הבית הרוחני למשפחת למוריה בישראל

הבית הרוחני של למוריה בישראל הינו הגשמת חלום….שיתוף מליבי אל ליבכם

שלום לכם אחים ואחיות יקרים שלי….

חזון חדש רקם אור וגידים. חזון אישי  שנוכל לעבוד בשיתוף פעולה עם נשמות למוריאניות  לקיים את הקמת הבית הרוחני הפנימי החיצוני  בית של לימוד והיזכרות ,מקדש של אהבה ושלום פנימי  וחופש ביטוי, של העצמה הדדית בין אישית בגובה העיניים.

יחד עם עזרה מאחים ואחיות ,זה סוף סוף קרה. כי המיוחדות של הקסם הלמוראיני הינה  בשותפות יוצרת וחלוקת המתנות שלנו .כל אחד ואחת מכם הוא מתנה ייחודית לעולם הזה. מתנה שהצופן שלה מגיע מהלב שלכם.

הבית הזה הינו  עבורי הגשמת חלום לחגוג ביחד  את החיים, את השמחה, הגילוי, הלב המתרחב  כי סוף סוף  הוא יודע מה היא אמת.
לחגוג את הזכות המלאה  שלנו  להיות אחד עם השני ממקום של ביחד וחופש בחירה ללא כל חוקים,אג'נדות ,ארגונים  והיררכיות .אני זה אתם.אתם זה אני. ביחד אנחנו רקמה אנושית עדינה ועצומה מאין כמוה.כל אחד הוא יחיד ומיוחד והוא חלק מאחד שלם וכולנו ניצוצות של הבורא

בואו היצטרפו לקבוצה גדולה ,שנפגשת ,לומדת, מבלה יחד נוסעת למסעות !

תדר למוריה של אהבה שלום סליחה ואחדות  נישא בידי נשמות רבות בארץ ובעולם.אין לאף אחד בעלות עליו .אין לאף אחד את הרשות לנחס אותו לעצמו .אנחנו אורחים כאן בפלנטה .והוא ניתן לנו בזכות מי שאנחנו בהגשמה הגדולה שלנו
נבחרנו על ידי האבות הקדומים עוד לפני 100.000 שנה בהיותינו צוילזציה עתיקה.המשימה שלנו אז והיום לעזור לפנטה לעבור לשלב הבא שלה .אנו נושאים בדנ"א שלנו את הקוד הגנטי של היותינו בני למוריה .
לא כולם מתעוררים לכך .ולא כל מי שמתעורר עושה משהו עם הידיעה ..ולא כל מי שמתעורר ופועל ,מחובר לנושא באופן הדוק .

מי שנושא את תדר למוריה בהדיקות ,נאמנות ועושה למען הפלנטה את העבודה משקיע בכך רבות .

לכולנו יש משימה ותדר מיוחד שבאנו איתו לכאן .והאנרגיה הגנטית הזו מתבררת במהלך מעגלי החיים .המשימה שלנו ריפוי ועזרה לבני האנוש ולכדור הארץ להתעלות ולהשתנות .
לשם כך יצרו אותנו הפליאדות ולשם כך הפליאדות נוכחים ביתר פעילות בתקופה זו .
אני חני ,שליחת אור למוריה והפליאדות עושה עבודה פנימית אין סופית להיות צינור נקי מעבירה דרך הערוצים שלי את המסרים ,את התדר ,את הידע, את הבקשות .
שום דבר לא שלי ,אני מהווה גשר בין שמיים לארץ .מקיימת את הבקשות של האבות הקדומים והכהן הגדול אדמה לעזור להם להביא את הפלנטה למסת אור גן העדן שהיה כאן .

המסר הנוכחי מהכהן הגדול אדמה והאבות הקדומים : להקים בית רוחני לבני למוריה בישראל ,הפרויקט פתוח לכולם ,זו יצירת מסת אור למוריה .  עוד עיגון לתדר המופלא
בית הספר למיסתורין של חכמת למוריה מהווה את הבית הרוחני של למוריה בישראל. רבים מגיעים  ללמוד בקבוצות התפתחות ,ללמוד קורסים וסדנאות,לחוש את התדר לפתוח את הלב, להפגש, ללמוד, להתחבר, להתעצם ,ולחוות את האחדות והמשפחתיות

הבית מזמין עוד ועוד אנשים המתעוררים לניצוץ הנשמה הלמוראינית להגיע . לפתוח את לב למוריה

רוצה גם ללמד בבית הספר ?באהבה גדולה מוזמן/ת  לכתוב  מייל 

hnoy@smile.net.il / נייד 054-3151029

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!