למידה והתפתחות מהירה במסע רוחני

 

אני נשאלת שאלות רבות על מהות המסע הרוחני כמו- מה קורה במקומות האלה? האם אפשרי להתקדם רוחנית, גם מבלי להיות בהר שאסטה או מצרים?

אני רוצה לבצע קפיצה קוונטית בהתפתחות שלי, האם המסע הרוחני במקומות אנרגטיים יעזור לי?

מה התהליך שאעבור שם? האם אשתנה ?

אחזור אדם שונה ?

ישנם מקומות אנרגטיים ומחוזקים על ידי חוכמה עתיקה  על כדור הארץ,  המיועדים מראש ומכווננים לעזור לבני האנוש, לעלות תדרים, ויברציות והפעלת צפנים רדומים, לצורך התפתחות אישית ורוחנית מואצת.

האתרים אותם בוחר בית הספר למסתורין הינם  הר שאסטהפרו,בוליביה,  הוואי, אנגליה  סקוטלנד  מלטה  ומצרים.

אני כותבת על הר שאסטה (ובקרוב -על כל האתרים האנרגטיים בעולם) –

הר שאסטה מהווה עבור אנשים רבים בעולם ,מתקשרים ומורים רוחניים, את המקום החשוב ביותר והמשפיע על גוף- נפש -נשמה.  באופן ההגיוני ביותר  הגופים האנרגטיים, כמו גם הגוף הפיזי מושפעים מהתדרים העוצמתיים,  ויחד עם עבודה פנימית רגשית, מתרחש תמהיל בדוק להתפתחות רוחנית .ההר מחזיק  ומעגן בשדותיו האנרגטיים, בתדרים ותודעה של ציביליזציה עתיקה, שדגלה ברוח האהבה, שלום, אחדות חמלה וריפוי -למוריה.

מהווה על מפת המרידיאנים של כדור הארץ (רשת האנרגיה ) את צ'קרת הבסיס, כמו גם מחובר לכוכבים ופלנטות ,מחבר בין כוחות השמיים לאדמה ,ערי אור תת קרקעיות. יש בו את עוצמת התמהיל המקודש לשינוי וטרנספורמציה בעקבות האנרגיות הגבוהות שלו.

אנו נאספים בהר  פעמיים בשנה   למסע מרגש משנה חיים .העבודה הרגשית רוחנית אנרגטית שנעשית,הינה בהשראה גבוהה.  כל מה שממתין  להגשמה וביטוי בחיי היום יום נראה כשאפשרי! במהלך המסעות להר שסטה חשים המשתתפים בחוויה המרוממת מאד, עולים לגבהים אנרגטיים ופיזים, ולוקחים החלטות מה נשאר ומה לוקחים לחיי היום לכל תהליכי השינוי שעוגנו במהלך המסע.

והנה כמה נקודות התייחסות –

  1. המסע כ"עלייה לרגל" לחיפוש עצמי מסמל, משקף ומחולל תהליך נפשי.  הפרספקטיבה הגבוהה המתקבלת על החיים יוצרת תהליך מתחולל בשלושה מישורים של התגברות פיזית, התגברות מנטאלית, חוויה רוחנית של הישגים ,תמיכה ובטחון עצמי לקבלת החלטות עתידיות .
  2. השהיה בטבע מציבה אתגרים לאדם שאינו רגיל להיות בטבע. אתגרים אלו מסייעים להיזכרות הגוף בבראשית שלו. הכרת גבולות גוף וגבולות מול  סביבה, מפגש והתגברות על פחדים. יש שחזור של תכנים, שפעם היו פעילים,כמו לשבת על האדמה,לשהות בתוך יער,ללכת על אבנים להיות ליד מים .
  3. מסע רוחני תורם להתמודדות עם פחדים וקיבעונות, הלא ידוע הלא מוכר. היציאה מהקופסה, מהמקום  הנוח המוכר והתמודדות עם עצמך ועם הרצונות הכמוסים. הרצון לעבור טרנספורמציה והאצה מוגברים כשמתרחקים מהבית ומהסביבה הטבעית, לגלות עולמות חדשים ,לצמוח להגשמה אישית בדרך אינטואיטיבית מיוחדת ובפעילות אקטיבית קבוצתית.
  4. זהו מאין טקס מעבר  המסייע לאדם לחשוב על החיים, מנקודות מבט נוספות להתרחק מהמציאות, להחשף לאנשים חדשים להבין צרכים רגשיים ואישיים,להבין את השורש של הדברים המעסיקים ביום יום.
  5. מסע רוחני מגשר בין עולמות- בין הרוחני – לאנושי.  החוויות שעוברים עוזרים לריפוי, להעצמת השמחה, שאינה תלויה בחומר .מעצם מפגשים עם בני אנוש אחים לדרך, באהבה פתיחות הכלה ותמיכה מאפשר לשחרר רגשות ואמונות שאין צורך בהם .
  6.  שינוי חשיבה -ההחלטה לצאת מהסביבה המוכרת החיבור לאנרגיות,  פותח ערוצים עצביים חדשים והסתכלות אחרת עלינו . קלילות,גמישות, סקרנות ואהבה לזולת, הם חלק מתכונות שמפתחים במסע רוחני
  7.  מסע רוחני, נותן תזכורת לנוכחות האלוהית שבך. מה שקורה עוצמתי ביותר, מעבר למוח ולמיינד. יש כאלה אשר מגיעים לנקודה בה לפתע רואים ושומעים, חשים ומרגישים את היש,השפע האין סופי וזאת הארה !
  8.  קיצור תהליכים המעבר בין הבית למקום אחר בעולם , יוצר בוסט אנרגטי יחד עם העבודה הפנימית רוחנית הנעשית בסדנה, בזמן קצר מתרחשים שינויים והחלטות שלוקחות לעיתים חודשים ושנים .

עדות של  נוסעת :

להשתתף ולחזור ממסע רוחני …
אני יודעת שהחיים שלי פה הם מסע ארוך ומרתק. ובתוכו, אני עוברת את ה"מסעות" הקטנים האלה צעד אחר צעד, ממצב רגשי כזה או אחר
מתודעה כזאת לאחרת .מבלבול להצלחה.
כשנמצאתי בתוך המקום הזה הר שאסטה בעיצומו של המסע, פתאום חוויתי קושי – הבנתי כמה קשה לי להגביה עוף ולראות את כל ההתרחשויות הנפלאות במסע, כהתפתחות שלי

כל הזמן שאלתי אותי ,את חני,מה המסר? וחני יעצה לי משהו חשוב ,וזו בדיוק הייתה הלמידה הגדולה – פשוט נחתי בתוך ההתרחשויות ולא עשיתי דבר, וזה הביא אותי למקום חדש מקום של חיבור לנשמה ,לעצמי לאופי שלי ,על מה אני תקועה ואיפה מסדרת לי, כמו שאני רוצה התחלה חדשה .
רק כשחזרתי לביתי הבנתי את היקום הזה שנוצר במסע הרוחני להר שאסטה המאפשר להיות הכי אני ולראות אותי במקום אחר לגמרי .
אני עדיין מתמודדת עם הפערים וההבדלים בין הישן לחדש אך יש לי לגמרי תמיכה מהרוח ומהקבוצה הנהדרת " רונית

המסע הרוחני  קורא לך להרחבת תודעה ואופקים !

אומר לנו הכהן הגדול אדמה "קיים עבורכם זמן קוסמי של הזדמנות נפלאה ,להוציא לפועל תוכניות להגשמה ,שינויים ,מטרות עם תמיכה וחיזוק הבטחון העצמי והזמן הזה הוא עכשו !פגשתם את הלב שלכם המתגעגע הביתה, מתגעגע לאהבה טהורה וזרימה אנרגטית קבועה של אושר, שמחה, הודיה וקבלה .
אנו יוצרים יחדיו את קיומה המוזהב של למוריה החדשה .יצירה וחיבור שייחלנו לו זמן רב ,המסמנים לכם על רצונה של הנשמה הלמור אינית המתעוררת להיות נוכחת ומשפיעה בתוך חייכם ומשפיעה על סביבתכם ועל כדור הארץ שלכם .זוהי זכותכם המולדת הרוחנית ,ושל צפני הדנ"א שהוטמנו בכם בנוגע להפצת הידע, ריפוי ,אור מקודד הפותח לבבות ויצירת ניסים בחייכם .אתם שייכים למורשת המפוארת שבה חייתם , יצרתם ,שכחתם ועתה זמנה הנכון להאיר כשמש גדולה על כדור הארץ .בעת היותכם במולדת הבנתם את העוצמות של המשכיותה של הבחירה לחיות ולשגשג ולשמור על המורשת והתדרים של למוריה ." מסרים מתקשור של הכהן הגדול אדמה
ומי שיוצא למסעות רוחניים   יוצר שינוי אישי אנרגטי והוא חלק מההגשמה הגלובלית !

הצטרפו למסע ריפוי והארה שלנו היוצא כל שנה

נכתב על הר שסטה  בהשראת המסעות על ידי חני יזרעאלי נוי

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!