מסע רוחני – מרחבים לעוף בהם, הרפתקאות ושינוי.

 

מסע רוחני – מרחבים הרפתקאות ומעוף 

מהי הנקודה בחייו של אדם כאשר הוא מבחין שהכל הולך להשתנות?

מהו הזרז שמביא אותנו להצטרף למסע רוחני היוצא למקומות אנרגטיים ?

במסע ההתפתחות האישית של כל אחד יש נקודות פריצת דרך אשר אחריהן תפיסת העולם ותפישת המציאות משתנות בצורה כה משמעותית, ומהן החיים כבר לא נראים אותו הדבר.

שינוי זה מתחולל בדרך כלל בעקבות חוויה חזקה ומעוררת אשר מפילה הרבה אסימונים ופותחת מקום לתובנות שלא יכלו להיקלט קודם לכן. למעשה ללא חוויה חזקה קפיצת דרך משמעותית לא יכולה להתרחש. בעידן זה אנו יכולים לקחת את קצב ועוצמת ההתפתחות לידינו ולצאת למסע רוחני אשר יעצב את חיינו מחדש, וממנו נצא כגרסה המשודרגת של עצמנו.

מהו מסע רוחני?

מסע רוחני הוא מסע פנימי של חקירה וגילויים עצמיים והמשולב ביציאה אל מקומות אנרגטיים ברחבי העולם אשר מעצימים את מהמסע הרוחני האישי .המסע מתחיל כאשר שומעים קול פנימי קורא לצאת, הסקרנות מתעוררת ונצר דחף פנימי לגלות משהו. במסע אנחנו לא רק יוצאים לגלות משהו, אלא יוצאים לגילויים של מי אנחנו באמת ומה הם חיים האלה מעבר לקופסה, מעבר למימד הארצי. בדרך היוצאים מגלים עד כמה גדול הפוטנציאל שלנו להתפתחות האישית, המקצועית והרוחנית ועד כמה עמוקה וגבוהה אינטליגנציית הנשמה שלנו.

 מה טומן בחובו ה'מסע רוחני' ?

אפשר לדמות יציאה למסע רוחני ליציאה לשיט באוקיאנוס הגדול לחיפוש אדמות לא ידועות, מרחבים חדשים, כשאופק נראה אך לא ידוע .באופן טבעי הרבה יותר קל לנו להיות בחוף מבטחים ולא להעז לצלול מתחת ולראות למטה לתוך מעמקים הכחולים הכהים. כאשר בוחרים בגישה זו כדרך החיים ונשארים על החוף, חווים רק את מה שנגלה על פני השטח. אלא שגם כשאנחנו בוחרים להתעלם מכך שיש בנו עומק אחר, שיש בחיים הרבה יותר מהשגרה היומיומית ,תחושת אי נוחות ודוחק מתחילים להתעורר. אם דרך חיים שלכם היא כזאת שאתם מפחדים או מתנגדים להיכנס לעומק, מרגישים מבולבלים, כאילו ממשהו לא זז והשגרה מתחילה להדמות לדריכה במקום, המסע רוחני מאפשר להבין מה הם האתגרים העומדים מולכם, מספק משאבים, וחיבור למקורות פנימיים ולכוחות אנרגטיים ותודעתיים התומכים ברצון לשינוי ובריאת מציאות גבוהה יותר.

כל מסע הוא ייחודי, אך ישנם גורמים מסוימים משותפים לכל המסעות הרוחניים. המסע מתחיל בדרך כלל כקריאה פנימית, רוחנית, כצורך רגשי ונפשי, כאש הנדלקת ויוצרת קריאה להרפתקה. משם דרוש אומץ רב כדי לצאת לדרך ולשוט הלאה במסע הפנימי למחוזות חדשים. הזרז שמביא אתכם להצטרף למסע רוחני היוצא למקומות אנרגטיים הוא הנקודה בחייו של אדם בה מבין שהכל יכול להשתנות. כתוצאה מכך נוצר תאום בין התוכנית הנשמתית והגירוי סביבתי המחכה להצתה. הגירוי יכול להגיע כהודעה, מכתב, שיחת טלפון, ספר, מפגש עם אדם, תמונה, חלום, ה'קש האחרון' של סיטואציות בחיים, הפסד של משהו יקר, או שינוי דרמטי בחיים.

 מדוע בכל זאת אנשים לעיתים מהססים לצאת למסע רוחני ?

ישנם אנשים אשר קולטים, מיד ברגע שאפשרות מסע התפתחות רוחנית מגיעה לאוזניהם, את הזכות הגדולה והפוטנציאל הגדול לשינוי הטמון בחוויה זו. הם מרגישים ברי מזל ומוכנים לצאת למסע הראשון שיוצא. הקריאה מגיעה אליהם מכמה רבדים, כולל ההדרכה המלווה אותם, והם נקראים לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם ולהפוך לכוח טוב לעצמם ולעולם. אם הם מגיבים לקריאה הם נפתחים להרפתקת חיים אמיתית. בדרך כלל אנשים אלו מצאו כבר חיבור פנימי והם צועדים בנתיב נשמתם והולכים בו בבטחה. לעומתם, ישנם אנשים אשר מהססים ולעיתים נרתעים משמיעת הקריאה, או מסרבים לנהל עם עצמם שיחה פנימית בעניין זה. אנשים אלו אנו נוטים לדחות את הקריאה בשל גורמים חיצוניים כגון אילוצים משפחתיים, כסף, פנאי ועוד. הם יודעים בלבם שלצאת למסע רוחני פירושו להתמודד עם הפחדים הגדולים ביותר ובראשם הפחד מהלא נודע. הם נוטים לסרב להצטרפות למסע רוחני במקומות אנרגטיים בעולם כיוון שאינם פתוחים עדיין לשינוי בחייהם. אחת דרכים בה משתמשים בדרך כלל המסרבים לשמוע את הקריאה היא הכחשה-  הם דוחים את הקולות פנימיים ואת הבקשות של החלקים בתוכם הכמהים להתבטא ולשפר את מה שקשה בחייהם. הם נוהגים להדוף כאבם וממשיכים להתנהל באוזניים אטומות. למרות בחירתם החופשית לסרב לקריאה היא תמשיך לעלות במחשבתם עד שתיווצר בשלות ומוכנות ליצירת שינוי משמעותי בחייהם.

חשוב לזכור שלכל אחד משימה משמעותית בחיים אלו גם אם לוקח זמן לחשוף אותה. ישנם מקרים שהמשימה עומדת מול עינכם אך מתפרשת כמאתגרת מידיי כיוון שעדיין לא התמודדתם עם תהליך השינוי, הדורש להשאיר מאחור את חלק ממה שאתם יודעים, ולהיכנס לשטח לא מוכר .בנוסף, לעיתים החששות לצאת למסע נובעים מהמחשבה שתהפכו להיות שונים, בלתי מובנים ושהסביבה לא תקבל אתכם משודרגים ומוארים. כל המקרים האלו מעידים שהאדם עדיין בונה בתוכו את הכוחות ליציאת שינוי.

לעומת זאת, ישנם אלו אשר מזמנים את המסע הרוחני שלהם אל חייהם .הם הגיעו לנקודת במוכנות והבחירה בתהליך עמוק ויסודי ממוקד במרחב אנרגטי מפעיל ומעצים. המוטיבציה לשינוי מושכת אותם להתחבר לאנרגיות גבוהות ולעבור תהליכים וחניכות המסייעים לשינוי תדרים פנימי וחיבור לחוכמה עתיקה, גילוי העוצמות שבתוכם וכיול כל אלו לשליחות הגבוהה ביותר שתתגשם בחייהם.

מה מאפשר את האצה הרוחנית במסע למקומות מקודשים?

גופיכם נוצר מחומר כוכבי ונושא בחובו שיקוף של הטבע והאנרגיות אשר אתם מכילים.

במקומות בהם אנרגיות מקודשות תבניות האנרגטיות ומחשבתיות שלכם יכולות להסתנכרן עם תודעת המקום, להטמיע אותה בגופכם ותודעתכם, ולהביא לידי ביטוי את שפת האור הקוסמית לממד הארצי. הגוף הפיזי, מותמר בעזרת אנרגיות המשמשות ליצירת תודעה, השראה, ריפוי, איזון ויכולת לסדר בצורה אנרגטית את כל המערכות האנרגטיות הפועלות בחייכם וסביבכם. שינוי זה מתאפשר בזכות היותכם גופי אור הנושאים זרעי 'אלוהות' אשר פעילים ושוכנים בתאי גופכם המותמרים שהם בעלי תדר ותודעה נאורה של אהבה המוצפנת בשפת הכוכבים לטובת ההתעלות האנושות.

זהו תהליך העלאת האנרגיה אשר הוכנה מראש לאורך עידנים של מעברי-זמן, ומועברת במקומות מקודשים בכדי לקדם את המין-האנושי.

אנו נתעלה ונקבל את פניהם של אבותינו-אחיינו-אחיותינו ישויות-האור שהם למעשה ביטויים שלנו, והם רק התפתחו לפנינו, ועכשיו פשוט היגיע גם תורינו, וזאת על-פי הזמן-מרחב-תודעה שלנו.

הם כמובן עומדים וערוכים תמיד לקבל אותנו עם אנרגיות-האור-הגבוהות, אשר נועדו מראש להביאם אלינו, וזאת כמובן במהירות-אפשרות יכולת תודעתנו להכילם, ובכך גם לקבלם.

 

כאשר מקבלים את  הקריאה, מה לעשות הלאה ?

קחו כמה דקות בכל יום כדי להבחין היכן אתם נמצאים בשלב זה של חייכם במימד הארצי בתחומים המשמעותיים לכם: מקצועית, זוגית, רגשית, גופנית, חברתית, כלכלית ורוחנית.

ומהן מהתבניות פנימיות שאתם מוצאים שברצונכם לשחרר.

חקרו את מהות הקריאה שלכם על כדור הארץ :

מהי השליחות שלכם על פני האדמה?

כיצד לתקשר עם המדריכים האנרגטיים?

מה לשחרר מתוך המנגנון האוטומטיים מתוככם?

איך להתחבר באופן מלא עם המהות הגבוהה?

איך להנהיג מציאות חדשה בחייכם?

ואיך להביא ערך גדול לסביבתך ולאנושות תכולה?

אתם מוזמנים למסע הזה של גילוי עצמי, רוחני, חקירה  פנימית, הרפתקאות, סקרנות, יציאה למרחבים וחופש הנשמה להיות ללא מגבלות כבלים !

זו הנקודה בחייו של אדם כאשר הוא מבחין  שהכל הולך להשתנות.

לכם כנפיים אתריות אותן אתם יכולים לחוש אנרגטית, ולהתחבר לתחושת המעוף

כאשר ידיכם הפתוחות מדמות בדמיונכם כנפיים נפרסות משכמותכם. תחושת הפתיחה הזו מכניסה אנרגית מעוף, מרחבים וחופש לגוף ולנשמה! ולכן כאשר חשים אתם שקיבלת את הקריאה  פתחו  לרווחה את ידיכם נופפו בהם כאילו הם כנפיים ואמרו

'תודה תודה תודה! אני מסכימ/ה!'.

כותבת את המאמר חני יזרעאלי נוי – מנחה  רוחנית מזה שנים של מסעות רוחניים משניי חיים העוזרים לאנשים לעשות את השינוי הגדול בחייהם

חני מנחה מסעות מדויקים ומלאי תהליכי ריפוי וצמיחה תקשורים מדיטציות ומסרים-  להוואי ,מצרים ,הר שאסטה ,סקוטלנד 

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!