מהי תודעה למוריה ?

תודעת למוריה

מוכנים לצאת למסע אל תודעת אהבה ורטט של אינטליגנציה כוכבית, אשר מייצגת את יבשת למוריה האגדתית?

כשתסיימו לקרוא יתכן ותחושו תחושה של היזכרות געגועים, כי למוריה נמצאת בתאי ליבינו, כתודה נעלה שהתקיימה ביבשת יפיפה, גן עדן של חיים נפלאים והוליסטיים. היא נוצרה בהוואי.

הפליאדות שבע האחיות -בראו אותה, היא נעלמה לכאורה לפני 12.000 שנה אך היא רק עברה מימד וקיימת בנו מקודדת. אם מתעורר בך זכרון חיים בלמוריה, הרי זה כי אנשי למוריה היו מפותחים רוחנית באופן יוצא דופן. הם ידעו את חוכמת הלב ותודעה ייחודית, אשר קישרה אותם עם עוצמה וחכמה גדולים, כי רטטי למוריה היו במקור מתדירות גבוהה יותר תודעתית.

תודעת למוריה התעגנה כהולוגרמה של חוויות, רגשות, תודעה, עוצמה, וטכנולוגיה שהובאו למודעות בני האנוש על ידי הזכרון הקוסמי. חלק מההולוגרמה הזו גם מהווה גישה ל- דנ"א, בידיעה שאתה יכול להתפתח לכל רמה שתרצה, כי הדנ"א מאחסן את כל שהתרחש אי פעם, בכל הוויה שהיית.

תודעת למוריה, שנובעת ממקור של אנרגיית אור אלוהי, חיה ונושמת בך, גם ביום יום. האנושות הלמוראינית עסקה בהתפתחות התודעה באלכימיה של הזמן. הלמוראינים שאפו להפוך לישות של אור ואהבה, ולזכור למה הם כאן ולאן הם הולכים, כפי שהתוכנית האלוהית כיוונה, שהיא תעגן תודעה הכוללת את אהבה, מחשבה, תחושה, חכמה, רגשות הנעלים, התפתחות ומודעות עצמית גבוהה שמעוגנת בגנום אלוהי.

בלמוריה הייתה הבנה מלאה של התודעה האלוהית . התודעה עבור הלמוריאנים הייתה הידיעה שכל תחושה רגשית, היא בעצמה "תהיה אחד עם הכל, תתחבר למקור של כל הידע" הם רטטו רטט אחד, כמטריצת אנרגיית כוכבים. היתה להם תקשורת טלפתית, היכולת להפוך לכל צורה שהיא, יכולת הטלפורטציה והבנה עמוקה לקשר שבין הנפש לעולם בו הוא מתקשרת.

המוח של הלמוריאניים היה מאוחד, היום המוח שלנו מפוצל. תודעת למוריה מדברת על מימוש ההיבט של המוח האלוהי, משמעות הדבר היא כשהמוח האנושי ירפא, הוא ישלוט בכל ההיבטים של הנפש הנמוכה יותר . תודעת למוריה מתייחסת לעיקרון המוחלט של החיבור למוח האוניברסלי. כלומר :אני אחד עם הכל בהרמוניה. הם היו בקשר חזק עם האדמה. כשאנרגיה אחרת ולא הרמונית, החלה להתעצם בפלנטה הלמוראינים נהיו להיות מודעים לכך, וקיבלו הוראה מהבוראו הרוחני שחשוב מאוד שהידע מלמוריה יישמר. הם התכוננו להכין את האנושות הבאה, והחלו להפיץ את תורתם ותודעת למוריה, על כדור הארץ ועל תולדות האנושות לכמה שיותר אנשים. הם האמינו שככול שיפיצו מידע זה לכמה שיותר אנשים, המידע יישמר בתאים של גופי האדם, וזה יגן על המידע והטכנולוגיות מפני שכיחתם. הלמוריאנים החלו לאגור מידע בגבישים, קריסטלים, גבישי מידע אלה, המכונים גבישי זרעים למוראינים, נטמנו עמוק בתוך כדור הארץ בגרידים במקומות יעודיים, כדי לאחסן ולשמור את החכמה.

חלק מהגבישים והמידע הזה חיכו שיגלו אותם נשמות שיתעוררו לתודעת למוריה, ובתזמון אלוהי יפתח הידע הלמוראני, כמו גם הידע הפליאדיאני ויהוה מקור מאד עוצמתי, לכן כשאנשים אומרים שהם נזכרים או מעלים בהכרתם, רגשות ותחושות מלמוריה, הם באמת מרגישים שהם זורמים ומתפתחים כל הזמן.

הלמוריאנים לקחו את הזמן להכין את התוכניות שלהם. הם ידעו שהם יקבלו סימן, שאומר להם שהגיע הזמן לרדת למחתרת לפני שהשיטפונות יבואו. הם הכינו את עצמם לאלפי השנים הבאות, להיות המחזיקים ברישומי כדור הארץ, הבריאה המשותפת והידע אלוהי. השומרים האלה יצרו הכוונה לדורות הבאים, תוכנית עוררות והתעלות למעבר מממד שלישי לממד החמישי.

מידע למורי זה היה על מפתחות הבריאה, חוקים אוניברסליים לאהבה חמלה בגיאומטריה מקודשת ומבנים ספציפיים של גבישים כדי ליצור מערבולות להתחברות חזרה ל- אלוהות נשמר במקדשים אתריים, קריסטלים וקפסולות מידע .

ישויות למוריה ידעו שחשוב מאוד שהמידע שהחזיקו בו ישמר בזמן שהמים יסוגו, אחרת כל ההיסטוריה של כדור הארץ ותורתו הקדושה של העולם, תייתה אבודה לנצח. על פי מורשת למוריה, המבול הגיע או צונמי וטראומה גדולה השתררה בכדור הארץ, אנשים טבעו והיו כאלה שהספיקו להמלט ולרדת לפנים כדור הארץ.

כאשר נסוגו המים ניצולי היבשת הבינו שהארץ שהכירו פעם, הייתה שונה מאוד עכשיו. במובן מילולי מאוד, הם נעלמו מכדור הארץ. כך קרה שטראומת הטביעה היתה כה גדולה ותודעת למוריה ממש נשכחה . מרבית בני האנוש, איבדו את הזיכרון של למוריה, אך הזכרון נשמר והתעורר כידע ושיטות ריפוי כתודעה גבוהה, אצל נשמות שחיו בלמוריה כמו גם אצל השאמאנים, המרפאים והמורים המטאפיזיים של ימינו.

הר שאסטה הינו אחד ממקומות בהם התגוררו לראשונה האנשים שהחזיקו את הרשומות מלמוריה. לאחר שחלק מהציביליזציה הקדומה למוריה התאוששה מהטביעה, הם התגוררו ברובם בהרים. הקבוצה המקורית הזו מלמוריה שהגיעה להר שאסטה, התמקמה בבטן ההר בעיר אור והתגבשה לקהילה.

הר שאסטה נבחר כנקודת העיגון ללמוריה בגלל כל גבישי הקוורץ באזור אשר מחזיקים במידע וידע. זה בדיוק מה שהם עשו עם הידע העתיק מלמוריה וכך גם עם קודי הבריאה המגולמים בלהבות הקוסמיות, ומפתחות התעלות האלוהיים. התרבות של למוריה, תוכנתה גם בסלעים. זו הסיבה שאנשים כה רבים נמשכים להר שאסטה בימינו.

הידע הזה המתעורר כתודעת למוריה או תדר למוריה יתכן ומתעורר גם בך הקורא/ת את המאמר .

תודעה ותדר זה, ממגנטים אנשים שנמשכים לבקר במקומות מקודשים של אינדיאנים, הוואי, הר שאסטה, פרו או מצרים, מכיוון שאתם חשים שידע עתיק זה מתחיל לעלות לפני השטח בתוככם, ואתם מבקשים למצוא דרך כיצד ניתן להפעיל זיכרון זה.

מכיוון שהזיכרון הלמוריאני מופעל אצל כל אחד מכם, הוא לא בהכרח יתגלם כמידע. במקום זאת, יתהווה כצורה של חוכמה רוחנית ופנימית. זה ידוע כהתעלות, זה יסייע לכם להיות אוהבים, רכים מרגישים צורך לחיות בתודעה גבוהה יותר, במערכת אמונות אחרת ממה שאתם מכירים, ללא מאבקי כוח, לחיות באמונה בכוח גבוה יותר, אהבה וכבוד זה לזה, ואהבה וכבוד לכדור הארץ. הבסיס העמוק ביותר של תודעת למוריה זו הינה הרוחניות כדרך חיים, וזו הרוחניות שמתעוררת בתוככם.

יש ידיעה בנשמה למוריאנית, שכל החיים בעבר היו הרמוניים, ועבדו עם הלב ולא עם המוח המופרד. המושגים החשובים היו אחדות, קהילה, מודעות, אהבה מוחלטת, כבוד, אהבת הזולת ואהבה ללא תנאי, ואינטואיציה רפואית. ידע זה היה ממוקם בצ'קרת לב למוריה שהינה הצ'קרה המורחבת של הלב .

הלמוראינים הם הראשונים שעבדו עם אנרגיות קוסמיות כמו מאנה וקונדליני, במטרה להעיר אדם לתודעת האל ונשמתו.. זה היה המפתח, (הידוע בימי מצרים אנך) ליצירה מודעת. לקונדליני יכולת 'לשטוף' את המתחים העמוקים ביותר שלנו, לחסל את אי ההבנות שלנו (שיעורים ואמונות) בנוגע לטבענו האמיתי ,ולהרחיב את שטף האנרגיה היצירתית ותודעה שבתוכנו. זהו מושב הידע המוחלט. אנרגיה זו מעירה את האנרגיה הנשית הקדומה המקודשת. כאשר אנרגיה זו משתחררת, יש העברה ישירה של אנרגיה רוחנית המעניקה חופש רוחני.

בלמוריה החזיקה קבוצה גדולה את אנרגיית הקונדליני הם נקרא אנשי הנחש, קמו להם צאצאים שחיו לפני 5000שנה והם שומרי המקור המקוריים של למוריה. הנחש, מבחינת הסימבולוגיה, שימש מאז ומעולם בכדור הארץ לחכמה ולריפוי. כל הידע הזה מלמוריה, עתיק , יותר מתודעת לוח השנה של המאיה. תוכלו למצוא תרבויות רבות ברחבי כדור הארץ בהן הנחש, כסמל, ממלא תפקיד חשוב מאוד. בתרבויות מזרחיות הוא מייצג את קונדליני ובתרבויות המערביות, הנחש הלמוריאני יצג את הקדודס הרפואי. כך שהידע נשמר כאן דורות רבים.

אחת מצורות היצורים שהיו בלמוריה ונושאים את התודעה ,הייתה ישות הדרקון. אנרגיית הדרקון היא מלמוריה והיא הועברה במהלך ימי הביניים, התרבות המזרחית וימי הוויקינגים. אנרגיית הדרקון והדרקונים הם מורים לאהבה ללא תנאי. רבים ממרפאים ואנשי אור מחוברים לדרקונים ורואים אותם עפים, אולם לעין האנושית, הם אינם נראים. הבטן התחתונה שלהם שאנו רואים בשמיים, היא מראה המשקפת את המציאות של הממד השלישי לאלה שלא מתעוררים לממד החמישי של מציאויות אחרות.

מרפאים מסוגלים לתעל את אנרגיית הדרקון המדהימה הזו ולהביא עמה את עוצמת האהבה מלמוריה שהיא חלק מתודעת למוריה. יש גם מרפאים מסוימים מסוגלים לדבר את שפת האור של יצורים אלה. אנרגיית הדרקון היא כוח וידע שמקורו מלמוריה וכך אנו רואים את התודעה הנרחבת הזו שעוסקת בכל התחומים.

הקהילה של למוריה חיה בהרמוניה על פי הערכים האלה שסופרו במאמר, ללא קשר לדת . החיים הוקדשו לחויית האלוהות באופן ישיר. הם תמיד שאפו לסייע לכל אדם הרוצה גם הוא לחוות את החוויה . על האדמה בתקופה ההיא, הייתה חירות מוחלטת להתנהלות בחיי קהילה הוליסטיים, המבוססים על נתינה, אדיבות, אחדות, חיבה, שותפות, חמלה, תמיכה

כשזכרותינו מתעוררים ואנו מרגישים געגוע לחיים האלה, זה כי אנו מהשושלת היוחסין הזו.

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!