אלכימיה הינה מדע רוחני מאפשר התמרות מאנרגיות נמוכות לגבוהות,

אלכימיה הינה מדע רוחני מאפשר התמרות מאנרגיות נמוכות לגבוהות,
המחבר את השליח אל האלוהות שבתוכו". סנט ג'רמן

 אלכימיה נתפסת לעתים קרובות כהתמרת מתכות פשוטות לזהב, אך זהו רק אחד מהנתיבים המתקדמים מאוד של אלכימיה. תהליך הפנימי מתרחש ברמה האנרגטית ובתת-מודע, בשאיפה לעבור לרגשות של 'זהב'.  אלכימי הוא בעל תודעה רחבה וידע עתיק המאפשר לו להתמיר בהדרגה רגשות נמוכים לתודעת אושר, אהבה, הרמוניה ושלום של ידע והארה.  תהליך זה דורש ניקיון פנימי וטוהר הנפש. כמו במעבדה המזככת חומרים מורכבים ודחוסים לתמציות טהורות ומיטיבות, כך גם האלכימאי מעבד רגשות קשים ודחוסים, משחרר מהם את המיותר, ומחזירן למצבן הגבוה הטבעי .  אלכימיה מודרנית מתגלה כאחד מכלי הריפוי החזקים ביותר להטבת מציאות חייכם, וכלי חשוב לרפא את עצמיכם ואחרים .

 מהי אלכימיה ?

  •  אלכימיה היא ההמרה, השינוי, הארגון מחדש, או הביטוי מחדש של אנרגיה פנימית אשר מסייעת בטיהור הנפש לצורך הגשמה גבוהה והתעלות אישית.
  • שינוי תדר על ידי לקיחת אנרגיות אנושיות ותודעות בסיסיות, ויצירת שינוי בכדי להתמירן לאנרגיות בעלות התדרים היותר גבוהים. בכוחה להתמיר רגשות נמוכים כגון עצב ודכדוך לרגשות גבוהים כגון אהבה והרמוניה. כמו כן, מאזנת בין האנרגיה הנשית והגברית ובין כל יסודות הטבע שלכם.
  • אלכימיה מחוברת לאנרגית האש. אנרגיה זו מאפשרת יצירת ויברציות תדריות חדשות וגבוהות יותר.
  • אלכימיה מאפשרת חיזוק יכולות אנרגטיות רבות בינהן – תפישה על חושית, ריפוי רגשי וריפוי מרחוק
  • שדרוג המארג האנרגטי שלך מאפשר לאנרגיות,' חומרים' קוסמיים , ליצור התחדשות תאית-גופנית ותודעתית.

 

אנרגיות בעלות תדרים גבוהים יותר נמצאות ביקום. הן נמצאות בכל מקום
וניתן להבינן ולהביאן לידי ביטוי על כדור הארץ בהפיכתכם לאלכימים.

בכדור הארץ כיום תדר אנרגטי דחוס יותר מזה של העולם העתיק, בו האנרגיה הייתה קלילה זוהרת וגבוהה וכדור הארץ היה שרוי בתדרים אנרגטיים הרמוניים. בעידן זה מתרחשים על כדור הארץ תהליכים חשובים בהם בני האנוש שואפים לחזור לתודעה זו. אחד הכלים העוצמתיים לאפשר זו הינו פיתוח יכולות אלי כמאיות. הידע ל'ריפוי והתמרה אלכימית' מספק דרכים להפוך רוח לחומר, לפתוח תקשורת בין האלוהות והאנושות, לקבל ישירות ידע מתקדם, ולהשפיע במיומנות על המציאות פיזית. האלכימאים הופכים כל החוויה לחוכמת חיים ובכך מקדמים התמרה תודעתית המחברת את החוכמה המצטברת של כדור הארץ והאנושות ומציעה כניסה לתחומים הקסומים של אינטואיציה וידע בלתי מוגבל.

ההדרכות אשר אחראיות על האינטליגנציה, האנרגיה האוניברסאלית וכוח החיים, מהדהדות בעוצמה בכדי לעורר את האלכימאים הקדומים שבכם. הם מעוררות אתכם לשלב טכניקות מגוונות וחדשניות של ריפוי אנרגטי והעקרונות של אלכימיה, בכדי לייצר צורה שהיא מעשית וישימה בעולם של היום לריפוי פיזי, ייעוץ טיפולי וצמיחה רוחנית.

אחד הכלים העוצמתים ליצירת אלכימיה הוא השימוש באנרגיית הלהבה הסגולה, אשר מסייעת לכם לעשות את הטרנספורמציה הגבוהה שלכם. להבה זו היא בעלת הרטט הרוחני הגבוה ביותר של האור הקוסמי המאפשר, לאחר כל תהליך ההכנה, את השינוי הקארמות, המחשבות, האמונות, והזיכרונות המונעים מכם לממש את הידע הרוחני הגבוה בתוך חיי היום יום. כמו כן מסייעת הלהבה האלכימית הסגולה בניקוי שבעת שכבות ההילה מאנרגיות שליליות. אחד המאסטרים הנעלים המעבירים את המידע לספר זה סנט ג'רמן, מזוהה כשומר הלהבה הסגולה.
                   "האלכימיה יוצרת את טוהר נפש ומניעה אבולוציה רוחנית".

כדי להתחבר לשינוי האלכימי בתוכם

הסרת אנרגית הפחד
מסרים מסנט ג'רמן –

"הנני אני סנט ג'רמן המשרת את אלכימית האלוהות. הגשמתי את הווייתי בגלגולים רבים המקיים באהבה את בקשות הכוחות המפקחים בפלנטה על תהליכי השינוי וההתעלות שלכם. אני מנהיג תור הזהב בתקופה זו אשר בה כדור הארץ עבר עידן ומוצף בתדרים חדשים בנקודת ההתמרה אשר החלה בדצמבר 2012.
תדרים אלה מעלים את הכדור לתדרי המימד החמישי ובמשך 25 השנה הבאות הם יתמכו בפירוק אנרגיות ישנות ובניית החדשות. נושא אני עבורכם יקירי את תדר העצמאות הרוחנית, הגאולה, השינוי, שחרור מעבדות לחומר ונטרול השפעת החסמים.

הזיכרונות המונעים ומעכבים מכם ליצור ולהגשים את התוכנית האלוהית של הנשמה שלכם ובעיקר את תדר הפחד בו אתם אוחזים.

להבת החירות הרוחנית אשר את ריכוזה הגבוה ביותר אני שומר בהר שאסטה, ביתי וביתו של מאסטר לפתיחת הלב אדמה, יוצרת עבורכם את הרטט הגבוה ביותר אשר יכולים אתם להכיל בעקבות ההתמרות שעברתם בכדי שיסייע בידכם לפתוח מנעולים שנסגרו, לנקות פחדים צבורים לשחרר תאי זיכרון ולשחרר שליליות ברמות העמוקות ביותר.
השדה האנרגטי של הלהבה רחב והוא מכיל את תדר ההתמרה של האור הסגול, את הרטט הרוחני של המלאכים העובדים איתה ואת כל אותם המרחבים והמקדשים בהם היא בוערת.

כוכב ונוס משפיע ביותר בזמן זה על הכוח רוחני גרעיני של הלהבה ותומך בזמנים אלה בכל העשייה וההגשמה של החזון לשינוי כפי שאתם מבקשים אותו בחלומכם ובתפילותיכם.

גלי האור הסגול מוונוס, הפלנטה ממנה הגעתי, משחררים אנרגית פחד מפעילים ברמה אחרת את המבנים הקריסטלים בתאיכם. המבנים אלו הופעלו כבר בעברכם הרחוק ועתה מופעלים בשנית בשילוב עם עבודת מודעות נכונה.

אתם הופכים את מרכזי האנרגיה שלכם ללוויינים על חושיים ולשערים היכולים לקבל ולהכיל אור אלוהי.

הינכם מחוברים יחדיו בחוטים קוסמיים לכוכבים ליקום ולשערים הגלקטיים. עם ההפעלה של המבנים הקריסטלים בעזרת האור הסגול יצרתם ניקוי עמוק ועיצוב מחדש של המערכות האנרגטיות שלכם בסנכרון של הרטטים והמסרים המתקבלים מהיקום. שינוי זה יוצר אנרגיה חשמלית עוצמתית המזרזת את התקדמותכם.

בעקבות העלאת הרטטים שלכם האני העליון זוהר באורו ושערו פתוח ומאפשר לכם לחוות דרכו את נשמתכם הגבוהה במלוא עוצמתה.

פעולות אינטגרטיביות אלו מייצרות מישורי תודעה מסונכרנים והאלכימיה פועלת בכל חלק וחלק מפעילותכם, מעשיכם ובחירותכם.
זהו אחד מהמפתחות לטרנספורמציה. מירוק התאים מאנרגיית הפחד ומילואם בתדרי הלהבה הסגולה מתקבלים בשמחה בממלכות האור הגבוהות.
קיימת תמיכה תמידית ליצירת עולמות חדשים והבנת מרכיבי הרוחניים והנפשיים של עבודת השינוי וההתעלות.

הכוח הרוחני המניע את הכול – אהבה.

כל לב יודע בזיכרון התאי מהי אהבה. כל תא אוגר בתוכו תדרים של מהות רטט האהבה. עבודתכם האישית מאיצה את הזרמת מהות רטט האהבה לתוך גופכם הגשמי למקום בו יש התכווצות, מחלה, או פגיעה.

העלייה מעלה אל שערי אור האלוהות מתאפשרת כאשר אתם קלילים בגופים משוחררים מעברכם, ממגבלותיכם ומהעיוותים שיצרתם ובעיקר משחרור אנרגיית הפחד המכבידה. זהו הזמן המהפכני עבורכם יקרים. תור הזהב הינה תקופה חשובה ביותר של הנעת השינוי, המתרכז בפינוי אנרגיות ישנות, שיקום ובנייה של רטט אור פנימי עוצמתי ורחב אשר יאפשר לכם תפקוד גבוה ופוטנציאלי. תור הזהב מקיים הסכמות רבות שלכם מהעבר להגשמתן בעתיד ומעיר מעשית את אנרגיות האלוהות שהוצפנו מעת הנפילה ואת עוצמתן החשמלית הגרעינית רוחנית של הלהבות המקודשות

מבורכים אתם,
סיינט גרמין "

מדע האלכימיה מעורר אותך לחקירה פנימית ,קשר וחיבור למאסטר סנט גרמן ומרילין הידוע כאלכימאי הגדול,חווית התנסות במסעות אסטרליים למקדשים ומימדים גבוהים
חיבור לשורשי אנרגית הנשמה עד תקופת למוריה.. אטלנטיס ..מצרים ..אנגליה..

זה המקום לגלות את הבית הקדום ,לחוות ידע קוסמי מתוקשר, חיבור ישיר למאסטר הנעלה סנט ג'רמן ,ריפוי מיידי  עם הלהבה הסגולה ,טיהור הנפש,כלים עתידניים לריפוי וטרנספורמציה ,והתמרה עצמית קבוצתית ופלנטרית.

 

התכלית המרכזית של  מדע האלכימיה הינה השתנות תודעתית רגשית נפשית רוחנית.

כשבן האנוש מבין את מתת האל בתכונות האלוהיות הנמצאות בו

מפתח סיבי דנ"א רדומים

מגלה נוסחאות וכוחות  אנרגטיים להתמרת אנרגיות נמוכות בגבוהות

מגביר האושר בחייו ,מצליח לשחרר מצבים חיצונים שאינם משרתים אותו

הרי שהוא אלכימאי קוסם

האלכימיה מטרתה

להביא את אנשי  האור  להגשמה מיטיבית ולייצר  ניסים ופריצות דרך להגשמה, תוך מימוש הלכה למעשה של עקרונות חוקי היקום בעידן הזהב

 

 

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!