עדות ממסע רוחני להוואי – סופיה פטר

 

להרשמה ופרטים על המסע הרוחני השנתי להוואי ,היוצא בפברואר

בתחילת חודש פברואר 2015 נסעתי למסע רוחני להוואי יחד עם קבוצת שוחרי שלום. מסע של שכרון חושים ועבודה רוחנית מואצת.
. הזיכרונות עדיין מציפים אותי, אך נראים היום רחוקים יותר .

לעומת זאת התובנות ממשיכות להגיע. אחת התובנות המשמעותיות היא ההבנה כי טבע האמיתי של אדם הוא להיות בהרמוניה עם הטבע שסבינו.

ככל שאנו מתרחקים מכך, אנו חווים חוסר איזון אנרגטי, דיסהרמוניה ולחץ נפשי .אז אנו מושפעים ביתר קלות מאנרגיות של פחד אשר אנו מוקפים בהם דרך חדשות בטלוויזיה, רדיו ורוב העיתונות היומית ונגררים לאנרגיות נמוכות יותר.
אחת הדרכים הנפלאות להעלות את התדר שלנו לחזק את הבריאות, ולשמחה טבעית היא לצאת אל הטבע. לשהות לפחות חצי שעה ביום בפארק או ביער, על חוף הים או בכל מקום שהוא נקי מזיהום הסביבתי.
במסע להוואי התמלאתי בתדרים ובחיבור לטבע הקסום במנות גדושות. לא פלא כי החזרה וההסתגלות היתה ארוכה מכל מסעות האחרים שלי…
כבר בתחילת המסע נפגשנו עם כוהנת הוואית נפלאה : אהולני – אישה בת כ-67 . מורה לריקוד הולה המפורסם בהוואי. שמאנית ועורכת טקסים מקודשים במקומות אנרגטיים בטבע. היא ליוותה אותנו במשך 3 ימים של מסע. כבר ביום הראשון באי ביג איסלנד היא ערכה אתנו ועם מדריכות המסע טקס טיהור יפהפה על שפת הים , תוך כדי חיבור לאנרגיות של למוריה, יבשת האבודה אשר היום איי הוואי הם העדות לכך…
בהמשך הכוהנת אהולני לקחה אותנו לטקס ריפוי במעיין פלה הסודי – מעיין ריפוי קדוש, אשר נמצא במכתש שבחלקו התחתון של הר געש Kilauea . שם חוויתי אחת החוויות העוצמתיות של ריפוי והתחדשות .
נקודת ציון השנייה במסע שהותירה בי רושם עצום הוא מפגש עם כוהנת ושמאנית רבת חכמה -קליי -:Kahuna Nui Kaleiliah .. קלי ערכה למעגל של חברי הקבוצה ברכות ותקשורים – ברמה הפלנטרית בנושא שלום על האדמה ותקשורים אישיים לכל אחד.
זהו אחד הרגעים המרגשים ביותר עבורי ועבור חברי הקבוצה. שם קיבלתי מסרים ותובנות מדוע אני נמשכת למקומות אקזוטיים באופן מיוחד כל כך. קיבלתי ממנה מידע כי בהמון גילגולים הקודמים שלי חייתי בהוואי , ואני בעצם בת הוואי. ואכן הזיכרונות קדומים הציפו אותי וריגשו אותי במהלך המסע כולו.
בהמשך המסע ערכנו טקס מנחה מצמחים למוריאנים מקודשים על חלקו העליון של הר הגעש . הכוהנת אהולני נפרדה מאתנו אחרי 3 ימים משותפים בטקס ריקוד הולה יפהפה, כשהיא רוקדת בתנועות איילה, בגמישות ובחן. היא נראתה כמו אלה הוואית בת 17 ולא כאישה בת 67.
נפרדנו ממנה בדמעות התרגשות, מלאי הערצה לחכמתה, אצילותה והתמסרותה לטבע.

מי ייתן וכולנו נתחבר לחכמת אמא אדמה ונחיה בהרמוניה עם כל הסובב אותנו. נחיה חיים של עוצמה וכבוד הדדי בין אדם לאדם, ובן אדם לאמא אדמה וליקום כולו….

שלכם סופיה פטר

 

 

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!