זרעים של תובנות ליצירת מציאות

 

   למילה ,יש השפעה חזקה,כמעט מאגית  על התודעה , למילה המדוברת והכתובה .הלמידה היא, בשימוש הנכון והחיובי בכח זה.
  דרושות שניות בודדות ליצור צלקות ריגשיות ,אצל אנשים שאנו אוהבים (ושאוהבים אותנו), לוקח שנים לרפא אותן.
  ברגע שהחלטת, מה את/ה  יכול/ה לשפר בחייך- כל הסיטואציות וצירופי המיקרים שמגיעות אליך ,מרגע   ההחלטה , מכינות אותך לקבל  את מה שאתה מעונין בו.
  כשמגיע אירוע מסוים אל חייך, העוצמה שלו מכוונת לכך שאת/ה יכול/ה לעמוד בה .הוכנת לכך.
  הדרך היחידה לשנות מצבים בחיים- היא קודם כל לקבל אותם ולא להלחם בהם.
 להתנהגות ההרסנית שלנו(  עישון, התמכרות לאוכל, הימורים, סמים, מין, סכנה ) יש סיבה: הנפש שלנו רוצה להימנע מכאב ולכן מיצרת הגנות ומסכים. ברגע שנטפל בסיבה, נוכל לשחרר את עצמנו מסבל.
 כל מצב שאנו נמצאים בו (תקיעות רגשית  ,חוסר שפע , אי הצלחה ,מערכות יחסים לא יציבות) ,יש לנו את  הצורך בו . מתחת למצב זה מסתתר שיחזור  כפייתי בלתי מודע וחוזר, של מעגלי הסבל והכאב שחווינו בילדות.
 ההתנגדות הגדולה ביותר שלנו ,היא לדברים שאליהם אנחנו כמהים, ורוצים. האם הסיבה שאנחנו רוצים כסף ואין לנו, היא בגלל מישהו אחר?  או כי יש התנגדות פנימית לא מודעת להרויח כסף? התנגדות -משמעותה פחד מ..
  ליקום יש אפס טעויות .התוכנית הקוסמית עבור כל אדם על כדור הארץ מדויקת  עד לפרטים , אנחנו אלו שעושים טעויות בניווט וסוטים ממה שתוכננן לנו.
  גם אם  את 99% מהמצוקות והקשיים שיש לנו בחיים , נפיל ונאשים  את האחרים , האחוז האחד אחראיות שיש לנו ביצירת המציאות שלנו , הוא המפתח להבנה מה קורה בחיינו.
  הזמן הזה של "צומת דרכים", שבו מחפשים את התשובות לכל השאלות החשובות, קשה מעיק ולעיתים מדכא,  אך אם נאפשר לעצמנו להסתכל על כך, שזה זמן נהדר לקבלת מתנות מעצמנו, מההדרכה,מהיקום. משום שרק בזמנים קשים הכל נפתח, הכל אפשרי, כל הערוצים עובדים יותר מהרגיל לקבלה.
  כדי להזמין ולמשוך לחיינו הצלחה, בריאות, כסף שמחה, מערכות יחסים טובות, עלינו להכיר בכך -שאמונות שגויות, חולשות שאין מודים בהם, נק' עיוורון לגבי דפוסי התנהגות, וחסמים ריגשיים  מונעים מאיתנו למשוך לחיינו את מה שאנו רוצים.
 אנשים מופיעים בחיינו בשל סיבה מסוימת , לתקופה מסוימת , או לכל החיים , בדרך כלל זה נועד למלא איזשהו צורך שהבענו. הם מגיעים לעזור לנו לעבור קושי מסוים, להבין את הצרכים שלנו, להדריך אותנו ולתמוך. עזיבתם תלויה בסיום תפקידם.
 

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!