טיפים לצמיחה אישית

1-ליקום יש אפס טעויות .התוכנית המתוכננת  עבור כל אדם על כדור הארץ מדויקת עד לפרטים הקטנים ,אנחנו אלה שעושים טעויות בניווט ,וסוטים ממה שתוכנן לנו. זו הסיבה שדברים  בחיים לא עובדים לנו .

2-בתוך ים הקשיים והאתגרים מופיעים פתרונות  והזדמנויות לשינוי

דווקא בתקופה של משבר וקושי ,האדם מבחינה אנרגטית באופן תת מודע פותח את כל הערוצים שלו לשמיעה, להדרכה ולשינוי . ולכן זה הזמן הנכון ביותר -הזדמנות לשינוי.

3- להתנהגות האנושית כמו עישון, השמנה ,התמכרויות שונות ,דחף לסכנה , עליות וירידות בנוגע לפרנסה ומערכות יחסים  ,יש סיבה: הנפש כל כך כואבת שהיא רוצה להימנע מהכאב הזה ,ומייצרת הגנות ומסכים ועטיפות . שחרור של עצמנו מסיבת הסבל ,ישחרר גם את ההתנהגויות האלה.

 4-אמצו לעצמכם את "אפקט הפרפר" בכל הקשור בשינויים נפשיים ורגשיים . על פי אפקט הפרפר ,העולם הוא מערכת פתוחה שבה גם השפעות קטנות יכולות לגרום לתוצאות מהפכניות. וכך הוא עולמינו הפנימי שינוי קטן יוצר גל מעגלי שינוי רחבים

 5- לאנשים המופיעים בחיינו יש תפקיד. יש סיבה לכניסתם, גם בתקופה הספציפית שהם נכנסים. בדרך כלל זה נועד למלא צורך שהבענו, שיעור שביקשנו ,התנסות שרצינו לעבור, קושי ,הדרכה ותמיכה. עזיבתם את חיינו תלויה בסיום תפקידם. גם מי שפגע בנו הכי קשה ,הוא מורה גדול לכפתורים המופעלים בתוכנו.

6- התחילו את הבוקר בשידור אנרגיה חיובית למרחב  :יומי מתחיל בהכרת תודה .אני מצפה בהתלהבות להרפתקאות היום ,מתוך ידיעה ,שהכול טוב בחיי ורעיונות חדשים מחכים להתגשם .

7- ההצלחה הגדולה ביותר שלנו היא ללכת אל מעבר לפחדים ולמגבלות העבר . כל הצלחה בהווה בכל תחום בחיים ,מבוססת על העיקרון הזה .כל חסימה נובעת מהעיקרון הזה . שאני מגלה דבר נוסף לשחררו ,זה מפנה מקום לחדש

8- יש לנו זכויות וחובות  .הזכות הגדולה ביותר שלנו היא להיות בריאים ,מצליחים ,מאושרים ,עשירים להיות בשפע, לדעת את הערך האמיתי . מדוע זה לא קורה בפועל ?הסיבה העיקרית :מתוך טראומות ואמונות  שחחוינו בעבר אנחנו לא מאמינים שמגיע לנו .שאנו ראויים .

9-הגוף שלנו עובד כמגנט .במידה והצלחנו ליצור מרחב ממגנט ,הרי שאנו מושכים אלינו הצלחה  ושפע מכל הכיוונים, אנו יוצרים קבלה .

10- תרגלו  באופן קבוע בדמיון פתיחת דלת שממנה נכנס האור הבוהק  והחזק ביותר שאי פעם ראיתם. והוא נכנס לליבכם ,גופכם , לחייכם.

 הובילו אתו לכל מקום בו יש פחד,חשש ,עיכוב , סבל ,מחלה .הובילו אותו לפרויקט שרוצים בהגשמתו . 

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!