הפער בין המצוי לרצוי

אנו נמצאים בתקופה הזאת מיוחדת, שכל העולם למיליארדי תושביו, חווה בה את אותו הדבר- גזעים שונים, עמים שונים, הדוברים שפות שונות – יש לכולם שפה  אחת שהיא בינלאומית, על-מילולית – זו שפת הרגש, שמביאה אותנו להרגיש.

אנו ממש מתרגשים עם כל האתגרים שיש בתקופה הזאת.

אני מרגישה את היד הנעלמה (שכבר לא כל-כך נעלמה) שמסובבת וטורפת את הקלפים. 

  אני מרגישה את הליווי האנרגטי, את רכבי האם מתבוננים, לפעמים רואה עיניים מסתכלות עלי.

אני מרגישה היום יותר מאי-פעם, נוכחות אנרגטית משמעותית, מאוד חשוב שכולכם תהיו בטרנספורמציה הזאת, שלא תרגישו שאתם מפספסים.

שמי חני יזרעאלי נוי ואני מורה רוחנית להתעלות, מנטורית להגשמת יעוד, מתקשרת, אלכימאית, מנחת קבוצות, כוהנת למוריאנית, מפיצה את תדר למוריה, מייסדת, מנהלת, דוברת ומרצה של בי"ס הספר למיסתורין ולחכמת למוריה, מאז 8.8.2012 מנגישה כלי ריפוי עתיקים וידע עתיק.

כשאני נמצאת בגל ההתפתחות הזה, דבר אינו פוסח גם עלי.

היום אנחנו הולכים לדבר על פערים – על סגירת המצב בין הרצוי למצוי

ב- 2012 התחילו גלי הטרנספורמציה המשמעותיים מאוד, הגל הקוונטי הזה שהרגשנו אותו והתעוררנו בו. בשנה זו עידן הדגים שהתחיל בסמוך ללידתו של ישו, התחיל להתרחק והעידן החדש, עידן הדלי, התחיל מתקרב. אנו נמצאים בין עידנים, האמצע שיוצר  קריסות והתמוטטויות מאוד מאוד גדולות.

מאז שנחתה עלינו תוכנת הווירוס יש קריאה מאוד גדולה להתמרה אנושית. זה לא צחוק ולא מס שפתיים, ביום יום,  כל אחד מאיתנו חש זאת. כל בני האנוש נמצאים במחזור של שינוי והתעלות ממושך מאוד, הנתמך על ידי שינויים פלנטריים, כוכבים, ספרים עתיקים. כבר היינו במקום הזה, והמשבר הזה בא מהעתיד.

מה שעובר עכשיו שינוי/התמרה, זה בעיקר סדר העדיפויות שלנו, היערכות התאמה מחדש לרצוי לעומת המצוי, לסגנון החיים שלנו, לצורת המחשבה שלנו, לדברים שאנו עושים, כל מה שקשור לחיבורים שלנו אל עצמנו ואל מימדים עליונים.    

כל סדר החיים מופר. יש מסה גדולה של אנושות שנמצאת בהתחברות מחדש, כיול מחדש בכל המערכות – האנרגטית, הרגשית – בתפיסות שלנו (הדרך בה אנו רואים את המציאות). 

אנו כל הזמן מחפשים מעיינות, מקורות, כלים, אורות גבוהים, שיטות לשינוי החיים שלנו. בתוך כל ההיערכות מחדש הזאת (שלא כולם רוצים להיות בה) יש הבנה שיש מערכת מיוחדת של רמת התפתחות ושינוי מאוד מאוד גבוהים. הבנת הכוח שיש לנו ולתודעה שלנו, לעשות את המאמצים הנפשיים, האנרגטיים, הרגשיים, לצאת מאזור הנוחות, להגביר את כוחנו עם היכולות המולדות, במיוחד כדי להבין את החוקיות הקוסמית.

החוקיות הקוסמית משחקת כאן תפקיד מאוד מאוד חשוב. דברים לא קורים סתם.    

יש תנועת גלים, אור, אנרגיה. יש מלחמה בין אור לחושך , כדור הארץ אינו מקום הכי טהור כי יש עליו כל הזמן מלחמות בין כוחות האור לכוחות החושך. אנו יודעים זאת.  

ככל שהמסה של בני אנוש שעוסקת באור, בהתפתחות, מבינה את המהלכים הקוסמים, מבינה את העבודה שעושות תרבויות האור כאן, שזהו גל של התעלות חדש שדורש מהמתעלה קיום של כמה וכמה חוקים – קודם כל התחייבות פנימית עמוקה לעבודה פנימית, ללמידה רוחנית, לשינוי תפיסות חיים, לשחרור כל מה שלא מתאים, באמת ובתמים.

אם אנחנו נמצאים על כדור הארץ בגלגול הזה, בזמן הזה. יש לנו התחייבות בחוזה הרוחני לעלות תדר ורמה. כשאנו עולים תדר ורמה זה בא רק מתוך ההיערכות הפנימית החדשה, מתוך שינוי סגנון החיים שלנו, מתוך היבטים הרבה יותר גבוהים מאיתנו שבעצם אנחנו עובדים איתם,   ונכנסים לאיזה שהוא   של שחרור ההתנגדות הפנימית של עבודה עם דפוסים ישנים שצצים. אנחנו יודעים שדפוסים קופצים לנו וזה קורה לכל אחד מאיתנו.

אבל באותו רגע שזה קורה, שקופץ לו שם דפוס רגשי ישן ומיושן שמזכיר לנו פצע רגשי, בעבר היינו נעלבים שבוע, שבועיים, חודש, היום תוך שניות מתרחשת התמרה ואז החלק הנעלה, התדר של האור נכנס, ואנו מבינים שעשינו את ההתמרה. כל המחזור של שינוי שאנחנו נמצאים בו עכשיו, דורש השקעה, התמסרות פנימית, הדממה של המוח,   להשקיט את "הקשקשת המילולית" להתרחבות האינטלגנציה, השפע, ההתפתחות   האישית.

יש פה תנועה של התכנסות, של הוצאה החוצה ואז יש התרחבות. זו הפרבולה של גל ההתעלות החדש שאנו נמצאים בו. 

בואו נדבר על שאיפות ומציאות – הפער בין הרצוי למצוי.                                               

למרות שבעבר חשבו שפער זה מתרחב, ככל שתעשה על ידכם עבודה כפי שדברנו קודם, הפער הזה יצטמצם. יש לנו גשר בין אידאלים למציאות. יש בתוכנו משהו מאוד בריא – חזון (שאיפות) שיוצר כל הזמן רצון לשאיפה מקסימלית.

הרצוי הוא כל מה שאין לנו, והמצוי – מה שיש שלא תמיד אנחנו רוצים בו.

הרצוי עכשיו זה לעורר את החזון בתוך המציאות והמצוי הולך להיות התמרה של אנרגיה.  גם בתוך שפת האור, השפה החיובית שבה המוח שלנו משדר ומפקד, צריכה להיות שם מערכת פונטים חדשה.

אם קודם היה פער בין אידאלים ושאיפות, הרצוי זה להתמיר וליצר אנרגיה מהחזון (את השאיפות) אז נהייה בעצם במצב שיהיה לנו בדיוק את מה שאנחנו רוצים.

הביצוע שלנו, לצערנו, תמיד מדדה בלי אוויר, מפגר אחרי הרעיון. איך אנחנו מגשימים זאת בצורה אלכימאית מהירה בתוך המציאות שלנו, רעיון, חזון, מטרה שיורדים?

חלמנו על משהו, קבלנו בתקשור איזו שיטה/פרוייקט מרמת האנרגיה, הסוד הגדול    של הצמצום בין הרצוי למצוי בשנת 2020 אומר שאנחנו צריכים לסדר לנו אסטרטגיה –    ביצוע מעשי, כלומר ליצר עשייה. איך מאחדים את רצון הנשמה עם רצון האישיות?

כיוון שרעיון גדול שעובר נתקל בהתנגדויות המנטליות – אמונות, תפיסות, מחשבות, סדר חיים, פחדים רגשיים לאורך כל הדרך – אין חיבור למציאות. זה הזמן להתבונן, להסתכל במחשבות, להבין כשאין ביצוע אין הוצאה לפועל בתוך המציאות, משהו תקוע ונוצר פער בין הרצוי למצוי.

הגיע הזמן שנתחיל לפרק את המקום הזה. צריך דרייב (דחף-כוח פנימי), תשוקה, דרבון, אמונה, להזיז את כל הפחדים, הקולות שגורמים לנו להסס ולפקפק.

חלק מהרצוי הינו לחתור למטרות גבוהות.

בצורה הזו הצלחתי לייצר הרבה דברים בחיי שלא היה שום סיכוי בעולם שיהיו ברי ביצוע. וכל מה שאני עושה שאין בו שום הגיון זו האסטרטגיה הכי נכונה שלי, כי אנחנו צריכים לשבור את קיר הזכוכית, לשבור את הקופסה שלנו, את התבניות, זה יצמצם את הפער ויעשה את ההגשמה הגדולה.

השאלות המהותיות בנושא של הגשמה לפי חוקי הרוח:

איך אנו מקטלגים את עצמנו –"רודפי חלומות"- ביצועיסטים וזה נקרא לייצר עשייה,   או "חונקי חלומות" שהפער בין הרצוי למצוי אצלם הולך וגדל במקום להצטמצם ועמו  באים התסכולים. 

אנו צריכים לדעת מה הנכס הכי חשוב שלנו ומה ההרגלים שלנו לגביו.

הראשון הוא הוודאות – מי אני, מה אני, מה הכוח שלי, מה הדברים הפחות טובים שלי, איך אני מתנהג/ת, במה אני טועה, ובמה לא – כל מה שיש לנו אנו צריכים להגדיל אותו.  

השני אנרגיה גבוהה – כשאנו באנרגיה גבוהה אין זמן לתסכולים, להיות שופטים וביקורתיים. כשנתקלים בבעיה ויש משבר נתקעים לזמן קצר. אני מנצח/ת את הכל   כשאני ב-מסע אל תוך הנשמה. 

השלישי להיות עם אמון – בהחלטותינו, עם הקשר שלנו עם ההדרכה, עם מה אנחנו מרגישים. תהיות, התלבטויות, סימני שאלה רק על הנייר. בחיי היום יום יש רק סימני קריאה.

הרביעי לא להתנגד לדברים שקורים לנו – ליקום יש חוקיות מאוד מושלמת. תדר  של  שפע יכול להיכנס בבום, ממקום צפוי ובלתי צפוי. לשאול מה שלי ומה אינו שלי בתוך העשייה. איך אני מביא את עצמי לעולם, ומה הכי חזק אצלי ; המראה, הקול, ההומור, הכריזמה. מהי נקודת הנראות הכי חזקה שלנו ומה לעשות כדי לשנות.

כשדברים לא קורים יש כמה וכמה סיבות. לבדוק מהו הפילטר דרכו אנו חווים את העולם. חשוב לשנות את הפריים. המון אנשים עושים סינון כאשר הם חווים את העולם כקשה לנשמה. זה פילטר מאוד מצומצם. אל לנו להפוך את עצמנו לקורבן. נקודת המפנה מתרחשת כשנכנסים פנימה ומבינים את חלק א' ב' ג' ד' של האישיות ובאיזו שפה החלקים הפנימיים שלנו מדברים.

ברגע שמתחילים לקלוט את המלחמות הפנימיות ומסדרים שפה אחת, שפה של אהבה,  התעלות והגשמה, כאן תתחיל נקודת המפנה.

הצליל של את לא מספיק… שונה בתכלית מ: כן את יכולה, מגשימה!  לעשות מעקף ליצירת תקשורת כמעט אחידה בין כל החלקים הפנימיים שהכל יהיה ה"אני העליון".

המון פעמים נלחצים לנו כפתורים. מיד אני עוטפת הכל באהבה. יש לנו את אותה מציאות וכל אחד מגיב אליה אחרת. תלוי אם המהות הפנימית שלנו בהישרדות או בשפע של אהבה וביטחון. זה מאוד רלוונטי לנושא של הקטנת פערים.

אחרי כל מה שאנחנו חווים ושומעים בשנת 2020 כל הטלטלות ונהר האנרגיה הזה,     הגיע הזמן שנתנהל ממהות פנימית ללא התנגשויות ומלחמות פנימיות. נהייה עם יותר תשוקה, אהבה ויכולת להגשים את תדר האהבה, האושר והשמחה. הם פשוט יציפו את כדור הארץ.

כשמסת של אנשים מסתובבת פה בתסכולים, חרדות, פחדים ודפוסים של קורבנות, כדור הארץ נמצא בתדר נמוך.

אם אנשים נמצאים בהגשמה של מה שבקשו לפני הרבה זמן, שקט נפשי ושלווה, מצמצמים פערים בין מה שהם בפנים למה שהם כלפי חוץ, בין אנרגיה נשית לגברית,   בין מה שחושבים על שפע לבין מה שקורה בתוך החיים, בין היכולת של גוף הרגש לבין היכולת שלו להירפא. זה נקרא להצליח בחיים, על פי החוקים הקוסמים להגיע ליעוד, עם הרבה הרבה אומץ.

הערה: אני אוהבת לסגור פערים גם במסעות. במסע להר שסטה שיצא ב-31.8.2020, אנחנו הולכים לעשות עבודה רוחנית ענקית, בשבילנו, בשביל הפלנטה, בשביל הרשת הקוסמית, אנחנו הולכים להיות בשירות מאוד גדול.

לסיום, שאלו את עצמכם את ארבע השאלות הבאות:                                           

 כמה אתם מרוצים מההגשמה שלכם? (דרגו לפי 1-גרוע עד 10- משובח מאוד)

 מה לדעתכם צריך לקרות בטווח הקרוב, נניח עד סוף השנה, שרמת התסכול שלכם

 תרד ושביעות הרצון שלכם תעלה לשחקים (בתחום בו אתם עוסקים).

תסתכלו על המעגלים היותר רחבים שלכם – מערכת יחסים זוגית, חברית, נושא הבריאות שלכם ; כמה אתם מרוצים מהקשרים החברתיים שלכם, ממערכת הזוגיות וממצב הבריאות שלכם (דרגו אותם לפי 1-הכי גרוע עד 10- משובח ביותר):.

מה צריך לקרות בתחום שבו מצאתם בינוניות ומטה שתתרחש שם השתפרות משמעותית.

השאלון הזה עושה סדר, ומביא לנקודת המפנה בתת-מודע. כשמבינים מה עוצר, אתם תראו את הפילטר דרכו אתם חוויים את העולם, תרגישו את ההצפות השונות שבהם החלקים שלכם מדברים.

תוכלו לרשום לי מה זה עשה לכם, איזו הערכות מחדש נעשתה.

יש עכשיו קריאה גדולה ליצור עוד מסה של אנושות שמתמירה את עצמה מתודעת הישרדות לתודעת שפע, להביא לעוד גל התעלות של שינוי מפנים. אני מאחלת לכולם לצמצם את תחושת התסכול להגיע להגשמה מדהימה

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!