש מסרים רוחניים.

בבית הספר למסתורין לחכמת למוריה אנו מקיימים מפגשים הקשורים לאטלנטיס, בעיקר לסיריוס באירועים מתוקשרים עם הדולפינים והאריות הלבנים.

לקריאת מסר מהאריות הלבנים של סיריוס – תודעה אלוהית, מכוכב החניכה הגדול .

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!