קיצור תולדות למוריה

 לפני אלפי שנים נולדה לה  יצירה אלוהית  שנוסתה בפלנטות אחרות והיא מלאת אהבה והבוראים קראולה  למוריה היא Mu. התחלתה הייתה על הר גבוהה בעל 8 פסגות באמצע האוקיינוס השקט.  ואלו איי הוואי .במשך אלפי שנים הפולינזים סיפרו מדור לדור את הסיפור של יבשת באוקיינוס השקט  שהיתה המולדת של האנושות.

השם של מו איכשהו נשמע כמו שם אקזוטי יותר. לעומת זאת, המילה למוריה מפעילה תמונה של מקום אוטופי, ארץ שנשכחה בהיסטוריה שלנו ,אבל לא בחלומות שלנו.
מקור האנושות הינה למוריה והעדר מאובנים ושרידי גוף הינם כי היבשת שקועה באוקיינוס השקט..
לפני כ -14,000 שנים, התרבות המכונה למוריה שגשגה יחד עם תרבויות אחרות על פני כדור ארץ, כגון אטלנטיס, אשר שגשגו גם כן.
האנשים הקדושים או נביאי התרבות הלמוריאנית החל להיות מודעים לכך שמשהו עומד להשתנות. הם החלו לקבל מידע שכדור הארץ עומד לעבור שינוי מאוד דרמטי. הם התכוונו למה שאתם מכנים מבול. כבר שמעת שזה קשור להשמדת אטלנטיס.

אנשים קדושים אלו של למוריה היו מאוד קשורים לאדמה. הם האבות הקדומים . הם נקראים גם נייטיב הוואין . והם החלו להיות מודעים לכך שחשוב מאוד לשמור על הידע של למוריה

אז כ -2,000 עד 3,000 שנים, הם התכוננו לאסון הגדול הזה. הם החלו להפיץ את תורת הקריסטלים שלהם על כדור הארץ ועל ההיסטוריה של האנושות בכדי שאנשים רבים ידעו . הם האמינו שאם הם יכולים להפיץ את המידע הזה לאנשים רבים ככל האפשר, המידע יאוכסן בתוך התאים של הגוף האנושי … זה לעולם לא יישכח.

הם גם התחילו באחסון מידע גם בקריסטלים, אשר נטמנו עמוק בתוך אדמת כדור הארץ בכדי לשמור את החוכמה וההוראות למי שימצא אותם . הלמוריאנים החלו ליצור מפות מפורטות של מנהרות תת קרקעיות שהיו קיימות בין נקודות אנרגיה על הפלנטה . הם לקחו גם את הזמן כדי להכין את תוכניותיהם.

הם ידעו בשלב מסוים שיקבלו סימן האומר להם שהגיע הזמן לרדת מתחת לאדמה, לפני שהשיטפונות יגיעו (וגם יקבלו סימן לחזור מעל פני הקרקע).

הם הכינו את עצמם במשך אלף שנים להיות שומרי הרשומות המקודשות של כדור הארץ. הם ידעו שזה  מאוד חשוב שהמידע שהחזיקו יישמר עבור הגזע הבא , כאשר המים יסוגו , אחרת כל ההיסטוריה של כדור הארץ ותורתם הקדושה של הלמוריאנים תאבד לנצח.

אנשים קדושים אלה קיבלו סימנים והחלו במעבר לתוך כדור הארץ. זה התרחש כשנה לפני המבול. הם למדו לחיות שם ולהשתמש בסביבה תת קרקעית למחייתם.
הם בנו קהילות תומכות ואוהבות שאחת מהן ידועה , כעיר האור טלוס בהר שאסטה, במהלך אותה שנה, הם עשו את העבודה הסופית בשימור הידע.

ואז המבול בא כל האנשים שהיו מתחת לאדמה היו בטוחים מפני המים, אף על פי שרבים רבים על פני שטח כדור הארץ נספו.
כאשר המים נסוגו, הלמוראינים יצאו מהמחתרת. וידעו שהאדמה שהם פעם הכירו הייתה עכשיו שונה מאוד. יציאתם חזרה אל כדור ארץ ,היא הנקודה שבה ההיסטוריה האינדיאנית מתחילה.

במובן מסוים מאוד מילולי, הם לא הגיחו מכדור הארץ. רוב העמים הילידים איבדו את הזיכרון המילולי המדויק של מי הם ,אבל בתוך הדרגות הגבוהות ביותר של השמאנים, הידע הזה עדיין מועבר.

עכשיו, נספר את הסיפור הזה מנקודת המבט של נייטיב הוואין , האינדיאנים, האינקה ההוני הזקן, אבל הם לא היו היחידים אשר ירדו למחתרת. האנשים הקדושים בכל רחבי הפלנטה הזו ירדו למחתרת. למשל, האבוריג'ינים באוסטרליה ,הדרואידים באנגליה שימרו את הידע שלהם במחתרת גם כן. הדרואידים שמרו על מידע אטלנטיס העתיקה, . אבל העמים הילידים של האזור השקט, כולל דרום מזרח אסיה והפילפינים היו מגיני המידע מלמוריה.

הילידים אלה, גם היום, מחזיקים בתוכם ידע הקדוש זה. חלק מזה הוא בהכרה אך רובו טמון תת המודע. אינא של יפן ,הוא אחד השבטים ששמרו חלק את הידע. היה שיתוף פעולה נהדר בין כל העמים האלה על פני כדור הארץ כדי לוודא כי התורה קדושה לא אבדה.

עלייתה ונפילתה של התרבות הלמוריאנית לא יכולה להיות מתועדת באופן מדויק, אם כי רבים עסקו בחיפוש של היבשת המיתולוגית הזו. תרבויות אבודות כבר ידועות בעלייתן ונפילתן – או סתם מופיעיות ונעלמות ללא הסבר, כמו אטלנטיס .אפשר רק לשער מה קרה, המבוסס על עדויות ארכיאולוגיות, אגדות, תיאוריות שחלקיה מחוברים זה לזה על ידי חוקרים.
הטבעת האש של למוריה זהו המיקום.

המיקום המדויק של למוריה משתנה עם חוקרים וסופרים שונים, למרות שזה חלק מהתעלומות של האוקינוס הפסיפי הזורם לתוך יבשת אמריקה, בדיוק כמו שטחה של אטלנטיס משתרע עד הים התיכון. בכל מקום שבו אתה מאמין המיקום של למוריה להיות

איזור בו ממוקמת למוריה נקרא טבעת האש. אזור זה באוקינוס השקט פעיל עם התפרצויות געשיות וצונאמי .
הוואי ממוקמת במרכזו .הוואי הינה כיום 8 איים ,הייתה בתקופת למוריה הר ענק ורחב מימדים אשר עלה מתוך טבעת האש באוקינוס

ראיות פיזיות של למוריה
מצבות אבן ממוצא מסתורי ,נקודות למוראינות ברחבי האוקינוס כולו, האתר המיסתורי בו פרמידות ומבני ענק מתחת למים של יפן באי יונאגוני, פיתוגרפים נסתרים על האי הגדול של הוואי, מעגלים וליברנטים במאווי והפסלים באי הפסחא. רבים מאמינים כי אי הפסחא היה חלק מלמוריה. מאה פסלי אבן ענקיים מהווים נקודה חשובה
המייצגת שפה כתובה של תרבות מתקדמת.

המאורים של ניו זילנד עדיין מדברים על כך שהם הגיעו מזמן מן האי שוקע שנקרא Hawaiki מקום עצום הררי בצד השני של האוקיינוס.

ישנם מועדים שונים על ציר הזמן הלמוריאנית – כמה הצבתו לפני מיליוני שנים – בעוד שאחרים מגדירים עידן למוריה כמו בערך 75,000 ל -20,000 לפנה"ס – לפני אטלנטיס. אחרים משערים כי אטלנטיס למוריה שיתוף היה קיים במשך אלפי שנים.

הרעיון של היבשת למוריה הופיע לראשונה יצירות של אוגוסטוס לה פלונג'און, (1826-1908) חוקר המאה ה -19 וסופר שניהל חקירות של חורבות מאיה ביוקטן. הוא הודיע כי הוא תרגם כתבי מאייה עתיקים, אשר הראו לכאורה כי מאיה יוקטן הייתה בוגרת מהתרבויות של אטלנטיס , ובנוסף ספרו את הסיפור של יבשת מו הם כתבו שבוגרי י מו, היו ניצולים אשר העיבירו להן מידע וכך ייסדו את תרבות המאייה.

יש כאלה שמאמינים כי למוריה הופיע פתאום עם תרבות במלוא מובן המילה. זה הוליד תיאוריות מעניינות רבות, כולל ביקורים חוצנים שהציגו זן חדש של בני אדם מהונדסים גנטית בכדי לייצג את האבות הקדומים . זו קשור גם עם תאוריות מבוססות אחרות על כך שבני אדם הם זרעי כוכב של האלים .

המתקשרים מדברים על הלמוריאנים אשר במקור הם רוטטים בתדירות גבוהה יותר – ואז יורדים לתוך הממד השלישי ועוברים להיות פיזים.. היינו במקור בני תדר גבוה בצורת רוח וירדנו להיות יצורים פיזיים בכדי לחוות זמן ורגש ליניארי.
2 היבשות מייצגות את האנרגיות נשיות וגבריות האלוהיות של האנושות עלייתה של למוריה בזכרון שלנו היא פשוט הקריאה של האלה האלוהית / האנרגיות הנשיות הגבוהות שהתדר שלהם מקורו בלמוריה.

תאוריה נוספת מבוססת על הרעיון של 'תורת הקריסטל " האומרת שהידע הנשי האלוהי והסיפור של למוריה קודד בגנטיקה של אדם לפני שלמוריה נפלה. ומתישהו בהמשך של ציר הזמן האדמה, תורת קריסטל עולה מחדש ומתגלה וחושפת את המסרים שלה כדי לעזור לאנשים להתחבר לאנרגיה הנשית המקודשת ולהפחית את האנרגיות האטלנטיות

לסיכום, הסיפור של למוריה – ותרבויות אבודות עתיקות אחרות – הם חלק מהחיפוש של בני האנוש להבין כי אנחנו לא רק יצורים פיסיים שמחפשים האני הרוחני שלנו –
אנחנו ניצוצות נשמה של אור היושבות בגוף אנושי
החיפוש הזה הסתיים ,וכעת הוא מתפתח בחזרה לתוך משוואה מאוזנת של תדרים גבוהים ותודעה, כך שכמין אנושי נוכל להשיג הבנה שלמה יותר, של ההיסטוריה האמיתית שלנו, ולפיכך גם הזיכרון הטבעי האותנטי שלנו כיצורים רוחניים שקודדנו בלמוריה יוצר מציאות שמימית מקורית לגמרי.

תירגמה מאנגלית :חני יזרעאלי נוי מייסדת ומנהלת את בית הספר למסתורין לחכמת למוריה

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!