תודעה של אהבה – מפגש עם הדולפינים

 

במסגרת השיעור בתודעת למוריה, מה באים להגיד הדולפינים, גם כשהם מופיעים עכשיו באזור שלנו. מה שעוברת עכשיו האנושות.

תודעת למוריה, הוא תדר של התחברות מאד עמוקה של אהבה,  חמלה, יכולות ריפוי וידע רב הזורם. למוריה העתיקה מסדרת לנו טוב טוב את החיים היום.

אני עוסקת בהפצת האור של למוריה, שזה ידע עתיק, שמאני,של הריפוי והרבה מאד עבודה עם אנשים של פתיחת הלב. עבודה על הנפש.

מביאה את תודעת האהבה של למוריה, והיום, כך דיברו אלי החברים האהובים שלי, "הילדים המתוקים" של למוריה, והם הדולפינים. משום שגם קראתי, שיותר ויותר להקות של דולפינים מתקרבות לארץ ישראל, זה דבר די נדיר, וזה אומר הרבה דברים ואני אדבר על זה. הדולפינים הם באים היום לדבר אתכם.

במסגרת השיעור שלנו היום, מה הם באים להגיד, מדוע הם, למשל, מופיעים עכשיו באזור שלנו. מה שעוברת עכשיו האנושות.

אני משערת שהרבה מאד אנשים אוהבים את החיה הזאת, או את היצור הימי הזה, כי הסונר שלהם והנקישות שלהם, ככה במערכת השיניים שלהם, אלי היא מאד מדברת, ואני יודעת שיש הרבה מאד אנשים, שמדברים עם חיות. שמדברים עם דולפינים, שמדברים עם ציפורים, שמדברים עם סוסים, שיודעים לקלוט את השפה העל-מילולית של החיות העתיקות.

היום, הדולפין רוצה לדבר, כישות אלוהית עתיקת יומין, שבאה בעצם מכוכב סיריוס, והוא בן משפחתו של הלוויתן. רק שהוא הרבה יותר מתוחכם ממנו ואינטליגנטי. אז אחד הסמלים המובהקים של אינטליגנציה בעולם המיסטי הרוחני, אינטליגנציה אלוהית שבאה מעולמות אחרים, זהו הדולפין.

יש כבר ידע מאד גבוה, מאד עתיק על הנושא של התקשורת המתוחכמת שלו, על חיי החברה שלו, על הנמרצות שלו ועל היכולת שלו לחיות בקהילה. על האהבה שהוא מגלה והאימא הדולפינה, איך היא מגדלת את בנה 3 שנים. זה משהו שאין ספק שהייצור האלוהי הזה, חייב איזה שהן יכולות קוגניטיביות-רוחניות מולדות, שהוא בא איתן וזו תבנית טהורה שלא השתנתה במשך 50 מיליון שנה.

קודם כל, השם דולפין, בא מהשם "דלפיס", ו"דלפיס" זה "עם רחם". כלומר, היוונים קראו לדג הזה "דג עם רחם". המהות שלו, הארכיטיפ שלו, של הדולפין, חוץ מאיפה שהוא בא, הוא מייצג את "הילד האלוהי". הוא מייצג את התדר המתוק, הגבוה, המיוחד של רגש מאד מזוכך של יכולת אהבה מאד מזוככת, של יכולת תקשורת עם כל הסביבה, של אנרגיית המים, האנרגיה הנשית המקודשת של הקשבה של החיים בקהילה בהרמוניה של השגחה על הצאצאים, של שמחת-חיים, של קלילות.

כשאני נוסעת למסעות בהוואי, אני לא מפספסת את הדולפינים, והם משחקים שם. הם לוקחים על האף שלהם עלה ומסיעים אותו מתחת למים, וזה מדהים לראות. הם כאילו מראים לי כמה הם שמחים, קלילים ועושים "קונצים".

כיוון שהדולפין נחשב לאחת החיות האינטליגנטיות בטבע, יש עליו הרבה מאד מידע, והוא אחת החיות בעלות יכולת לתקשר עם בני-אנוש. יש להם יכולת אינטואיטיבית מאד חזקה. הצקצוק הזה בלשונם, השפה הזו שהם נוקטים, היא גם שפה שהגוף שלנו מקבל אותה. הם נוהגים דרך המים, להדהד את הצקצוק הזה. והם לגמרי יכולים לעבוד עם בלוטת האצטרובל.

לכן יכולת הלמידה שלהם והשיטות שהם מגלים להגיע לכל מיני מקומות, דרך המים, מעידות על אינטליגנציה מאד גבוהה. הדולפין, בשיעור היום על תדר למוריה, מייצג את המודעות הגדולה שיש לו לנושא של הנשימה. הוא יכול לעלות מהמים. הוא לוקח אוויר ויורד למטה. בזמן השינה רק חצי מהמוח שלו ער, וחצי אחר ער. עין אחת פקוחה.

כלומר, יש משהו בקצב שלו, קצב השחייה שלו והשייט הזה שלו, שהוא נחשב בפלנטה כ"שומר נשימת החיים". ו"נשימת החיים" היא גם המילה "אלוהה". המילה ההוואית, שמייצג בעצם את הדבר הזה של הנשימה, של הנשמה. את החיבור אל כל "היש", את החיבור לאלוהות, את החיבור למים.

הדולפיןכשהוא עכשיו מגיע אלינו פיזית /אתרית, מעיד על משהו מאד מיוחד, שקורה במגנטיקה של כדור הארץ, משהו מאד מיוחד שקורה בסביבה שלנו. כלומר, כשהוא עובר על קווי המגנטיקה של כדור הארץ, וככה הוא מנווט. מאזור האוקיאנוס השקט, מאזור אלסקה, מאזור אוסטרליה, מניו-זילנד, מאזור הוואי, מאיפה הוא מגיע אלינו. אלו מקומות שהוא שוחה בהם. איך הוא מגיע אלינו? אנחנו לא יודעים.

משהו מביא אותו לפה. יתכן ועבודת-האור שאנחנו עושים פה והצורך שלנו בדולפינים שישחו סביב מדינת ישראל ויתמירו את התדר לתדר דימני יותר וזורם, לתדר של תנועה, של אהבה. יתכן שזו הסיבה שיותר ויותר להקות של דולפינים וליוויתנים מגיעות לחופי ארץ ישראל.

דבר נוסף שעולה לי, בגלל שאני מחוברת לסיריוס, זה שבעצם הדולפינים והליוויתנים, האריות, הכלבים והחתולים הגיעו מכוכב סיריוס, זהו כוכב החניכה הגדול, כוכב החניכה של כל המורים הרוחניים והנשמות העתיקות, ובעצם, הכוכב הזה שלח לנו את הדולפינים, כדי שהדולפינים יהיו גשר בין סיריוס ששולח לנו כל הזמן הצפי-אור, אנרגיות. כל הזמן הבזקים וגם צלילים עילאיים, אז סיריוס שלח לנו את הדולפינים לכאן לכדור-הארץ, כדי שהם יאפסנו בתוכם מידע. כדי שהם יאפסנו בתוכם איזה שהיא תבנית במוח שלהם, והוא יענה לתשובות שלכם.

לפעמים הוא מחזק גם את הכוח שלנו לנוע קדימה, אל מעבר לגבולות שלנו, אל מעבר למגבלות שלנו. מאד מאד חשוב להתמקד בתקופה הזו במטרות האלה, כשהדולפין מגיע, הוא משקף לנו בדיוק את הדברים שאנחנו רוצים עכשיו לפתח בתוכנו. אז הדולפין שלנו, מי שאוהב דולפינים, יודע על מה אני מדברת.

הדולפינים בעצם מסתובבים ושומרים על אדמת למוריה. הם מסתובבים סביב כל הוואי. הם מסתובבים בין ניו-זילנד ואוסטרליה. הם מסתובבים בכל האזור הזה אל אלסקה. עם עושים דבר מאד מאד ארוכה. הם שומרים את הידע. הם שומרים את המידע. יש להם חלק מאד מאד חשוב גם בתהליך ההתפתחות הרוחנית והורדת הסבל והעלאת הרגש העילאי. הרגש הזה של תחושת האלוהות בתוכנו.

הדולפינים היו המורים הרוחניים של הרבה אווטרים. הם היו מורים רוחניים של כל הכוהנות מלמוריה. הם היו מורים רוחניים. היה להם צבע זהב. הדולפינים הזהובים, הדולפינים הכחולים, הדולפינים הוורודים. הם היו מורים רוחניים של הרבה מאד מאסטרים שהיו כאן, על כדור הארץ. אנחנו יודעים שהסמל הזה של הדולפין, הוא סמל מאד עתיק, שאנחנו מזהים אותו בכל מיני תרבויות.

הדולפין שבא מסיריוס, בא לומר לכם, זה הזמן שלכם לצעוד קדימה לדינמיות, לכוחות הרוחניים, להקשבה אל הרגש, לתת לרגש האלוהי להוביל אתכם לנשום את נשימת החיים. להתערסל בתוך המים ולהיזכר להתחבר אל הילד/ה הפנימית האלוהית שבתוככם, או לילדה הפנימית המרופאת שבכם. לחזק את הכוח שלכם. לנוע קדימה.

היו קשובים לדולפין עכשיו. היו קשובים למהות של החיה הכל-כך עתיקה הזאת. והחיה הזאת, בעצם, באה לרפא אותנו. היא בה לחזק את הילד הפנימי שבנו, והאלים שולחים אותה אלינו. מבחינתנו היא סמל להארה.

ברגע שהם מסתובבים וכבר הם נמצאים פה סביבנו, סימן שמשהו חשוב קורה בארץ ישראל. יצירה חדשה, בריאה חדשה.

נעשה עכשיו תהליך קצר שיחבר אותנו למהות של הדולפין, וזה במסגרת העברה והפצה של תדר למוריה עבורכם, בתודעת אהבה וחמלה מאד מאד גדולה.

שפה שלמה שהם מתקשרים, שפה שלמה בסולר שלהם ובלוטת האצטרובל שלנו קולטת את הממסר שלהם ולכן מאד חשוב לשים מוסיקה של דולפינים, זה גם מרגיע, זה גם פותח את הגופים האסטרלים, זה פותח את הלב. זה מחבר אותנו לילד שבתוכנו. זה מחבר אותנו לקלילות וזה מחברת אותנו לשמחה כזאת, לשובבות ואם תרצו לאמץ את תדר הדולפין עכשיו ובימים הקרובים, זה יהיה משהו מאד מאד חשוב.

 תהליך  עם הדולפין שבתוכנו.

זמנו לעצמכם דולפין. אתם יכולים לראות את עצמכם שוחים בתוך אוקיאנוס. אתם יכולים לראות את עצמכם בתוך בריכה, בכל מקום. אתם יכולים אפילו לצלול למטה אל קרקעית, אל יבשת עתיקה ולהתחבר שם לדולפין.

לכל אחד יש את הדולפין שלו, והדולפינים כה מתוחכמים, שהם בעצם אלה שרואים לאנשים. הם מצקצקים בלשונם וקולטים את התדר שלנו והם אלה שקולטים את האנשים. ראו עכשיו שהתחברתם לדולפין, כמו שהתחברתם אל מהות אלוהית איכותית עתיקה והדולפין מייצג, כמו הבודהה הקטן, את צופן הילד/הילדה האלוהית והנה הוא מביא עכשיו אל כל מי שנמצא איתו סגולה, את "נשימת החיים" לשחרר, זה הזמן לשחרר את הרגשות המודחקים, פינות חשוכות בלב, ולהסתכל על נסיבות חיינו ולבדוק מה אפשר שם, לבקש מהמורה הרוחני הזה, שהוא הדולפין, כדי לקדם את עצמנו עכשיו מחדש.

בתרבויות העתיקות, גם שם, אם אנחנו נזכרים בחיינו הקודמים, הדולפין היתה סגולה, כוח האלוהות. בואו נתחבר לאיזה פצע ילדות, כי הדולפין יודע לרפא, להתחבר למשהו שמאד כואב לנו מאז שהיינו ילדים. כמו, למשל, שכועסים עלינו, לא אוהבים אותנו, כל דבר שהוא מפריע לנו ביום יום. ניתן לזה מחשבה קלה מה הפצע הכי חזק שלנו מהילדות שלנו. זה לא בעיה לדעת, כי אנחנו "טוחנים" את זה כל יום. משום שהדולפינים הם גשר לסיריוס, שומר-המים של כדור הארץ, הרבה מאד רגש סביבם.

הם מציפים עכשיו את הרגש מתוכם, שזה רגש מאד מאד מיוחד. זאת אהבה אלוהית מאד מאד מיוחדת. זאת אהבת האל אליכם, אלינו, לכל אחד ואחד, ודרך העיניים והפה הצוחק שלהם, הם מעבירים עכשיו קולות וסונרים, שמגיעים כמו גלי קול מאותו פצע ילדות. ממש שולחים סונרים אל אותו פצע ילדות וממש ממש ממיסים אותו. ממש תשמעו את הקולות שלהם. הם מדברים אליכם. הם שרים לכם שירה אוהבת. הם אומרים לכם שאמא ואבא מאד אוהבים אתכם. האמא הרוחנית והאבא הרוחני.

הם אומרים לכם: אהבו את "הילדה הפנימית", את "הילד הפנימי". אמצו אותו אל לבכם. והוא ממשיך לשלוח סונר אל אותו כאב, אל אותו פצע. והנה שימו לב, לאט לאט הלב שלכם נפתח ונפתח ונפתח, עד כי הוא ממש זוהר ביופיו. אלומת אור יוצאת ממנו ואז הדולפין שולח סונר אל העין ה-3, אל בלוטת האצטרובל, כדי לפתוח עוד ועוד תאי מאסטר, כדי לפתוח שם עוד תדר של חמלה עוד תדר של הגעה אל ממדים לא גשמיים.

ועתה, הדולפין לוקח אתכם ומבקש מכם לשים עליו יד, לאחוז בסנפיר שלו ויחד אתם יוצאים לריקוד מיוחד. ריקוד מחולל ספירלי בתוך המים, בתוך המקום שאתם נמצאים בו, ממש הקוד של שמחה, של אהבה, של קלילות, של עליזות, של אושר, של אהבה ללא תנאי ואתם משתובבים איתו, ואתם צוללים איתו. אתם עולים איתו למעלה, ואתם שומעים את הצחוק שלכם.

ותוך כדי, ממש מעביר לכם מסרים של אהבה, של הצלחה, מסרים במה להתמקד בתקופה הזאת. ובעיקר לנשום את נשימת החיים. את הנשימה העמוקה, את התדר האלוהה, את תדר למוריה, כשתדר למוריה זה לב, משמעות, ויטליות, רגש, ילדותיות, התעלמות, "למוריה".

איזה כיף לנו להיות עם החיה הזו דולפין. תהיו איתה כמה ימים. שחקו איתה, שאלו אותה שאלות. בקשו כל מיני טיפולים לרגש, לפצעי ילדות. בקשו מהדולפין לעזור לכם להעלות את רמת האינטליגנציה הרוחנית שלכם, להיות מחוברת אליו. אתם יכולים להישאר איתו. אתם יכולים גם לשלוח אותו על המים.

היו שלום  יקרים ויקרות.

עשינו היום עבודה עם הדולפין, החיה המדהימה הזאת, העתיקה הזאת, שומרת המים. שומרת האנרגיה הנשית המקודשת.

בעצם הגעתם סביב מדינת ישראל, אומרת שמשהו משתנה בין האנרגיה הגברית לאנרגיה הנשית של כדור הארץ. זה מעיד שאם כאן בארץ ישראל יש כבר קבוצות של דולפינים, הם מרגישים בטלפתיה שלהם ובאינטואיציה, שהם צריכים לבוא לכאן, והם עוזרים לנו לכל שליחי האור, לאלה שבחרו לעשות התפתחות רוחנית. תרגישו אותם. גם מי שגר ליד המים. זאת חיה מאד מאד אהובה. תאפשרו לה להעלות את התדרים שלכם ובעיקר להעלות את תדר "למוריה". לב, משמעות, ויטליות, רגש, התעלות.

ללמוריה יש 32 עקרונות של הלכות חיים.- 32 זה לב.

היו ברוכים יקרים.,חני יזרעאלי נוי מנהלת בית הספר למסתורין לחכמת למוריה

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!