חוויות מהמסע המכושף לאנגליה וסקוטלנד 2023

יום ראשון ושני למסע – אנחנו באבלון יותר נכון לגלסטנברי.

עיר יפהפייה סביבה ערפילים שיוצרים מסתוריות קסם וסקרנות.

הכוהנים- הדרואידים, האלות הקוסמות והפיות הקדמוניות, עדיין מסתובבים באיזור, לא כולם מסוגלים לראותם, אך רוחם רוחשת בכל מקום, כך שאם לפתע תפסתם עקצוצים בידיים, נשטפתם בגל חום, או הרגשתם נימול בראש, סימן שזכיתם בטיפול מהיצורים נקדומים האלה.

אז כדי לחוש באנרגית האלות הקדומות והקסם שבמקום נכנסנו לסדנת פתיחה רוחנית בבית האלות. היה מטורף.

וביקרנו בגן צ'לסוויל, גן המעיין האדום. המקום הוא פורטל בין המציאות המוכרת לבין עולם הקסם והכישוף. פגשנו את הפיה המקומית שחר, ישראלית שגרה במקום ומדריכה תיירים אל מעמקי ההיסטוריה הקלטית המקומית.

הגענו לתור … גוג ומגוג.

יום שלישי למסע – וואו איזה יום …מעגלי אבנים מגליתים, פורטלים , סטונהינג׳ – מקדש עצום , מי בנה אותו? למי? אז יש סברות שונות.. הוא נבנה לפני 4000 שנים, הסלעים לא מצויים באזור , לכן נראה שהובאו מרחוק , ע״י חוצנים? על-פי המקובל פה המקדש הוקם לקוסם מרילין , יד ימינו של המלך ארתור .

 ויתכן שכוהני אטלנטיס ספרו לאנשי אנגליה הקדומה איך להעביר אבנים עצומות ממקום למקום.

 המקום מחובר אל מעגל האבנים באייבורי ולגבעת סילברי, וחוצנים באים לבקר מידי פעם ומשאירים סימנים בצורות מעגליות בשדות החיטה. הרגשנו את עוצמת המקום, והעצמנו, שלחנו ריפוי אל הכוהנת /מרפאה הקדומה שבתוכנו.

באנגליה ארץ האבנים המסתוריות, באייבורי אבני ענק מקיפות גבעה מסתורית, ומונומנט אדיר ומרשים בהמשך. האבנים באייבורי מסודרות בספירלות ענקיות. ובאתר הסטונהייג' חוכמה אדריכלית קוסמית.

אין האבנים במנח מקרי של הטבע אלא להיפך. יש בהן דוקא היגיון אנושי.

מי עזר לצויליזציה שלנו לפני 4000 שנה?

מי חי כאן באיזורי ירוק עד?

האם אלה עדויות למקדשים פגאניים? ואולי למשהו אחר?

התשובה כרגע פחות חשובה. ההתפעלות יותר.

יום רביעי – היום המעבר לסקוטלנד. אתמול קינחנו בבאת' במרחצאות הרומיים.

מורתנו הרוחנית הובילה אותנו באון ובגאון למעגל אבנים מוכר מאוד

 long Magi and her daughters.

היטלנו עיגול עליון ותחתון, נפטרנו מקארמות מגבילות, רקדנו, נשמנו את עשן המרווה, שקשקנו כל רגש מיותר החוצה .

חני שלנו מדהימה, בעלת ידע מקיף על התרבות הקלטית ועל כל הצויליזציות הקדומות.

אנחנו כמו ויקות עתיקות, חוות מסעות אסטרליים ומרפאות.

יום חמישי  למסע – מעגלי אבנים, טקסים של ויקות ( מכשפות טובות) , השלת חסמים וחגיגת הטבע. בעבר הנשים ערכו טקסים בקשו בקשות , והיו בהודיה. עם הלפידים בידיים רקדו , את הטקסים קיימו 8 פעמים בשנה . העצים היו ישויות שותפות כמו גם פיות וגמדים… היה מרגש להיות במעגל אבנים זה בגבול סקוטלנד, ועכשיו כבר נמצאות בסקוטלנד.

יום שישי למסע

צפון סקוטלנד שעל חוף הים הצפוני. ערפילית, מעוננת, מזרזפת

הכל אפוף מסתורין, הכל הפתעות והתגלויות מפליאות.

היינו בלוך נס, נסיה לא באה לקראתנו אך האדוות המתעקשות על פני המים מרמזות שיש תנועה במעמקים.

גם ביקרנו ב clava crain. אתר 'צעיר' בערך 4000 שנה. שלושה גלי אבנים, שלי הזכירו חלליות עב'ם וסביב כל אחד מעגל אבנים. למה שימש המקום? מי היו הבנאים? אומרים שחוצנים, אולי? האבנים במקום שימשו השראה לאבנים בסדרה 'זרה'. הם בנו אבנים כאלה מקלקר וגבס והעמידו אותן באינברנס, שם הסריטו קטעים לסידרה זרה.

והפיקנטריה להיום הוא יער הפיות. עוד מהתקופה הקלטית כשהפולחן היה פגאני, אנשים האמינו בפיות היער. היערות עצמם היוו מקדשים, והפיות היו בדמות עצים וצמחים.

אבל אני רוצה לספר לכם סוד. אחרי שצילמנו גילינו את הפיות המסתוריות שחיות שם עד היום. רק המכשפות כמו בקבוצה המטיילת של חני יזרעאלי-נוי מסוגלות לראותן ואף לשמוע את לחשן מבין ענפי העצים. הקסם ממשיך ביער הפיות , וגם באתר מלפני 7000 שנים שמאוד מעניין מי הקים , ומאיפה הידע האסטרונומי… אז כמעט עברנו אחורה בזמן

יום שביעי  למסע בקרנו ביער מדהים שהוא היער הסודי של סקוטלנד. לא כולם יכולים להגיע

לאחריו נשמנו את אדי הויוסקי של אדם לוך למונד ונסענו לאינברנס הכפר מהסדרה הזרה

יום שמיני למסע יום שכולו שמש לא אופיינית. חיפשתי ערפילים, אך הם לא באו. אז בבהירות מזהרת ביקרנו אצל העץ העתיק ביותר באירופה. המקומיים טוענים שהעץ בן 5000 שנה. נטעו אותו בערך כשאברהם אבינו נולד😃והוא עוד עומד שם. קצת קשיש אך מלא הוד קדום. והעץ מספר היסטוריה סקוטית לאלה ששומעים את קולם של העצים, וזו חרוטה על אבני המקום.

משם המשכנו למצפה המלכה ויקטוריה. כשזו זעפה היו משרתיה לוקחים אותה בכרכרה רתומה לשישה סוסים למצפה ממנו נראה הנהר שזורם בעמק וממול על הרכס מרקדים כל גוני הירוק.

ומשם דוהרים לעוד יער מכושף. וכבר התחלתי להבחין בפיות העצים ובשדונים המתרוצצים. את קולות העצים לא שמעתי אך את מחבואי הפיות דוקא מצאתי . למדנו דרך לרפא את הלב

ומי יכול לסיים טיול בארץ המכושפת הזו ולא לבקר בלליברוך, הטירה בה ג'יימי פרייזר וקלייר היפה בונים סיפור אהבה מרתק בסידרה outlander?

מתברר שטירת לליברוך שייכת למשפחת Midhoph. זהו castel מוזנח בן כמה מאות שנים, שצוות ההפקה החליט שהוא בדיוק יתאים לעלילת הסידרה. ג'יימי וקלייר לא היו שם.

לעבור בשער ולהתחיל לנשום… העצים, הטבע, צליל המים הזורמים… הקסם בכל עץ .. כל אלה מטעינים את הנפש באנרגיה של חיים. ומאפשרים העברת הקסם והאור לאחרים

יום תשיעי למסע – בקרנו באחד המקומות הכי מיסתוריים בסקולטמהד כנסיית רוזלין ושמענו את סודותיה ..

הלוואי והמסע היה ממשיך …

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!