הר שאסטה-שער גלקטי-תחנת ממסר של אנרגיות המגיעות מהמקור -מחוללות ניסים בחיים

 

איך הר שאסטה עומד באיפיונים של הר מקודש ?

בשנים האחרונות אנו עדים לפופולריות הגוברת והולכת של מסעות וטיולים אשר משלבים לצד החוויה התרבותית והנופים המרשימים גם חוויה אישית רוחנית התפתחותית ועוצמתית.

מסעות למקומות בעלי תדרים גבוהים מאפשרים ומאיצים חיבור פנימי עוצמתי ומחולל, התהליך שכל אחד עובר הינו תהליך אישי, ורוב השבים מהמסעות, מדווחים על עילוי הנפש וחוויה שמשאירה חותם במבנה האישיותי.

בין אם במודע או שלא במודע, היציאה למסעות אלו באה ממקום של רצון לריפוי הנפש, העצמה והתרחבות אנרגטית.

חוויה עוצמתית זו מתרחשת באחד ממרחבי עוצמה של האנרגיה הלמוריאנית על פני כדור הארץ, בהר המתנשא לגובה 4600 מטר, הר שאסטה.

על פניו, הר שסטה שנמצא בצפון קליפורניה ארצות הברית ,הינו הר געש רדום המארח חובבי סקי בחורף ושחקני גולף ודייגים בקיץ.

אלא שעל אף מראו שובה הנפש והתמים, הוא הפך לאבן שואבת,כפי שרבים מאנשי רוח מייחסים לו ,יכולות רוחניות ואנרגטיות נדירות.

ההר ידוע בתכונות הטבע המגוונות שלו עם יערות נרחבים, מצוקים לטיפוס, מפלים ונהרות רועמים, אגמים פסטורליים, מעיינות חמים מינרלים, ופסגה מושלגת אדירת מימדים.

אך המוניטין של הר שאסטה הוא בשילוב הייחודי של טבע עוצר נשימה, עם כוחות מיסטיים ורוחניים, המובילים את המבקרים להתפתחות אישית וטרנספורמציה רוחנית שאין דומה לה בעולם.יש לו את האיפיונים של הר מקודש- אנרגיות עוצמתיות, משיכה מגנטיתאיליו לא מוסברת  ותחושות שונות העולות במהלך השהיה בו.

מלבד היותו שמורת טבע יפיפייה ,כוחותיו הגדולים והמגנוט של אנשים אליו ,מתרחש בשל קיומה התת קרקעי של קהילת אור למוראנית המחזיקה את תודעת למוריה במימד החמישי.

הר שסטה – מרכז התעלות כשער בין-ממידי ובין-פלנטרי. הוא אחד משבעת ההרים המקודשים בפלנטה ולעתים אף נקרא – ההימליה של האמריקנים.
נזירים בודהיסטים הנקראים – סואמים, אומרים לאמריקנים – "אין צורך ללכת להודו, רק תיסעו להר-שאסטה"….
הסיפורים על המיסטיות המשמעותית של ההר הזה נמצאים בכל עבר.
נאמר כי ההר המופלא הזה הוא התגלמות של השמש המרכזית הגדולה של הגלקסיה הזו. וככזה, הר שאסטה הוא נקודה הכניסה של רשתות האור של היקום הזה, כשרוב האנרגיה מגיעה תחילה ממרכז היקום, לפני שהיא מתפזרת להרים נוספים ברחבי העולם.
משנת 1889, קיימים סיפורים מקומיים המבוססים על ידי תושבי שאסטה וגם מתחקירנים, על איך החלק הזה של קליפורניה היה פעם החלק המזרחי של למוריה.
הרבה למוריאנים היגרו לכאן לפני השקיעה הגדולה של למוריה אל מתחת לפני האוקיינוס. כאן, בתוך ההר יצרו את העיר הלמוריאנית בשם – טלוס.
העיר הקריסטלית של שבעת הלהבות,שכרגע נמצאת במימד החמישי. מתישהו בעתיד היא תהפוך לעיר האור היחידה שתוגשם במימד השלישי על פני האדמה.
מתי זה יקרה ?
זה יקרה כשההתעוררות הרוחנית של האנושות מעל פני האדמה תגיעה למסה מספקת, כאשר יש מספיק אנשים שיודעים ועובדים על המשימה והמטרה האלוהית שלהם. כשאנו בני-האדם נתאים את הוויברציה של טלוס בתוך התודעה שלנו. כל הפלנטה חייבת להיות מאוחדת וממוזגת לאור אחד מלמטה ואור אחד מלמעלה.
קפיצת האבולוציה העכשווית של האנושות מאפשרת את זה ויש לנו גם עזרה. הדברים הללו קורים עכשיו!

זכות גדולה ביותר להגיע להר שאסטה ולהתחבר לעיר טלוס

מסע התעלות להר שאסטה

עיר הקריסטל טלוס והקיום בה מתממש בגופי אור בעלי רטט גבוה, אשר אינם מתקיימים בגופים פיזיים בשל עוצמתם המוגברת.

אם נמשיל זאת לעוצמות חשמליות, כאשר מעבירים חשמל בעוצמה ותדר גבוה עבור חומר ארצי החומר נשרף ומתכלה.

משום כך ישויות עוצמתיות אלו המחזיקות ומעבירות תדרים גבוהים בעוצמות אלוהיות, אינן מחזיקות בגוף, אך ניתן לחוש ולראות את גוף האור שלהן.

יש ביכולתן להתמיר את האנרגיה שלהן, להוריד את התדר לרמה נמוכה יותר ולהתגלות דרך העין הפיזית.

ישויות אור אלו הן בעלות יכולות וכוחות אדירים. הן מחזיקות את אנרגית למוריה והן קיבלו על עצמם את המשימה מהמועצות הגלקטיות לעורר בשנית את תודעת גן העדן כפי שהייתה בתקופת למוריה.

המשימה מתבטאת בכך שהם מסייעים לבני האנוש לעשות את תהליך ההתעלות והמעבר בין האנרגיה הישנה לאנרגיה החדשה. ברצונם לברוא עם כל משפחת האור על כדור הארץ פלנטה חדשה הרמונית מחוברת לאחדות, אהבה, שמחה, ושיתוף פעולה.

להשיב בחזרה את אותם האלמנטים שהתקיימו בתרבות למוריה, התרבות היחידה שלא התרחשו בה מלחמות.

ישויות נעלות אלו מעבירות ידע ומסרים לשליחים בתקשורים, צפנים, פתיחת תאי זיכרון, טלפתיה. המיידע שמגיע מתוך המקדשים והספריות הנמצאים בעיר ובמקום מושבה של מועצת ה 12.

מנהיגה ונציגה של קהילת אור זו הינו הכהן הגדול אדמה.

הר שאסטה נחשב כשער אנרגטי גלקטי שלאור גובהו וממדיו המגנטיים מקבל אנרגיות יקומיות חשובות. זוהי תחנת ממסר של אנרגיות המגיעות ממקור האור האלוהי. מיקומו על רשת הצ'אקרות של כדור הארץ הינו צ'אקרת הבסיס, ולו תפקיד חשוב פלנטרי כתחנת ממסר האחראית על פיזור אנרגיות, תדרים אור ומידע על כדור הארץ.

מאז עידן למוריה אנשי ערי האור הנמצאות במימדים גבוהים, יצרו קשר עם תושבי כדור הארץ האנושיים מתוך רצון לחבר אותנו גם אל ערי האור אשר אינן חשופות בשלב זה.

במקביל בני אדם גם הם החלו לקיים קשר ישיר עם ערי הקריסטל שאינם נמצאות במימד הפיזי אלא במימד החמישי, השישי ושביעי אשר עדין נסתר בהוויה הארצית שלנו.

ההתעלות אותה אנו עוברים מאפשרת כניסה הדרגתית לרמות תודעה ומרחבים אנרגטיים אלו.

הכניסה לערי הקריסטל יכולה להתרחש גם על ידי מדיטציה. תוך כדי המדיטציה ניתן לחוות חוויה חוץ גופי תאשר תכלול מעבר אל מקדשי העיר בריחוף תודעתי.

החיבור יתעצם עם כל ביקור ויורגש חיזוק והתעצמות של התדר הלמוראני הגבוה ושל עבודת עיגון עבור האנושות להתעלות.

בנוסף, לערים התת קרקעיות קיימת מעל כל עיר, עיר אתרית, עיר קריסטל. גם מעל הר שאסטה במימד החמישי קיימת עיר הקריסטל.

זמן התגלותה אינו ידוע ומושפע מעבודת האור של האנושות וההתקרבות אל התדר הנקי של למוריה. כשחיבור זה יתעצם ויתזק תיחשף העיר האתרית והקהילה הנמצאת בו לעיני העולם.

עד אז, כל אדם יכול לקרוא למאסטרים הנעלים של הר שאסטה ולבקש רשות להיכנס לעיר זו. ניתן לבקש אישור להיכנס גם ממועצת הפדרציה הגלקטית על ידי בקשה ישירה.

ככל שיגיעו אנשים אל יכולת לראות את העיר מעל פסגת הר שאסטה היא תהיה מעוגנת כעיר חיה של אור.

תהליך מסוג זה אורך שנים, וכשיתגשם, הר שאסטה יהיה המקום הראשון לגלות את עיר הקריסטל הקיימת מעליו.

תוכלו גם להפליג במדיטציה אל ערי קריסטל נוספות כגון עיר הקריסטל הנמצאת מעל אגם טיטיקקה בפרו וכן עיר הקריסטל הנמצאת מעל ירושלים.

ערי הקריסטל נראות כמו תחנות חלל ובהן יושבות הדרכות גבוהות אשר אינן מתחברות אל בני האנוש באופן ישיר אלא מעבירות מסרים דרך שליחים.

המאסטרים מערי האור מבקשים להטמיע מידע זה, מתוך כוונה מודעת שבדרך לתהליך הארה וההתעלות, אנו לומדים את המרכיבים היוצרים את הזרימה האלוהית,

ואת המבנים האנרגטיים הפועלים בנו ומסביבנו, אשר אנחנו חלק מהם. יש המכנים מבנים אלו 'מרכבה', 'גאומטריה מקודשת ואף ה'מטריקס'.

כל המסרים העוברים ממקומות אלו ,מועברים דרך שערים גלקטים .הר שאסטה הוא אחד מהם ואנו מבקרים בו כל שנה ועורכים במרחביו סדנה נפלאה ומתמירה בתוך הנוף הקסום והאנרגיות בעלות תדרים גבוהים.

    Thank you! Your message has been sent.
    Unable to send your message. Please fix errors then try again.

    בית הספר למסתורין של חכמת למוריה
    עין חי 49, מושב כ​פר מלל
    054-3151029


    פונט קריאה
    רקע לבן
    נווני אפור
    ניגודיות גבוהה
    הגודל טקסט
    error: Content is protected !!