הנתיב הנשמתי – תכנון, לידה, צמיחה

נתיב הנשמה

הנתיב הנשמתי – תכנון ,לידה ,צמיחה .

(בדיסק החדש שלי "כוח הריפוי" ,מדיטציה מיוחדת המפגישה עם הנשמה ,האני הגבוה)המידע שיכתב להלן נחווה מניסיון אישי 'ותרפיית גלגולים  שאני מנחה .

הנשמה העומדת להתגשם, נפגשת עם מדריכיה הרוחים ,לצורך תכנון גלגל החיים הבא . בפגישה זו מתייחסים הנשמה ומדריכה ,למשימות אותן עליה למלא כחלק מצמיחתה כנשמה ,עם איזו קארמה עליה להיפגש ולהתמודד ומאלו מערכות אמונה שליליות עליה להתנקות בדרך של התנסות . עבודת חיים זו היא הנתיב הנשמתי המשימתי של האדם שיהיה לו בחייו .  מהרגע שנכנסת אל גוף התינוק ,עוברת הנשמה  שיעורים ,מהלכים ,אירועים והתמודדות בגוף הגשמי ומשם ברגע שהוחלט ,טרום הגעתה לגוף –  שוב מתחולל רגע המוות ,והיא עולה למסלול  התנקות ,,טיהור, התפתחות רוחנית נוספת, ובחירת ההגעה  הבאה לכדור הארץ .

רגע המוות הוא בחירת נשמה לסיים את חייה באותה זמן שהחליטה . האדם מתחיל את חייו ,עם חוזים ידועים מראש ,ואופציות בדרך .
המוות הוא מעבר לאנרגיה אחרת .הנשמה עוברת לנסיון הבא להתגשם הגוף נותר על כדור הארץ .
תהליך ההתגשמות אורך חיים שלמים .

ההתגשמות במונחים מטאפיסיים, היא תנועה של הנשמה שבה מוקרנים היבטים ורטטים גבוהים של הנשמה באופן רצוף כלפי מטה דרך גופי ההילה העדינים ביותר עד הצפופים ביותר ועד הכניסה אל הגוף הפיזי  .רצף זה של אנרגיות מנוצל בידי האדם במהלך צמיחתו לכל אורך חייו.העולם משתנה  במהירות מסחררת.

שינויים שבעבר  התחוללו במשך אלפי שנים ,מתרחשים עכשיו בקצב מואץ ביותר של שנים .האצה הזו מורגשת בכל הרמות  בכל התרבויות ,ובטווחי אוכלוסיה גדולים,
שבעבר הרחוק לא היה סיכוי לחשיפה שכזאת .הבסיס להתפתחות הזו היא הדעה  שעל מנת לפתור את הקונפליקטים שלנו ,המשברים , הקיצוניות  בחיינו ,צורות חשיבה ,עומסים רגשיים , בעיות חומריות ומוסריות , עלינו להגיע לפיתוח הפוטנציאל הרוחני נשמתי שלנו ובכך להגיע לאיזון גשמי –רוחני .
בהבנה שצירופי המקרים בחיינו ,הסיטואציות שקורות לנו , נמצאות שם עוד מראש, כי מחשבה יוצרת מציאות, הרי ששינוי תודעתי, מאיץ גם שינוי נשמתי , שמטרתו תיקונים של חיים קודמים והמשך פיתוח הניצוץ הנשמתי שהופסק בעת מות הגוף הקודם ,בו שכנה הנשמה .
אם בשלב מסוים בחיינו אנו מתחילים לזכור שהגענו לכדור הארץ כדי להשלים משהו, הרי שאז מתחילים לשים לב יותר מהעבר, לכך שלכל הקורה בחיינו, יש מטרה עמוקה וחכמה ,מסתם לזעזע אותנו, להכאיב, לאמלל ., או להפוך את חיינו לסיוט .
כדי להבין את הנתיב הנשמתי ,יש להפנים כמה תובנות : הנשמה שהיא הוויה אלוהית נמצאת בגוף הפיזי באופן זמני .. נשמה עוברת גלגולים ,ובוחרת את הגוף הפיזי ,המין ,ההורים ,התרבות , וחוזרת להתגלגל לכדור הארץ, כשבתת –מודע ובזיכרון התאי, נמצאים הפצעים והתיקונים שיופיעו במציאות בהתרחשות  שנקראת : גורל ,מזל קארמה ..
תוכנית החיים מכילה מציאויות אפשריות רבות, המותירה מרחב  גדול, לבחירה חופשית  של אופציות . הפעולה של סיבה ומסובב שזורה במארג החיים ..
אנחנו קשורים אל המימד הרוחני בידע אינטואיטיבי ,צירופי מקרים ,באירועים קוסמיים ספיריטואלים גם עם איננו מודעים לכך ..לכל נשמה יעוד משלה ותפקיד בעולם הגשמי על כדור הארץ ..הנשמה קשורה לקבוצות נשמה ,מה שמכונה " אשכול נשמתי" ,והיא תמשוך אליה במהלך התנסותה נשמות זהות משושלות אנרגטיות משפחתיות,  כשמטרתה סיוע  והתפתחות רוחנית, גם בעזרת קב' נשמה נוספות כדי לחוות את ההתנסויות והתיקונים ..
נשמות שהפכו  לישויות ,ולמדריכים רוחניים ,מלווים את הנשמה בהתגלגלותה בגוף הפיזי .. יש הדרכה וסיוע ממדריך רוחני שקשור לחיים הארציים ,כמו בן/ת משפחה או חבר קרוב שנפטרו ,והקשר החזק בעודם בחיים, ממשיך בעולם הנשמות .. יש הדרכה וסיוע על פי צרכים  ודרגת ההתפתחות הרוחנית של האדם , והסיוע מגיע מקבוצת הנשמות של מדריכים  שהפכו למדריכים רוחניים גבוהים שסיימו את ההתגלגלות ..
ככל שהאדם  מתחבר ועובר שינוי תודעתי ,מחשבתי, אנרגטי ,כך ההדרכה מוכנה לבוא ולסייע בהתפתחות הרוחנית .
היא אינה מגיעה סתם .כשהאדם אטום להבנת המתרחש בחייו , ההדרכה לא תתערב בכך. אבל –רובנו ,מונחים ומודרכים מבלי להבין ולדעת  " אסימון נופל" " תחושת בטן" "ידעתי " הם הביטויים הפיזיים לכך .לפיכך –תהליך הנתיב הנשמתי או, ההתגשמות , מונחה עי' העצמי הגבוה .
תבנית חיים זו שמורה בהילה בשכבה השביעית שלה . זוהי תבנית דינמית  המשתנה ללא הרף על פי בחירותיו של האדם ,הנובעות מרצונו החופשי וצמיחתו .עם תהליך הצמיחה, האדם מפתח יכולות גבוהות יותר לשאת רמות גבוהות יותר של תדרים ורטטי אנרגיה תודעתו משתנה ,המציאות משתנה והוא מתקדם בדרכו בחיים .
הוא מרגיש את השינוי ברמה אנרגטית פיזית ,בפונקציות התפקודיות של גופו ,בתחושה פנימית עמוקה של הגשמה, התקדמות ופתיחות למידע חדש  וגילויים חדשים ,וכל שלב שכזה הוא תאום מטפזי בין ההדרכה  לרצונה של הנשמה ..
כשנשלחות אלינו אינטואיציות, מטרתן להאיר, את מה שאנו כבר יודעים. ההתקדמות הזו מקדמת גם את האנושות . כל דור מסוגל לשאת תדרי רטט גבוהים יותר מקודמו .וכך כלל האנושות מתקדם בהתאם לתוכנית האבולוציונית לקראת תדרי רטט גבוהים יותר ומציאויות מורחבות .
זה מה שהדור שלנו חווה: התקדמות של המין האנושי בכל התחומים .ולכן הנתיב הנשמתי הוא חלק מתהליך הכרחי אבולוציוני אישי, שנכתב טרם הלידה ואם נוכל לנסות עוד ועוד מציאויות בחיינו ולהתפתח בהם, הרי שנקבל שינויים דרמטיים בהתנהגותנו, ידע עמוק שסיימנו משהו מפרק חיים קודם ,ובעיקר קו חיים זורם בעוצמה.
כשאנו נזכרים בקשיי העבר ובבעיות בלתי פתורות ,בעקבות הבנת חוקי הקארמה והרוח ,אנו יכולים לכוון את עצמנו לרטט  גבוה יותר ולבקש עזרה מאותן נשמות מדריכות הנמצאות במימד אחר ,האוחזות במפת חיינו. כל מי שסובב סביבנו מרגע לידתנו ,נכנס אל חיינו ויצא ,שיך לקבוצת הנשמה שלנו המלווה אותנו בחיינו אלה ,ובאירועי חיינו.

אירועים אלה בעקבות האנשים שתפקידם לגרום להם, מעלים מידע ממאגר הזיכרונות הנשמתי העוזר לנו להתפתח ולהעמיק את זהותנו. כל אדם שנכנס בעבר ועוד יכנס נשלח ע'י הנשמות המדריכות  ,כדי שנעמיק בנושאי חיינו ,כדי שניטהר ונעלה את רמת התדר . אפשר להתקדם באמצעות מדיטציות ,כתיבת יומן ,קריאת ספרים מעוררי השראה ,חיפוש מטפלים נאורים ומוארים המשלבים מימד רוחני הוליסטי פסיכולוגי בעבודתם ,חיפוש קבוצות מודעות ,מורים רוחניים ,פיתוח האינטונאציות ,התבוננות קבועה בספירלת ההתקדמות איפה היינו ,מה למדנו עד עכשיו  ,איך אנו מגשמים את החזון ובאיזה כיוון אנו צומחים .הצמיחה בנתיב הנשמתי, מגבירה את ההבנה להוויה  מי אנחנו באמת  וזה הבסיס האמיתי לעשייה .  האם אתם מקשיבים לנשמה שלכם? מה היא אומרת לכם? מה היא רוצה לספר?מה היא מרגישה? האם היא כואבת, שמחה, , מאושרת, מסופקת,  צמאה, עצובה?  איפה היא בעולמכם ? האם אתם מתקשרים איתה ?, מתחברים אליה?, מבינים את מסריה לגבי הנתיב הנכון עבורכם?בואו למסע בדמיון מודרך אל הנשמה , כדי להבין את מפת הנתיב  של חייכם

 מדיטציה מיוחדת לכך בדיסק החדש שלי "כוח הריפוי"  .   

 

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!