מגן דוד- סמל מיסטי שהחל כפנטגרם –

חני יזרעאלי-נוי

מגן-דוד כסמל, כסימבול, וכארכיטיפ מאד מאד חשוב, במסגרת השיעורים שאני מנחה בתודעת האהבה, בנוגע לכלים למימוש על-פי תדר למוריה.

אנחנו נמצאים בתקופה רבת משמעות. מאמינה שמחכה לנו תקופה מעניינת ומאד מאד חשוב לי, להעביר לכם תהליכים של איזון, של הגנות,  כי אנשים שעוסקים באור, השליחות שלהם היא להפיץ אור, יודעים שהם מקבלים לגופם אור ותדרים מכל מיני סוגים.

הם צריכים לדעת שהמרחב שלהם פתוח, ולכן יש  לשמור עליו. העבודה עם תודעת למוריה, היא לאו דווקא הסיפור של היבשת, אלא תודעה שמחברת ל"רחם האלוהית", ל"אם האלוהית", למקום שהוא ממילא מגן רחמי מקודש מאד, והמטרה של התקופה הזאת, היא להעצים את התדרים של האם האלוהית בתוכנו, בליבנו ובנשמתנו ולהיות באיזה שהיא אנרגיה נשית מקודשת, הרבה יותר הרמונית ממה שהיינו בה עד עכשיו, ובעיקר מה שחשוב היום עבור ההדרכות שלנו ועבור עצמנו, זה להתחבר עוד יותר לשליחותנו הגבוהה, זה לעסוק בה, זה לדייק את הדרך, זה לבדוק אם עד עתה לא הגשמתנו את החוזה הרוחני שלנו, עם עד עתה היה איזה עיכוב בכל מיני תחומים, אנחנו חייבים לבדוק מה הסיבה. אנחנו חייבים, זה צו השעה.

נניח ואין לנו זוגיות או שיש לנו משקל עודף, או שיש לנו עניין עם כסף או שעוד לא יצאנו לאור, אנחנו חייבים לטפל, זה הזמן.

אנו נמצאים  במצב שהיקום פתח חלון ענק, וזה לא רק היקום. זה הכוכבים, זה כל הקבוצות המיסטיות ששומרות על כדור-הארץ, זה השמאנים, זה המאיה, זה הלמוריאנים, זה האטלנטים, כל הרשתות הגיאו-מגנטיות, המקומות הרוחניים על כדור-הארץ רוטטים ומשדרים לנו כל מיני שדרים, ואומרים: "תתעוררו, תתעוררו עוד התעוררות, גם לערים".

שימעו את החצוצרות  שם למעלה, איך המלאכים מחצרצים  בקול "התעוררו לשליחות הגבוהה שלכם. זה הרבה יותר חשוב מאשר להתעסק בתודעה ארצית ובדברים שהם היסחי-דעת.

הרבה יותר חשוב מאשר להתעסק בשליטה ותחרותיות. התעוררו לשליחות הגבוהה שלכם. ואם עדיין אתם לא הולכים בדרך הזאת, או הולכים חוזרים אחורה, הולכים קדימה, זה כי עדיין לא החלטתם, זה כי עדיין לא הסכמתם. זה כי עדיין נמצאים פחדים, זה כי עדיין נמצא איזה דיכוי עצמי

רבותי, זה הזמן עכשיו, חלון הזדמנויות מתחילתו של חודש מאי עד אוגוסט, הזמן שסיריוס מתחיל להתקרב יותר ויותר אל השמש המרכזית, עד שב- 8.8 הוא ייצור את השער, את "עין הדג" שהמעגלים האלקטרו-מגנטים של סיריוס ושל השמש, יוצרים 8. 8 ו-8.

בואו נשמע על סימבול מאד מאד חשוב, ומי שמכיר קצת את הציוויליזציות העתיקות, יודע שהם עסקו הרבה מאד בסמלים. זאת היתה השפה שלהם. פעם לא היתה שפה, ולכן, הסמלים, הסימבולים היו השפה. וזו שפה אוניברסאלית-עולמית. אין היום משהו שהוא לא קשור לסמל, ואנחנו יכולים לראות סמל מסוים ובכל העולם ונדע, בעצם, מה הוא אומר.

דגל מדינת-ישראל, סמלו המגן-דוד, אותו כוכב משושה עם 6 קודקודים, לא היה תמיד הסמל של העם היהודי.

הוורסיה הקדומה שלו, היה כוכב הפנטגרם, שזה הכוכב המחומש. לכוכב הפנטגרם יש 5 קודקודים. הוא סמל שירד מוונוס. הוא התקבל ע"י קהילות היותר מיסטיות בציוויליזציות הקודמות. האלכימאים השתמשו בו כסמל של יצירת התמרה אנרגטית. המחזוריות של החיים. והוא קודד כסמל בעל-כח מאגי מאד חזק. ולכן, אנחנו רואים הרבה פעמים בסמלים, שכל מיני כתות לוקחות סמל והופכות אותו כדי להשתמש בו לכוח מאגי רע.

אותו הדבר לגבי סמל צלב הקרס, שהוא בעצם סמל מדהים. הוא טיבטי קסום שהם הפכו אותו והרסו אותו לעולם. אבל את הפנטגרם, אותה כת, לא הצליחה להרוס. ו-6 הקצוות שלו, הפכו להיות סמל יהודי מובהק.

הראשון התחיל להשתמש בסמל הפנטגרם, שלאחריו נוצר עוד משולש הוא שלמה המלך, שהיה אווטר, שהיה אלכימאי גדול. הוא השתמש ב"חותם שלמה". כשהוא הבין את כוחו, והוא בעצם הראשון שהחל להשתמש בסמל הזה, שנקרא "כוכב הפנטגרם". יש לו איזה שהוא כוח אוטוסוגסטי מסוים של מי שרואה אותו.

באיזה שהוא שלב, משה הוריש לחכמים את הסמל הזה, גם כדי שיגנו מפני רוחות רעות. ובערך במהלך המאה ה-7 לספירה, הכוכב עבר התמרה ל-6 קודקודים. בעצם 2 משולשים, ואז בעצם כנראה שאיזה שהיא הוראה מלמעלה, הפך הכוכב המחומש לכוכב משושה בעל 6 קודקודים. ורואים אותו כבר בכל מיני עתיקות יהודיות ולכן הסמל שנקרא המגן-דוד הוא יותר "תורת הקבלה" שמשתמשת בו. הוא נוכס ליהדות כסמל לעם היהודי.

מה שחשוב לנו, זה שאנחנו נבין את המהות המיסטית של הסמל הזה, מלבד היותו הסמל שלנו. אנחנו יודעים שיש לו משמעות מאד מיסטית, גיאומטרית. כמובן שהוא סמל של גאולה. אומרים שכאשר המשיח יגיע, הוא יגיע כשמגן-דוד מעוטר על חמורו…

אם אנחנו נלך הלאה ונסתכל על המספר 6, שזה סה"כ כל קדקודיו והמספר 6 של סמל המגן-דוד, מייצג משהו חשוב מאד. אנחנו יודעים שעל-פי ספר בראשית, הבריאה היתה בעשייה של 6 ימים, וכשהיא סיימה את מערכת העשייה הזאת, ביום השביעי, שהוא מספר אלוהי, היא הפכה את זה לאיזה שהוא יום היטהרות ויום התכנסות, כדי להתחיל את המחזור של ה-6 הבא.

ששת מעשי הבריאה, קודדו בתוך המגן-דוד ולכן הוא מייצג, מבחינתנו, 6 צדדים גם בתוכנו, למעלה, למטה, ימינה, שמאלה, קדימה ואחורה. והוא מיצג עוד משהו מאד חשוב, זה בעצם גם 2 פירמידות, ואכן גוף האור שלנו הוא גוף המרכבה. שגם הוא עשוי ממגן-דוד של קודקוד עליון, תחתון תלת-ממדי, ואנחנו יודעים שהפירמידה היא גם משולש והמשולש הוא סמל אלכימיה. הוא השילוש הקדוש. לכל מגן-דוד יש 3 קודקודים, שזה מייצג את הממדים שאנחנו נמצאים: אורך, גובה ועומק.

לכן אנחנו רואים שהסמל הזה הוא לא סתם נבחר גם עבור העם היהודי, עם הסגולה. עם שאמור להביא לאומות העולם את החוכמה שלו, את הבינה ואת הדעת. לכן, השימוש במגן-דוד מיצג משהו מאד מאד מיסטי, חזק, מגן. קידוד מסוים.

מבחינה נומרולוגית מיצג איזה שהיא מערכת מאד הרמונית של הרמוניה ויציבות. הסמל הזה הוא מאד יציב וזה מספר שהוא מחבר. זה מספר של סינכרונים. 6 מחלק ל-6, ל-1, ל-2 ול-3.

שימו-לב, זה מאד מיוחד. 6 6 זה 12, אז איך שלא נסתכל, מערכת ה-6 ועוד 6, יש כאן אמירה מאד מאד מיוחדת של חיבורים, סנכרונים, מערכת שמשלימה, כדי להכין אותנו לשלב הבא.

מבחינת הסמל הזה, הוא סמל עולמי אוניברסאלי. בכל העולם מכירים אותו ואם אתם זוכרים, גם בשואה, אותו טלאי צהוב עם סמל המגן-דוד, שבעצם הכוונה היתה אות קלון על היהודים. דווקא לשים להם את הסמל הזה, הבושה הזאת, מה שנקרא "היותך יהודי". לכן, הם שמו את סמל המגן-דוד, כדי להראות ליהודים שהם יותר חזקים.

המגן-דוד מבחינתנו הוא גם ייצוג של השילוש הקדוש של האלוהיות, הוא גם ייצוג של מבנה מושך ומייצר אנרגיה. הוא סביב הגוף שלנו, של גוף האור, הכל-כך מקודש, ולכן אנחנו נעשה עכשיו תרגיל שיחבר אותנו של איזה שהיא מערכת של סיבים אופטיים של אור זהב. אנחנו מבורכים לעבוד עם סימבולים שיוצרים רטט אלוהי.

 מדיטציה עם המגן דוד

בואו נעשה עבודה של הגנה, הגנה על גופנו המקודש, גם מפני אנרגיות בתדרים מסוימים, וגם נעוף את עצמנו בגלימת מלכות מוזהבת.

נעצום עיניים. קחו שאיפה עמוקה אל בית החזה. תרגישו נינוחים. תרגישו שאתם עטופים עכשיו בישויות אור. תמיד תמיד ישויות האור שמחות לבוא כשבני האנוש עושים מדיטציה ועוברים מתדר בטא לתדר אלפה ולתדר טתא. אלו תדרים שהמוח נפתח, והישויות יכולות להגיע ולהביא את הרטט שלהם ואת התחושה הפנימית הזאת, אל תוכנו.

ככה שאתם עכשיו נינוחים, ראו את עצמכם בתוך מרחב מואר. ממעל, בתוך צינור אור שנוצר עכשיו מצ'אקרת הכתר ועולה מעלה מעלה. בקשו מהממדים העליונים, בקשו מ"יהוה", ממטטרון, מהמלאך מיכאל או מהמדריכים שלכם, להוריד לכם את מבנה מגן-הדוד. לוו אותו בתודעה שלכם, כיצד הוא יורד, מה הגודל שלו. האם הוא מלווה במלאכים. האם ישנה פמליה שמלווה אותו. זה מאד מקודש והורידו אותו אט אט, בתוך צינור האור, עד שהוא מגיע מעל צ'אקרת הכתר. כשהוא מעל צ'אקרת הכתר הוא בעצם נמצא בתוך צ'אקרה מספר 8, שהיא גם צ'אקרה פירמידלית, ששם נמצא "האני העליון", החלק הרוחני שבנו.

עתה, הורידו את מגן-הדוד הזה אל צ'אקרת הכתר. אפשרו לרטט של הגוף שלכם להתרגל אל הרטט של מגן הדוד .. אתם יכולים לראות אותו מוזהב…

 אתם יכולים לראות אותו בכל צבע.

 2 משולשים עם 6 קודקודים. ותוכלו לראות אותם בכל צורה שהיא, כלומר, תלת-ממד, רב-ממד, רק קווים של 2 משולשים. מה שהתודעה שלכם מאפשרת לכם.

ביחד עם צ'אקרת הכתר, מיד מגיעות פמליות שעומדות סביבנו. מנפנפות בכנפיהן ומברכות אותנו על ההתייחדות הזאת, עם סמל כה מקודש, על סימון עבור ההדרכה של כתר אור, מאד חשוב.

עתה, מצ'אקרת הכתר תוכלו להקטין טיפה, כמו קפסולה, את מגן-הדוד, רגע לפני שנרחיב אותו, והטביעו אותו על בלוטת האצטרובל, שתקרין אותו.

תוכלו גם לסמן, בכף היד שלכם, באצבעות, משולש עליון, משולש תחתון, על העין ה-3 וממש לקדד את הסמל הזה, שיכול להיות בכל צבע שהוא. מה שתבחרו. אני תמיד אוהבת לראות אותו בזהב.

ואז הורידו אותו אל צ'אקרת הגרון וסמנו אותו גם בצ'אקרת הגרון, כדי לקדד אותו בערוץ התקשור, ערוץ החיבור בין הרוח לחומר.

עתה, הורידו אותו ללב. ראו אותו יושב על צ'אקרת הלב. ממש במרכז, והוא נטמע קצת פנימה. וכשהוא נטמע קצת פנימה, אתם רואים כמו "אש הנשמה" שלכם, הולכת ועולה בתוך המקום שבו מגן הדוד נטמע, בצ'אקרת הלב. וכשהוא נכנס פנימה ו"אש הנשמה" גדלה ממש גיצים וניצוצות, אתם רואים כיצד הוא מרטיט את "אש הנשמה".

הוא מתחיל להסתובב סביב צירו ולספוג מתוך הלב, מתוך הגרון, מתוך הראש, לספוג, לשאוב אנרגיות ולהסיע אותן החוצה. אנרגיות שליליות, שיש לנו באזור הזה. מועקות, כאבים, חרדות, כל מה שיושב לנו, מאזור הלב ומעלה.

גם אנחנו לא יודעים בדיוק מה. אז מגן-הדוד בתוך הלב מסתובב סביב צירו, לאט לאט, עד שאנחנו מרגישים הרבה יותר קלילים, הרבה יותר נינוחים. אנחנו ממש יכולים לראות שיש מספיק מקום באזור צ'אקרת הלב, שיכול להסתובב שם.

עתה, הורידו אותו כלפי מטה, אל הבטן. ראו כיצד במרכז הבטן נטבע קעקוע עם מגן-דוד, גם שם הוא מסתובב סביב צירו ובתוך המערכת שלנו, של אותה מערכת רגשית, המערכת שמעכלת, מערכת שיוצרת עוד ועוד אנרגיה באזור הזה. גם משם הוא עושה את עבודת הניקוי שלו.

בשאיפה עמוקה הורידו אותו, עתה, אל הטבור ולכל האזור של האגן התחתון, וגם משם הוא מטביע את עצמו, גם באזור הזה של החיבור, כל כך עמוק, אל האם האלוהית, אל מקום של "חגורת ההרה", של גלגולים שלנו, של הזיכרונות מהגלגולים שלנו.

כיצד מגן-הדוד מחבר אותנו, עתה, לכל החלקים שלנו, עד שהוא יורד מטה מטה, אל כפות הרגליים ולוקח איתו את האנרגיה ומעביר אותה אל האדמה והוא נשאר עכשיו מתחת לכפות הרגליים שלנו, תוך צ'אקרת כדור-הארץ, והאדמה כבר מעבירה אליו אנרגיות ומנקה אותו עד שהוא חוזר להיות ברטט החזק שלו.

ועתה, כשהוא מתחת לכפות הרגליים שלנו, אנחנו מורידים עוד מגן-דוד שיישאר מעל הכתר. פשוט מורידים ממעל מגן-דוד, שיישאר על הכתר, והוא נשאר מעל הכתר שלנו.

בתוך מגן-הדוד, במרכז שלו, אנחנו שמים את השם שלנו, ועתה אנחנו שמים את השם שלנו ואת שם הנשמה שלנו, אם יש לנו, אם אין, אז לא. ומתוך 2 מגיני הדוד, זה שנמצא בליבת כדור הארץ, זה שנמצא מעל הצ'אקרת הכתר, מתחיל להיווצר, מלמעלה, מהכתר העליון, משולש עליון, שיורד משני הצדדים ומתחבר באזור הבטן, "המשולש הזכרי".

עתה, מלמטה מהמגן-דוד שנמצא בתוך צ'אקרת כדור הארץ, יוצאים מהמרכז שלו 2 קרניים שעולות משני הצדדים ומתחברות באזור המצח. עכשיו אנחנו בתוך מגן-דוד.

אם קשה לכם לדמיין את זה, אתם יכולים לראות את מולכם. אתם מולכם מציירים את המשולש העליון לאזור הבטן, ומלמעלה את המשולש התחתון עד למצח. חיבור, חיבור, חיבור, ועכשיו, כשאנחנו בתוך מגן-הדוד, שהוא ממש גוף אור, אנחנו בעצם בתוך המרכבה שלנו.

עכשיו אנחנו רוצים לקדד, להתכוונן, שהאנרגיה של אור הנשמה שלנו, של "להבת הנשמה", בוערת והגוף שלנו עכשיו מזרים תדר של הרמוניה ויציבות. אנחנו מקדדים את עצמנו בשמירה, בהגנה, בגאולה.

אנחנו רואים מצד שמאל בקצה של הקודקוד את המילה "בינה", ובקודקוד השני מצד ימין, אנחנו רואים את המילה "חוכמה" ולמעלה אנחנו רואים את המילה "כתר מלכות". מ"כתר מלכות" יורד הקו של המשולש התחתון. אנחנו רואים את המילה "נצח", ומלמטה, באזור הבטן, לצד השני, "חסד" ומצד שמאל, בקודקוד  השמאלי, המילה "גבורה", שמחברת אל "כתר המלכות" ומ"חוכמה" ו"בינה", אנחנו מחברים כלפי מטה את המילה "תפארת".

במרכז הלב שלנו את המילה "אהבה" ו"דעת", כך גם שמנו את מילות הקודש של הספירות: "בינה", "חוכמה", [למעלה] "כתר מלכות", "נצח", "חסד" [למטה], "גבורה" [בצד שמאל למטה], "הוד" [למעלה] "תפארת" [למטה].

ואז אנחנו אומרים בדיבור פנימי:

"שמע ישראל, אדוני אלוהינו, אדוני אחד. שאהיה מוגנ/ת לעולם מאנרגיות שלא טובות לי, מכל מריעין בישין, ושרק אהיה בתדר של הרמוניה, של יציבות, של חיבור, תדר מלכות עם מגן הדוד".

תוכלו, כמובן, לעשות את התרגול הזה כל-הזמן. לראות את עצמכם בתוך גוף האור, גוף המרכבה. ויש לה עוד המשך. אפשר לעשות עם זה נשימות. אפשר "לעוף" איתו. העיקר שהוא מקודד בעין השלישית, כי ציירנו אותו, ועל הבטן. יש לנו מגן-דוד מעל הכתר. יש לנו מגן-דוד מתחת לכפות הרגליים וגוף המרכבה שלנו מקודד עם הספירות.

לאט לאט ניקח שאיפה עמוקה ונחזור לכאן.

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!