הר שאסטה -מה סוד קסמו שכה רבים מגיעים איליו?

ההר קורא לנו להגיע! קורא לי !מה שהאנרגיה שלו עשתה בשבילי ,אפשר בהחלט לומר ,מהפך בחיים! אני צועדת על אדמתו חווה חוויות מפעימות שמשאירות חותמן זמן רב , קראו את המאמר ותרגישו ..

  מסע ההתעלות  להר שאסטה (קליפורניה) יוצא ב9-20.7.18

הר שאסטה, הוא אחד מהמקומות הספיריטואלים ביותר בעולם, מקום מושבם של קהילת אנשי האור בעיר טלוס ,צאצאי  יבשת למוריה.

על פניו הר שסטה שבארצות הברית הינו הר געש רדום המארח חובבי סקי בחורף ושחקני גולף ודייגים בקיץ, אלא שעל אף מראו שובה הנפש והתמים, הוא אתר שרבים מאנשי רוח מגיעים אליו בשל יכולות רוחניות ואנרגטיות נדירות. ההר מוקף יערות נרחבים, מצוקים לטיפוס, מפלים ונהרות רועמים, אגמים פסטורליים, מעיינות חמים מינרלים, ופסגה מושלגת אדירת מימדים. אך הסוד האמיתי של הר שאסטה הוא השילוב הייחודי של טבע עוצר נשימה עם כוחות מיסטיים ורוחניים המובילים את המבקרים להתפתחות אישית וטרנספורמציה רוחנית שאין דומה לה בעולם.

מלבד היותו שמורת טבע יפיפייה, כוחותיו הגדולים והמגנוט של אנשים אליו מתרחש בשל קיומה התת קרקעי של קהילת אור למוראנית המחזיקה את תודעת למוריה במימד החמישי. עיר תת קרקעית זו נקראת טלוס. בעיר זו נוכחים גופי אור בעלי רטט גבוה אשר אינם מתקיימים בגופים פיזיים בשל עוצמתם המוגברת. אם נמשיל זאת לעוצמות חשמליות, כאשר מעבירים חשמל בעוצמה ותדר גבוה עבור חומר ארצי החומר נשרף ומתכלה. משום כך ישויות עוצמתיות אלו המחזיקות ומעבירות תדרים גבוהים בעוצמות אלוהיות, אינן מחזיקות בגוף, אך ניתן לחוש ולראות את גוף האור שלהן. יש ביכולתן להתמיר את האנרגיה שלהן, להוריד את התדר לרמה נמוכה יותר ולהתגלות דרך העין הפיזית. ישויות אור אלו הן בעלות יכולות וכוחות אדירים. הן מחזיקות את אנרגית למוריה והן קיבלו על עצמם את המשימה מהמועצות הגלקטיות לעורר בשנית את תודעת גן העדן כפי שהייתה בתקופת למוריה. המשימה מתבטאת בכך שהם מסייעים לבני האנוש לעשות את תהליך ההתעלות ואת המעבר בין האנרגיה הישנה לאנרגיה החדשה, ולברוא עם כל משפחת האור על כדור הארץ פלנטה חדשה הרמונית מחוברת לאחדות, אהבה, שמחה, ושיתוף פעולה.

הר שסטה המתנשא לגובה 4600 מטר. שער אנרגטי גלקטי זה מקבל אנרגיות יקומיות ישירות ממימדים גבוהים . זוהי תחנת ממסר של אנרגיות המגיעות ממקור האור האלוהי ולו תפקיד חשוב פלנטארי כתחנת ממסר האחראית על פיזור אנרגיות, תדרים אור ומידע על כדור הארץ. ממשכנם בהר שסטה, הם מקרינים ישויות האור את האלמנטים שהתקיימו בתרבות למוריה, התרבות היחידה שלא התרחשו בה מלחמות. ישויות נעלות אלו מעבירות ידע ומסרים לשליחים בתקשורים, צפנים, פתיחת תאי זיכרון, טלפתיה ובספר חוכמה זה. המיידע מגיע אלכם מתוך המקדשים והספריות הנמצאות בהר.

מאז עידן למוריה אנשי ערי האור, כגון העיר טלוס הנמצאת בהר שאסטה, הנמצאות במימדים גבוהים, יצרו קשר עם תושבי כדור הארץ האנושיים מתוך רצון לחבר אותנו אליהן. במקביל בני אדם גם הם החלו לקיים קשר ישיר עם ערי האור, אשר אינן נמצאות במימד הפיזי אלא במימד החמישי, השישי ושביעי הנסתרות מההוויה הארצית שלנו. ההתפתחות התודעתית המתגברת בעידן זה מאפשרת כניסה הדרגתית לרמות תודעה ומרחבים אנרגטיים אלו. מסעות למקומות בעלי תדרים גבוהים מאפשרים ומאיצים חיבור פנימי עוצמתי ומחולל, המאפשר טרנספורמציה מלאה. התהליך שכל אחד עובר הינו תהליך אישי, רוב השבים מהמסעות, מדווחים על עילוי הנפש וחוויה שמשאירה חותם במבנה התודעתי. בין אם במודע או שלא במודע, היציאה למסעות אלו באה ממקום של רצון לחיזוק כוחות הנפש, העצמה, התרחבות אנרגטית ויצירת שינוי משמעותי בתפיסת החיים ובחיים עצמם.

כל אדם יכול לקרוא למאסטרים הנעלים של הר שאסטה ולבקש רשות להיכנס לעיר זו. ניתן לבקש אישור להיכנס גם ממועצת הפדרציה הגלקטית על ידי בקשה ישירה.
ככל שיגיעו אנשים אל הר שאסטה תתפתח יכולתם לחוש ולראות מימדים נוספים. תהליך זה ועוד רבים המתרחשים בהר שאסטה מסייעים לפרויקט ההתעלות של בני האנוש.

כתבה חני יזרעאלי נוי

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!