התבגרות רוחנית והעלאת רטט האור הפנימי

 

תודה רבה לצ. על התמלול .

בזמנים אלה מתאגדים שליחי אור, שמתחברים אל שליחי האור האלוהיים, אל כל צבאות האור האלוהיים, כדי לעשות שינוי, כדי לעלות תדר.

שמי חני יזרעאלי נוי, שליחת אור, מנהלת את בית הספר למסתורין לחכמת למוריה, שהוא ערוץ קוסמי של חוויה קוסמית עולמית, של לימוד,חינוך, טרנספורמציה של שינוי תודעתי. בית הספר הינו חלק מהמערכות האלה, שעובדות עבור הפלנטה, ובני-האנוש, כדי לסייע לכולם להגיע אל "תודעת האחד" .

ביה"ס  קשור גם לערוצים קוסמיים. הוא קשור לכל הצבאות האלוהיים, פתיחת הלב, העלאת רטט האור הפנימי. כל הנושא של מה קורה עכשיו על כדור הארץ, ואיך ה"ביחד הזה", שאנחנו ביחד פה, יכולים לגמרי לעשות שינוי.

אתמול העברתי בשידור חי בנושא "תהודת שומאן". היום אנחנו בתקופה שאנחנו נפתחים לשמוע. אנחנו נפתחים לדעת. אנחנו נפתחים לדברים חדשים, שאולי בעבר, או לפני חודש, שזה נראה כל כך מזמן, שהחל המשבר הזה, שהחל להכניס אותנו לתודעה אחרת, שאולי בעבר לא היינו פתוחים אליה, ומה שאני מגלה, זה שיותר ויותר אנשים, שהיו אטומים לגמרי למושגים, לתודעה, לגמרי פתאום נפתחים.

אני חווה את זה אצלי, אצל בן-זוגי, שפתאום מתעניין מה זה "תהודת שומאן". אני חווה שהרבה אנשים שהיו סגורים ומסתכלים עלי/עלינו "עובדי האור", כמשוגעים, כמוזרים, כמשונים. פתאום "בום", משהו נפתח להם בראש.

אנו שואפים להגיע אל "נקודת האפס".

"נקודת האפס", היא זאת שממנה תתרחש הצמיחה. לכן, היום במסגרת התודעה שאני מפיצה, תודעת למוריה, במסגרת חכמת למוריה, אלה הזמנים שאנחנו אמורים להגיע אליהם. ואני מתכבדת להכיר לכם את הישויות, מי עומד כאן לידי ועוזר לי להעביר לכם המון המון מסרים ובסוף מדיטציה מדהימה להעלאת רטט הלב, לחיבור ו"לפתיחת לב למוריה".

מי שנמצא כאן במרחב שלי, מרחב ביה"ס למסתורין, הם המנטורים הרוחניים שלי: הכהן הגדול "אדמה" וסנט ג'רמן, הכוהנת מלמוריה, ישויות השלום וה"אלוהה" של למוריה, וגם מטטרון, שאני עובדת כל הזמן ומחוברת אל "הספר האור" המדהים שלו, "מפתחות חנוך" ומי שהיום מתעקש להגיע זה המלאך מיכאל. למלאך מיכאל יש צבע אור של רכיבידים ונפריטים.

 

זהו צבא אור  ששומר על הפלנטה ו"צבאות האור" האלה עובדים יחד איתנו כמחנכים שמימיים, כתרבויות האור. הם באים להגיד לכם/לנו, שכל פעולה שביקשתם וכל בקשה ששלחתם לרשתות הקוסמיות בנוגע לשינוי, היא פעולה נענית.

כלומר, המצב הזה, שאנחנו נמצאים, העלאת התדר או שינוי התדר, זה משהו שאתם, בני האנוש, ביקשתם. במידה ואתם יודעים שיש עכשיו משהו שדוחף את הפלנטה לשינוי זה "תכנית אב". זו התכנית האלוהית שאתם ביקשתם.

יש סיבה לכך, ש"כוכב הבחירה", היחיד הזה, מבקש לשנות פוזיציה. כי בתקופת למוריה, המיקום של כדור הארץ, הסיבוב שלו, היה קרוב מאד לליבה, ולכן קרה משהו בתודעה של כדור הארץ, של בני האנוש, כאשר היא השתנתה, היא שינתה איזה שהם מעגלים חשמליים בתוכה. כדור הארץ התרחק מהליבה.

כשכדור הארץ מתרחק מהליבה, אז הכל מתרחק. לכן השתנות כדור הארץ הישן, כשהוא התרחק מהליבה, ולאט לאט, עכשיו, הוא מתקרב אל הליבה, זה מעבר לחדש.

לכן, ניתנה החלטה ב"וועדה האלוהית", כך אומר הכהן הגדול "אדמה", שאתם בני האנוש ביקשתם את השינוי הזה, ביקשתם להתחבר אל תקופת למוריה, אל תדר גן-העדן של האהבה, בחמלה ובאיזון, ולכן ביקשתם זאת. אנו מגשימים עבורכם את השינוי הזה. לכן, אתם הולכים עתה על גשר, בין הישן לחדש, וחושבים אתם עתה, שהגשר הזה הוא רעוע, אך הוא אינו רעוע.

ראו מול עינכם שהגשר הזה הוא חזק ויציב, משום שאתם מרטיטים חזרה את "האני האלוהי" שלכם, את "האני המשיחי שלכם". אתם מתחברים חזרה לאיזה שהוא תדר פנימי, שאולי נטשתם, אולי עזבתם, אבל התדר הפנימי הזה, שיודע, שהיציבות הזאת הפנימית יודעת…

אהובים ויקרים, בני המשפחה הרוחנית, כשהאור הפנימי שלכם חזק, עוצמתי, כמו שרוול פנימי, שפופרת גדולה וחזקה, שהפרנה האלוהית זורמת דרככם, ומעלה את האור שלכם בתוך התאים. כך אתם הופכים ל"מקורסטלים", הופכים למחוברים יותר. מסוגלים לרטוט עם תדר חשמלי וחזק. הרי זה הדבר שתקופה זו באה להביא לכם.

אתם בני אור, בני האלוהים. בניו ובנותיו האהובים של היקום. אתם ביקשתם את השינוי, ואנו מאפשרים זאת. אוהב – שלכם הכהן הגדול "אדמה".

ברכות לכם שליחי האור ועובדי האור. אתם נמצאים בסוף התקופה של החלפת מבנים ישנים, אל מבנים חדשים. רשת הקריסטל אשר היתה סגורה כל כך הרבה עידנים, נפתחה עבורכם, וכשרשת הקריסטל עוברת הרטטה וניקיון, היא נפתחת כבר לפני שנים. יש לה 12 מחזורים, ועתה זהו מחזור הניקוי האחרון שלה, שפותח אותה לפעילות מלאה, והפעילות המלאה שלה, נכנסה בשנת 2020 להאצה מאד מאד גדולה.

כשרשת הקריסטל שמחזיקה את כל "האקשה", מחזיקה רטטים מאד חזקים של קריסטלים. כשרשתות כדור הארץ נכנסות לפעולה, אנחנו מרגישים שיש עכשיו איזה שהיא התמוטטות וקריסה של איזה שהיא מציאות ישנה ויש איזה שהיא התמרה, אחדות, הלחמה אלכימית בין הישן לבין החדש. זאת תקופת התעוררת מאד מאד עוצמתית, כי התעוררנו לקראת 2012. 8 שנים אנחנו "מתעוררים" שוב להתעוררות עוד יותר מחוברת כל-כך, שיש לנו "חלונות זמן".

יש לנו שיעורים אנרגטיים. יש לנו שערים קוסמיים, יש לנו תמיכה קוסמית, כדי שכדור-הארץ "כוכב הבחירה", עולה תדר, כפי שביקשנו, עובר למבנים חדשים והרשתות הישנות, לא יתמכו יותר. זהו. האנרגיות הקוסמיות כבר עובדות. הרשת החדשה כבר עובדת, בזכות מי? אנחנו, אתם, שליחי האור, עובדי האור, ילדי האור.

אנחנו שמשרתים את תכנית האב שלנו, שאנחנו נזכרים, שאנחנו מתעוררים, שאנחנו מרפאים את הלב, שאנחנו מרפאים את כל הרשימות שלנו, הרי שהתוכנית האלוהית עולה דרגה. וזה הזמן עכשיו.  קחו אחריות, תביעו את הבחירה הזאת. התכנית האלוהית עולה דרגה.

מבחינתי זו הצלחה עצומה, שלנו, שהשתחררנו, שהבנו. אנחנו מסייעים לגאיה לעשות את ההתעלות שלה. אנחנו רואים כבר במציאות שלנו, את ההבדל בין אלה בני-האנוש, הנמצאים עדיין בתודעה הישנה, כיצד הם מדברים, איך הם מתבטאים, מהי השפה שלהם. איך הם נמצאים באנרגיה הישנה, ואנחנו רואים את המעגל של אנשים תודעתיים מחוברים, שיש להם כלים. שכל מה שהם למדו, כל מה שלמדנו עד עכשיו, משמש אותנו לגמרי, להיות באיזה שהיא מציאות אחרת.

לכן, שימו לב, איך בני האנוש, האנושות נחלקת ל-2 חלקים ואולי החלק השלישי, הוא אלה שיעשו את המיזוג ויסכימו לשחרר באמת את האמונות הישנות שלהם, את ההבנה מה זה כדור-הארץ. את זה שאנחנו שולטים בכדור הארץ – לא!

את זה שאנחנו הכי טוב יודעים, והריצה אחרי הכסף והכל, והאטימות הזאת, לאט לאט, אצל הרבה מאד אנשים מתמוססת. ולכן, הצלחנו כעובדי אור, על כדור הארץ, כי התעוררנו בזמן מסוים, כי נזכרנו במורשת העתיקה שלנו, כי הבנו שאנחנו מחוברים לתכנית האלוהית. כי הבנו איזה השפעה יש לכוכבים, ויש לתרבויות האור על כדור הארץ. הבנו שרשתות אנרגיות, שנמצאות על כדור הארץ, כמו הרים, כמו פירמידות, כמו מקדשים, הם מקומות שבהם תרבויות האור, מעבירות את הגלים הגלקטיים האלה, על צירי הזמן וצירי אנרגיה. ואת האנרגיה הזאת, אנחנו קולטים בתוכנו.

מה שקורה עכשיו, אנחנו פתאום מבינים ומרגישים שהאלוהות נוכחת. וואו. באמת אלוהות נוכחת.  כל העולם מתאחד אל אותו קו. כולם בבית. כולם בסגר. כולם נמצאים במצב מבולבל, ומי נוצץ וזורח ומבין? האנשים שמתחברים אל הכלים האנרגטיים של התודעה, של ההבנה, של החוויה, של כל העבודה שעשינו עד עכשיו, היא מתגלמת אותנו. כי מתוכנו, אנחנו יכולים טיפה להקרין את המציאות שלנו על "תהודת שומאן", להקרין אהבה, להבין שאם אנחנו מקרינים כוח התודעה אל אותו שדה ענק שעוטף את כדור הארץ, שנקראת "תהודת שומאן" ליוני-ספרה, אנחנו מקרינים אהבה, חמלה, אחדות. הגאיה קולטת את זה ומעלה את תדר החמלה, אהבה ואחדות.

לכן, אנחנו נמצאים, עכשיו, בדיוק במקום של הנבואה העתיקה של המאיה, של האינקה, של הלמוריאנים, של האטלנטים, שהאנרגיה הנשית המקודשת, מעלה את העוצמה שלה. וכשהאנרגיה הנשית המקודשת מעלה את העוצמה שלה, הפלנטה לאט לאט מוותרת…

המטרה היא כדי להתחבר לאנרגיה הנשית המקודשת, יש הרבה שליחים שמביאים אותה, כמו: "האריות הלבנים", כמו המלאכים, כמו כל ההדרכה הלמוריאנית, קריון. יש הרבה מאד מלאכים ושליחי אור אלוהיים, שמביאים להכרה שלנו, שיד נעלמה מערבבת את כל הקלפים מחדש, וטורפת את כל הקלפים מחדש ומבקשת מאתנו להתחבר לחיים חדשים.

אני משדרת אליכם ביום חמישי. יום חמישי זה יום של "להבת הזהב". תראו את עצמכם כרגע, מוקפים בזהב ובתדר זה שמגלה כתחיית חיים. להחיות את החיים. הלהבה הזו אומרת: "המיתו את מה שאתם מרגישים שהוא מעופש, שהוא ישן, והחיו עכשיו, בעזרת זה שאתם מוקפים עכשיו בקרני זהב נפלאות של השמש, במלוא ההכרה שלכם. הכניסו עתה לתוככם, מיזגו עתה לתוככם זרם של אנרגיית זהב, זורם עכשיו בעמוד הזה, הפנימי, ומייצב אתכם כערוץ עוצמתי וערוץ יציב".

המלאך מיכאל כאן. מטטרון, האריות הלבנים, הכהן הגדול "אדמה", סנט ג'רמן.

סנט ג'רמן מדבר על אלכימיה. הוא מאסטר האלכימיה, והוא בעצם מנהיג העידן הזה. כי זה עידן האלכימיה, כי זה עידן השחרור, כי זה עידן הגאולה. כשסנט ג'רמן מגדיל את עוצמת האלכימיה שלי, הרי שאנחנו מבינים שבאלכימיה צריך להמית משהו, להרוס משהו, כדי ליצור משהו חדש. ויצירה זו של חומר חדש, מעביר ומדבר סנט ג'רמן.

הזמן והמרחב הזמן משתנה, בהיותכם, בתודעתכם אלכימיה רגשית-תודעתית, אתם בזמן בו אתם מחלימים בין העצמיים האלוהיים, מאחים בין חלקים פגועים לחלקים מרופאים. וכשאתם עושים את ההלחמה הזאת, נוצרת "החלמה". נוצרת בתוככם רשת קריסטלית אמטיס. גם העין ה-3 שלכם מתמלאת בקריסטלי האמטיס. תראו כמו שרשרת אור, אמטיסטית, סובבת סביב בלוטת האצטרובל, סביב צ'אקרת הכתר, ולכן אנחנו מברכים אתכם כנושאי האור, שיש לנו משחק בתוך כל הפאזל הענק הזה.

אנחנו יכולים להשפיע על כל-כך הרבה דברים דרך כוח התודעה שלנו. אנחנו יכולים להשפיע על אנשים. זה מאד מאד חשוב, כיצד אנחנו חושבים. כיצד אנחנו מתדרים את הקוד הפנימי שלנו, את השפע הרוחני [עזבו שפע כספי]. ברגע שקורה משהו וזה משנה משהו מבפנים, מתרחשת האלכימיה. ברגע שקורה משהו, כשאנחנו לוקחים באומץ רב, את המשימה שאנחנו פה איתה, אז אנחנו לגמרי, לגמרי מכוילים עם האומץ והחוזקה גם להרטיט את הגופים העדינים שלנו

אם אנחנו נמצאים באיזה שהוא מרחב פנימי אחר, אנחנו חווים לאט לאט את השינויים הפיזיים, האנרגטיים, את השינויים הרגשיים, את המקום הזה, שלא יודע, ואת התדר של ה"לסמוך", אז אני מזמינה עכשיו, כדי להיות מכוילת בתוך צינור, את ההדרכות שלי, את ההדרכות הלמוריאניות שלי, את ישויות הר השסטה, את הכהן הגדול "אדמה", את סנט ג'רמן, את כל הכוהנות מלמוריה, את כל הסיריאנים "החברים שלי", את "האריות הלבנים" ואת כל האורות שרוצים להיות כאן, נוכחים בשידור ולהעביר לכם, יקרים, את המסרים החשובים בתקופה הזאת, שאנחנו חיים בה, מה שמבחינתי חשוב מאד להתבגרות הרוחנית שאנחנו עוברים, הכלי הפיזי שלנו, שקרא "הגוף שלנו", הוא מקודד. הוא מערכת מקודדת מתוחכמת.

אמנם אנחנו מתפקדים, מה שנקרא לעלות רטט של הגופים העדינים שלנו, של גופי האור, ולהיות מחוברים לאיזה שהן ממלכות עליונות, גם בתוך עצמנו וגם בממדים הגבוהים. אנחנו "שנאים". אנחנו צינור.

אנחנו יודעים שהגוף הפיזי שלנו מכיל אותנו, מכיל את הנפש שלנו, מכיל את האישיות שלנו. הוא מכיל את "הילדים הקטנים" שבנו. הוא מכיל גם את כל אותן חבילות מידע, הקשורות למה שקורה כל מערכות היחסים שלנו.

לכן, בעצם, אם באנו לכאן להתפתח, ואם באנו לכאן לרכוש חוכמה, לרכוש ידע. אם באנו לכאן לרכוש תובנות, אם במסע הנשמה שלנו, שהגיעה לכאן היא לא זוכרת, ולכן כל התהליכים, אם זה תהליכים אישיים, אם זה תהליכים מערכות יחסים  ואם זה תהליכים קוסמיים, זה הופך אותנו ליותר ויותר מודעים לעצמנו. יותר ויותר לחיות בתוך איזה שהוא זרם אנרגטי, שמבקש מאתנו התפתחות, מבקש מאתנו התעלות, מבקש מאתנו, ממש זה הזמן עכשיו של הנושא של "בגרות רוחנית".

כלומר, מראשית תהליך ההתעלות שחל באנושות המערבית יותר, אני לא מדברת על הציביליזציות העתיקות שהן עבדו בתדר אחר, במערכת אחרת, והכוכבים היו מסודרים אז אחרת. הכל היה אחר. אני מדברת על בראשית תהליך ההתפתחות של בני האנוש, שהחל לפני 200 שנה, כאשר מדאם וולווצקי הפיצה את הידע הטיבטי, הפיצה את הידע של הלהבות המקודשות והקימה קבוצה שנקראת "סופיה", שזה החכמה האלוהית.

כלומר, מהרגע של תהליך ההתעלות, חלו שינויים רבים במה שקורה, כי פעם זה היה ליחידי סגולה. הכל היה ליחידי סגולה.

יחידי הסגולה האלה, נשלחו לכאן כדי לפרוץ דרך. מה שנקרא "מפלסי דרכים". להזיז את הגבולות, להוריד את ההסגר שהיה על כדור-הארץ, למוסס את הסורגים, למוסס את הרשת, שחסמה את האור מלהגיע והיחידים האלה, באמת פרצו דרך ולאט לאט החלו להופיע כל מיני מתקשרים וחכמה, ובעצם מה שקרה, הכניסה הזו לקודש הקודשים של בתי-ספר למיסתורין, אם היתה רק ליחידי סגולה, זה התחיל להיפתח, כל תהליכי ההתעלות.

התחיל להשתנות לרבים מבני האנוש, שזה כבר עולמי ולא רק ליחידי סגולה. רבים נמצאים עכשיו בתהליך של גדילה וצמיחה. זה מחולק לקבוצות, כאלה שממשיכים להחזיק בתודעה הארצית, וכאלה שפתאום נחשפים ומגלים ואלה שהם בדרך והם הופכים עכשיו בדרך הרוחנית.

אז כל בני האנוש האלה, על פני הפלנטה, עוברים חניכה.  כל הפלנטה עוברת חניכה. רק אנחנו לא יודעים את מי זה יפתח ואת מי זה יקבע, ומי בעצם פורץ עכשיו דרך. זה התהליך וזה המצב שאנחנו נמצאים בו היום. סוג של התאמות אנרגטיות.

חלקיקי נשמה חוזרים אלינו עם אורות אלוהיים, עם אורות קריסטליים, מאפשרים לנו גישה אל הלב המקודש שלנו. עוד יותר פתיחת לב.

כל החניכות האלה, שעובדות, כל החניכות הפלניטריות עושות  כל מיני שילובים ייחודיים בין היבטי נשמה גבוהים, מורידים אותם אל הפיזי ומתחברים, בעצם, מהלב המקודש.

כל הדברים שאנחנו נחשפים אליהם, אהבה רבה, תמיכה, עזרה, אחדות, מה שקורה לאנשים שקולטים את ההתאמות הפנימיות שצריכות להיעשות, זה גישות. גישה אל אור, זה דרך שבעצם נסללת. זו גישה אל "הרטטת האור הפנימי".

הרטטת האור הפנימי הינה זה סוג של הקצבה, שהנשמה שלנו קיבלה. הקצבה של אור, שנמצא בבלוטת האצטרובל בגרון, בלב ובצ'אקרת הבסיס.

לכן, ההקצבה הזאת של האור, שאנחנו עושים את התהליכים שלנו, מגיעים עמוק פנימה אל תוך המקומות האלה הכואבים והקורבנים, עושים איתה איזה שהיא ספירלה של צמיחה, מגיעים ונכנסים עמוק עמוק אל המקומות שמוצפים בתוכנו כרגע ממה שקורה. מטפלים בהם. זאת הצמיחה שלנו.

יש לנו גישה ללב המקודש. יש לנו גישה לאור הקריסטלי הזה ורטט האור בתוכנו עולה וזה נושא של "ההתבגרות הרוחנית שלנו".

לכן, אני רוצה לתת לכם סוג של מדיטציה מאד חשובה, שהמלאכים של הרי השאסטה העבירו לי ואנחנו ככה במקום שאנחנו יושבים. ראו את עצמכם מוקפים גם במלאכים, מוקפים בהדרכות, מוקפים באור. ראו שאתם שייכים לרשת קישור קוסמית. אפשרו לשחרר את הכעס, את המרמור, את הקנאה, את המקומות האלה שאולי מוצפים עכשיו יותר ויותר. פשוט שחררו אותם. ראו רסיסים רסיסים עכורים, עפים מהלב שלכם, מהבטן, מכל מקום שזה בעצם נמצא.

המדיטציה 

לאחר הניקוי הזה, אפשרו לעצמכם לעשות וויזואליזציה לאור קריסטלי, כמו יהלומים קטנים, קטנים, כמו איזה שהוא מנעד של רסיסים רסיסים, שנמצאים בצ'אקרת הכתר. ראו שם כלי שמחזיק אור וקו האור הזה מכוסה.

עכשיו עברו לבלוטת האצטרובל, ממש מתחת לכתר. ראו גם שם איזה כלי אור, או כל כלי שתרצו לראות, כבר מפיץ אור קריטסלי, אבל יש עוד המון אור מסביב, שאותו אתם רוצים עכשיו להעלות.

היכנסו לצ'אקרת הגרון, ערוץ של הדיבור, הערוץ של התקשור, הערוץ של ההבעה. ראו גם בגרון יש כלי, שקית, תיבת אוצר, כל מה שהדמיון שלכם מביא, שכבר אתם רואים אור מופץ. יש המון אור בפנים, ככה מוסתר, שאותו אתם רוצים עכשיו לגלות.

התחברו עכשיו אל הלב שלכם, אל אותו כלי, אל אותו תדר שמחזיק את האור שקיבלנו בעת שירדנו לכאן. יש לנו כבר אור כאן, אבל יש לנו עוד מחסני אור בשביל להעלות את זה ולהפיץ את זה עכשיו.

אתם רואים אור בצבע קריסטלי טהור, לבן לבן. עכשיו היכנסו מטה מטה אל הבסיס, אל החיבור שלכם לצינור, שמחבר אתכם אל הגאיה, אל צ'אקרת הבסיס, אל עצם הזנב. ראו גם שם כלי של אור, שכבר נמצא שם. אולם יש שם אור שטרם נחשף.

בכל מרכזי האור האלה, מרכזי המידע, אנחנו רוצים עכשיו להרטיט את האור הפנימי.

ניקח שאיפה עמוקה ותוך כדי שאנחנו שואפים, אנחנו נתחבר אל נשימת האינסוף. נתחבר אל הנשימה האלוהית, אל האלוהות, אל הבריאה, אל אור תודעתי גבוה, שמתחיל לשלוח אלינו, כמו לנשוף אלינו פו-פו-פו… אור יהלומים, נקי, טהור וזך. זרימה של אור לבן.

תראו אור לבן זורם אל צ'אקרת הכתר. יש לו כמו נקודות הצתה כאלה. כל פעם אור אלוהי שנפגש בנקודות האלה, בהם נמצא האור הנשמתי, אותו אור שקיבלנו, כתר, העין ה-3, גרון, לב, בסיס.

ראו את הזרימה הזאת פנימה, אל אותם מקומות שהאור כבוי. ראו כיצד הוא מדליק ניצוצות, ניצוצות, ניצוצות, את האור שהקציבו לנו המדריכים שלנו, בעת שירדנו לכאן. פותח עוד ועוד חלקיקים פנימיים עד שהוא מגיע גם אל הבסיס. הוא פותח גם שם חלקיקים אלוהיים, אור יהלום, אור לבן, משמעותי מאד עכשיו להתבגרות הרוחנית, כפי שדיברנו עליה.

ראו כיצד השאיפה נשיפה שלכם, כל פעם שאיפה נשיפה מאפשרת לכם להכין את האור, את הרטט הגבוה יותר שנוצר עכשיו בגופכם, כתוצאה מהתהוות האור הזה.

אט אט אנחנו הופכים, כל הגוף שלנו נהיה שקוף, מואר, לבן, ואנחנו עטופים בספירלת אור לבנה.

 

המדריך שנמצא לידנו, או ההדרכה, אנחנו מעמידים אותו מולנו. הוא שולח שמיניה, מהכתר שלו לשלנו, מהגרון שלנו לשלנו, מהלב שלו לשלנו, מהבסיס שלו לשלנו.

החיבור הזה, מאפשר לנו עתה, לעשות ניקוי מאד מאד חשוב למען ההתבגרות הרוחנית שלנו ולמען החיבור שלנו עם הממלכות העליונות. למען ההתפתחות שלנו, למען הגופים שלנו שיתפתחו לעבוד עם רטט גבוה יותר.

אנחנו אומרים עכשיו, כאשר המאסטר מולנו, בדיבור, בדיבור פנימי, "אני מבקש/ת ריפוי ואיזון בכל הרמות". אנחנו משחררים את זה. לא אומרים באיזה רמה. בכל הרמות.

"אני מבקש/ת ריפוי, הסיבה האמתית שבעטיה איני מתקדם/ת, איני מגשים/ה. אני חווה פחות הצלחה. אני מבקש/ת ריפוי הסיבה הזאת. אין לי יותר צורך בה".

"אני מבקש/ת יישור קו בכל הרמות התודעתיות, ההכרתיות, החברתיות, הקוסמיות, יישור קו".

אנחנו רואים כל הזמן עבודה של זרימה אנרגטית ביננו, מתואמים עם המדריך שלנו, אליו, אנחנו  בעצם, מעבירים את הבקשות, והוא כבר מעביר את זה ליקום.

"אני מבקש/ת ניקוי, איזון וריפוי ברמה הרגשית העמוקה הגלגולית לאורך כל הדורות וגם רמת הריפוי של הילד/ה  הפנימי/ת שבי. אותו מקום שאני מכווצת בו. אותו מקום שאני חוששת, מפחדת. אותו מקום שאני מרגישה קורבנית. אותו מקום שאני מרגישה לא שייכת, דחוייה, אני מבקשת את הריפוי הזה מרמת הילד/ה הפנימית לאורך כל הדורות".

"אני מבקש/ת ריפוי, ניקוי ואיזון ברמת הנפשית, ברמה המנטלית, ברמה האנרגטית, ברמת כל המערכות המולקולריות שלי, הביולוגיה שלי, האנדוקריניות שלי, ברמת התא, ברמת ה-D.N.A וה-R.N.A איזון, למען אעלה עכשיו ברמה שלי, למען הקפיצה הבאה שלי".

"אני מבקש/ת ריפוי כל תכנות, כל עיוות, שיצרתי בתוכי, שהוא לא אהבה ולא הרמוניה. כל חרדה, כל פחד, כל דחייה, כל סבל שיצרתי בתוכי, בכל הגופים, בכל הממדים, בכל הרמות מול כל האנשים שנמצאים בחיי. אני מבקש/ת ניקוי ושחרור".

"בזמן הקוסמי הזה, כל-כך חשוב וכל כך מיוחד, אני נמצא/ת בהודיה גדולה על כל המתרחש, על כל המעגלים הנוצרים, על כל החיבורים החדשים, על כל השחרורים שקורים. על כל התובנות, על כל החכמה, על כל העבודה הפנימית שנעשית, ואם זה נקרא לחזור הביתה, אז תודה ללב המקודש שלי. זה נעשה, זה נעשה, זה נעשה".

ניקח שאיפה עמוקה אל בית החזה, בתדר של הרכות והחמלה הזאת שעוטפת אותנו. נגיד תודה גם למאסטר שהיה מולנו.

נגיד תודה לכל ההדרכות ולכל המרחב המקודש. ותודה רבה לכולכם על כל מה שאתם מגיבים ואוהבים. אורות אלוהיים עוטפים אותנו בתקופה הזאת. תודה רבה ולהשתמע.

תוקשר על ידי חני יזרעאלי נוי

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!