ליידי נאדה -לב אוהב ותפילה לטקס .

ליידי נאדה

מי את ליידי נאדה ?

אני מחוברת אליה מימים ימימה, כמי שייכת לרשת האימהות הקוסמיות האלוהיות .

אולי העדר אם תומכת ואוהבת בחיי, גרמה לי לחפש את האהבה בקרב הישויות האימהיות העליונות .

המאסטרית הנעלה ליידי נאדה, המכונה אלת אהבת האם האלוהית, מסייעת לכדור הארץ ולהתפתחות האנושות באמצעות האהבה הגדולה, שמוקרנת מליבה והשדה שלה, וכן מתפקידה כבת זוגו של סנדדה -ישו- המחזיקים את הקרן השישית- הזהב שאיכויותיה הם : הגברת תחיית העצמי המלאכי, שירות תודעת המשיח לעולם, תוך שיתוף בתכונות של אהבה, חמלה חסר אנוכיות כלפי אחרים, הרחבת שדות הריפוי והאמת.

ליידי נאדה החלה דרכה בלמוריה, כאלת אהבה ענוגה קריסטלית שנקראה פלה אשר הלכה וצמחה להיות מביאת האש למולדת.

היא התגלמה באטלנטיס, ככוהנת במקדש האהבה, עשוי בדוגמת ורד, שכל עלי כותרת שלו היו כוורדים – לכן הסמל שלה הוא הוורד הוורוד – ומשם ריפוי ואהבה גדולים, הופנו לעולם באמצעות קרני אור וורודות קריסטליות קוסמיות ממקדש זה.

ליידי נאדה הפליאה בהשמעת צלילים אלוהיים ועבדה עם תדרי קול וסאונדים מרפאים.

בתקופת מצרים התגלמה כאייזיס וקיבלה את הכשרת המאסטרות שלה באמצעות גלגולים שונים מאותו בית ספר למסתורין שהתפתח מאוד לשיטות עבודה וריפוי עם סאונדים.

לימים התגלמה כמרי מגדלנה, נישאה לישוע כדי לתמוך בו בזמן שהוא מבצע את משימתו הקדושה האלוהית האווטרית להביא את תדרי הריפוי האלוהיים אל גוף בן אנוש. כרעייתו אדומת השיער של ישוע, קיבלה משימה ממנו. במותו הפך לאווטר, וציווה עליה להיות המיוחלת, זו שממשיכה את הזרם הנוצרי רוחני. היא הפכה לסמל לאהבה רוחנית, אלוהית אימהית, שאינה מבוססת אגו, והיא חופשית.

בהודו ידועה גם בשם לקשמי או אור אלוהי, ולכן עלינו להפקיד את כל עניינינו לראות את האהבה והשגשוג המתבטאים בחיינו בצורה יוצאת דופן.

יחד הם מחזקים היא וישוע את הקרן או הלהבה השישית הזהב. זוהי קרן השירות והרחמים האלוהיים: משימתה היא לפתוח את ליבם של אנשים לאהבה עליונה, ולתת לאהבה זו להתבטא בעולם הזה, באמצעות מחשבות, מילים ומעשים.

ליידי נאדה, שפירוש שמה הוא קול השתיקה, משקף את הענווה הגדולה שלה – מובילה את הדרך להתחבר לעצמי האלוהי ולתודעת המשיח, תוך התכנסות, תפילות, מנטרות וחיבור לסאונד האלוהי.

קרן הזהב-רובי, במישורים החומריים, תהפוך לכתומה, תוצאה של השילוב של להבת הזהב והלהבה הוורודה זוזה שמקיימת את זרם החיים שלך, את כל המיסטיקה, ההשגחה, החסד האלוהי, כמו גם שלום ושלווה.

ליידי נאדה עובדת ברמת הגבוהה של ריפוי נפשי, ומלמדת אותנו כי אינטליגנציה, יחד עם הרצון לשתף פעולה, הופכת לחוכמה המובילה אותנו לדרך ההארה.

ליידי נאדה תספק סיוע והדרכה למרפאות, הילריות, מורות, זמרות, כל אלה המשרתים בכל ענף של שירותי הומניטריה ובריאות. כמו כן לצד אנשי אור העובדים כמגני חופש ומבשרי תדר אהבה בכל התחומים.

היא מלמדת את חכמת הלב, ובמיוחד השליטה האלוהית ברגשות, ואיך להשקיט את הרצון המוגזם. זו השליטה בצ'אקרת מקלעת השמש, שהיא המכשיר של הקרן השישית, והמקום בו קורן השלום.

לידי נאדה נמצאת במקדש שלה במישור האתרי, בכמה מקומות בעולם -הר שאסטה, דרום צרפת, מעל ירושלם, שם היא עובדת עם לורד סננדה האהוב עליה.

שניהם גם מפקחים על המקדש הגדול מעל האנדים, על אגם טיטיקקה, ויחד עם המאסטרים הנעלים מריה (אם ישו), קוואן יין, פאלאס אתנה, ליידי ונוס וליידי פורטיה מחלקים אנרגיה נשית על הפלנטה שלנו כדי לאזן את העיוותים שהם עדיין קיימים, בין האנרגיות הגבריות והנשיות.

במקדש האור הנפלא הזה, תלמיד האור לומד לחיות בענווה, לשמור על שליטה עצמית וכבוד בכל מצב ולחיות בשלום ובהרמוניה עם האלוהי בכל נסיבות חיצוניות.

התפילה עבורך של לידי נאדה –

ממליצה לעשות מזבח עם עלי כותרת של ורדים, כלי נגינה, נר ורוד וחפץ מוזהב .

אלוהימה

תני לי את הכוח והעוז להיות מה שתכננת עבורי !

תני לי את הכוח להמשיך להיות ראויה כאן על כדור הארץ בנוכחות מלאה!

פתחי עוד את עיני שאראה את הנפלאות והניסים שבדרך .

כל מה שממתין עבורי מגיע אלי !

כל המבחנים בהם את מעמידה אותי, תומכת בי שאדע לחצות אותם .אני מבקשת שתעטפי אותי, משפחתי, תלמידי, חברי אוהבי, וגם את אלה שלא באורך החומל הנפלא והעוצמתי!

אני יודעת שתפקידי כאן הוא להפיץ אהבה, חמלה, ידע ואור בריאה, ולעזור לבני אנוש להתעלות .

תני לי את הכוח והקדושה להגשים עוד שלב בייעוד, כפי שתכננת שאהיה !

וזאת תפילתי שתעוף לגבהים ותותמר לאור יפהפה מחולל ריפוי ואהבה….

תוקשר לחני יזרעאלי-נוי ע"י ליידי נאדה

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!