מי אתה סנט ג'רמן ?אחד המדריכים העוצמתיים של בית הספר למסתורין

 

איש המסתורין סנט ג'רמן –
אווטר עוצמתי ? מורה המתעלים? מנהיג עידן הזהב ? שומר הלהבה הסגולה ? הנני אני ?

חני יזרעאלי נוי  מתקשרת את סנט ג'רמן המופלא,אשר בהוראתו, לפני  שנים נפתח בית הספר לאלכימיה רוחנית רגשית ותודעתית .
מאות שיעורים תקשורים, תהליכים , סמלים , צפנים ,כלי ריפוי ,טכסים, מנטרות מעביר המאסטר דרך הערוץ שלו.
מאות תלמידים לומדים את תורת האלכימיה .

מי אתה סנט ג'רמן? אלכימאי בכיר ? מכשף? נביא ? קוסם? טמפלרי?
בונה חופשי שעזר להקים את ארה“ב? רב אומן כשרוני? היהודי הנודד האגדי? אלכימאי שניצח את המוות? כנר מחונן? ואולי בדיה של מאות שנים, פרי דמיון רוחני מפותח? הכירו את הרוזן סט. ז'רמן

הוא מופיע בעשרות ספרים ומתואר כמי שהשפיע על ההיסטוריה הרוחנית של המערב.בין אם היה אדם אמיתי ובין אם אינו אלא אלגוריה – הרוזן סט ז‘רמן השאיר חותם חזק מאוד על ההיסטוריה, והפך לדמות של כבוד בכל תורה רוחנית כאורח רצוי בכל תנועה רוחנית המחפשת להוסיף לעצמה נופך אזוטרי.

מוצאו לוט במסתורין.יש לו גלגולים מתקופת למוריה כמדען ואלכימאי שומר הלהבה הסגולה, שעבד עם מכשירים מחוללי אנרגיה ומאיצים אטומיים
ובאטלנטיס ככהן כאלכימאי ומדען .בתקופת מצריים כהרמס טריסמגיסיטוס שנחשב לאבי הכישוף והאלכימיה
יש לו גלגולים גם בתקופת התנ"ך-, הנביא שמואל, אביו של ישו ..

באירופה בימי המלך ארתור- היה הקוסם מרלין, איש המסתורין של ארתור והחונך שלו כמו גם פרנסיס בייקון יוצר תנועת הטמפלרים
וגם כריסטופר קולומבוס.יש הטוענים שבגלגולו כרוזן סן ז'רמן,חבר לג'ורג' וושינגטון ולבנג'מין פרנקלין כדי להקים את ארה"ב ולכתוב את חוקתה,עלפי הסמלים של הבונים החופשיים תנועה סודית שהקים .היו שאמרו שהוא בנו של נסיך טרנסליבניה,בנה של אלמנת מלך ספרד, ובנו של מלך פורטוגל.
הופעתו המתועדת הראשונה של כרוזן מתוארכת לשנת 1710.
בתקופה זו הוא נע ברחבי אירופה כאיש אשכולות רב פעלים, שהצליח להדהים את האצולה ולשבות את לבה, אלא שכבר אז, מהדיווחים ההיסטוריים, עולות לא מעט תמיהות.
נאמר עליו שהוא יכול לשנות עופרת לזהב; להחזיק אש סגולה ביד ולהפכה לקרן לייזר,ולהצליח לרפא מחלות משונות ופגעים שנחשבו כחסרי מרפא.
הוא ניגן מנגינות וכבש את לבן של נשים אלו העידו עליו שהוא מדהים יותר מפגניני.
היה כנראה משהו בנגינתו שהשפיע לא רק על לב הנשים אלא גם על כח הרצון של שומעיו:
הרפתקנים רבים שבקרו בחצרות מלכות מספרים שמרגע שהאיש החל לדבר בקולו המתנגן, או ממש לנגן על הכינור, אנשים היו כמכושפים עושים כל שדרש מהם.

מאז הופעתו הראשונה הלכו והתווספו סיפורים משונים על האיש. אך מוזרה מכל הייתה העובדה שהוא המשיך להופיע על דפי ההיסטוריה במשך 250 שנים. היסטוריונים רבים, אשר לא מצאו דרך להסביר את ההופעות החוזרות ונשנות של האיש, החליטו להשמיט את שמו לחלוטין ובמקרים נדירים, כאשר להופעתו היה קשר לחצר מלכות כלשהי, נוספה הערה שמדובר ברמאי שטען לשם.
אנשים שחזרו ממסעות הצלב בשלהי המאה ה-13, ספרו על פלאים רבים שבהם נתקלו במזרח. אחד הסיפורים שמשך תשומת לב, עד שנדרש צו כנסייתי כדי להשתיקו, היה הסיפור על קרטפיליוס, שוער יהודי שלטענתו חי עוד מימיו של ישו. האגדה סיפרה שקרטפיליוס עמד בקהל בשעה שישו עבר בויה דולורוזה וכאשר ישו עצר לנוח, קרטפיליוס רץ אליו והאיץ בו להמשיך הלאה. ישו, כך מספרת האגדה, הביט בו ואמר לו להמתין לו עד שישוב. איש לא הבין את המילים המשונות הללו, אך לאורך השנים קרטפיליוס למד להבין שהוא קולל
בחיי נצח ושעליו להמתין עד לביאתו השנייה של ישו.

למרות שהכנסייה גינתה את הסיפורים הללו, הם המשיכו להילחש מפה לאוזן והתפשטו ברחבי אירופה. סיפורים נוספים על מפגשים עם האיש החלו להופיע, ובכל פעם נדמה היה שקרטפיליוס הולך ומתקרב מערבה, אל אירופה. עד שלפתע הסיפורים פסקו ולא היו עוד מפגשים עם האיש המוזר. אלא שאז, בסוף המחצית הראשונה של המאה ה-18 הופיע אדם משונה, לבוש שחורים ומקושט תכשיטים מרהיבים, בין שעריה של פאריס ומשך מייד את תשומת ליבם של האצילים.
האיש הזדהה בתור הרוזן סט. ז‘רמן וסיפר סיפורים מדהימים על מסעותיו. שיחות העיר נסובו סביבו בכל סלון ונראה שהוא בורך בכשרונות רבים כל כך עד כי נדמה שהוא חייב היה לחיות מספר תקופות חיים כדי להתמקצע בכולם. הוא ידע אנגלית וצרפתית, סנסקריט ועברית, רוסית ופורטוגזית, סינית וערבית, יוונית ואיטלקית ובכולן דיבר כאילו היו אלו שפות האם שלו. האיש היה בקיא במדעים המדויקים ובמדעי הרוח ושוחח בגובה העיניים עם כימאים, פילוסופים, סופרים והיסטוריונים. מדבריו, כאשר סיפר על דמויות היסטוריות, נדמה היה שפגש בהם בעצמו ובכל פעם שניסו מי מההיסטוריונים של התקופה להתקילו בשאלה לגבי פרטים שמעטים בלבד ידעו, הוא לא היסס וענה בדיוק. לא עבר זמן רב ושמו החל להקשר לכינוי שקיבל קרטפיליוס – היהודי הנודד. שכן מי עוד פרט לאיש שקולל בחיי נצח יכול היה לדעת כה רבות, ומי פרט לו יכול היה ללמוד ולצבור הון כפי שנראה היה שנזקף לזכותו של הרוזן.

לאחר הופעתו זו בפאריס, הוא המשיך לאנגליה ומשם לעוד ערים ברחבי אירופה, נעלם לשנים ארוכות ואז צץ מחדש, פעם ברוסיה כמסייע להפיכה הצבאית, ופעם בגרמניה כבונה חופשי, גורר אחריו סיפורים רבים ומשונים על מעללים מדהימים. ההרפתקן הידוע קזנובה פגש אותו וטען שראה איך הוא הופך כסף לזהב, אם כי לדעתו מדובר היה בזריזות ידיים. אלא שנראה שהרוזן לא נע סתם. הוא הצליח לאסוף ממון רב מאנשים בהם פגש ואף הקים מעבדה שבה, לטענתו, הוא מגדל את היהלומים הרבים המקשטים את גופו. נראה שהדבר שמשך את סקרנותו יותר מכל הייתה תורת האלכימיה, והיכולת להתמיר דבר אחד בשני.

האם ניסויו הניבו פרי? בפאריס שמור עד היום מסמך שמכיל כתב סודי שאי אפשר לפענח, שמכיל את סודותיו של סט. ז'רמן ועל הדרך שבה יכול אדם לנוע בחלל ובזמן. המוזר בסיפור, המשונה גם כך, הוא שמטרתו של הרוזן בעיסוקיו האלכימיים לא הייתה להגיע לאלמוות, שבו קולל, אלא בדרך שבה יוכל לשנות את תאי גופו ולהשיג את שנגזל ממנו – מוות טבעי.

האם הצליח? כתבי יד מסוימים הנמצאים בידיה של החברה התאוסופית מספקים אולי את התשובה.

החברה התיאוסופית עוסקת במחקר ויישום של חוכמות אוקולטיות, השאובות מהמסורות ההרמטיות. החברה הקימה מרכזים באירופה, בהודו ובארה"ב ובידיה כתבי יד רבים ומשונים. בין המסמכים ניתן למצוא מכתבים שנשלחו בין חברי ה"חברה", ובהם עדויות לכך שהרוזן סט ז'רמן נפטר במעבדתו בסביבות 1790 ובנסיבות מסתוריות.

אלא שמייסדת התנועה, הלנה פטרובנה בלבצקי, טוענת אחרת. בלבצקי דיברה לא פעם על הרוזן סט. ז‘רמן. תחילה תיארה אותו כדמות מן העבר אשר עברה התמרה והתעלתה אל מעבר לגבולות האנושי. עם הזמן עלה מתוך דבריה שהיא מכירה את הרוזן באופן אישי, ושהוא אחראי באופן ישיר על הקמתה של התנועה התיאוסופית.
אנני בזנט טענה שפגשה אותו ב-1896, וצ'רלס לדביטר, אף הוא ממנהיגי התיאוסופים, טען שראה אותו ברומא ב-1926.
בתורה התיאוסופית ישנם "שבעה מאסטרים" – מורים רוחניים המנחים את התפתחות האנושות מתוך העולם הרוחני: הרוזן סט. ז'רמן הוא אחד מהם.

המיסטיקנית התיאוסופית אליס ביילי טענה שעד שנת 2025 ירדו שבעת המאסטרים, הכוללים חוץ מהרוזן סט. ז'רמן גם את ישו, קוט הומי וחבריו ויתגשמו בחומר, כדי לבנות אשראמים ולחנוך תלמידים.

ב-1930 זכה הרוזן לעדנה מחודשת -גאי ועדנה באלארד, זוג אמריקאים, הקימו תנועה רוחנית ושמה 'תנועת ה-I AM ' שמטרתה להנחיל את תורת "המאסטרים" לבני האדם. גאי טען שפגש את סט ז'רמן, שמינה אותו, את אשתו ואת בנם דונלד להיות נציגיו הבלעדיים עלי אדמות.
תנועה זו גוועה עם מות מייסדיה, אך נשארו תנועות הנושאות את תורתו  ואחת מהן ממוקמת בהר שאסטה
כיום עובד סנט ג'רמן עם מורים ושליחים הנענים לקסמיו ותורתו והוא חושף אותה באופן שאוהב בקבוצות קטנות ואנרגטיות
תנועות האלכימאיות סבורות שברגע שיתגלו כל החוקים האלכימאים שהוסתרו
תגדל עוצמתה של הלהבה הסגולה כנושאת דגל הטרנספורמציה והשינוי וישו יחבור לסט ג'רמן ואז תגיע תודעת המשיח לשיאה.

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!