זמן הפליאדות להעצמת השלום

בסוף נובמבר  עד סוף פברואר נחגג ברחבי איי הוואי  זמן מיוחד. זהו זמן  ה – ,Makali'i הפליאדות ,כפי שהם מכונים על ידי בני הוואי צאצאי למוריה
זו העונה של לונו – רוח האהבה שלום והשפע .
על פי אידאולוגית למוריה חייבים להקדיש זמן והודיה לרוח האהבה המברכת את האדם.
זה זמן שבו היינו אנו מכבדים את רצון הרוח ,לברוא אהבה ושלום עבורינו .זה גם זמן על פי המורשת למוריה של תחילת השנה ,כמו ראש השנה שלנו .בתקופה זו של השנה Makali'i (הפליאדות) נראים באופן ברור ביותר בשמיי הוואי . וברחבי הפלנטה. בימי למוריה ולאחריה עונה זו הייתה תקופה של שלום. כל המלחמות היו אסורות בין האנשים, כל המריבות הקונפליקטים היו נעלמים .רק שלום ואחוה חיבוקים וחמלה היו זורמים בין האנשים .
העונה הזו נחגגה במסיבות ,משחקים, איסוף יבולים ויצירת שפע .זו הייתה תקופה של פוריות ,עשיית אהבה ויצירת חיים . אבל יותר מכל, זו הייתה תקופה בה הודינו לאבותינו ,מאיפה באנו ולאן אנחנו נחזור כאשר אנחנו עוברים לעולם הרוח. אנחנו מרגישים את האהבה שלהם ואנחנו מרגישים הכרת תודה על הטיפול בנו והחיים שהם נותנים לנו .

כל מי שמחובר ללמוריה ולאנרגיה שלה הינו ממסדר הפליאדות בעונה זו כפי שמהדהדת את העולם הקדום , יכול לחוש שזהו זמן רוחני מיוחד עבורו ,זמן בו הפליאדים נוכחים בחייו ,ביתר נוכחות של האבות הקדמונים.
ניתן להרים עיניים לשמיים ולחוש את הזוהר החם של הMakali'i … נוצצים בעדינות.
בעונה זו הם מוארים ובהירים, ומתקשרים עם בניהם ובנותיהם .
הם משדרים מסרים ,כמו אומרים "אנו רואים אותך"

הפליאדים הם ההורים הרוחניים שלנו שזרעו אותנו עם האלוהות שלהם. בכל מקום שנמצאים על כדור הארץ ,אפשר לראות את Makali'i וגם אם לא, העמיקו את את הכבוד אליהם ואת הכרת התודה על כל מה שיש לנו, כי הם גדולים ועשו לנו בני האנוש עבודה נהדרת למקום שבו אנו נמצאים היום .
מגיע להם יחס אהבה וכבוד כי הם אוהבים ומכבדים אותנו מאד .

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!