תקשור הינו כוח טבעי !

תקשור ..

זהו כוח עוצמתי פנימי וגם אלוהי ,שהיה בעברינו הקדום כלי עבודה  מולד וטבעי בהוויה בה התקיימנו .

האדם הנאור שהתעצב על ידי  גנטיקה של תרבויות אור מכוכבים אחרים ,קיבל  יכולת לחוש ולדעת מה קורה בעולמות שמעבר ,בעזרת מערכת סנסורית חושית והעל חושית מובנת במוח.

זוהי הייתה כוונה מלאה  של הפליאדות ,בנוגע לדרך בה הם יצרו את הקשר והתקשורת עם בני האדם  -חיווט המערכת הבנויה כצינור או עורק ,המעביר תדרים ,ידע ,כוח,הבנה ,ראיה וניבוי.

עוצמה זו היא איפשרה לצוילזציות מפוארות להבין את העולמות האחרים ולבנות על פני כדור הארץ מבנים ענקיים ,לתקשר ידע אלוהי ולעצב אנושות מוארת ונאורה .

היכולת הזו נשכחה במהלך השינויים המטפיזיים שעבר המוח המפותח .המוח הצטצמם ומבנים חשובים נרדמו .

החיווט הזה נשכח במהלך הנפילה התודעתית שהתרחשה בעקבות המלחמות הרוחניות בן למוריה ואטלנטיס .האנושות ירדה ברמה התודעתית והיכולת הטבעית הזו בגוף המולד ,הנחשבת כאינטלגנציה אלוהית  נשכחה במשך מאות שנים.

השיכחה הזו יצרה חוסר יכולת לשמוע ,לראות ולדעת , כמו גם מוח מוגבל ,תובנות מוגבלות ויכולת צרה לראות ולדעת מעבר למימד הארצי .

איבדנו את החיבור לכוח זה ,השכל והגיון שולטים ,פחדים וחסימות מנהלים אותנו. הסביבה שלנו מתנהלת לפי החסמים .סקפטיות ,חוסר אמון  סוגרים אותנו לכוח וליכולת התקשור . בעקבות ההתפתחות המוארת של בני האנוש יש לנו את היכולת  והידיעה שניתן להתחבר לאינטלגנציה הזו מחדש  ,עם הכלים הרוחניים שבנו:  חלקים אלוהיים ,יכולת הארה ,אני עליון ,רגשות נעלים ,איזון ואמונה !

כל אחד מאיתנו הוא  צינור אור ,נשמה שמחוברת לכוח אלוהי .לכל אחד מאיתנו הדרכות אור וישויות המסייעות לנו ,האנשים בגוף פיזי בהתפתחות ובהכוונה .והן גם מתגמלות אותנו עלידי זה שמעבירות לנו מידע ,מסרים ,אנרגית ריפוי  יכולת להתחבר למימדים גבוהים .

מזמינה אתכם להתחבר לכוח הזה ליכולת הטבעית לתקשור בקורס תקשור בהנחייתי

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!