מסע רוחני הוא דרך חיים

 בית הספר למיסתורין של חכמת למוריה עורך 4 מסעות עוצמתיים בשנה למחוזות אור והאצה עתיקים אשר מאפשרים התחדשות פנימית ושינוי וטרנספורמציה עבור הצעידה בנתיב המימוש והשליחות על כדור הארץ 

מסע לפרו ,מסע למצרים   ,מסע לסקוטלנד   מסע להר שאסטה  -רוצים להצטרף ? המסע פתוח לכל מי שמרגיש שזה הזמן לקפיצת מדרגה  !כיתבו לנו מייל 

מסע רוחני – מרחבים הרפתקאות מעוף (פורסם במגזין 'חיים אחרים' )

מהי הנקודה בחייו של אדם כאשר הוא מבחין שהכל הולך להשתנות?
מהו הזרז שמביא אותנו להצטרף למסע רוחני היוצא למקומות אנרגטיים
?

במסע ההתפתחות האישית של כל אחד יש נקודות פריצת דרך אשר אחריהן תפיסת העולם ותפישת המציאות משתנות בצורה כה משמעותית, ומהן החיים  כבר לא נראים אותו הדבר.
שינוי זה מתחולל בדרך כלל בעקבות חוויה חזקה ומעוררת אשר מפילה הרבה אסימונים ופותחת מקום לתובנות שלא יכלו להיקלט קודם לכן. למעשה ללא חוויה חזקה קפיצת דרך משמעותית לא יכולה להתרחש. בעידן זה אנו יכולים לקחת את קצב ועוצמת ההתפתחות לידינו ולצאת למסע רוחני אשר יעצב את חיינו מחדש, וממנו נצא כגרסה המשודרגת של עצמנו.

מהו מסע רוחני?
מסע רוחני הוא מסע פנימי של חקירה וגילויים עצמיים והמשולב ביציאה אל מקומות אנרגטיים ברחבי העולם אשר מעצימים את מהמסע הרוחני האישי .המסע מתחיל כאשר שומעים קול פנימי קורא לצאת, הסקרנות מתעוררת ונצר דחף פנימי לגלות משהו. במסע אנחנו לא רק יוצאים לגלות משהו, אלא יוצאים לגילויים של מי אנחנו באמת ומה הם חיים האלה מעבר לקופסה, מעבר למימד הארצי. בדרך היוצאים מגלים עד כמה גדול הפוטנציאל שלנו להתפתחות האישית, המקצועית והרוחנית ועד כמה עמוקה וגבוהה אינטליגנציית הנשמה שלנו.

 מה טומן בחובו ה'מסע רוחני' ?

אפשר לדמות יציאה למסע רוחני ליציאה לשיט באוקיאנוס הגדול  לחיפוש אדמות לא ידועות, מרחבים חדשים, כשאופק נראה אך לא ידוע .באופן טבעי הרבה יותר קל לנו להיות בחוף מבטחים ולא להעיז לצלול מתחת ולראות למטה לתוך מעמקים הכחולים הכהים. כאשר בוחרים בגישה זו כדרך החיים ונשארים על החוף, חווים רק את מה שנגלה על פני השטח. אלא שגם כשאנחנו בוחרים להתעלם מכך שיש בנו עומק אחר, שיש בחיים הרבה יותר מהשגרה היומיומית ,תחושת אי נוחות ודוחק מתחילים להתעורר. אם דרך חיים שלנו היא כזאת שאנו מפחדים או מתנגדים להיכנס לעומק, אנו מרגישים מבולבלים ומרגישים תחושת פספוס, כאילו ממשהו לא זז והשגרה מתחילה להדמות לדריכה במקום.

אצטט כאן מסר שכתבה לי אישה לפני החלטתה לצאת למסע: " אני מפחדת לצאת למסע רוחני, מפחדת לצאת מאזור הנוחות שלי כי כל מה שמתקרב לשטח הלא רציונאלי, הרוחני, מפחיד אותי. אני לא יודעת מה אני רוצה ובעיקר ריק לי בנשמה, עצוב, מוחמץ ומתחרט ו.. פחד אלוהים!!" המסע רוחני עזר לה, כמו לכל המשתתפים האחרים, להבין מה הם האתגרים שהיא עומדת מולם, וכיצד להתגבר עליהם ונתן לה משאבים, מקורות פנימיים וכוחות רוחניים בכדי להתמודד ולתמוך במצוקות שלה וברצון לשינוי ויציאה מהתקיעות.

כל מסע הוא ייחודי, אך ישנם גורמים מסוימים משותפים לכל המסעות הרוחניים. המסע מתחיל בדרך כלל כקריאה פנימית, רוחנית, כצורך רגשי ונפשי, כאש הנדלקת ויוצרת קריאה להרפתקה. משם דרוש אומץ רב כדי לצאת לדרך ולשוט הלאה במסע הפנימי למחוזות חדשים. הזרז שמביא אותנו להצטרף למסע רוחני היוצא למקומות אנרגטיים הוא הנקודה בחייו של אדם בה מבין שהכל יכול להשתנות. כתוצאה מכך נוצר תאום בין התוכנית הנשמתית והגירוי סביבתי המחכה להצתה. הגירוי יכול להגיע כהודעה, מכתב, שיחת טלפון, ספר, מפגש עם אדם, תמונה, חלום, ה'קש האחרון' של סיטואציות בחיים, הפסד של משהו יקר, או שינוי דרמטי בחיים.

 מדוע בכל זאת אנשים לעיתים מהססים לצאת למסע רוחני ?
ישנם אנשים אשר קולטים, מיד ברגע שאפשרות מסע התפתחות רוחנית מגיעה לאוזניהם, את הזכות הגדולה והפוטנציאל הגדול לשינוי הטמון בחוויה זו. הם מרגישים ברי מזל ומוכנים לצאת למסע הראשון שיוצא. הקריאה מגיעה אליהם מכמה רבדים, כולל ההדרכה המלווה אותם, והם נקראים לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם ולהפוך לכוח טוב לעצמם ולעולם. אם הם מגיבים לקריאה הם נפתחים להרפתקת חיים אמיתית. בדרך כלל אנשים אלו מצאו כבר חיבור פנימי והם צועדים בנתיב נשמתם והולכים בו בבטחה. לעומתם, ישנם אנשים אשר מהססים ולעיתים נרתעים משמיעת הקריאה, או מסרבים לנהל עם עצמם שיחה פנימית בעניין זה. אנשים אלו אנו נוטים לדחות את הקריאה באמתלות חיצוניות כגן 'אין לי כסף', 'לא יכול/ה להרשות לעצמי', איך אשאיר את הילדים/ אמא / עסק / חבר ?וכו'. הם יודעים בלבם שלצאת למסע רוחני פירושו להתמודד עם הפחדים הגדולים ביותר ובראשם הפחד מהלא נודע. הם נוטים לסרב להצטרפות למסע רוחני במקומות אנרגטיים בעולם עם שלל טיעונים כיוון שאינם פתוחים לשינוי בחייהם. אחת דרכים בה משתמשים בדרך כלל המסרבים לשמוע  את הקריאה היא הכחשה-  הם דוחים את הקולות פנימיים ואת הבקשות של החלקים בתוכם הכמהים להתבטא ולשפר את מה שקשה בחייהם. הם נוהגים להדוף כאבם וממשיכים להתנהל באוזניים אטומות . למרות בחירתם החופשית לסרב לקריאה היא תמשיך לנקר במחשבתם בכדי ליצור מוכנות.

חשוב לזכור שלכל אחד מאיתנו משימה בחיים. זה יכול לקחת זמן רב כדי לגלות מה הדבר החשוב והמשמעותי ביותר בחיים שלנו.

ישנם מיקרים שהדבר ניגלה אלינו, אך זה נראה לנו קשה מדי, ואנו פונים משם ועוזבים אותו כיוון שעדיין לא בשלים להתמודד עם תהליך השינוי. כאשר אנו בחוסר רצון לצאת למסע הרוחני שלנו, אנו מוצאים את עצמנו במקום נוח ומתחברים לבחירה לא לראות, לא לדעת ולא להעמיק.

אנו נשארים בחשכה של אי-הידיעה. כאשר אנו הולכים הלאה לתוך המסע הרוחני שלנו, אנו מוצאים שיש לנו המון להשאיר מאחור את מה שאנחנו יודעים, ולהיכנס לשטח לא מוכר .

בנוסף, לעיתים החששות לצאת למסע נובעים מהמחשבה שנהפוך להיות  שונים, בלתי מובנים ובלתי ניתנים לזיהוי לעצמנו. אנו חוששים שהסביבה לא תקבל אותנו משודרגים ומוארים ולעיתים לא רוצים 'להזיז את הגבינה'.

כל המקרים האלו מעידים שהאדם אינו לא בשל לתהליך.

לעומת זאת אנשים רבים כה מוכנים שהם מזמנים את המסע הרוחני שלהם אל חייהם .

הם מלאים במוטיבציה ראשונית להשיג משהו במסע הרוחני, לעשות משהו אקטיבי כדי לזכות בחוכמה, לגלות אותה, לצבור כוח אישי או להגיע להארה.

כאשר מקבלים את  הקריאה, מה לעשות הלאה ?

גופינו נוצר מחומר כוכבי ויש בו שיקוף מדהים של הטבע.

לכולנו כנפיים אתריות אותן אנחנו יכולים לחוש אנרגטית, ולהתחבר לתחושת המעוף כאשר ידינו הפתוחות מדמות כנפיים.

תחושת הפתיחה הזו מכניסה אנרגית מעוף, מרחבים וחופש לגוף ולנשמה!

ולכן כשקיבלת את הקריאה פתח/י  לרווחה את ידיך נפנף/י בהם כאילו הם כנפיים ואמור/י 'תודה תודה תודה! אני אני מסכימ/ה!'.
קח/י כמה דקות  בכל יום כדי להבחין היכן את/ה נמצא/ת בשלב זה של חייך ומה עליך להמשיך לעבוד על נושאים פנימיים ומה להשאיר ולשחרר.

פנה/י לאנשים אשר היו מוכנים להסתכל עמוק לחיים שלהם  ,לקחת סירה קטנה ולצאת לאוקינוס הגדול, לצלול פנימה ולגלות המון המון הפתעות בחיים, מהם החוויות שלהם איך באמת השתנו חייהם בעקבות המסע?

חשוב ליצור קשר קשר עם מנחות המסע בכדי להתחבר למהות המשימה שלך על כדור הארץ על ידי חקירת נושאים כגון,
מדוע אתה נמצא כאן?
מהי השליחות שלך על פני האדמה?
איך משפחת בני כוכב הגיעו לארץ כדי להתחיל אנושות  כיצד לתקשר עם המדריכים שלך?
איך לגלות את תכלית חייך?
איך לשחרר את המנגנון הישן  מתוכך ומחייך?
איך לתכנת מחדש את עצמך על מנת להתחבר באופן מלא עם המהות האמיתית שלך?
איך לשחרר את דפוסי חשיבה ישנים ולהנהיג מציאות חדשה לתוך החיים שלך?
כיצד לשנות את החיים שלך ולהפוך אותם למה שאתה רוצה?
ואיך למצוא את הקשר לבית ,לשבט, לליבה?

אתם מוזמנים למסע הזה של גילוי עצמי, רוחני, חקירה  פנימית, הרפתקאות, סקרנות,יציאה למרחבים וחופש הנשמה להיות ללא מגבלות כבלים !

זו הנקודה בחייו של אדם כאשר הוא מבחין  שהכל הולך להשתנות.

שני מסעות רוחניים היוצאים השנה הנם –

מסע להוואי –  איי הוואי -הינם אחד המקומות הרוחניים והמרתקים על כדור הארץ  אשר משמרים את  היבשת והצוילזציה העתיקה שחיתה בהם היא  למוריה .

יש בהוואי  את כל היסודות של הטבע , עצים וצמחים עתיקים נייטיבים המספרים את המורשת גילויים אישיים וסודות שמתגלים , נופים משגעים והרי געש הגבוהים ביותר .

ולהר שאסטה אשר בקליפורניה – הר שאסטה הנמצא ב צפון מדינת קליפורניה על גבול אורגון נחשב כאחד מ7 ההרים האנרגטיים בעולם. מיקומו  וגובהו על כדור הארץ ,מאפשר  לו לקבל אנרגיות עוצמתיות מהגלקסית שביל החלב  מה שהופך אותו לבעל תדרים גבוהים המאפשרים לאנשים לעשות עבודה אישית ורוחנית עוצמתית ביותר תהליכים מהירים וטרנספורמציות חשובות .רבים מאד מגיעים אליו לסדנאות, ואירועים אנרגטיים מדיטטיביים .

על הכותבת :חני יזרעאלי- נוי תרפיסטית, מתקשרת,מורה רוחנית ומנחת קבוצות ומסעות רוחניים. שליחת תודעת קוד אור למוריה.
מנהלת את 'בית הספר למיסתורין לחכמת למוריה' – מרחב טיפולי -רוחני המקיים את 'תודעת קוד למוריה' שהיא תרבות עתיקה טרום בודהיזם ושאמניזם ,המחברת את האדם למתנות הנמצאות בתוכו ,לצופן הראשוני ,למקור, לפוטנציאל הנשמתי הייעודי בדי.אן איי ,ולכלים מחשבתיים טיפוליים להתקדמות במסע החיים

מנחה  מסעות רוחניים להוואי  מצרים ,אנגליה /אירלנד והר שאסטה  שמטרתם היזכרות להתפתחות אישית ורוחנית וקפיצת מדרגה רוחנית  .

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!