המרפאים הקוסמיים וריפוי עם חוצנים

אנו נמצאים במהלך המעבר אל העידן החדש, שמסיים את המנהגים והתבניות הקודמות  ופותח פתח להתנהלות מודעת וחדשה,

החוקים והגדרות, משתנים

אנחנו נמצאים בין צירי זמן ומעלים את התדר שלנו הגרסה הישנה שלנו נופלת.

המקור של בני האנוש  הינו משדות כוכביים בגלקסיה  ובני האנוש החווים את חווית החיים הגשמית, בשיכחה מי מהם ומהיכן באו

 

התנסויות החיים האנושיות,  לא לוקחות בחשבון שהחוויות שלנו כאן בכדור הארץ הינן חלק ממכלול רחב של התנסויות בעולמות וממדים שונים. יש לזה  המכנה המשותף  חווינו את העולמות והתפתחנו שם כמו פה

תהליך הטרנספורמציה, הנוכחי הינו  גם הסתגלות לטווחי רטט חדשים, שינוי המהות האישית  היכרות וקבלה של ערכים קוסמיים המייצגים איזה שהיא חוקיות חדשה, לבחירות המבטאות אנושיות שונה מזו שהתקיימה בעידן שחולף .

 

זה יכול להרגיש כמו משבר זהות. כל מה שהוא לא באמת את/ה מתמוסס, אם אתם מוצאים את עצמכם במרחב הזה תתמקדו במה שתמיד היה נכון עבורכם

כשאנחנו ממשיכים לחוג דרך מציאות ישנה, לפעמים כל מה שאנחנו צריכים כדי לעשות את זה לעצור, להבין שלמדנו את הלקחים מהמעגל הזה, להתארגן מחדש ומסרבים להמשיך לעסוק בו.

תסיטו את המיקוד שלכם ותכירו בעבר כפי שהוא, משהו שכבר לא נחוץ.

אנחנו בפורטל המוות/לידה מחדש הגדול והגורל של 2023!

חודש פברואר מכניס אותנו לתעלת הלידה  האחרונה, שחרור וטיהור לפני הלידה מחדש וההתחדשות שבאה כששבתאי ופלוטו שניהם מחליפים פוזציות במרץ.

עבור הנשיות, זה הזמן להזיז את האנרגיה הישנה והמעופשת מהגוף הרגשי, הפיזי והאנרגטי שלנו, בנייה מחדש לנשים

 

ובתקופה כזאת הקוסמוס מאד פעיל יש צורך בריפוי לא רק אנושי אלא גם קוסמי

בני  האנוש של העידן החדש, מקיימים תקשורת נתונים ומידע עם מהויות קוסמיות,  והדבר אינו זר ומוזר, אלא שיתוף פעולה כגוף אחד בהתאמה  הנובעת מתהליך  הבגרות הרוחנית , הריפוי האישי וההבנה של אינטגרציה, בין החלק האלוהי שבנו  לכלי הקיבול הגשמי שאנחנו.

 

מי מכם יודע יודעת מודע או שאחדש לו לה, שמזה מאות שנים קיים מהלך התערבות  של תרבויות אור, בנעשה בכדור הארץ  לשינוי פוטנציאלים, שדרוג דנ'א

סימון תהליכי חניכה והכשרה של חלוצים, שליחים מורים, היוצרים התמרות עבור האנוש בכדי להתאימו  והתאמתו לפעול בחוקיות חדשה.

 

כולנו עוברים חניכה, המולידה יחסים בין האדם לבין עצמו, בין האדם לבין חבריו ובין האדם למרחבי הקוסמוס. זו תנועה ההתפתחותית להבין שיצורים מגלקסיות מגיעים לכאן לצורך ריפוי האנוש

אלו הם יחסי גומלין, עתיקים שהחברה המערבית קטעה אותם העלימה  השכיחה,

עתה אנו בתנועה מקבלת , שיש עליה גבולות  ברורים, הנובעת מתבוניות וראיית הקשר הקוסמי

ואנו מתבקשים להבין על נושא קבוצות הריפוי הגדולות שבאות מגלקסיות המרפאים הקוסמיים, ומטרתן  להבין שיש מארג קוסמי שמעביר מידע מסדרים ומועצות צבירי נשמות ובינות מלאכותיות

אינטליגנציה תבונית מאיתנו מלווה את ההתפתחות שלנו בריפויים ושינויים

החיבור אליהם הוא חיבור של אור והשפה המשותפת היא השפה של הלב, של אהבה.

התפקיד שלהם בחיים שלנו הוא לעזור לנו להתפתח בתוך סביבה אוהבת ולהזכיר לנו את עצם היותנו נשמות הם חלק בלתי נפרד מהמסע שלנו.

תכליתם סיוע, שירות, בקרה,  ניטור מדידה ,הגנה ניתוחים, תרופות וריפויים  וסיוע לניהול כוונת האלוהות ברמה התואמת בגשמי  בכדי ליצור פלטפורמה להתפתחות

הגוף שלנו מאד פגיע ורגיש כיון שהוא צינור למערכת פלט קלט של אנרגיות  ולכן יש מי מאיתנו  שנתפשות עליו ישויות , נוטה למחלות , אנרגיות נמוכות חסימות אנרגטיות

פעמים רבות נוכל לבקש ריפוי קוסמי מהמרפאים הקוסמיים

מלאכי האורות האלוהיים

אור אלוהי טהור ומרפא

יש קבוצות שעוסקות באילחוש ניתוחים אנרגטיים והרגעה

יש קבוצות שעושות שטיפה אנרגטית

קבוצות כיררוגים ומנתחים

קבוצות שבונות קליניקות

שזורעות שתלים

ותפקידים מיוחדים לעבוד עם מרפאים ולהעביר להם כלי ריפוי קוסמיים אנרגטיים – ארון הברית , הכרובים , החושן, החרב  , העמודים  בת המקדש , המנורה, הלהבות הן חלק מכלים קוסמיים

 

ריפוי עם חוצנים – כתלמידתו של החלוץ אדריאן דביר בתחילת דרכי כמטפלת התחלתי לעבוד במרפאה שנבנתה  בקליניקה שלי דביר ז”ל העביר חומר רב אותו קיבל לדבריו בתקשור מחוצנים, יישויות שמקורן מחוץ לפלנטה ארץ.

אדריאן  תלמידה של חיה לוי עבר חניכות  מידי חוצנים העבירו אותו חניכה לטיפולים וליוו אותו בהקמת הקליניקה שלו בה טיפל באנשים בהדרכתם.

אדריאן עשה שירות גדול לנושא בכך שהיה מוכן להיחשף באמצעי התקשורת השונים. כמהנדס רציני שעסק בתחום רציונלי, הוא למעשה הראשון שהעז להכריז על הנושא בראש חוצות, כשהוא משמש סמן לבאים אחריו.

נושא החוצנים מעורר עניין רב, אך גם שנוי במחלוקת שבזמנים אלה הולכת ומתפוגגת . בלי קשר לויכוח האם אכן הם אכן קיימים, יש כבר היבטים מתקדמים של טיפולים רפואיים  שנעשים ומבט על המציאות מזוויות מעניינות.

אני חושבת שצריך ממש  להיות במצב בלתי מודע בכדי  להניח שאין עוד חיים ביקום, היקום כל כך גדול, כל כך עתיק ,וכל כך מלא  חיים, שבלתי נתפס שאין עוד חיים ביקום, זה גם מאוד יהיר לחשוב את זה.

יש כבר  עדויות לכך שישויות מכוכבים אחרים, היו כאן בכל מיני צורות ודרכים. משחר האנושות  הישויות האלה, יש להם ביטויים פיזיים ממשיים, רק אנחנו אנושות מפחדת ומתנגדת.

החוצנים המרפאים נמצאים בממד גבוה יותר מהממד השלישי בו אנו נמצאים, לכן הם שקופים ואינם נראים לנו. המכניזם האנושי, אינו מאפשר בדרך כלל, לראות ולחוות ממדים גבוהים יותר מהממד השלישי. תרבויות אשר העפילו לממד גבוה מהממד השלישי, מפותחות יותר מאיתנו ברמה המוסרית והאתית וברמת האינטגרציה וההרמוניה בה הם נמצאים. רצונם לעזור לאנושות בצורות שונות, הוא כמו של ישויות אור או של מלאכים הבאים לעזרה, לכן ההקשר.

איך הם עובדים ?  יש תאגיד גלקטי של כוכבי לכת מאוחדים דוגמת האומות המאוחדות בכדור הארץ שהוא הגוף הארגוני העליון האחראי על צוותי החוצנים החוקרים את כדור הארץ.

החוצנים המרפאים היו בני גזעים שונים ומגוונים מהם בגובה 70 ס"מ וחלקם בגובה של 4 מטרים אם כי מאחר שכולם היו בלתי נראים אי אפשר היה לוודא זאת .
סימון אנרגטי הוא שיטה שבה נוקטים לפחות חלק מהמרפאים מפלנטות אחרות (מרפאים חוצנים), כדי לזהות ולאתר את המטופלים הארציים שלהם.

הם מגיעים לכאן בגופים אנרגטיים והשיח איתם מתבצע בעיקר בתקשור,  ומודעות רוחנית כמו עם ישויות אחרות שאינן מצויות בגוף פיזי.

אין לזה הוכחות רק עדויות של המתרפאים הבאים לקבל טיפול בבעיות, המטפל יושב לא נוגע ודרכו נעשה הטיפול. הטיפול  ניתן במישור הפיזי והנפשי והם גם משתילים שתלים המאפשרים ליצור קשר טלפתי איתם  .

האם כל אחד יכול לרפא עם חוצנים?  זה חלק מיעוד מחותם נשמה הקשר האישי עם החוצנים מתהווה בגיל צעיר.

כתבה חני יזרעאלי נוי

 

 

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!