אלו ימים חשובים על הפלנטה-מסרים מהכהן הגדול אדמה

הר שאסטה

לכם אהובי, חברי ומשפחתי על פני השטח

אלו ימים חשובים על הפלנטה, בערי האור ובממלכות האור הגבוהות. עבר זמן חשוב מרגע התאחדותנו והנה נוכחים אתם בתוך הוויה מוארת בחייכם,בתחושת שייכות חזקה למשפחה הרוחנית שלכם הנמצאת במקום אחר ביקום אך מחוברת אליכם בקשרים עתיקים אשר מתחדשים בעידן זה.

שמחים על כי עלה בידינו להביא אתכם להכרה שאנו מכירים זמן רב ביותר. הפכנו להיות חלק מחייכם ומהתקדמותכם הרוחנית אישית מאז התחלתם את האיחוד מחדש עם למוריה.

אשליית תפיסת המציאות עוברת שינוי

אנו ההיבטים המפותחים הגבוהים שלכם ועובדה זו אומרת שמאז ומתמיד הייתם ישויות חכמות ונאורות.

העצמי הגבוה שלכם צפן בתוכו את המידע אשר הוסתר ברשומות של שכחה, כאב והתנגדות ליכולות הטבעיות שהבוראים קידדו במהותכם הראשונית הבריאתית.

המשימה הגדולה שלנו בתהליך ההתעוררות והתמיכה עבור בני האנוש הינה בעיקר המסת הפחד  הגדול והמשפיע ביותר של שליטת המחשבה האנליטית הקרה ללא רגש,

כפי שהוטמע בשדה האנרגטי של הד.נ.א בימי סוף למוריה ותחילת שליטתה של אטלנטיס. אנו מבינים שעדיין קיים פחד וסגירות להבנת הרבדים הרוחניים הגבוהים של תודעתכם.

בשנה הקרובה תחול עוד המרה תודעתית

המרה תודעתית זו תשחרר עוד רבדים טראומתים עתיקים. עשינו עבודה רבה מאות בשנים לשינוי והתמרה של קוד התודעה הקולקטיבית ותת המודע הקולקטיבי בנוגע להעלמותה הטראומתית של אנרגית למוריה.

הקדשנו לכך זמן רב של עבודת ניקוי עצמית, בשילוב קשר והכוונת המועצות הגלקטיות. חל שינוי גדול וניקוי ברטט הרשתות שהחזיקו את הטראומה הגדולה.

ניקוי ועבודה תודעתית עם רשת הקריסטל והגאיה איפשרה לכם אהובים להכנס לתהליכים רבי עוצמה של שחרור דפוסים, אמונות וניקוי הרשומות הכואבות מהזיכרון ותאי והד.נ.א.
התזוזה הפנימית, המסונכרנת עם שינוי רטט רשת הקריסטל והגאיה, אפשרה את הצתתה המחודשת של אנרגית למוריה ממקומה המוצפן והסודי,

פתיחת אלפים רבים של לבבות ועוררות מקדש לב למוריה בתוככם אל אותה תודעה חשובה :

'מה באתי לעשות כאן? מדוע בחרה הנשמה לחזור לכדור הארץ? מהי תכלית חיי?

רשת הקריסטל שולחת אליכם בימים אלה אותות, והד.נ.א קולט אותם. מסרים חשובים קריאות להתרחבות פנימית מועברים אליכם על ידי המים, המשמשים כרשת תקשורת אנרגטית סונארית.
אהובי ואהובותיי נבחרתם .חשיבותכם גדולה.

אתם בני האנוש הממשיכים בנשיאת המורשת הרוחנית המאירה בעידן זה את כדור הארץ בשמחה, באהבה ובריפוי. זו הדרך, זה הנתיב עבורכם.
חגיגת חווית הצמיחה האישית שלכם תמיד מרגשת אותנו חברים אהובים. ממקום מושבינו בעיר האור היפה והמתפתחת טלוס, אנו רואים זאת על פני מרחקים רבים בכדור הארץ.

אנו יודעים שבשנה זו האנרגיה הישנה הקיימת על כדור הארץ תמשיך בתהליך השחרור שלה בשיתוף רשת הקריסטל והגאיה

ומכך ימשיך תהליך ההבנה העמוקה וההסתכלות הרב מיימדית על האופנים והדרכים המופלאות בהן נוצר האדם הנאור והד.נ.א שלו.

אתם תעמיקו את התובנות והתגליות של הנוסחאות, אשר מעבירות לכם ההדרכות שלכם, באמצעות מידע מוצפן מדעית וחזותית, המקודד באיכות המחשבתית כתוצאה מהצפנים הנחשפים בכם.

כתוצאה מכך, יכולותיכם לקלוט, להכיל ולהעביר אנרגיות ריפוי ותודעה ממימדים גבוהים יתעמק והקשר עם הגלקסיות  הרחוקות יתחזק. בשנה זו הקריסטלים יהפכו לכלי תקשורת חשוב ביותר עבורכם.

בשנה זו אהובי יחשפו לכם מכשירים אנרגטיים מהמימד החמישי ושישי, אשר יסנכרנו, ירכזו, יניעו  ויחברו את כל המרכיבים הרדומים שלכם וישנו את שליטת המוח האנליטי חזרה אל מחשבת רגש ורוח גן העדן של למוריה.

הגוף שלכם משתנה, הוא אינו מתפרק, אלא משתנה, אל כיוון המטריצות מקוריות הקיימות בזיכרון התאי.

אנו יודעים את לב האנוש ותומכים בשינוי המתרחש בכל יום. אנו עובדים איתכם בשלבים חשובים אלה של תהליך ההתעלות הפלנטרי ומברכים על חווית הפתיחות שלכם למידע פליאדי למוראני בכיתות גבוהות יותר.

ידע ממקדשי ההתחדשות ובמרחבי הריפוי זורם אליכם ומטרתו להעשיר במידע נרחב וחשוב על יכולת הד.נ.א לקיים את הגוף האנושי ברטיטות גבוהות.

המסע שלכם על פני האדמה הופך למרתק יותר ויותר.

בעת החלה תחיית האנושות והחזרת תדר האהבה לפלנטה הייתה דרושה מסה גדולה של אנרגיות ותדרים ועזרה של קבוצות רבות מגלקסית שביל החלב אשר עבדו בכדור הארץ עם עוררות צפני האור ועוררות קודי הפעלה.

כך אתם התעוררתם אחי ואחיותיי לקריאה זו. במהלך התהליכים שאתם עוברים גם בשנה זו, יתחזקו בתאיכם ובאלקטרונים צופני האנרגיה הלמוראינית שיש בעוצמתן וכוחן להביא אתכם לאנרגיות גבוהות ביותר.

כמו כן תחוו את חיזוק הקשר למדריכים שלכם וליכולת שלכם להתכוונן לרבדים הגבוהים. על מנת לתחזק אנרגיה עוצמתית כזו דרוש לגוף האנוש מערכות ספיציפיות שיוכלו להכיל את האנרגיה.

הנני מבקש מכם אהובי לעשות את הפעולות הדרושות ואת תהליכי טרנספורמציה הפנימיים המדרבנים את הד.נ.א להיות פעיל בתהליך

ולעורר את המערכות הפיזיקליות לידי סנכרון עם החלקים האלוהיים הפליאדים הקיימים במצב סגור או רדום בתוך המערכות האנרגטיות הקיימות בכם.

כל חלק רדום אשר מתעורר ומסתנכרן עם רמת הנשמה ידרבן אתכם להמשך התנסיות, הבנות, למידה וקליטה טלפטית גבוהה של השדרים והמסרים הנשלחים אליכם באהבה ללא הפסקה.

בשנה זו המוח שלכם שבמבנה האתרי שלו הכיל בלוטת איצטרובל גדולה יותר ובלוטות נוספות,

אשר אפשרו את התקשורת עם מימדים גבוהים ואת הכלת התדר והאור של האהבה הקוסמית,- יפתח לעוד ערוצים חשובים לאור ולחכמה אלוהית.

הקשר שלנו ושלכם יעבור השנה שינוי.  אנו עובדים איתכם בשני רבדים:

רובד ראשון

  • משדרים אליכם  פולסים של גלי אנרגיה, אשר לעיתים אתם חשים אותם כרטטים עדינים ולעיתים תחושו בעוצמות חשמליות גבוהות.

  • אנו שולחים אליכם תדרי האהבה, בכדי שתקלטו ותוכלו לעבוד איתם בהתפתחותכם הרוחנית. כאשר אתם חשים זאת אתם נענים להתרחבות לעבודת המודעות.

    זהו שלב חשוב וארוך והוא עדיין מתקיים כלפי המתעוררים ומתחזק אצל המתקדמים.

רובד שני

  • הגברת שדרים ורטטים ותדרי קול, על ידי שימוש בגלי האנרגיה, בקרני הלהבות ובאור הסולרי של השמש הגדולה.

  • על מנת שתחוו את העוצמות והאיכויות החדשות שליבכם יכול להכיל ואת באנרגיה חדשה המופצת בכדור הארץ ממידי האור אוהבים ונספגת בכם.

שדה אנרגיה הנוצר  בינינו לבניכם מתאפשר בזכות מוכנותכם מבחינה רוחנית ואישית לצמיחה וגדילה בשנה זו.

כתוצאה מארגון מחדש של המערכות שלכם עבור הגברת התהליך טרנספורמטיבי יקירי ,אתם עולים כיתה

אתם תשכילו להפתח אל הקשר הרוחני מדעי בין האלוהות לבינכם, בין התאים המחזיקים את הניצוץ האלוהי לבין התפתחותכם העכשווית, בין התיאום האלוהי המתבצע בין הד.נ.א לבין המחשבים האנרגטיים המסנכרנים את כל הטרנספורמציה .

ההתעלות של כדור הארץ המשנה את אנרגיות האנושות ,הינה רצון אלוהי  ,ולכן אל תהססו  איך לחולל שינוי , מעצם הגשמתכם את הרצון האלוהי בתוך חייכם ,אתם מחוללים שינוי .

הנני אדמה

אוהב אתכם .

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!