הפליאדים- מחוללי ההתפתחות הרוחנית של האנושות

הפליאדים- הם צביר של שבעה כוכבים הזוהרים באור כחול הנקראים שבע האחיות ( והשמינית היא -האדמה) קיבלו מהבורא הרוחני של הפלנטה את המפתחות והתוכנית המקודשת ליצירת המין האנושי הנאור המואר.

הם בראו אותו במעבדת האהבה -למוריה אנו קשורים אליהם בשושלת יוחסין עתיקה עד מאוד.

הם אחראים על יצירת אוצרות הידע ,התפתחות רוחנית מואצת ,ד.נ.א רוחני .

לאחר האסון הפלנטרי שהתרחש בעת המלחמות הרוחניות שהכריעו את למוריה חלה בפלנטה שיכחה תודעתית רוחנית .

הם קיבלו על עצמם את השליחות החשובה הנוספת : לחזור לכאן לסדוק ולנפץ כליל את דגם החשיבה הישן שהחזיק את המין האנושי במשך אלפי שנים בתרדמה ושכחה עצמית.

זה התפקיד שלהם מאז ומעולם :לחולל מפנה הרה גורל בכל נתיב ההתפתחות שלנו ושל היקום כולו. דבר זה דורש מאיתנו את המהפכה המתרחשת בכל צורות החשיבה שלנו ,

לפתח יכולת להכיל מידע חדש לגמרי, שעד כה הוסתר מאיתנו, וליטול את האחריות האישית לצמיחתנו.

הפליאדים נחשבים אצל הלמוריאינים ,המאיה ,הקלטים, המצרים האינדאינים בשבטים רבים ,כמורי דרך גדולים ,שבאו במגע עם צויליזציות קדומות והעבירו להם ידע רב .

המקומות בהם הם בחרו ליצור את המפקדות שלהם הינם הרים.. ועל ההרים יש מצפה כוכבים או מבנים עתיקים

אחד מהם הוא במקדוניה -הר געש בשם טטיצ'ב קאמן- שעל פיסגתו מצפה כוכבים המוארך ב5000 שנה ונחשב אחד המרשימים בעולם . לפי מבנה המצפה זו היתה תחנת מעקב אחרי מחזורי השמש והירח ואחרי תנועת צביר הפליאדים ובית ספר להעברת ידע אסטרנומי .בוודאי היו לפליאדים נחיתות במקום ..

מקום נוסף הוא בהרי האנדים בפרו- הר האוסנגטה, מושך איליו אלפי שנים אנשים לטכסים על הפסגה בתוך השלג . "ההר של הפליאדים "הוא נקרא ובשפת המקום "קולקה". צאצאי האינקה בני המקום, מאמינים שבעקבות נחיתות של חלליות מהכוכב ,השלג קיבל תכונות ריפוי מיוחדות וטכנולוגיות ריפוי מוצפנות בו .

הם מטפסים במסע מפרך עד לפיסגה ושם אוספים שלג למען אריכות ימים ובריאות .

הוואי -הביג איילנד -מנואה קאה ,ומנואה קילואה -היו בעת העתיקה ההרים הגבוהים בעולם ,שם החלו הפליאדים בנחיתות שלהם בביקורים תכופים ,לקיים את מצוות הבורא -ליצור צויליזציה נאורה המכילה זרעי הארה של אהבה ,שלום הרמוניה, ידע ,ריפוי . למוריה . ההוואיים קוראים להם ה"מקליאי" והם מסתובבים באיזורים הללו ..

וכמובן  הר שאסטה – נמצא קרוב לצביר הפליאדים וזוכה לביקורים של חלליות ..האמונה אומרת שהם בנו בסיס שלהם בהר ,בעיר האור טלוס .. אנחנו מאמינים מאד

ציטוט מ"מבשרי השחר" בהוצאת מרקם ברברה  מרסילנאק :

מבשרי השחר, שגם מוכרים בתור משפחת האור, הסכמתם לעבור את תהליך השינוי, כדי להתפתח להוויות גבוהות יותר באמצעות התכוונות והסכמה מודעת.

אתם מחזירים את האור לפלנטה, מחוללים אבולוציה חדשה של האנושות, ומאפשרים את זינוק האבולוציה הקוסמי במודעות ובאינטליגנציה, בכך שתחילה אתם מעגנים את התדר בתוך גופכם שלכם וחיים אותו.
משפחת האור באה ממקום פעולה מרכזי, ממקור בתוך יקום זה שפועל כתחנת שידור. בתוך המערכת הגלקטית שלכם קיימות שמשות מרכזיות ובתוך יקום זה קיימת שמש מרכזית אחת. בני המאיה כינו שמש מרכזית זו אלקיון [Alcyone]. אחרים מכירים אותה בשמות אחרים. לשמש יש אור, ובאור טמון מידע. כדי לעשות את זה פשטני ביותר, בני משפחת האור באים ממקום שהוא מחסן המידע המרכזי של היקום.
אתם יוצאים מתוך שמש מרכזית זו, במחזוריות או בספירלה, ונושאים את המידע ממנה אל רחבי המערכות השונות שביקום זה; אתם הוגים, אתם מתכננים ואתם נוסעים. אתם ייחודיים מהבחינה הזאת, ואתם יודעים זאת. כאשר אתם מתבוננים באוכלוסייה אתם יודעים שאתם מאוד שונים. אתם אוהבים להקים מהומות ואתם אוהבים לפוצץ מערכות. כאשר במקום כלשהו כתוב "אין מעבר", הכתובת נועדה לכל אחד אחר, לא לכם. אתם הולכים לכל מקום שמשהו בו מושבת, כדי שתוכלו לפתח אותו מחדש. אתם פועלים על ידי הפרדת עצמכם לזהויות רב-ממדיות רבות וכניסה לתוך מערכות כדי לשנות אותן."

רוצה לחוות את הפליאדות ? בבית הספר למיסתורין מתקיימים אירועים בתדר הפליאדות ומסע רוחני להר שאסטה הקרוב לצביר הכוכבים הפליאדות

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!