יכולת הטבעית של עשיית קסמים, ניסים ושליטה בכוחות הטבע -סנט ג'רמן משדר .

 

תקשור מאת סנט ג'רמן, על עבודתו עם בני האנוש המתפתחים –

"משימה גדולה עושים אתם בהתמסרותכם אל גילוי חלק חשוב מאוד שהיה חסר בתוך תהליך ההתעלות שלכם והוא היכולת הטבעית של עשיית קסמים, ניסים ושליטה בכוחות הטבע .

יכולת זו נפגעה ביותר במהלך השינויים הגדולים שעברתם.
היא גם ניזוקה וטופלה לא נכון באמצעות דעות קדומות והפחדות.

גורמים אנרגטיים חשוכים ביקשו שליטה והשתמשו באנרגיה האלכימית של יצירת ניסים למאגיות ולצרכי דיכוי. גורמים אלו העבירו מסרים שגויים ולא הרמוניים לגבי יכולות אלו, וסימנו אותן כבלתי אפשריות עבורכם , וכן בעלות כוונות זדוניות. תודעת חושך זו החלישה את הכוח האלוהי בו בורכתם.

כעת אתם חוזרים להבחין בין מסרים מחושך ומסרים מהאור, ויכולים לבחור מתוך חיבור גבוה לתקן את האמונה השלילית שהוטמעה בכם לגבי צמצום היכולות שלכם בעזרת האנרגיה האלכימית.
אנרגיה זו מביאה איתה אור גדול, שהוא אינטליגנציית האלכימיה, המשנה בתוככם את הרטטים המחשבתיים והרגשיים.

אתם ששרתתם ככוהנים וכוהנות במקדשי ההתחדשות בלמוריה
נשאתם את ספר הסוד של האלכימיה ובו הרשומות, הקידודים והסמלים של יכולותיכם הגדולות.
בזמן שנוצרה בכם התעוררות גדולה והתחלתם לחשוף דף אחר דף לגלות את הידע ולהיזכר בו ברמה האנרגטית התחלתם לרקום את שלמות הנפש והנשמה באומץ ובכבוד לעצמכם.

דעו רוח הקודש עוטפת אתכם, עוברת בינות לתאים שלכם בין אלקטרון לאלקטרון ובתוך החללים של תא האלקטרון, והיא ממלאת את ליבכם בידיעה שהכוח חזר אליכם. התעוררות ידע זה בתוככם, מזכיר לכם שיש לכם כוחות על טבעיים המהווים חלק מטבעכם כאנשים רוחניים.

תבונה והסכמה פנימית להיות בתהליך קבוע של פיתוח אמון עמוק בעוצמה שאינה קשורה לחומר, משמעותית ביותר להתפתחות המואצת שלכם כאלכימאים. זו הבנה עמוקה שאתם והבריאה אחד הם, ושיש בכישוריכם מסוגלות לראות מעבר לראייה ה'רגילה' החומרית המשתקפת, ולהרגיש את מה שהרוח לוחשת.

בכדי להתחבר ולחזק עוצמה זו הנמצאת בכם, יש ליצור תבניות פנימיות חדשות ולשנות את הקודמות. טרנספורמציית הנשמה שלכם חשובה ביותר בסיוע לעבודתכם עם האגו והתבניות ואמונות ישנות. החיבור המתגבר ליכולת העל טבעיות פותח בכם שער פנימי אל הפוטנציאל שלכם .

כל אחד ואחד מכם הינו יהלום ויש בו ניצוץ נשמתי של מסטר גדול.
העולם העתיק עזר ביצירת אנושות חדשה והעביר לכם אינטליגנציה בכדי שתסייע לכם במימוש עצמכם בחיי היום יום שלכם. תדרי האלכימיה ילכו ויעלו על פי הסכמתכם ובחירתכם לחשוף עוד ועוד יכולות ועוצמה. התממשות הגבוהה שלכם תתקיים בכל מה שתבקשו לתוך חזונכם לתוך זמן שבו אתם שואפים עתה להתקדם.

הלהבה הסגולה בקידוד הטרנספורמציה הינו השינוי הגדול של התדר התודעתי של האנושות. אט אט תתמעט האנושות אשר דובקת בפחדים ובשליטה ותגבר בקרב בני האדם הרוחניים התשוקה לעשות פלאות ופלאים ולהיות קוסמים ….
זכיתם בתדר הזהב הזורם בגופכם. רטטים אלוהיים חשמליים גוברים מועברים אליכם ורטטי הלהבה הסגולה צובעים עתה את המבנים הגאומטריים התבוניים בתוך מערכת הדם האישית שלכם.

אחת העוגנים החזקים של האלכימאי המתפתח היא בתבונה והידיעה המוחלטת ש – ' כך הוא הדבר ' .

היו ברוכים אהובים שלכם סנט ג'רמן

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!