ילדי כוכבים –שליחי השחר החדש של כדור הארץ

ילדי כוכבים –שליחי השחר החדש של כדור הארץ

מאמר זה נכתב בעקבות עלית רטט בני האנוש ופתיחת השערים החדשים באבולציה האנושית.

" מסר מהפליאדות "איכויות נעלות נמצאות מוצפנות בזיכרון התאי שלכם, מוכנות להפעלה הדרגתית, תוך עבודת ההתפתחות וצמיחה האישית והרוחנית. ההולכים בדרך זו, יחושו אט אט את התרחבות תודעתם ונשמתם ואת קיומם של מפתחות אלו בתוכם. אופן החשיבה והפעולה יותמר ויהפוך בטבעיות לתפיסת עולם של מאסטר- מנהיג בחייכם. זוהי ההולדה מחדש של הטבע הרוחני שלכם. אלו הכוחות העוצמתיים ביותר הקיימים ביקום, ויכולים לפעול בקלות נטולת מאמץ בתוככם"

שליחי כוכבים רבים מקודדים ומכוונים  נמצאים על כדור הארץ  יותר מ90 שנה ולהם תפקיד חשוב באחדות ובאבולוציה העתידית .הם יצרו ויוצרים את החיבור לבית הגלקטי  .הם האנושות החדשה והם יכולים להיות בני 5 עד 80. ילדי הכוכבים נמצאים כאן כדי לגשר על הפער בין הנתיבים להארה בבסיסי הבית שלהם- לנתיבי ההארה בכדור הארץ.

מי הם ? הם- אתם! מסיריוס,כירון ,אוריון ארקטורוס ופליאדות

חשיפת האמת  הפנימית והפוטנציאל שלכם עתה, מעניקים לכם מיקוד בהירות ובחירה,  להבין את המסע שלכם, כיצד השתתפתם בעבר במשימת התעלות היקומית וכיצד יכולים אתם לתרום. הרחבת הערוצים שלכם מעוררת בכם את השער הנקרא ילדי ושליחי  כוכבים.

ילדי הכוכבים באו מכוכבים שונים הנמצאים בגלקסיית שביל החלב: אנדרומדה ,ונוס,אוריון, ארקטורוס,סיריוס, כירון, פליאדות .

הם ישויות עתיקות  וחדשות  שמביאות איתן בשורה :כיצד ליצור  תודעה אנושית חדשה.הם מחוברים לטבע, לדולפינים וללויתנים, לריפוי, למנהיגות  רוחנית,להוראה, אומנות, שירה ועוד .

אנו נמצאים בזמן בו כל אנשי כדור הארץ פוסעים בנתיב עולה ובלתי הפיך, גם  אלה שאינם מחוברים לנושא הרוחניות וההתעלות במסעם הנוכחי. ילידי הכוכבים הם אלה המסייעים להנעת האבולציה העתידית.

מדובר במעבר זמן, על פני מספר שנים, שמתמיר את האנרגיה של כדור הארץ, בשלבים ותהליכים שונים בכדי להפוך אותו לגן עדן בגלקסיה.בני האנוש זקוקים לכלים  מתווכים וטכניקות להעלאת רמות הרטט שלהם מעל לרמות של המישור הארצי הנגלה.בני האנוש זקוקים למעוף מעלה ,מעל לשליליות  האישית והפלנטרית  ושואפים לחיות בעולם,שבו נמצאות איכויות של אור, אהבה ואחדות .

לשם כך צריך גשרים ! שליחי הכוכבים הם  הגשרים המחברים לבית, לידע, ללב, לשושלת, לאנרגיות, לתדרים החדשים ! מגדלורי אור פורצי דרך, יוצרי השינוי הלכה למעשה. הם בכל הגילאים 20 -30 -50  60 ,וגם הילדים הקטנים  הנחשבים ממשיכי התדר.
השמות שקיבלו הילדים לאורך הזמנים אינדיגו ,קריסטל ,קשת ,ויהלום מרמזים על  השליחות, על כוכב הבית שממנו יצאו לכדור ארץ להגשמה
ישנם גם שליחים צעירים, הבוחרים הורים ספציפיים ,אשר יסייעו להם לפתח את היכולות הטבעיות שלהם. אם אתם הורים לילד כזה  ,הרי שהוא בחר בכם בכדי לעזור לו להגשים את השליחות .אם אתם הורים לילד/ים רוחניים, אתם כבר יודעים שאתם ייחודיים.
לכל הילדים  בכל הגילאים שהתעוררו לקריאה הפנימית, יש נפש מיוחדת, רגישות לצילים קולות וריחות , רוחניות גבוהה ,יכולות חושיות מפותחות ,רמות זיכרון רחבות יותר,  דמיון נרחב, ראיה על חושית ,אינטואיציה וטלפטיה מפותחות הם מתקשרים, רואים, קולטים. נחנו ביכולת נתינה וריפוי  לב מלאי אהבה  ועזרה לזולת ,בעלי  כישרונות  ויצירתיות גבוהה בכל תחומי האומנות.הם יכולים להיות המדריכים של הוריהם ומוריהם.פעמים רבות הם מקדימים את זמנם בהרבה מובנים.

האפיונים של כל שליחי הכוכבים :

  • הכלה של תדרי אנרגיה גבוהים. תודעה רוחנית גבוהה ומאוזנת.
  • ערוץ פתוח וטבעי לידע אוניברסאלי והעברתו.
  • עבודה עם חכמת הלב בכל מישורי החיים.
  • חיבור קוונטי קבוע של האדם אל עוצמות הבריאה.
  • התחדשות תאית ורגשית מואצת.
  • דומיננטיות של אנרגיה נשית מקודשת. כישורי רפוי אנרגטיים ייחודים.
  • פיתוח תודעת מנהיגות ועוצמה פנימית.
  • נטיות יצירתיות ומוזיקאליות ושמיעה של צלילים עילאיים.
  • יכולות תקשורת על חושית. נטייה לעולם שמעבר, כולל מלאכים, פיות ומאסטרים נעלים.
  • חיבור אינטואיטיבי למקומות מיסטיים. היזכרות בסמלים מקודשים.
  • חישה אנרגטית של תנודות ועוצמות רשתות התודעה היקומיות.
  • משיכה מגנטית לקריסטלים ולידע מרשת הקריסטלים. תקשורת עם דולפינים וללווייתנים.
  • משיכה לאנרגיות כוכביות.  יכולות אלכימיות – התמרה, של רגשות, אמונות ומצבים.
  • הפצת אנרגית אהבה קוסמית.

ילדי כוכבים פועלים לסייע לפלנטה ולהביא הארה. מי שנמצא היום על הפלנטה הם בין הנשמות הנבחרות  ביותר שידע היקום מעודו. הם מתדר הצבע הסגול, הקריסטל, הקשת והיהלום  .הם מבינים באופן נרחב ביותר את חוקי היקום .משימותיהם נחשפות בפניהם בקצב המתאים להם ולא כפי שהם רוצים .התיכנות רשום ברשומותיהם האקשיות ויש לזה קצב שאי אפשר להתערב בו.

המשימה שלהם על הכדור הינה פיתוח כל מערכות האנרגיה בגופם, כך שלכל אחד  יהיו מבנים וכלים חזקים  שיאפשרו גישה ישירה אל התרבות ממנה באו .

אלמנט זה  מעצים את כניסתם לשירות האור והכוכב  שלהם על כוכב הארץ.\לכן צבע ההילה שלהם הוא תדר .כל קבוצה זקוקה לצבע של התדר הגבוה ביותר.

 ילדי אינדיגו   הפורצים– לוחמי האור -הצבע הסגול-כחול . הם נולדו בסוף שנות ה50 – עד סוף שנות ה80  רבים מהם נולדו גם בשנות ה40 וה30 . נשמות עתיקות שמטרתם לעשות מהפכה, לעורר את הסיפריות, לסמן להדרכות שהנה יש תזוה ושינוי  לפרוץ מערכות, לבנות את הרשת והתשתית לשינוי תודעתי  עבור ההתפתחות האנושות.  הם קיבלו את המשימה לבנית תשתית ההארה, בעת ההתכנסות ההרמונית בשנת 1987 .ילדי אינדיגו פרשו את הבסיס לכל מה שקורה היום .  לשם כך הם היו צריכים תמיכת תדר רוחני גבוה  והוא הסגול.היום הם המורים, המרפאים, המנהיגים המלמדים ויוצרים את השינוי .

ילדי ה'פרחים 'של שנות ה60 -ההיפים- היו גל שובר מוסכמות ראשון עוצמתי  של ילדי אינדיגו,  שסלל את הדרך  להיום.  הם דגלו  בתודעת אהבה,כבוד לטבע ולבעלי החיים  וחיים מתוך  שיוויון הרמוניה ושיתופיות .הם הביאו לעולם מונחים כמו אהבה חופשית ללא מלחמות, חשיבות הרוח ולא החומר,שלום, פתיחות, שוויון, חופש ואחווה בין כל בני האדם. תרומתם גדולה מאד  לשבירת פרדיגמת הפחד והשליטה בעזרת חינוך נוקשה חסר רגשות  שהיתה נהוגה  לפני תקופה זו .

ילדי הקריסטל המפעילים-  נולדו מ1995 – 2006.התדר אתו הם באים הוא אנרגית לב הקריסטל, הלב האלוהי .אנרגיית הקריסטל שהגיעה לכדור הארץ – נכנסה דרך השער ישירות אל הלב , מטרתה  הפעלה של לב הקריסטל, להרחיב את הרגשות והתודעה הרגשית של מרבית האנושות הבוחרת בכך.הילתם מכילה רסיסי קריסטל והיא קריסטלית. הם מחוברים לרשת הקריסטל -האקשה ומקבלים ממנה אור ואנרגיות. ילדי הקריסטל בעלי אנרגיה גבוהה מאוד, יש  מבניהם בעלי אישיות חזקה, והם יכולים לעשות התפתחות מיד כשהם רוצים או צריכים.זהו דור ילדים שיותר מאתגר לו להיות על כדור הארץ .הם בדרך כלל נשמות שלא היו בצורה הפיזית כבני אדם. ולכן הם מאד עדינים ויש להם אתגרי הסתגלות. נשמות ילדי הקריסטל בוחרות באופן מכוון הורים בעלי מודעות גבוהה, שיאפשרו להם צמיחה וחופש פעולה, לכן ברוב המקרים ההורים הם ילדי אינדיגו. ילדים אלה סללו יחד עם האינדיגו את  הדרך לתהליך ההתעלות שהחל בשנת 2000

 ילדי הקשת הבונים -נולדו משנת 2007- 2011 .הדור השלישי של ילדים מיוחדים שהגיעו לעזור להתפתחות האנושות. ייתכן שיש גם כמה שנולדו לפני 2000. כמה מילדי הקשת נולדו מוקדם יותר מהקריסטל.ב -1980. כפי שהשם מרמז, ילדי קשת באו לכדור הארץ עם ספקטרום אחר של צבעי הקרניים הקוסמיות. בהילתם הם נולדים כבר  עם ממד של התודעה הקולקטיבית. הם  באו להביא שמחה והרמוניה למשפחותיהם, לסביבתם, חיוכים ,לב פתוח והעלאת תדר הסליחה.

שלא כמו הילדים אינדיגו וקריסטל, שליחותם הינה לבנות  את תבניות החשיבה שאותה שברו ילדי האינדיגו והקריסטל .הם  מתמירים רגשות שליליים במהירות. זהו גם מפתח חשוב שהם מחזיקים, שליטה רגשית. הם מטפלים טבעיים  ויש להם את היכולת לקרוא רגשות של אנשים. מתנה זו בדרך כלל מתגלה, ככל שהם מתבגרים .יש להם רצונות חזקים אישים.

כפי שניתן היה לצפות, שיש להם קשר לצבע. ילדי הקשת מכונים כך, לא רק בשל צבע הילתם, צבעונית ומפותחת  אוהבי טבע וחיות נולדים כשהמערכות שלהם מחוברות לחכמה הקוסמית . כלומר, הם מקבלים כוח והבנות מכל קשת הצבעים הבריאתית נמשכים לצבע, סביבה צבעונית ובגדים צבעוניים. האנרגיה שלהם מתבטאת גם בדרכים אחרות, כפי שהם ילדים בעלי אנרגיה גבוהה. התלהבותם מודגמת ביצירתיות שלהם. ילדי הקשת מחוברים לטבע, לאדמה למים.לכן רבים מהם יהיו טבעוניים ויעסקו במזון בריא. רוב הילדים ייהנו בחייהם מלמידת האדמה ללא שום סבל, מפני שאין להם קרמה. זו גם הסיבה שיש להם תדר גבוה מאוד אנרגטי ואנרגיה פיזית.

ילדי היהלוםהבוראים– נולדו משנת  2011-2017-18  (יולדו אחריהם -ילדי הזהב )  הם העוגן לכדור הארץ החדש .הם מגיעים כשהרצון האלוהי מקודד בהם והלהבה הכחולה זורחת בהילה שלהם .תדר הילתם מזוכך ללא צעיפים, ובוהק מאד . הם באים עם ידע מוצפן ,ראיית הממד הרביעי של הזמן והחלל פתוחה בהם .ראייה זו פתוחה רק למי שיש לו את החזון הפנימי ולמי שרואים את תדר הצבע החדש. הם רוטטים בתדר גבוה מזה של האור הסגול והקריסטלי וזהו המצב שמחבר את ילדי הפלנטה לאור הלבן ולמקור הכוח כולו.יש מבניהם ילדים היברידים.-בעת ההפריה הייתה התערבות חוצנית .המאפיינים עיניים ענקיות ,עצמות לחיים בולטות ופנים מחודדות

ילדי היהלום מסוגלים ליצור בריאה מהירה ,הרטט שלהם מהיר כל כך, שהישויות יכולות לשלוח  דרך תודעתם אנרגיות ומסרים ישירות לאלה הסובבים אותם.יש לכך חשיבות רבה לאלה שזקוקים לאור, אך אינם מסוגלים למצוא אותו בעצמם. נוכחותם של ילדי הכוכב יכולה להספיק לתחילת דרכם של הרבים. הם מן המעלה הגבוהה ביותר, בכך שהם משרתים היטב את האלוהות הם בדרגה הגבוהה ביותר בכל הנוגע למילוי חובתם.

תרבויות האור הכוכביות זקוקות  להם כעוגנים שיעזרו להם לבצע את העבודה. אלמלא ילדי הכוכב  הרבים על הפלנטה, היא לא היתה שורדת את האנרגיות הקודרות האופפות אותה כיום.

לסיכום-לכל ילדי האור יש את אותם היכולות והכוחות כמו לזנים אחרים ממערכות כוכבים אחרות.האדמה חייבת להתקדם הלאה ולעבור לעידן החדש והשליחות לא תוכל להתמלא אם תושבי הפלנטה  לא יגיעו לאותה דרגת הארה. לשם כך יש  שיעורים שילדי הכוכבים  מלמדים את בני כדור הארץ הם אלה שמסננים את הידע, ומתוך כך הם מעבירים אותו.יכולת התקשור שלהם נמצאת טבעית וברמות אנרגטיות גבוהות.

זיהית את עצמך ?

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!