תדר התקשור עובד בעוצמה

בזמן תקשור התודעה  קולטת מידע העובר מרמות אנרגיה גבוהות  דרך המתקשר  והמידע מתורגם בעזרת אוצר המילים ועולם הדימויים המצוי במוחו של המתקשר.

התדר שהמתקשר נמצא הוא גבוה  מי שבא לפגישת תקשור  נכנס לתדר הזה ונמצא בתדר גבוה וזה מספיק לעיתים להכנס למצב תקשור

וזה מה שקרה לי בפגישת תקשור עם ג' !

היא הגיעה אלי לקליניקה בתאריך   לפגישת תיקשור .לגמרי הרגישה את האנרגיה בחדר ,ראתה מסביבנו את הישויות . היא שאלה את השאלות וקבלה את המסרים . ראיתי שיש כאן חיבור אחר .. כשסיימנו וטרם יצאתי מגלי התטא ,היא שואלת אותי :'אפשר להעביר לך מסר ?' הופתעתי ואמרתי מיד :כן
כי שתינו היינו שרויות בתדר גבוה .
שמתי הקלטה, וזה המידע המהמם שהיא העבירה לי ..מה שאומר שכולנו מתקשרים ! וההדרכות מחוברות אלינו !
" את מעבירה את המסרים שאת מקבלת כשפת מחשב מקודדת ,המסרים מתקבלים כצלילים עילאיים לפני היות הצליל תו . מבחינה תיקשורית,את חווה חוויה מתוקשרת של צלילים שלא נשמעים בחוץ אלא פנימיים ,חוויה מתוקשרת זו, של המסרים המתקבלים, מועברת במלוא תדריה כשאת מתקשרת בקולך
הגוף האנושי יודע לאשר את המידע שהוא מקבל על ידי הרגשה של היי ,רוך ,תחושת התמלאות פנימית ופתיחת לב..
ועכשו אדמה רוצה להעביר דרכי מסר –
"את נמצאת בתהליך יצירה גדול בחווית האנוש שלך.דעי לך,שאני בוטח בדרך שלנו . האמונה שלך בדרך ובתהליך היא במאה אחוז, ואת יודעת שזו השלמה וסגירת משימה ,מתקופות חיים אחרות בהן עבדנו יחדיו. הייתי איתך במספר רב של גילגולים. המשמעותי שבהם היה בלמוריה.היו עוד תקופות. אינך זוכרת אותן ברמת המודע… בשביל רבים מהאנשים אני אדמה ,מהווה ישות אוהבת ביותר. לא מעבר לזה. בשבילך זו הדרך ,המשואה ,האבא ,המלווה התומך וזוהי גדולה של בני האנוש הנמצאים ברמת מודעות גבוהה לחוות אותנו נוכחים וכמעט אנושיים .איתך בחרתי לעבוד ,וזו סוג של עיסקת החבילה ,את זו שמעבירה לאנוש את התודעה הלמוריאנית על כל סודותיה ותדריה ,ואני כמו בזוגיות, מאתגר אותך לאיחוד צמיחה וליצירה, מלווה, נמצא ,תומך .
כל עוד נמצאת את במימד השלישי עליך לעמוד בפני אתגרי הדואליות הנפרדות וחוסר הסינכרון עם אנשים מסוימים .. אני לא מתערב ..זהו אתגר שלך למקום המאסטרי .היו כמה פעמים שרצית לשבור את הכלים וללכת.עמדתי לידך ולחשתי לך :בחרי! בחרי תמיד בחווית עשייה חדשה.
מפני שתחווי בהתמודדות והצמיחה שלך מפגשים קארמתים ועשייה שהולכת ומתדייקת יותר ויותר.
חלק מהסערות שאת חווה במסע המשותף ,הוא שאת מחוייבת לעצמך וחשה לעיתים שזה סותר את רצונות הסביבה .
ליבך הלמוראיני שנפתח לרווחה , כל הזמן פתוח לתמסר אהבה ,שפת ריפוי ,צלילי ריפוי . תדרי הקול שלך כשהם מחוברים למסר מתוקשר בקול מתמגנטים ישר לשפת המחשב של הדנ"א בתאים..
תודה לך על ההתחייבות הנשמתית שאת מקיימת !
אוהב אדמה "
לקביעת פגישת תקשור נא לצלצל

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!