מיהי החללית 'ניו ג'רוזלם' הנמצאת מעל הר שאסטה –שידור מיוחד

תוקשר ב- 9.9.2020– תמלול ציפורה טופר. השידור לווה בהפרעות אנרגטיות, קיטועים, החשכת מסך, צלצולים באוזניים, והוא קלסיקה של העברת מסרים מחללית

התבקשתי לחלוק אתכם מידע, והעמקת משמעות חיבור משפחה קוסמית אלינו.

אני מחוברת לתרבויות אור, וציביליזציות עתיקות חוקרת עולמות, סקרנית לגילוי ידע קדום .

ל"ניו-ג'רוזלם", חללית האם העוצמתית, התחברתי לפני זמן מה, בתוקף עבודתי עם האנרגיה של סיריוס, ונוס והר שאסטה. היא כל כך גדולה, עושה דרכה מימי קדם מוונוס ועתה היא נמצאת מעל הר שאסטה, ואין זה במקרה שהר שאסטה נבחר לכך.

אשתר קומנדר מפקד החללית הזאת, משדר-

"ברוכים הבאים לשידור החי והחגיגי בחיבור לחללית "ניו-ג'רוזלם", המאפשרת לכם את השער הפתוח בהר שאסטה.

מי היא החללית , ומדוע פתאום התוודעם לכלי כה קדום? אנו מעבירים לכם מידע, ואור מלא חוכמת העידן החדש שמפציע ובא.  אתם חופשיים לקבל או לדחות את ההדרכות שלנו,

רק אלו שילמדו לחיות בשלום ואהבה יוכלו להיכנס אל המציאויות הגבוהות יותר של האבולוציה הרוחנית. העצמי הפנימי האלוהי מגן עליכם כקול הפנימי הזה, שיעזור לכם לזהות את האמת, להימנע מבלבול, כאוס פנימי ושקר. אנו עוקבים אחרי ההתקדמות שלכם כבר שנים רבות, כמו שאתם עוקבים אחר האורות של הרכבים שלנו בשמיים.  אתם יודעים כעת שאנחנו כאן, ושיש על כדור הארץ ומסביב לו, יותר ישויות מאשר המדענים שלכם מוכנים להודות בכך.

רקע על חללית האם – "ירושלים החדשה "

כדור הארץ מלווה מקדמת דנן במשפחות אור חכמות ותבוניות שסובבות, אלפי שנים, נכנסות ויוצאות באיזורי עיוות זמן, מלוות בציים של חלליות ומכוונים את כל המתרחש על פני כדור הארץ. זה לא דבר חדש. היו תקופות קדומות שהנוכחות שלהם היתה מאד חזקה על פני כדור הארץ.

הם ניהלו מערכת יחסים עם בני אנוש שחיו כאן. אבל אלו היו בני אנוש אחרים רוטטים באור גבוה, יותר רוחניים, עובדים עם האנרגיות הללו, ללא שום ספק ולא שום עוררין, והיתה כאן אנושות של יותר רוח מאשר חומר.

אנחנו מדברים על למוריה, והיה שינוי לכיוון האנרגיה הגברית, יותר בתקופת אטלנטיס. נוצרו כל מיני צוויליזציות שתמיד לוו ע"י תרבויות אור.

 בפעם האחרונה שהיה כאן ניסוי של תרבות אור עם צוויליזציה מתקדמת שעובדת עם חוצנים בטכנולוגיה גבוה – היתה התרבות המצרית, שנעלמה לפני 2300 שנה.

 ומאז .. זה עבד אחרת ..תרבויות האור השאירו כאן הרבה זרעים. הם טמנו הרבה מאד צפנים ברשתות קריסטל, הותירו נוכחיות, קפסולות של זמן, וזה מחכה שנתעורר ונבין את ההתערבות שלהם לצמיחת חיינו.

ציי אור של הארקטורים, הפליאדים, סיריוס, מלווים היום את האנושות המערבית, למרות שהיא אחרת. הליווי הוא לא בגלוי. בני אנוש מפחדים עדיין מהמפגש איתם .

בשנים האחרונות מתרחש שינוי מהפכני בקרב ההבנה של חיבור אליהם. אנו יודעים שעדיין האנושות היא של חומר, אגו אשר תיכנתה את עצמה, להאמין שאין חיים מעבר לכדור-הארץ. המשפט "אנחנו לא לבד", לא התקבל בשיוויון-נפש ע"י כל בני האנוש. לכן, מאז שנת 2012 מתחולל שינוי רב-מערכתי, רב-קארמתי.

אנחנו גם עכשיו במעבר בין עידנים. תראו מה קורה בשנת 2020.

שנת 2020, הינה גשר לעולם חדש .התקפת ווירוס הקורונה שנכנס אל תוך חיינו, נעקב גם על ידי תרבויות האור. מוטציה של דנ"א בווירוס, מראה לנו, בעצם, מה זאת שליטה.

כשהעולם שלנו צולל עמוק אל תוך סערות, שינויים, טלטלות, התמודדויות רבות, כמלחמות כלכליות, סביבתיות, פוליטיות, ציי האור משייטים למעלה בשמיים נותנים לנו תמיכה.

אלה יצורים תבוניים מאד, פי אלף יותר מאיתנו, יותר עתיקים מאיתנו, עושים מעבר בין העולם שהם חיים בו, עולמות של שנות אור רבים מאד, אל מעבר פלנטרי, תבוני, אל מימד 3.

ספינות האם- שיש כאלה שרואים אותן, ויש כאלה שלא- נקראת הפדרציה הגלקטית. נסו לדמין מה זאת "ספינת אם". תחשבו על מידה של כמה אצטדיונים, אתם יכולים לתאר את העוצמה, את הגודל של הכלי הענק הזה.

התכנית הפליאדית, סיריאנית, ארקטוריאנית, אוריאנית, כפי שהיא כתובה בכל הנבואות- נבואה המאיה, ההופי, הנבאכו, מפתחות חנוך, ספר הידע, מדברות על כך שהאנושות, מכוונת לשלב הבא, ואינטליגנציות גבוהות ירתמו לכך.

כיוון שאנו מכוונים לשלב הבא, מחשבתית, מנטלית, אנרגטית, אנו נמצאים במצב של קבלה נרחבת יותר. יש לנו תקשורת עם ספינות אם. ישנם יותר ויותר אנשים שאני פוגשת, שמרגישים שמסך הוסר, שהאנטנות שלנו קולטות יותר סיגנלים ואנרגיות מציי האור.

 בקרב רבים , ישנה הסכמה לעורר שוב את האנטנות הרב-ממדיות, להתחבר אל ספינות האם.

כמורה רוחנית, כמנטורית, כשליחת אור, אני חושבת שאלו זמנים מרגשים מאד, שהגענו לזמן הזה. שאנחנו יכולים לעשות את זה בלי פחד. אנחנו מבינים שהאות ניתן להתחברות לספינות שמסתובבות בגלקסיה שלנו, ומראות יותר ויותר נוכחות. זו ההתגייסות להתעלות.

"ניו-ג'רוזלם" היא אחד הסימבולים הגדולים לכך, שיצורים תבוניים מבינים שעכשיו זה הזמן, שיש איזה שהוא מסדרון שנפתח, שבני אנוש יכולים יותר ויותר להכיל את האנרגיה של ספינות חלל, את התקשורת איתם. הערוצים שלנו נפתחים הרבה יותר. אנחנו מסכימים לזה, אנחנו עובדים על זה, וזה נעשה במתינות, ואנחנו, יותר ויותר "מתחממים" על הדבר הזה.

"ניו-ג'רוזלם" זאת ספינת חלל בגודל של 3,300 ק"מ. זה משהו ענק. תחשבו כמה מגרשי כדורגל זה.

על סיפונה נמצא המפקד אשתר-קומנדר. הוא מפקד הפדרציה הגלקטית. הוא מאד דומה, במראה שלו, לכהן הגדול אדמה. הוא יכול להיות סיריאני, יכול להיות ארקטוריאני. הוא מין אנדרוגינוס כזה. מימי קדם כבר נמצא בחלליות. הוא אומר שהמשפחה הגלקטית תמיד היתה כאן בשבילכם. יקרים ויקרות משדר אשתר –

"המשפחה הגלקטית האוהבת מחכה לכם אלפי שנים, מחכה שתעשו את הצעד הגדול, המנטלי, כדי לקבל את האהבה של הפדרציה, ואת התקווה שיש לנו עבורכם.

אנחנו כאן אלפי שנים כדי לסייע לגאיה ולתושביה להתעלות. זה לוקח אלפי שנים ותמיד המשפחה הגלקטית, כאן בשבילכם. עכשיו תורכם לעשות צעד ענק ולומר: אני יעשה! אני אאיר את אהבתי ואת אורי לעולם! אני אקום ואהיה מגדלור של תקווה לכולם!

אנו מאוד אינטואיטיביים ויכולים לקרוא את מחשבותיכם .תוכלו גם לראות את הספינות שלנו בקרוב! הדברים אכן מתחממים יותר ויותר, והדברים נעים מהר מאוד. הכאוס הפוליטי של עולמכם עוזר לכסות את מה שקורה באמת, וזה סילוק החשוכים מכדור הארץ. אלה ששלטו באנושות זמן רב מדי.

אני אשתר של ירושלים החדשה, רואה את האורות הבהירים שלכם מאירים מלמעלה. אני שולח לכם אהבה אהובי! אנו אסירי תודה – עובדי האור של גאיה! כולכם עושים עבודה נפלאה, ומכירים בכך שחלק מהעבודה שאתם מבצעים הינה במהלך מסעותכם באסטרל"

בעיניהם – כולנו עובדי-אור. כולנו הילדים של בני האלוהים. מי שלא מרגיש את זה, אז לא.

כולנו בני-אור, זרעי כוכב, שהגענו לכאן, אל גאיה, כדי, בעצם, לעבוד כאן ולעזור. הם מקבלים אותנו בזרועות פתוחות. יש לנו משימות מאד חשובות. הם מחוברים אלינו. מבקשים שנאמר:

 "אני מוכן/ה להתחבר"…

 אשתר- "אם הפחדים הוסרו וממלכת גן עדן, שנקראת, ניו-ג'רוזלם, היא מושג שאתם יכולים להכיל בתוככם, אנחנו מדברים אליכם על תזמון אלוהי.

המשפחה הגלקטית שלכם, המחוברת אליכם, ממתינה תתנו את ההוראה:"הנני מוכן/מוכנה" אנחנו נעשה את העבודה הנפלאה יחד אתכם. אנחנו נלווה אתכם בתהליך ההתעלות. אנחנו נלווה אתכם במסע האסטרלי שלכם, ברב-ממדיות ובהתפתחות שלכם"

הם צופים בנו, ובכוכב הלכת שלנו. אתם יכולים כל רגע לעלות אליה, ולראות זאת הם יודעים על התכנית, הם חלק מהתכנית, מחכים שהתודעה הרב-ממדית שלנו,יחד עם עבודה על הגוף הרגשי תרים את רטט גופינו בכדי להתחבר את האור הגדול הזה.

בשלב זה עם אתם יכולים להסתכל לשמים, ואתם רואים כוכב בהיר, בהיר, שאתם תחשבו שזה וונוס, אז זאת למעשה "ניו-ג'רוזלם". היא היתה בממדים הרבה יותר גבוהים ולא ראו אותה. אבל נאס"א כבר צילמו אותה בשנות ה-90.

היא נראית כמו אגס ענק, עם 12 קומות. זה לא סתם 12. משום ש-12 הוא מספר של מערכת חשובה מאד. ו-12 הממדים/מפלסים, שנמצאים ב"ניו-ג'רוזלם", מחוברים גם 12 שערים הפיזיים של ירושלים הבירה. ואכן "ניו-ג'רוזלם" קשורה גם לעיר ירושלים.

אז אם אנחנו מתייחסים לחללית הזאת, אנחנו מתייחסים לנבואות שניתנו כבר ספר התנ"ך, בספר "ההתגלות של ישו", כי על סיפונה נמצא גם לורד סאננדה. ויחד איתו גם סנט ג'רמן. אלו מאסטרים שקשורים לעידן הזהב, ולעבודה עם תודעת-המשיח.

החללית שעושה את דרכה מוונוס, ונמצאת עכשיו במיוחד מעל הר-שאסטה, בעצם ירושלים  של מעלה, גם היא מתחילה לרדת מהאלוהות. גם "ירושלים החדשה", כפי שניתנה גם בנבואות, בספר "ההתגלות של ישו", היא נקראת "עיר קדושה", "עיר שמימית", "ירושלים מעל ציון", "העיר הזוהרת שעל הגבעה".

אשתר  קומנדד ולורד סאננדה, שהוא גלגול של ישו, יש להם משימת אהבה גדולה מאד לבנות, להוריד את "ניו-ג'רוזלם" כעיר, או שתתמקם בהר שאסטה, ליד עיר האור "טלוס", ומשם ב-12 ערוצים, היא תתחבר אל 12 השערים של ירושלים שלנו. המטרה היא לעלות מעבר לדת, זה להתחבר לתודעה האלוהית הנקייה, שלא קשורה לדתות, וליצור כאן אחדות.

לנוכחות "ניו-ג'רוזלם" מטרות:

  • היא באה לעזור לבני האנוש להתעלות.
  • לעזור לבני האנוש לפרק תבניות ישנות, וזה הזמן שאנחנו נמצאים בו.
  • לפרק תודעות קולקטיביות ישנות, גם מה שקשור לשליטה, אגו, למה שקורה לנו עכשיו.
  • היא באה לפרק רשע וקבוצות ששולטות בכדור-הארץ.
  • היא באה לנקות אנרגיות שמפריעות לפורטלים גלקטיים, להיות הרבה יותר נקיים.
  • היא פותחת דלת והאור הראשוני שלה, אור המקור שלה, הראשון שמקבל את אור המקור, הוא הר שאסטה.

הר שאסטה לא רק קשור רק ללמוריה . הוא היום הגנרטור, הכתר של הפלנטה, שחללית האם הענקית  בחרה בו, עם 12 הממדים  שלה בצורה הזאת של אור לבן עצום, לבן וסגול לבנות עיר אור בתוך הר שאסטה. אם התחברתם ל"ניו-ג'רוזלם" ואתם מבינים שהיא נמצאת מעל הגנרטור העצום ביותר מעל כדור הארץ, שמטופח ע"י גלקסיות רבות, ע"י ישויות אור פלנטריות, ע"י מלאכים, ע"י משפחות גלקטיות הרי שההר קורא לכם להגיע.

האנרגיה מאפשרת טכנולוגיה מתקדמת יותר והר שאסטה יושב על על נקודה 72  ברשת כדור הארץ, שהיא רשת אלקטרומגנטית וזאת הרשת הגבישית, שדרכה בעצם, ספינות האם גולשות.

אשתר –"לבבות יקרים אנא ראו את הספינה הענקית הזאת, מלאכת-מחשבת מרחפת לה כעיר גדולה, גדולה, כפי שלא תוכלו לתאר בשום מקום בעולמכם.

תראו כמה שהיא זוהרת, מכוסה בהילה של אור, והיא נמצאת כבר בממד השלישי. לכן אתם יכולים גם לראות תמונה וגם לדמיין אותה, בעולם שלכם. נכון שאנכם יכולים להכיל את הכל, אך בתהליך הצמיחה החזק שבו עוד ועוד צ'אקרות יתפתחו כמו גם ערוצי תקשור.

מסכים יורדים. העיר הקדושה "ניו-ג'רוזלם" נמצאת עבורכם. אתם יכולים להתחבר אליה. היא נבנתה בצורה מאד ארכיטקטונית. היא מכוסה במבנה של אור, ומי שעושה את הקשר שבין  המפקדה  ובני האנוש, הוא המלאך מיכאל."

המלאך מיכאל מלווה את הצבא שלו עם הארכיבידים שלו (ככה נקרא הצבא שלו), את החללית הזאת יורדת יותר ויותר. בעצם עולם רוחני ענק שצף לו ביוניספרה.

חללית האם בנויה 12 מפלסים  

  • מפלס ראשון הוא הכניסה והיציאה. כמו אצלנו חניון שנמצא מתחת לבניין.
  • המפלס השני – הוא כל המחסנים שלהם. זו האספקה שלהם. לצורך מחייה של הרבה מאד אנשים, שחיים על הספינה הזאת.
  • המפלס השלישי – קשור לחיות. יש שם חיות, בעלי חיים. ויש שם גם יצורים מכל מיני עולמות. כמו תיבת-נוח כזאת.
  • המפלס הרביעי – הוא החקלאות שלהם. יש שם אדמה חקלאית. ויש שם את כל הגידולים שלהם. גנים, מטעים, פירות, הכל אורגני כמובן. וזה כדי לספק את האוכל ואת הצרכים של כל נוסעי החללית.
  • המפלס החמישי – מפלס השינה שלהם, לכל אותם אנשי שירות: נהגים, רופאים, צוותים שונים, קהל שלם. ובמקום הזה נמצאים גם חדרי השינה.
  • המפלס השישי – הוא מפלס הפנאי שלהם. יש להם פארקים. ישנם כל מיני מתקני שעשועים לכל הגילאים. יש להם שעות פנאי, והם חיים שם כמונו.
  • המפלס השביעי – הוא מקום הריפוי שלהם. יש שם מתחם רפואי. יש שם מתקנים ליצורים שלא מרגישים טוב. עושים שם את המחקרים הביולוגיים. יש גם דברים שמביאים מכדור הארץ ומביאים אותם למעבדות. יש שם צוותים רפואיים. וישנם הרבה מאד ממצאים שהם קולטים מכדור הארץ.
  • המפלס השמיני – מרכז חברתי שלהם. זהו המקום למפוני כדור הארץ. אם אנחנו רוצים לעשות מעבר במסע אסטרלי, הגוף הפיזי שלנו כאן והגוף האתרי שלנו שם, יש לנו שם חדר פנוי. יש שם כמו חדרי שינה ודירות לכל מיני משפחות שמגיעות. משרדים, מתקני כביסה, אולמות חברתיים.
  • המפלס התשיעי – ביה"ס האוניברסיטאי שלהם למסתורין. אולמות חוכמה, ספריות עצומות. אולמות קונצרטים, והרבה מאד כיתות לימוד. אתם מוזמנים, אם אתם רוצים, תוך כדי שינה, להיכנס למפלס מס' 9 ולהגיד "אני רוצה היום ללמוד".
  • המפלס העשירי – ההרמון הגבוה לנכבדים, שמגיעים מכל מיני גלקסיות. יש שם חדרי אירוח, חדרי ישיבות ופינות מדיטציות יפייפיות.
  • המפלס האחד עשר – כבר יושב למעלה בסיפון. זה מטה הפיקוד של אשטר. אולם ישיבות שנקרא "רוטנדה". ישנם שם כינוסים גדולים, קבוצתיים וכל מרכז הפיקוח והתקשורת והמחשבים שלהם. אם אתם רוצים להתחבר אנרגטית-טלפתית, תתחברו אל מרכז הפיקוד במפלס 11.
  • המפלס השניים-עשר – זהו מגדל הפיקוח. יושבים שם, עושים תצפיות, בקרת-טייסים. מגדל הפיקוח הוא מזיז בעצם את הספינה לכל מיני מקומות.

ישנם מיליוני כלי טייס. ולכל חללית יש את המקום איתו היא עושה את העבודה הפלנטרית, ומחכה לאנשים שיגיעו למקום הזה שהם יאתרו, ולכן לורד סאננדה ואשטר-קומנדט, יוצרים עכשיו, בתוך הר שאסטה, בעיר האור, ששם יש שדה כוח מאד מאד חזק, ובעצם ההר הזה גם מחובר לירושלים וגם מחובר לפירמידות.

החללית מחוברת ל-12 שערים, בירושלים עצמה:

שער השבטים,

שער ההיסטוריה,

 שער העוצמה,

שער החושך,

שער פני גנים,

שער הארמון,

שער המועצה,

שער הברזל,

שער סוחרי הכותנה,

שער השינוי,

שער השלווה,

שער השרשרת,

אלו 12 שערים פיזיים הנמצאים סביב ירושלים. הם לא פתוחים וכשהם ייפתחו, החללית הזאת, במקום שהיא נמצאת תעלה  תדר.

ברגע הכי אלוהי יוצר הקשר. התודעה הגבוהה שלכם מתחברת אל התחנה. הרבה מאד נקודות אור על הפלנטה וכולן מחוברות. מכל הפלנטות מגיעים להתחבר ברמה הגבוהה כדי שנתמיר גם את התודעה הקולקטיבית של הסבל ושל התחרות ונתחבר אל הפלנטה רק באור, ולכן היום זה השער להתחבר על התעלות. זה כמו לצעוד בגן-עדן, וזה בא להזכיר לנו שבגן-עדן, הכל כבר מתרחש.

בואו ונעשה מדיטציה קצרה:

נעצום עיניים. נאפשר לעצמנו לעוף לנו. איך מאפשרים? כי אנחנו יושבים על כיסאות? אנחנו מבקשים מ"העצמי העליון" להביא אותנו לפסגה הגבוהה של הר-שאסטה, גם אם אתם לא יודעים איך נראה ההר, פשוט בקשו מהתודעה שלכם להביא אתכם ממקום מושבכם, במסדרון אור, אל פסגת הר שאסטה. שם עמדו.

האנרגיה שקטה. יש פה שקט אלוהי, מנותק מהרעשים של המציאות של העולם. ישנה דממה.

אתם כבר שומעים זמזום מתכתי, זמזום של איזה מנוע אנרגטי, כוח אנרגטי ושקט.

והנה, כשאתם עומדים על הפסגה הזאת, אתם רואים את כל הנוף.

 מרגישים את האנרגטיקה של המקום, של הר-שאסטה.

 אתם רואים מעליכם עננים, ענני עדשה עגולים. הם מאד קרובים. יש להם אפילו צבע זהב. הם זזים. ממש כמו נפתח שער מעל ההר.

אתם יכולים לאפשר לדמיון שלכם לראות חללית עצומה, מלאה בצבעים, כל צבעי הקשת. כמו כל צבעי הלהבות. אדום וירוק, זהב ולבן, כחול.

כל כך קל להתחבר אליה.

אתשר קומנדד אומר: "התחברו אלינו עם האנטנות שלכם, ונוריד אתכם לעיר האור, ג'רוזלם, הנמצאת בהר-שאסטה".

ואז מתוך פתח ההר, עולה מעלה מעלית. אתם נכנסים אליה. יש בה לוח עם מספרים. קפסולה שקופה. כולכם נכנסים אל המעלית, שמלמעלה אנחנו רואים את החללית. אנחנו יודעים שאנחנו מחוברים ומקבלים ממנה מסרים.

אנחנו רואים את מס' 9. אנחנו לוחצים על מס' 1. לכבודנו שער 999. המעלית מתחילה לרדת במעבה ההר.

עד כי נעצרת על מפלס מס' 1. דלת המעלית נפתחת. מתגלה עיר זוהרת, כולה יפייפיה, קריסטלית, גדולה וענקית לפניכם.

זהו כבוד גדול וזכות גדולה, יש טוהר עתיק כזה, להגיע אל רגעים הסטורים חשובים. היסטוריה רוחנית של הפלנטה הזאת. להיות נוכחים ביסודותיה, בשמים הנמצאים במעבי האדמה, בעיר הלמוריאנית, הנקראת "ניו-ג'רוזלם". אתם יודעים ש-12 הקרניים האלה, מחוברות אל ירושלים ואל הפירמידות.

מולכם מגיע ונוכח לורד סאננדה בכבודו ובעצמו בגלימת הזהב שלו. מביא את תדר הזהב. הוא מביא את הרוח של הזהב. מתכת טהורה שמעגנת בכם את בעידן הזהב. הרבה התרגשות על מי שהגיע.

הוא אומר לכם שכולנו אחד. "שמח אני על כי הגעתם בשלב זה של חייכם אל ההתעלות הזאת וההתעוררות הזאת להיות מחוברים ל"ניו-ג'רוזלם. ראו אותו זוהר כשמש מוזהבת את הטוהר שלכם, את המאסטריות שלכם, את האהבה הטהורה, שיש לכולנו לתת לכם, נושאי אור יקרים".

"אנו נהיה צמודים אליכם. אנו מבקשים מכם לבוא בשנתכם או במודע, נבקר בשלל מפלסיה של עיר האור, "ניו-ג'רוזלם". אנו מבקשים מכם לעזור לאחדות ולהתעלות שמצווה עכשיו על כדור-הארץ".

לפני שניפרד, היו כמה שניות במה שאתם רואים. מה שהדמיון שלכם מאפשר לכם. זהו, האם יש אנרגיה מיוחדת שהגוף שלכם מרגיש, ובכך אתם מחוברים גם לוונוס. כוכב אנרגיה הנשית. כוכב של סנט ג'רמן, של הלהבה הסגולה, כזרעי כוכב.

זוהי זכות גדולה להתחבר אל הטכנולוגיה הרוחנית הזאת, הנקראת "ניו-ג'רוזלם".

ברוכים הבאים לממד החמישי. לורד סאננדה מרים את שתי ידיו ושולח אליכם אור זהוב, הנטמע בגופי האור שלכם. אט אט הוא מורה שהתהליך הסתיים. הוא חוזר חזרה לעיר אור, כל-כך מוארת. הוא מתרחק בגלימת הזהב שלו. ושוב אנחנו נכנסים אל המעלית. לוחצים על ספרה 9. הדלת נסגרת. יתכן ואנחנו חווים משהו בגוף שלנו. ואולי לא.

אט אט המעלית עולה עד שהיא מגיעה לקומה 9. יוצאת שוב החוצה על פסגתו של הר שאסטה. הדלת נפתחת והאור כל כך גדול. קרניים נשלחות לכל אחד ואחד מאיתנו. אנחנו שוב עומדים על הפסגה. ברגע קסום זה שניסים כאלו קורים, לכל אחד ואחד מאיתנו.

אנחנו נהיה בהודיה עבור כל העבודה של מי שעושה איתנו. ועבור ההתחברות, כדי לרפא אותנו. כדי לעזור לנו עם "ניו-ג'רוזלם". אנחנו נודה לישויות הרב-ממדיות שמלוות אותנו. נודה לאנרגיה של הר-שאסטה שקראה לנו ואט אט, שוב נבקש מ"העצמי הגבוה", להוביל אותנו חזרה, במהירות האור, דרך מסדרון-האור, לנחות חזרה אל הגוף הפיזי שלנו, וכשנתאחד עם הגוף הפיזי, נשלח שורשים מכפות הרגליים לתוך ליבת הגיאה.

האור האלוהי מברך אתכם בירושלים חדשה מייצגת דור חדש של בני-אנוש, שהחליטו לפעול, שהחליטו לשנות את המציאות שלהם, שהבינו שהם נושאי שינוי, האנשים האלה, נתחבר לצוות של "ניו-ג'רוזלם".

תקשרה חני יזרעאלי נוי – מורה רוחנית להתעלות והגשמה, מנהלת ומאפשרת את בית הספר למסתורין לחכמת למוריה, מתקשרת עם הכהן הגדול אדמה ,סנט ג'רמן מטטרון אשתר קומנדדט.

עוד מידע על הר שאסטה

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!