תכונות מאסטריות להצלחה בחיים

תכונות של מאסטרים ,תכונות של מודעות והבנה  שאפשר ומומלץ לפתח כדי להצליח בחיים:
אומץ-רמת האומץ חשובה להצלחה .אדם אמיץ לא ישאר במקום אחד ,יעשה דברים אחרת,יפתור בעיות אחרת. האומץ היא תכונה מתפתחת ומתאימה גם כשצריך לצלול אל הפחדים ולטפל בהם כי הם החסמים הגדולים ויוצרים עצירה בחיים .להיות אמיץ זה לחיות את החיים כמו שאני רוצה ,עם מי שאני רוצה להיות ולא עם פשרות.האומץ לטפל בדברים ,לחשוב אחרת,לא לפחד מבעיות שנוצרות ,להתמודד איתם ולדעת שבעזרת אומץ יהיו תוצאות.אומץ בא גם עם לסמוך על עצמי .

עניניות –אדם עניני מבדיל בין עיקר לטפל , הוא מגיע ישר למטרה ,ונחן בהרבה בהירות פנימית. תכונה זו לא תמיד נצפית אצל ההורים,והיא עושה את ההבדל בין חיים איכותים לסתם חיים .היא גורמת לדיוק ומיקוד.זה אומר שאני מקשיבה למה שצריך,יודעת מתי לא להפגע ,לא עושה דברים מיותרים ,לא מבזבזת אנרגיה של תסכול ופגיעות על דברים שאומרים לי.

נעימות – זה מזג אויר קבוע של אדם. לא יותר מידי ולא פחות מידי, וצריך לדעת לשלב אותה נכון עם עניניות. זו תכונה של להיות באמצע,יחס קבוע שאדם נותן לזולת .אפשר להיות אסרטיבי ונעים .אדם יכול להיות מקסים,נבון ,יצירתי מעניק ומחייך, אם הוא מרגיש שווה .

נדיבות– תכונה חשובה שמדברת על יחסי אנוש וצריך בזה להגיע למצוינות.אדם נדיב לא סופר ,לא מתקמצן על הנתינה שלו ,נותן ממנו בגדול.נדיבות הולכת עם אומץ כי כשאדם פוחד מהחיים ,או שלא מצליח לו משהו, הוא לא יתן כלום ,לא חיוך, לא אהבה, לא ידע ,לא הערכה . אנשים נדיבים מציעים עזרה ויש להם את היכולת להסתכל על מצבי לחץ ולדעת שיהיה בסדר .

נוכחות וצבעוניות-זו תכונה חזקה שדורשת אומץ רב ,של לא להעלם ,של להיות נוכח .יש בזה המון יצירתיות וחותם אישי חזק מאד של" אני פה"! לפעמים היא באה על חשבון נעימות ונדיבות וצריך להיות מוכשר במינון . תכונה זו כוללת בתוכה את ההופעה האישית שלנו ,לבוש דיבור ,מגע ואיך אנו מוכרים את עצמנו לעולם.

סקרנות– תכונה שצריכה לבוא קודם כסקרנות לגבי עצמי ,איך אני מתנהגת ,למה הגבתי כך, איך אני מנהלת את חיי, לחקור ,לברר ,לפעול ,לרכוש ידע ,ולדעת להשתמש בו . תכונה זו פותחת ומרחיבה את עולם המושגים שלנו ואת הקשרים החברתים . היא משתלבת טוב עם הדרמטיות והצבעוניות כי לא רק רואים אותי ,גם שומעים אותי ויש לי תמיד מה להגיב בטעם ובחוכמה .
תכונות אלה ניתנות ללמידה ושידרוג

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!