הקשיים שאתם חווים שייכים לפרדיגמה ישנה -סנט ג'רמן מתקשר על אלכימית הנשמה

יקרות ויקרים

אתם האלכימאיות והאלכימאים פרצתם דרך עבורכם .התעוררתם למפתחות רבים המקודדים בכם .אחד מהם הינו הקידוד האנרגטי ,שער גדול לטרנספורמציה -האלכימיה.

בני האדם הנעים בתהליך הצמיחה והגילוי העצמי ,מבקשים חיבורים נרחבים, יכולת לתקשר עם הרוח ולהבין את הסודות הנטועים בנשמתם

אשדר לכם מידע על אחד הסודות המיוחדים -אלכימית הנשמה .

אתם עוסקים בתהליכים התפתחותיים שמסייעים לנשמה הנמצאת בגוף החומר הדחוס להסתגל לחוזה הנשמתי .ההסתגלות מאפשרת להתמודד עם האתגרים שיש לנשמה , המסייעים לפתח את הכישורים והיכולות כפי שסיכמה עם מדריכיה .

בכל אחד מכם מוטבעת אנרגיית האם והתודעה הקוסמית ממנה בא. אתם נושאים בזכרון התאי חוכמה גדולה התפתחותית המקודדת בתבנית הנקראת : אלכימית הנשמה .

תבנית זו מדברת על קווסט ,אותו מסע אישי פנימי ואנרגטי של שלבים רבים . בכל שלב נמצאת הבנה ובחירה ,איזה שינויים לעשות על מנת לשפר את איכויות חייכם , בכל צומת נמצאת הבחירה לגבי מהו הדבר הנוגע ביותר בנפש שלכם לטובת ההתפתחות הרוחנית שלכם, ומה יעבור עתה אלכימיה שינוי והתמרה .הבחירה ניתנת לכם גם להשאיר את המסע כמו שהוא ולא לגעת בדבר .

כשהנשמה מתגלמת בגוף הפיזי ,יש לה התמודדיות רבות כיצד להתאים את גודלה האמיתי ויכולתיה אל החומר הדחוס .כשהיא נתקלת בנסיון להרחבת הגבולות שנמצא בסתירה לרצון הנפש שלכם , חווה הנשמה בשפתכם :קושי ,סבל ,ספק וחוסר אמון .

המרפאים והמייעצים לכל סוגיהם על כדור הארץ מנסים לפתור דיאלוג מתמיד זה .ועל פי דרכם והבנתם את נושא הקושי ,מנסים לעזור לבני האדם .

קושי בעידן הזהב , משנה פרדגימה .קושי ממיר את עצמו לחיפוש המתמיד אחרי שינוי איזון ושלווה .הנשמה מחפשת את הדרך שלה לאלכימיה ,את הרמוניה הפנימית אליה היא נכספת .

כשיש הפרעה או סטייה מהדרך במהלך ההתפתחות שלה בגוף הפיזי כפי שאתם מכנים מחלה ,מחסומים, פחדים, כאבים ,איבוד דרך משברים ודכאונות היא עוברת תהליך מיוחד של טיהור וזיכוך .

אלכימית הנשמה מדברת על כך שכשאדם אינו מאזין לרצון הנשמה, או אינו שומע את הרצון האלוהי ,או אטום לאותות ולמסרים ממנה , הוא יוצר לעצמו משברים, פחדים ומחסומי דרך .

זהו ה'קושי' שאתם מכנים .ואנו מבקשים הבנה חדשה האומרת שאלכימית הנשמה הינה התמרה בספר החיים שלכם, בחוזה שאתם נושאים, ובארגון מחדש של פרטי החוזה הנשמתי ,אשר חוסר האיזון שאתם סובלים ממנו מאפשר לכם. הדרך לרפא מצב זה הינה לעצור ,לנשום ,להרפות ,להתבונן פנימה , למדוט ,להתחבר למדריכים שלכם , לחבור לטבע ולהתמיר בכלים שקיבלתם את המצב .

כל משבר שאתם עוברים בכל תחום חייכם הינו בקשת הנשמה להרפא במסגרת החוזה הנשמתי .

הריפוי שלכם יחד עם ההתעלות מגובים על-ידי היקום , האור העוצמתי שאתם נושאים בתאיכם בנוסף לזרמים העצומים של כוח ואנרגיה המופנים לכדור הארץ, יוצרים פתחים, או מסלולים אנרגטים המאפשרים כניסה של אנרגיות והדרכות מזן גבוה יותר והריפוי שלכם עמוק יותר .

אתם אלה הראשונים שהרוח מביאה אליהם את המידע. אתם אלה הראשונים כנשמות עתיקות שהאלכימיה פועלת עליהם, אתם הראשונים המתקנים את העיוותים אשר אתם יצרתם.

באיזה שלב של אלכימית הנשמה אתם נמצאים ?מה אתם מתאווים לדעת בשלב זה של חייכם? ומה לעשות עם כל המידע המגיע אליכם?

ההדרכות הגבוהות מלמדות אתכם לתפקד בתדרים הגבוהים, לשחרר את מה שאינו מתאים ולתפקד גם כשאתם בסערות נפש גבוהות .

התבוננו היכן אינכם מסונכרנים עם הידע שיורד והתפקידים החדשים וכיצד זה פועל במציאות היום יום שלכם. התבוננו בעצמי האנושי ובדקו היכן הדברים אינם תואמים יותר את גופי האור עם המהות האלוהית וכל האיכויות הגבוהות היוצאות מכם.

זוהי תקופה של אנרגיה הנעה קדימה בעוצמה וסוחפת אחריה רוחות רבות .

וכשהרוח נוכחת בחייכם, אתם חשים ביתר הדגש היכן אינכם משחררים והיכן הצלחתם לשחרר קיבעון, לשחרר דפוס או אמונה שאינו עובד בחיים שלכם. אנרגיית הi AM מתכיילת בגופכם ואתם יכולים להכיל אותה יותר ויותר .

העייפות והתשישות שבני האנוש חשים כתוצאה מהתרחשויות מתורגמת כירידת תדר. אולם העייפות מדברת על כך שכל המערכת ההורמונאלית ביולוגית אנרגטית שלכם עוברת שינוי. אתם מקבלים מינון עוצמתי של תדר ריפוי הארה והתעלות .

זה אינו מצב אמיתי של תשישות. זהו מצב של פתיחות שדוחף אתכם למקום של התרחבות, כפי שלא היה מעולם. כאשר אנשים מוכנים ורוצים לשחרר פחדים ולעבור ולנוע אל מקום של אהבה, זה מסתייע להם .

אלה שמוכנים ללכת על השינויים הגדולים בתודעה ירגישו את האנרגיות האלה בתדר הרבה יותר חזק ,מאשר אי פעם בעבר. אנשים אלה נמצאים בשימוש כמו גנרטורים שתפקידם להעביר תדרים גבוהים לאלה שעדיין סובלים מחוסר אהבה והבנה רוחנית למתרחש .

בלוטת האצטרובל עובדת בתדר גבוה. היא עושה שינוי גיאומטרי של מחזורי השינה שלכם ולכן עייפות ותנודות במצבי הרוח הם חלק מתסמיני ההתעלות ועיגון מימד חמש במימד שלוש. עבודתכם ספירלית לא לינארית יותר. הנכם עולים לאט לאט מבפנים החוצה. יש חשיבות בממלכות האור להבנתכם הגבוהה ולמתבקש מכם לפעול בכדיי לשדרג את חייכם כאלכימאים. ההתפתחות עולה דרגה וזה דורש עבודה, אחריות פנימית, צחצוח הכלי והרחבתו ולקיחת אחריות על ההשתנות שלכם.

יש לדאוג למנוחה והרפיה של המוח. יש לשהות בטבע, ליד מים, ליד עצים, לשכב על האדמה על מנת להסתנכרן עם הפעימה והתדר של כדור הארץ.

ככל שאתם מתקדמים בהגשמת החוזה הנשמתי אתם מכילים תדירות גבוהה יותר של אור, והגוף הפיזי והאנרגטי שלכם מרחיב עצמו על מנת להתאים תדרים אלו.

זוהי אלכימית הנשמה .במסגרת הכוחות העומדים עבורכם הפנימיים והקוסמיים ,פשוט זירמו עם הזרם אלוהי ,היו שקטים ורגועים מדטו התחברו .

זהו זמן של תנועה גדולה ומודעות מורחבת הרשו לעצמכם וליהנות ממסע הנשמה כחוויה מיוחדת במינה.

היו ברוכים, הנני נושא את תדר הלהבה הסגולה של החירות אליכם, הנני סנט ג'רמיין.

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!