תהליך ההתעוררות לעיתים מאתגר ואינטנסיבי – למה ?

כולנו מושכים אור ואנרגיה אל הפלנטה  לעצמינו ויש לכך סיבה, כי ירדנו לכאן עם רטט גבוה אל ממד ארץ שזמן רב מאד, נמצא בדחיסות וברטט נמוך

היינו צריכים להתאים מערכות, וצמצמנו אתו את רטט גופי האור, סגרנו זיכרון והתנהלנו בממד דחוס ולא הרמוני .

מאז שהחל תהליך ההתעלות וההתעוררות,  אנו בתהליך חשוב של חיזוק גופי האור, עוררות הזיכרון וחידוש גדילי הדנ"א וזה ממש לא קל ,

בכדי להיות במצב הזה, איך עוזבים את הדרמות תסכול פגיעות של ממד 3?

כמות עצומה לחלוטין של אנרגיות גלקטיות זורמות פנימה, ועוזרות לנו לעבור למצב התודעה הגבוה ברמה האישית והפלנטרית, כדי לשחרר כל דבר מגופי האנרגיה שלנו שכבר לא משרתים אותנו ואת ציר הזמן הגבוה ביותר שלנו.

אינטגרציה מואצת של קידוד אנרגטי סינכרוני התרחשה בחודש פברואר 22, 222, 223, 2222, סייעה בבניית גשר באופן מודע, בין העצמי הגבוה שלנו לבין העצמי האנושי ולמזג אותם כדי להחזיק את התדרים של אהבה וטוהר ללא תנאי.

האנרגיות של השערים הביאו את השינוי העצום והמיזוג של קווי הזמן, ממיסים עוגנים תלת-ממדיים ישנים ברמה האישית ומהרשתות הפלנטריות, ומקרינים את השינויים האנרגטיים, שהרגשנו, לתוך התלת-ממד הפיזי.

אור הפלזמה הנכנס נושא קודי דנ"א ושדרוגים, הפעלה של תבניות גבישיות אנושיות חדשות לרמה חדשה, כמו גם ניקוי עמוק, טיהור ושדרוגים של מרכז האנרגיה של צ'אקרת הגרון – מרכז הביטוי האלוהי, לדבר ולהביא דרך אמת וחוכמה אלוהיים.

הפעלות עוצמתיות של הפורטלים הגלקטיים הנשיים והגבריים האלוהיים, מבפנים ומבחוץ, ומיזוגם ל-אחד, באמצעות הפעלות הקונדליני, מתרחשות בחיבורים, כמו גם ההתיישרות המלאה עם נתיב הנשמה שלהם והתוכנית האלוהית על כולם. רמות ~ יצירות אנרגיה אלוהיות

והיא זורמת למערכות שלנו מהיקום הייתה ממש עוצמתית ובתדירות גבוהה, ולא היה קל לגוף להתמודד איתה

אחד ההיבטים המרגשים ביותר בלהיות על כדור הארץ כרגע הוא שיש סידור מחדש או עיבוד מחדש ב-הדנ"א

קרניים קוסמיות מגיעות אל הפלנטה כך ששינוי משודר ומתרחש סידור מחדש בתוך הגוף. וזה מאצתגר ביותר את תהליך ההתעלות

הנתונים המפוזרים שמחזיקים את ההיסטוריה והמודעות של הספרייה החיה עומדים כעת בתור להתפתח

ה-דנא מתפתח. סלילים או גדילים חדשים נוצרים כאשר החוטים המקודדים לאור מתחילים להתאגד יחד.

הנתונים המפוזרים נמשכים יחד בגופכם על ידי אנרגיות אלקטרומגנטיות שיורדות לפלנטה

ככל שהבנייה מחדש או הסדר מחדש הזה מתכנסים, אתם תצרו מערכת עצבים מפותחת יותר שתאפשר להרבה יותר נתונים להעביר את עצמם לתוך התודעה שלכם.

אתם תעירו תאי מוח רבים ששכבו רדומים, ותכנסו לשימוש בגוף הפיזי המלא שלכם ולא באחוז הקטן שאיתו תפקדתם.

כל מקום על פני כדור הארץ מושפע מהשינוי הזה, מהמודעות הזו. אלו מכם שהם שומרי האור ושרוצים לשנות לחלוטין את המציאות הנוכחית הזו ולהביא אפשרויות שונות, מעגנים את התדר.

אם זה לא מעוגן ומובן, זה יכול ליצור כאוס. זה ייצור כאוס.  זו הסיבה שאתם חייבים לקרקע את עצמכם.

כאוס מביא למצב של ארגון מחדש כאשר הוא מנוצל כראוי. הזמן קורס, והאנרגיה הולכת וגדלה. הגעת לכאן כדי להשתמש באנרגיה הזו תחילה.

אתם תעשו מסלולים של תודעה כשאתם מושכים את האנרגיה לתוך הגוף שלכם שתסייע לאחרים כך שהם אולי לא יצטרכו לעבור את מה שאתם עוברים. אנשים רבים יתחילו פתאום להרגיש את האנרגיה הזו ללא הכנה כלל. כולכם מושכים אור, שהוא נתונים ומידע, אל הפלנטה, ובזמן שאתם עושים זאת אתם יוצרים מסלולים חדשים לתודעה לחקור מבלי לחסוך אפילו מילה.

מסלולי התודעה החדשים יוצרים מציאויות חדשות, אפשרויות חדשות ודרכי חיים והוויה חדשות. לכן קריסת החברה שלנו היא בלתי נמנעת: היא לא מחזיקה אור; הוא אינו מחזיק באפשרויות הרב-ממדיות.

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!