האדמה הזו זוכרת אתכם ..הר שאסטה

 רשמים ממסע להר שאסטה – כתבה חני יזרעאלי נוי

אלו זמנים עוצמתיים בהם הפלנטה, עולה רטט. הדנ"א מכויל על עוררות המאסטריות שלכם וכך גם אתם נשמות למוראינות קדומות. כנשמה נזכרת באש שהזינה אותה  היא מתחילה לרטוט בתדר אחר. סלילי הדנ"א המחכים להפעלה מתחילים בתהליך התפתחות וכיונונים .

האדמה הזו  של הר שאסטה זוכרת אתכם ..היא קראה לכם לאפשר לכם לעורר זיכרונות. התאים שלכם יחוו תדר מיוחד שיעיר אותם כשתידרכו עליה .
אתם הראשונים המרגישים בתזוזת האנרגיות בשינוי הגדול .כולם איתכם האבות הקדומים,שומרי הרשומות,קפסולות הזמן,מקומות המחזיקים רטט אלוהי
הכל בשבילכם בשביל לעורר זכרונות מ10.000שנה
תודה רבה בהודיה גדולה על  השערים שנפתחו בהר שאסטה.
מ2010  התחולל אצלי מהפך מדהים בנוגע לזריחתה של למוריה בליבי .הנשמה שלי חוותה התפתחות מהירה מעצם פתיחת הספריות ,מעצם הגשמה של מודל ההיזכרות . כשדרכתי על האדמה של הר שאסטה, ויברציות החלו לחולל בגופי ותודעת למוריה עלתה כשמש זורחת . זו תודעה הנושאת את האנרגיה הנשית האלוהית החכמה הכוח הרוחני העוצמתי בעולם הקדום . היא שמורה ומעוגנת בהר שאסטה .
פרחים רבים צמחו מהיבשת והתפזרו בעולם העתיק. נשמות נאורות חזרו חזרה לכדור הארץ בקבוצות גדולות בידיעה שהן ייסעו להשיב את הכוח האדיר של הנשיות המאגית הכוהנית .
כשתפסעו על אדמת הר שאסטה הרטט הרוחני יעלה ותקבלו  תמיכה מרוחות הבאות מהשדה המאוחד של למוריה . הצטרפו למסע התעלות להר שאסטה ואפשרו לעצמכם לחוש את התדר העוצמתי של אחת מנקודות הצ'קרות העוצמתיות בפלנטה .

 מסע התעלות 2018 

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!