הפלייאדים מסבירים את אירועי 2012

הפלייאדים  מסבירים את אירוע 2012

הפאניקה שאחזה והמידע השגוי לגבי הקורה ב2012 מאפיינת אתכם, היושבים על כוכב הבחירה היחיד .המידע  הזורם ,בחלקו   הגדול מסולף מעורבב עם פחדים וחוסר ידע . אנו מסבירים דרך הערוץ שלנו :

 בני האנוש המוארים ,שונים ,בתדר הגלקטי שלהם כפי שאנו קולטים זאת מהפלנטה בה אנו נמצאים . הם נעים בתנועה שונה ,המערכות הגופניות-אנרגטיות  שלהם עובדות בכוחות חשמליים הרמוניים ואת הפולסים הללו קולטות  תחנות הממסר שלנו ,וכמובן מחזירות אנרגיה מתאימה.

בני האנוש שאינם מוארים ,אלה המקובעים בבועות ,התדר שלהם  מקודד בפולסים נמוכים ,הנצנוץ החשמלי שאותו קולטות הישויות המדריכות , בכוכבים שונים ,חלש ונראה כבא מתוך ערפל .

לבני המאייה ומצרים העתיקה ,הייתה משימה קוסמולוגית  להיכנס אל היקום וללמוד את דרכי הקוסמוס ,ולעזור לבני האנוש ללמוד ,להתקשר לכל זה . במהלך 400.000 שנה , ללא הבדל ביבשת ,במיקום או בתרבות בכל מקום בו חיו בני אדם  , היו מתכנסים בני האדם במיוחד בלילה ,לטקסים של לימוד דרכי היקום . ב40.000 השנה התגברה  הידיעה והקשר בין הכוחות הגלקטים והשפעתם על בני האנוש.

הייתה פתיחות אנרגטית מאד גדולה , אינטליגנציה שכלית מפותחת,ואינטואיציה שעבדה ברמות גבוהות על חושיות בזכות בלוטת האצטרובל(המתפעלת את העין השלישית) גדולה ,שאיפשרה שינויי מציאות , ערוצים מפותחים, ומעברים למימדים אחרים בעזרת כוח המוח, אנרגיות אלקטרו מגנטיות  ונתיבי נשימה מפותחים הנובעים ממרפסי המוח

. האמונה הייתה  שונה ורחבה והעמיקה בסגידה  לחיות מקודשות ,צורות חיים אחרות ,טכסים מיסטיים לשינוי אנרגטי ולימוד תורות הנסתר . במהלך האבולוציה, ככל שהאנושות במהלך שנות האבולוציה נסגרה לידע הנאור היא גם  איבדה את הקוסמולוגיה שלה

כך הלכו ונסגר היכולות האנרגטיות ,ובלוטת האצטרובל הצטמקה לכדי גודל אפונה .

תרבויות אלו ראו ביקום כמקודש  ,לאדם היה תפקיד נכבד מאד בפיתוח הקוסמוס ,כדור הארץ היה המרכז  -מרכז היקום, והשמש נעה סביב כדור הארץ .

לפני כ400 שנה ,נפל דבר ואסטרונום בשם קופרניקוס טרף את הקלפים בבשורתו שיש אמת חדשה  בנושא הקוסמולוגי –שהשמש היא המרכז , של מערכת שמשות, וכדור הארץ  וכל כוכבי הלכת שסביבו מסתובבים סביבה . ובכך חל מהפך גדול ,קוסמי ,אסטרונומי ,פיזיקאי ,ואסטרולוגי .

 למרות זאת ,לשמש בעולם הקדום הייה תפקיד חשוב  מאד ,סגדו לה, בנו לה אתרים מקודשים .התרבות המאיית והמצרית הקדישו לה אלים וטכסים .צורתה הגיאומטרית של הפירמידה נגזרה ממבנה הפריזמה של  קרני השמש בהגעתם מהרקיע לקרקע .

התרבות המצרית הקדומה ,עסקה בפיתוח אסטרולוגי ,הפירמידות בגיזה מתואמות מבחינת קווי רוחב ואורך עם קבוצת  כוכבי אוריון ובכלל הפירמדות נבנו בטכנולוגיה שתוקשרה ע'י חוצנים .

בתרבות המאייה היו כוחות ניהול שנקראו "שומרי הזמן " ועסקו בחישובים אסטרולוגים שונים על פי קודים שנכתבו על לוחות ,  לפי התנהגות סערות השמש ,שמטרתם הייתה חיזוי אירועים קוסמיים והשפעתם על האנושות , מודעותה ופיתוח הפוטנציאל נשמת גאייה  של כדור הארץ, והיושבים בו.

שינויים עמוקים  אלו יצרו אפקט אדיר לקפיצה ענקית בתודעה האנושית וקורים כל העת.

 אין זה בדרך של קטסטרופה  וכאוס (שקרו רק בשקיעת אטלנטיס)

 אלא תהליכים ליניאריים של סנכרון  השינויים הגלקטיים – אנרגטיים ,עם  ההתפרצויות הסולריות על השמש ועוצמתן  שמבשרים  על מעברים אנרגטיים  של  סוף עידן ותחילת עידן חדש . לאורך כל ההיסטוריה של ההתפתחות האנושות ,התרחשו קפיצות התודעה האלו . הסיבות לשינויים העצומים האלו שמביאים להתפתחויות  חשובות  רוחניות מנטליות ,תרבותיות ,טכנולוגיות  באות בעקבות שינויים גלקטיים- אסטרונומים –אסטרולוגים- יקומיים, שמשפיעים על המגנטיות של הקטבים ,על תדרי האור החודרים אל אטמוספרת כדור הארץ   ואלה תהליכים שמתרחשים בשינויי עידן . כדור הארץ נכנס לעידן הדלי אחת ל 26.000 שנה

כך היה וכך יהיה גם באירוע  האסטרונומי של 21/12/2012 שיסיים תהליך ארוך מאד של חדירת האור הפוטוני לכדור הארץ  שקשור לשמש והשפעתה על כדור הארץ  רצף של סערות שמש שיחל בתאריך זה ויסתים במאי 2013 יכניס אנרגיות אדירות לכדור הארץ

השמש שהיא מערכת בצורת דיסק וכל כוכבי הלכת מסתובבים סביבה בצורה מעגלית . הדיסק הזה מחולק לשנים עשר פלחים,שנים עשר עידנים  שנקראים גלגל המזלות, המוכר לכם  מבחינה אסטרולוגית . לכן כאשר דסקית השמש נעה אל תוך רצועת הפוטון  בתהליך ארוך ומחזורי  ,המאיה יכלו לחשב תופעה זו ,וגם האסטרונומים יודעים לחשב בדיוק את  תאריך  נקודת הכניסה  של מערכת השמש וכוכבי הלכת שחגים סביבה  והיא שהתרחשה באביב 1987 ותסיים את מעבר כל המערכת הזו בחורף 2012 . הפלנטה שלכם מטמיעה את ההשפעה הפלוטונית   מזה הרבה שנים ולכן אין סיבה להיכנס לפאניקה  לגבי תהליך ,שמתרחש בעוצמות שונות יותר משלושים שנה .רצועת  הפוטון הינה רצועה גלקטית דחוסה ב אטומי פרוטונים  שלהם זוויות קיטוב זהות  שיוצרות אור בצורת  גל פרוטוני אדיר  בכל הגלקסיה. לרצועה זו נקודת הפעלה  שמביאה לשיא התהליך ,

שיוצרת תפיסה גלקטית חדשה של היקום אחת ל26.000 שנה .

הדיסק השמשי עדין אינו נמצא כולו בתוך הרצועה ,ב חורף 2012 כשכול הדיסק ימצא בתוך הרצועה יוצף כדור הארץ בגלי אור  חזקים  .

 "מקס 24 " מכנים את הסערות הסולריות שיגיעו בגלים ובמשך 2000 השנים הבאות , תהיה השמש בתוך הרצועה .

הרטט הגלקטי מופץ בכל מרחבי הגלקסיה  בעוצמות שונות מזה 30 שנה . וזאת הסיבה לשינויים התודעתיים בקרב האינטליגנציה של כדור הארץ ,הביולוגיה שלו ,והאנושות החיה עליו .

תפיסות יקומיות חדשות קורות אחת לכמה שנים .מחשבות חדשניות על המציאות הארצית והרב ממדית  מתפתחות בקצב מהיר . שלבי אבולוציה חדשים מתרחשים  בקרב האנושות

ילדים מוארים נולדים והם מבשרי השינוי  ,אנשים נהפכים למתקשרים ,מטפלים הילרים . יש גילויים ותגליות ,חידושים רפואיים ,טכנולוגים ,אטמוספריים .כל דור חזק יותר מקודמו בתדריו .

הרטט הגלקטי שיגיע לשיאו בחורף 2012  משפיע וישפיע  על :

 ההתרחבות והתעצמות האישית ,
 התפיסות  המודעותיות,
 תפיסה הכרתית חדשה של היקום והכוחות הפועלים בו  ,
 שינויי תפיסתי לגבי יכולות גוף האדם להתנהגות אנרגטית
 חיזוק מערכת החיסון  לכיוון הריפוי הטבעי .

 הבנה לגבי   השפעת חיים קודמים מבחינה רגשית קראמתית

 שחרור מסות אתריות  מחיים קודמים המחזיקות תבניות של מחלות ,
 העמקת  הידע   המחבר בין החיים  הארציים לקראמתיים

 שחרור כוח משיכה של מחלות אל הגוף ושחרור הזיכרון התאי לגבי מחלות

. העמקת התובנה של דברים  שאין להם ערך יחליפו צורה לדברים בעלי ערך  רצויים יותר .

המטרה כרגע להתכוונן לקליטת האינטליגנציה של האור הפוטוני הטהור  אל הגוף הפיסי  כדי לעזור לתהליך ההתמרה  המתרחש ומתגבר באופן אינטנסיבי .

יש לטהר את הגוף הפיזי ,הגוף הרגשי, הגוף המנטאלי , ולטרנספר את המעגלים האלקטרומגנטיים לצמיחה מואצת .

וזאת כדי להכין את החגיגה הגדולה לאנושות של  קבלת האור השמשי  המועשר באור פלוטוני הטוב והמרפא לאיחוד המחודש  של הזיכרון התאי הכוכבי העתיק עם האיכויות שהיו  ונעלמו בעידנים השונים .

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!