הר שאסטה – תדר העידן החדש

הר שאסטה פורטל למימדים גבוהים

אם היה לכם מקל קסמים ביד שיכול בעזרת משאלה, ליצור עבורכם טרנספורמציה מדהימה שתשנה במקצת /הרבה את חייכם, הייתם רוצה אותו ?

תארו לעצמכם שמקל קסמים הזה מחבר אתכם לחומר טבעי, אנרגטי, בריא מאד וטוב, שגורם להתמכרות טובה שיוצרת אושר, שמחה, אהבה, התפתחות אישית ובריאות וריפוי

הייתם רוצים בזה?

אכן זה ממש אפשרי לעשות זאת, להחזיק את המקל..זה זמין ומרומם נפש. יכול להתגשם בהחלטה, לעשות כמה שינויים פנימיים, הסכמות חדשות, מחשבה מחוץ לקופסה, השתקת המנייד החופר

איחזו במקל קסמים והביעו משאלה – מה יאפשר לי לעשות את פריצת הדרך הבאה שלי? מה יאפשר לי באמת לחוש את תחושת האושר האהבה שלא תלויה בדבר? מה יאפשר לי לעבור מעבר לחסימות והמיגבלות שנתקעתי איתם?

היקום שומע ומגשים!

כל משאלה מבקשת שינוי, של אווירה, מצב, מקום. כמו לזוז מהבית, מהמקום הנוח המוכר, ולצאת! ללא נודע, בהתרגשות סקרנות והתכוונות, ולפגוש אתכם ממקום אחר במקום אחר.

יש מקומות על כדור הארץ שמגשמים לך משאלה, ויש להם סוד, כיצד הם תורמים לכך, יותר ממקומות אחרים, להתקדמות לקראת עליה לשלב גבוה יותר, הגדלת רטט האור הפנימי, כישורים והאצת תהליכי התעלות.

מקומות שבהם השפעת רשתות האנרגיה היקומיות, חזקות. עובדה זו, מ-א-ד משמעותית, בזכות האפקט המצטבר על גופי האור האנרגטיים, ההילה, התאים והאטומים בגופינו שמגיבים למגנטיקה.

כשתהיו במקומות האלה, בטיול רוחני או פרטי, גדלה הסבירות שתגלו המון דברים, שאינכם יכולים לגלות במקומות בהם האנרגיה כבדה, דחוסה, ממוסכת, שלא מאפשרת לכם צלילות וקלילות.

גדלה הסבירות שהאנרגיה של המקומות האלה, תעבוד בשבילכם כפי שתכוונו אותה, ללא שום מאמץ ההתעלות שלכם תהיה מהירה יותר, ותקצרו את הזמן של קפיצת מדרגה אל הצלחתכם הבאה

"אחד המקומות אותם אני אוהב, בזכות האנרגיה העוצמתית העושה זאת, עבור בני האנוש – הוא הר שאסטה " קריון -מספרו 'התחלה חדשה'

אם קריון הגדול ,מציין את הר שאסטה כנקודת חשובה ביותר בפלנטה שתורמת להתפתחות הרוחנית, אנשים רבים במהלך שנים, מתארגנים להגיע להר, לחוות זאת, כטריפ אנרגטי ממכר !

הר שאסטה בצפון קליפורניה, הינו אחד משערי האור, האנרגיה שתרבויות אינטליגנטיות, משתמשות בו, בכדי להעביר אנרגיות בתדר גבוה מממדיי עוצמה, עבור אלה המבקשים להתעלות למימד העידן החדש ולהתפתח רוחנית, בהאצה.

אומר הכהן הגדול אדמה, ראש קהילת הלמוריאנים הנמצאים בעיר הקריסטלית טלוס , הנמצאת בבטן ההר –

"אפשרו לעצמכם פשוט להיות נוכחים בעוצמתכם, כמי שהתעוררו לאנרגיה הלמוראינית . על פי חוזה הנשמה העתיקה, יש לכם נקודות צומת לצמיחה הנושקות גם עם הר שאסטה.

כשאתם שולחים לספריה הקוסמית, בקשה לתהליכי התעוררות נוספים, ריפוי ברמה עמוקה, בסיוע האנרגיה של הר שאסטה, הרי שמביעים אתם כוונה לרטוט בתדר העידן החדש ."

הר שאסטה ממוקם על רשת המרידאינים הארצית כצ'קרת הכתר- ערוצי ענק המקבלים אור, רטט ואנרגיה שתרבויות אינטליגנטיות משתמשות בו להפעיל קודים בדנ"א, של בני האנוש המתעוררים והנמשכים להגיע למקום.

חלליות אם, מהפליאדות, וונוס וסיריוס, מסתובבות כל העת בשמי שאסטה, ועובדות אנרגטית עם האנשים שביקשו התמרה וצמיחה . הדבר נעשה מאד ברכות ואהבה.

חללית אם מוונוס, הנקראת 'ניו ג'ירוזלם' מסייעת לבניית עיר אור חדשה, המבססת את תדר האחדות העולמי . מתוך כך תבינו, איזו פעילות גדולה ועוצמתית מתרחשת בהר.

להר שאסטה עולים לרגל מכל העולם. רבים מעידים שהם נמשכים כמגנט רב עוצמה ללא הסבר.

שמורת הטבע היפיפה, מלאת מפלים, נחלים, מעיינות, יערות ושטחי התכנסות מקודשים של הניטייבס, משמשת בית ספר לריפוי והתעלות הגדול בתבל, כשאנרגיית למוריה עוצמתית בו ומתוחזקת על ידי קהילת הלמוראינים -טלוס.

אנחנו מגיעים כל שנה להר, בהדיקות ונחישות, במסע התעלות מרגש ועוצמתי בארגון בית הספר למסתורין לחכמת למוריה . גם השנה 2020

כשיש קריאה להגיע שום מכשול לא עוצר. וזה חזק מאיתנו כמו מגנט אדיר שמושך .

רבים מעידים על משהו שקורה, כשנמצאים במקומות רוחניים ואנרגטיים בהר שאסטה,

תחושת היי תמידית, עוצמה שמאפשרת טרנספורמציה, אנרגיה לתזוזה קדימה, אושר גדול שטרם חוו, ריפוי עצום לכל המכאובים, עבודה פנימית עמוקה.

איך אמר מבקר -"כמה נפלא לאפשר לעצמך לשמוע את קריאת הר שאסטה, המגיעה עד אליך, כחלק מבקשת הנשמה לצעוד קדימה לשלב הבא -להגשמת הייעוד הגבוה !"

מה מיוחד בהר שאסטה ?

●הוא פורטל, שער בין מימדי עצום לכל הטוב עבור בני האנוש מהמימדים העליונים .

●האנרגיה – רכה, אוהבת, עוטפת, מעלה תדרים תחושת התעלות מדהימה

●הלב – עובר ריפוי עמוק , ומתרחב לקבל עוד ועוד שפע

● החיבורים … למקומות אנרגטיים במיוחד- ויחד עם קרקוע טוב להגשמה .

● נטענים באנרגיה בעלת תדרים גבוהים הנכנסת למערכות ועובדת שם חודשים רבים .

●לומדים את המורשת הלמוראינית- חווים תהליכי היזכרות וחיבור לנשמה הגבוהה ולבית .

● תהליכים פנימיים – ניקוי שחרור איזון, וריפוי, בכל האתרים הייחודיים

●פתיחת ערוצים – דיוק במסרים פנימיים, ותחישת ההדרכות

●קביעת חזון -ראיה מפרספקטיבה גבוהה את נתיב החיים

●המדיטציות – בכל מקום וכל היום איזה כיףף !

●הטבע – עושה את העבודה.. רק להתמסר איליו

●תקשורים ומסרים מגיעים און ליין -מהכהן הגדול אדמה, אל מוריה, סנט גרמן , הציף צארלי, העצים, המים, הסלעים .

●הבית – געגוע גדול שמתמלא בתחושת בית

אלה הגרים בעיירת הר שסטה, מעגנים את האנרגיה, מחזיקים בה ושומרים אותה רעננה, כדי שיוכל למלא יעודו החשוב לפנטה.

אלה הנמשכים להגיע להר, נולדו עם האנרגיה הלמוריאנית שהיא ליבת האנושות הנאורה, ורוטטים בתדר גבוה, מבקשים להגדיל אותו יותר, להזכר בעוד איכויות עתיקות.

לא תמיד מודעים לכך… שהקריאה מתעוררת .יש צוות הנשלח מטלוס לאתר את המתעוררים.

כך שביום אחד בהיר, נדלק בהם הניצוץ, והאנרגיה הזו מדברת אליהם, והם נמשכים להגיע למרחבי אנרגיה גבוהים שנמצאים בהר מקודדים מוצפנים מחכים להפעלה.

כי כל כך הרבה קורה בהר שאסטה .

יש זרימת של אנרגיה ואנושיות, יש התרחשויות מדהימות בהר ושינויים רבים וזה קשור לכלל הפלנטה.

את ההר אי אפשר לקלקל, לא משנה מה יעשו ויגידו יש אנרגיה האצורה בו ממזגת, מאזנת נשית וגברית .

הוא גם פורטל, גם מסדרון אור גם פירמידה, גם פתח לעולמות אחרים גם רחם קוסמית, מפגש בין מימדים. תזוזת הרשת המגנטית מפעילה בו עוצמה יוצרת כעת תרחישים מהכוח לפועל, ליצור בו תחושת מימד חמש

מקום בו תוכלו להפעיל את הדנ"א הרב מימדי את החומר הרב מימדי .

ומה אומרים משתתפים ממסעות רוחניים המתקיימים מאז 2011

שמעון חיים -"רק במסע לשאסטה עברתי בקלות תהליכי ריפוי ניקוי רגשי וקרמתי, הצלחתי לשחרר פחדים וחסימות לצורך קפיצה קדימה. החניכות אנרגטיות, המדיטציות התיקשורים און ליין היו נהדרים ממריצים ומגבירים יכולות אינטואיטיביות שלי חשתי שגדלתי תוך 10 ימים

ורד מור -"הר שסטה הינו צינור אור של אנרגיות גלקטיות, מה שיוצר מרחב אנרגטי, המאפשר תהליך אישי של חיבור עמוק פנימי . התנסויות שלנו בטבע המטריף בשילוב אנרגיות גבוהות יצרו אצלי חיזוק פנימי הגברת הביטחון העצמי, השפעות תהליכי המסע על הכישורים ויכולות אינטואיטיביות, היו משמעותיות מאד"

רותי שטרן– "עשרה ימים כאלה אינטנסיבים ומרוכזים שרק עוסקים בתהליכי העצמה והתרחבות זו מתנה גדולה שנתתי לעצמי. גם -התנתקות מהשגרה והיום יום, המאפשרת התבוננות פנימית, פרספקטיבה גבוהה על החיים ומערכות יחסים ממש מיני קןארס לחיים טובים ואיכותיים

כרמית גינות– "אני עשיתי מסע נהדר עם הקבוצה כי זה גם מסע אישי בקבוצה- כוח הקבוצה, תמיכה, שיקוף, מראות, גילויים עצמיים, שיחות חוויות משותפות,מדברים באותה שפה ומבינים אותך איפה יש עוד מעבדה אישית כזאת בחיי היום יום ?"

אברהם גיל -"הצטרפתי למסע גם כי רציתי לשפר את ערוצי ידע ותקשור- השהיה בגבהים ותדרים גבוהים, ותהליכים המופלאים שחני מנחה איפשרו פתיחה משמעותית. מאז אני מתקשר, גם כתבתי ספר !י ודע שהכל בזכות המסע להר שאסטה קיבלתי את הדחיפה והאומץ

רוחיק גזית– "באתי למסע בכדי לצאת מהמקום הנוח והמוכר שלי לעשות משהו בשביל עצמי לחוות תדר טהור של אהבה. ואכן העבודה האנרגטית באתרים עוצמתיים מקודדים באנרגיית אהבה וריפוי למוראיניים היו קסומים, יצרו מינוף ומוטיבציה לתהליכים חשובים עבורי ולקבלת החלטות למשימות עתידיות. ממליצה מאד לצאת מאיזור הנוחות ואז מקבלים מתנות גדולות לצמיחה והתפתחות "

כתבה חני יזרעאלי נוי -מנחת המסע רוחני השנתי לריפוי והתעלות להר שאסטה ללב למוריה.

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!